Misschien bestel ik 'm maar gewoon via internet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet de vertaling van Wijdeveld kopen, en het boek van Von Harnack.
Waarom zit daar geen kern van waarheid in dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Nog een reden waarom D66 nooit groot zal worden.
Thread is wel dicht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:58 schreef Monidique het volgende:
Dat de moderators het toelaten dat ik zo loop te zuigen. Onvoorstelbaar.
Ja. Opinieban.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Thread is wel dicht.
Ban is de volgende stap
Nee, mensen die meteen ''FUCK YOU, wij gaan geen Islam leren'' schreeuwen zijn niet bevorderlijk voor een groei van de Democraten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom zit daar geen kern van waarheid in dan?
Is politiek niet veel eisen, en genoegen nemen met de helft?
Ohja, wacht, die link ging naar die post toe ja, iemand die het niet helemaal begrepen heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, mensen die meteen ''FUCK YOU, wij gaan geen Islam leren'' schreeuwen zijn niet bevorderlijk voor een groei van de Democraten.
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:07 schreef Monidique het volgende:
¤19,95. Zal ik 'm maar gewoon bestellen?
Je bedoelt: Is er ook een ban voor mensen die niet vinden dat alle moslims vergast dienen te worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er ook een opiumban?
Je avotoar loopt nog steeds met mijn Internet Explorer te fuckenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er ook een opiumban?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
In roep hierbij op tot een algehele boycot van Sony!
Nee, joh, die scheren patroontjes bij elkaar. Je wéét toch!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
In de broek van Floripas komen? Ik moet er niet aan denken. Lesbische medievisten hebben dubbel zo veel schaamhaar, dat kan niet anders.
De Republikeinse Partij heeft die macht nu eenmaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je avotoar loopt nog steeds met mijn Internet Explorer te fucken
Waar heb je zitten zuigen? Laat me nog even meegenieten van jouw zuigreflex voordat de Parijse groene karretjes het topic komen schoonblazen...quote:
Afrikanen in opstand , Rellen in meer Franse steden ( 4 )quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar heb je zitten zuigen? Laat me nog even meegenieten van jouw zuigreflex voordat de Parijse groene karretjes het topic komen schoonblazen...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Republikeinse Partij heeft die macht nu eenmaal.
Waarom?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Confessiones is voor mietjes. Ik zou gewoon voor De cicivitae dei gaan.
Is dat een afslankrecept?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Confessiones is voor mietjes. Ik zou gewoon voor De cicivitae dei gaan.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:40 schreef Monidique het volgende:
Geregiseerd door Godslasteraar?
Lord of the Rings,quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
Gedownload en gekekenMocht deze docu op de markt komen zal het de eerste dvd zijn die ik sinds LOTR ga kopen.
Ja dat lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Maarten, jouw oor ruilen voor mijn kies?
Met mijn kies vang ik aardig wat op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel wat.
Ik word gek van mijn oor.
*Note to self - niet slokje nemen van speciaalbier en tegelijk Latijn proberen te typen*quote:
Dat is nog leuk ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Met mijn kies vang ik aardig wat op.
Al die links zijn uit de lucht gehaald, van dat squadron, verdachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met mijn kies vang ik aardig wat op.
Maar waarom is het beter dan de Belijdenissen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
*Note to self - niet slokje nemen van speciaalbier en tegelijk Latijn proberen te typen*
De civitate dei, natuurlijk.
Het is een aardig boek, het geeft inzicht in de denktrant van een bekeerde christen op de grens van de klassieke leer en de christelijke.
De!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
En je kunt indruk maken op geleerde vrouwen door op te merken dat de titel gewoonlijk verkeerd vertaald wordt.
Is het niet lief?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef Floripas het volgende:
Monidique! U bent een soort Floripas!
Alsjeblieft niet!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Floripas het volgende:
Monidique, ik zal je eens voorstellen aan krakers!
*Bladert door balboekje*
Nu wordt het eng.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Floripas het volgende:
*Bladert door balboekje*
Almanak?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Floripas het volgende:
*Bladert door balboekje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |