Is dat een afslankrecept?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Confessiones is voor mietjes. Ik zou gewoon voor De cicivitae dei gaan.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:40 schreef Monidique het volgende:
Geregiseerd door Godslasteraar?
Lord of the Rings,quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
Gedownload en gekekenMocht deze docu op de markt komen zal het de eerste dvd zijn die ik sinds LOTR ga kopen.
Ja dat lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Maarten, jouw oor ruilen voor mijn kies?
Met mijn kies vang ik aardig wat op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel wat.
Ik word gek van mijn oor.
*Note to self - niet slokje nemen van speciaalbier en tegelijk Latijn proberen te typen*quote:
Dat is nog leuk ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Met mijn kies vang ik aardig wat op.
Al die links zijn uit de lucht gehaald, van dat squadron, verdachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met mijn kies vang ik aardig wat op.
Maar waarom is het beter dan de Belijdenissen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
*Note to self - niet slokje nemen van speciaalbier en tegelijk Latijn proberen te typen*
De civitate dei, natuurlijk.
Het is een aardig boek, het geeft inzicht in de denktrant van een bekeerde christen op de grens van de klassieke leer en de christelijke.
De!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
En je kunt indruk maken op geleerde vrouwen door op te merken dat de titel gewoonlijk verkeerd vertaald wordt.
Is het niet lief?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef Floripas het volgende:
Monidique! U bent een soort Floripas!
Alsjeblieft niet!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Floripas het volgende:
Monidique, ik zal je eens voorstellen aan krakers!
*Bladert door balboekje*
Nu wordt het eng.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Floripas het volgende:
*Bladert door balboekje*
Almanak?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Floripas het volgende:
*Bladert door balboekje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |