Jeuzesquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:37 schreef George-Butters het volgende:
Dit topic en de reacties zijn echt om te huilen: Ik wil geen racist worden.
Ik blijf mooi in de SC.
mvg
Erica.
Dan is het in ieder geval geen oplossing maar maak je mensen alleen maar armer en zoeken ze op een andere manier hun avondeten bij elkaar...quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar steken de mensen ook niet de handen uit de mouwen.
Falen is voor een groot gedeelte een keuze.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:20 schreef RichardQuest het volgende:
Mogelijke oorlog Ethiopië-Eritrea
Ook zo'n leuke reacties.
Niks mis met de reakties : Ook een onfatsoenlijke aap met een geweer/Kapmes kan dodelijk zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:20 schreef RichardQuest het volgende:
Mogelijke oorlog Ethiopië-Eritrea
Ook zo'n leuke reacties.
Schrijf m aan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:25 schreef Yildiz het volgende:
Ik bedenk me ineens, ik zou wel eens willen werken voor de Nationale Ombudsman, kan dat 'redelijkerwijs' zomaar?
Ik heb wel wat ervaring hier en daar met het bestuurlijke apparaat en manier van klachten behandelen...
http://www.denationaleombudsman.nl/quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Schrijf m aan zou ik zeggen.
Das n andere ombudsman inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:28 schreef Drugshond het volgende:
Niet aan Frits Bom schrijven.
Anders heb je een *zuig zuig* lening aan je broek hangen waar je nooit meer van af komt.
ik zit op school ook in de opleidingscommissie, en nou maak ik mij sterk voor de problemen van anderen, ook zelfs in andere studies (dan werk ik bijvoorbeeld samen). Ik vind dat ergens gewoon leuk, uitdagend, om problemen op te lossen, om processen te verbeteren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:30 schreef George-Butters het volgende:
Waarom wil je eigenlijk Ombudsman worden?
Uhm, dat mensen niet verhongeren misschien?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niks mis met de reakties : Ook een onfatsoenlijke aap met een geweer/Kapmes kan dodelijk zijn.
Benoem voor de grap eens een aantal positieve gebeurtenissen van al die miljarden ontwikkelingsgeld (en bemoeienis) in Centraal Afrika.
Dit is óf dom óf ongepast cynisme. En sommige users weten écht niet waar ze het over hebben, maar zeg dan ook niks,quote:-Het is Afrika. Fuck it.
-Negers zijn er wel zat
-Dus laat ze elkaar lekker af knallen.
-Ja?
En?
-Ikop Afrika!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |