Met het verschil dat Dido vannacht al haarfijn heeft laten weten hoe ze over hun denkt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is zwaar opissed. Vind je het erg? Dido heeft Lieske al eens genomineerd. Heeft Lieske niet echt moeilijk over gedaan. En moet je nu kijken naar de uit-de-hoogte reactie van Dido op Lieske's nominatie. Ik had haar zelf nog veel erger afgemaakt in het huis.
En laten we het alsjeblieft niet over het roddelen hebben. Heb je Dido niet de hele dag dit drietal horen afmaken met de meest walgelijke termen. De dido fans vinden het heerlijk dat ze Chantal, Ingrid en Lieske nu kunnen aanvallen op roddelen, maar vergeten voor het gemak even dat Dido het de hele dag al 100x erger doet.
Dit is gewoon kinderachtig laag gedrag gewoonquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Rob roept de andere bewoners op om Menno dood te zwijgen
dit is echt te erg !
Dido is wel erg kinderachtig bezig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef Falco het volgende:
Dido: "Ik ga ze gewoon terug nomineren"
Wie van de drie Dido?
Dit moet trouwens topic 666 zijn he!
Lees maar eens terug. Ik heb ook negatieve opmerkingen over Dido, en ook positieve over Lieske.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahahaha... en dat zeg jij met je wanhopige Dido verdedigings posts![]()
Foutje type foutquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef Falco het volgende:
Wie van de drie Dido?
Nee dit nummer is goed, APK had zich vergist daarstraks.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef Falco het volgende:
Wie van de drie Dido?
Het is toch echt h opelijk wel overduidelijk dat het juist Dido is die dat heeft. Die is zo onzeker als de pest en raakt compleet van slag als ze door 3 mensen genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:20 schreef Sonique het volgende:
Lieske heeft een minderwaardigheids complexje (niet echt een grote hoor, maar als ze zo door gaat wordt het wel groter)
O dus toch goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee dit nummer is goed, APK had zich vergist daarstraks.
Ik moet toegeven met Dido dat Lieske schijnheilig is geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is zwaar opissed. Vind je het erg? Dido heeft Lieske al eens genomineerd. Heeft Lieske niet echt moeilijk over gedaan. En moet je nu kijken naar de uit-de-hoogte reactie van Dido op Lieske's nominatie. Ik had haar zelf nog veel erger afgemaakt in het huis.
En laten we het alsjeblieft niet over het roddelen hebben. Heb je Dido niet de hele dag dit drietal horen afmaken met de meest walgelijke termen. De dido fans vinden het heerlijk dat ze Chantal, Ingrid en Lieske nu kunnen aanvallen op roddelen, maar vergeten voor het gemak even dat Dido het de hele dag al 100x erger doet.
Wel een aardige tactiek om steeds als er iets tegen Lieke ingebracht word op anderen te wijzenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch echt h opelijk wel overduidelijk dat het juist Dido is die dat heeft. Die is zo onzeker als de pest en raakt compleet van slag als ze door 3 mensen genomineerd wordt.
Wake up and smell the coffee.![]()
Huh? Dido vindt zichzelf toch juist geweldig? De koningin? Of vindt ze zichzelf niét geweldig. Wat is het nou?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch echt h opelijk wel overduidelijk dat het juist Dido is die dat heeft. Die is zo onzeker als de pest en raakt compleet van slag als ze door 3 mensen genomineerd wordt.
Niets is zo veranderlijk als de mens...laat staan haar meningquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik moet toegeven met Dido dat Lieske schijnheilig is geweest.
Een week tevoren zegt ze dat ze nooit op Dido zou kunnen stemmen.
.
Ik heb het nu even over het lieve, lieve kind Lieske....quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het mooie is dat zoiets ook nog schijnt te studerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Sonique het volgende:
Lieske: "Dan moet je gewoon de consequentie onder ogen komen"
LIESKE!
Ze is gewoon een lief kind... :s
Wat mij betreft mag BB keihard ingrijpen, roel die dreigementen uit en Rob die het onmenselijk en onmogelijk maakt voor een medekandidaat om normaal te kunnen leven in het huis...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit is gewoon kinderachtig laag gedrag gewoon![]()
Dan moet je de audiostreams even horen....quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof ik altijd positief ben over Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
Lees maar eens terug. Ik heb ook negatieve opmerkingen over Dido, en ook positieve over Lieske.
Maar misschien is het verschil dat jij écht fan bent. Dan bekijk je de gang van zaken op een wat andere manier.
Inderdaad. Alsof Dido altijd alles in iemands gezicht zegt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef riri het volgende:
[..]
Dan moet je de audiostreams even horen....
Dit gesprek van Chantal gaat ver
Het ging Dido er niet om of ze genomineerd was,ook al was ze genomineerd door de hele groep,dat was het niet
alles wat ze gebruikten als reden tot nomineren hebben ze haar niet recht in het gezicht durven zeggen
dat is wel even wat anders......
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag BB keihard ingrijpen, roel die dreigementen uit en Rob die het onmenselijk en onmogelijk maakt voor een medekandidaat om normaal te kunnen leven in het huis...
Nee, dat ze daar zo enorm blij mee isquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:28 schreef Inca het volgende:
dido het is zwaar kinderachtig dat ik van lieske heb gewonnen![]()
Mee eens, Lieske is de minst erge bewoner.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof ik altijd positief ben over Lieske... Ik moet er niet aan denken om bv met haar te moeten samenleven. Hou op. Ik zou ook gillend gek worden. Ik vind ook dat ze soms enorm kan zeuren.
Maar ze blijft de meest eerlijke in het huis, die ook nog eens de mensen er peroonlijk op aanspreekt waar ze problemen mee heeft. Helaas wil Dido blijkbaar nu niet meer met Lieske praten, anders was ze dit ook al gaan uitpraten. Als Dido niet genomineerd was, had Lieske nu nog niet geweten hoe Dido haar een 'teringwijf' vindt enz enz enz.
Ja dreigementen hou ik ook niet van, BB moet dan ook consequent zijn en sancties geven of eruit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag BB keihard ingrijpen, roel die dreigementen uit en Rob die het onmenselijk en onmogelijk maakt voor een medekandidaat om normaal te kunnen leven in het huis...
I rest my case.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof ik altijd positief ben over Lieske... Ik moet er niet aan denken om bv met haar te moeten samenleven. Hou op. Ik zou ook gillend gek worden. Ik vind ook dat ze soms enorm kan zeuren.
Maar ze blijft de meest eerlijke in het huis, die ook nog eens de mensen er peroonlijk op aanspreekt waar ze problemen mee heeft. Helaas wil Dido blijkbaar nu niet meer met Lieske praten, anders was ze dit ook al gaan uitpraten. Als Dido niet genomineerd was, had Lieske nu nog niet geweten hoe Dido haar een 'teringwijf' vindt enz enz enz.
Ach, kijk alleen naar het verschil hoe Lieske met de 6 (!!!) nominaties omging en hoe nu Dido met de 3 nominaties omgaat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb het nu even over het lieve, lieve kind Lieske....
Maar Dido zal gerust ook wel last hebben van onzekerheden, maar in vergelijking met Lieske valt dat in het niet...
imo
Ik irriteer me ander mateloos aan Lieske...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mee eens, Lieske is de minst erge bewoner.
Ow, ik vind Lieske ook best wel leuk... ik baal alleen dat ze met Chantal en Ingrid samenspant.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat we beide niet positief zijn over Dido (jij) en Lieske (ik). Inderdaad ja. Bij gebrek aan echt hele leuke figuren in het huis denk ik.quote:
Precies. Op zich is dat wel jammer, want ik weet bijna zeker dat de finale met 3 personen zal zijn die ik totaal niet mag. Waarschijnlijk ga ik die niet eens kijken dit keer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm 13 duizendste...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30:07925 schreef Gert het volgende:
[quote]Op vrijdag 4 november 2005 22:30:07938 schreef scanman01 het volgende:
I rest my case.
Zo te zien niet, tis nog ver achter de horizon.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:29 schreef Zw0rld het volgende:
Is het eilandje vrolijkheid al in zicht
Ik vond dat Lieske heel goed met de nominaties omging, maar het is niet helemáál te vergelijken vind ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, kijk alleen naar het verschil hoe Lieske met de 6 (!!!) nominaties omging en hoe nu Dido met de 3 nominaties omgaat.
Idd, Lieske denk meteen dat het aan haarzelf ligt en zoekt het daarom stilletjes bij haar zelf (onzekerheid)quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, kijk alleen naar het verschil hoe Lieske met de 6 (!!!) nominaties omging en hoe nu Dido met de 3 nominaties omgaat.
I rest my case.
Geloof ik geen barst van...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Op zich is dat wel jammer, want ik weet bijna zeker dat de finale met 3 personen zal zijn die ik totaal niet mag. Waarschijnlijk ga ik die niet eens kijken dit keer.
roel gaat deruit die heeft zijn geld al verdiend en het word niks meer tussen roel en didoquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef Garman het volgende:
Donderdag een droomscenario voor menno?
Rob eruit en de overige in twee kampen verdeelt die elkaar naar het leven staan met nomineren, zodat hij voorlopig buiten schot blijft?
Waar was je de rest van de dag met het geroddel van Dido? Of was je toen even oost-indisch doof?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
En - ze - gáán - maar - door in de slaapkamer.
Ja iemand schreef eerder dat het een kwestie van survival is en dat is helaas waar, als je niet meeroddelt tel je niet mee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ow, ik vind Lieske ook best wel leuk... ik baal alleen dat ze met Chantal en Ingrid samenspant.
idd niemand is netjes daar maar itt velen op het forum hier ben ik nu op het punt gekomen dat Menno nu niet alleen mijn favoriet is maar in verhouding tot het roddelen wat hij en alle anderen doen nu na lieske vandaag gehoord te hebben het minst erg is!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dreigementen hou ik ook niet van, BB moet dan ook consequent zijn en sancties geven of eruit.
Verder is niemand echt een heilig boontje daar.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar was je de rest van de dag met het geroddel van Dido? Of was je toen even oost-indisch doof?
snapt het ook niet ze was duidelijk te verstaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:35 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske moet de zender sjekken, die ze vast heeft.
Hij heeft wel dit scenario in gedachten en dacht dat het best mogelijk was dat het spel zich zo ontwikkelen. Extra tof dus voor Mennoquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef Garman het volgende:
Donderdag een droomscenario voor menno?
Rob eruit en de overige in twee kampen verdeelt die elkaar naar het leven staan met nomineren, zodat hij voorlopig buiten schot blijft?
Geloof het maar wel. Als we een finale krijgen met bv Menno, Joost en Dido dan ga ik echt niet kijken. Er moet altijd minstens 1 leuk persoon inzitten om het leuk te maken.quote:
Amenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd niemand is netjes daar maar itt velen op het forum hier ben ik nu op het punt gekomen dat Menno nu niet alleen mijn favoriet is maar in verhouding tot het roddelen wat hij en alle anderen doen nu na lieske vandaag gehoord te hebben het minst erg is!
Menno streekt de handen uit zijn zakken en ondanks zijn dronken huilbui blijft hij nu staan als een echte vent!
Stand your ground Menno!
Signaal van BB dat er flink geroddeld wordt in die slaapkamer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
snapt het ook niet ze was duidelijk te verstaan.
Nee, de finalisten worden Dido, Lieske en Menno...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof het maar wel. Als we een finale krijgen met bv Menno, Joost en Dido dan ga ik echt niet kijken. Er moet altijd minstens 1 leuk persoon inzitten om het leuk te maken.
Dan zat Ingrid allang weer in haar woonwagen na haar dreigementen richting Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dreigementen hou ik ook niet van, BB moet dan ook consequent zijn en sancties geven of eruit.
Verder is niemand echt een heilig boontje daar.
Dat signaal was alleen in de dames slaapkamer te horen, niet in de huiskamer helaas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Signaal van BB dat er flink geroddeld wordt in die slaapkamer.
Dat schrijf ik al een paar dagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef Gert het volgende:
Chantal is jaloers vanwege Roel. O o o wat sneu dit.![]()
Voor mij is de limit nu ook echt bereikt. Zithoek here I come..quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft het weer over de Nederlandse kijkers thuis, ik schakel weer over naar de zithoek...
Misschien vindt Chantal het wel gewoon lullig voor Linda hoe eea gegaan is. Dat zegt ze min of meer. En ik ben het zelfs met haar eensquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef Gert het volgende:
Ingrid: "De mensen thuis zien ook wel wat wij zien...."
Chantal: "Ik weet niet of de mensen buiten snappen wat er allemaal aan de hand is."
Chantal is jaloers vanwege Roel. O o o wat sneu dit.![]()
Wat denk je nou, lelijke taart?![]()
Toch lijkt het mij precies omgekeerd!! Je kan je onzekerheid overschreeuwen (D) of er mee om proberen te gaan (L).quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, Lieske denk meteen dat het aan haarzelf ligt en zoekt het daarom stilletjes bij haar zelf (onzekerheid)
Dido schreeuwt het van de daken, het kan niet aan haar liggen, en alle andere zullen er boeten.
Lijkt me niet echt dat Dido onzeker is...
Dat heb je dan goed gezien meisje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat schrijf ik al een paar dagen![]()
Nee, dat was al duidelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef ruby het volgende:
Ow jee, daar gaat Menno weer over de tong. Ingrid trekt hem niet.
Die groeien nog eens dicht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Walgelijk gevreet weer in de woonkamer.
Menno is de acteur.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop echt van harte dat Menno na de door hem gewonnen BB even haarfijn uit de doeken doet hoe hij Ingrid manipuleerde en de bewoners als poppen liet doen wat hij wilde...
dat verdienen ze echt allemaal stuk voor stuk!
Die indruk had ik ook al, al switchend tussen slaap en woonkamer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Falco het volgende:
De groep in de zithoek is het allerergst. Chantal roddelt, maar doet lang niet zo vervelend hautain als Dido
.
Je wordt er misselijk van die stem.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeee wat een opluchting is dat altijd, als je een tijd lang naar een stream met Chantal hebt geluisterd en als je dan overzapt en ineens is die vieze bromtoon verdwenen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd niemand is netjes daar maar itt velen op het forum hier ben ik nu op het punt gekomen dat Menno nu niet alleen mijn favoriet is maar in verhouding tot het roddelen wat hij en alle anderen doen nu na lieske vandaag gehoord te hebben het minst erg is!
Menno streekt de handen uit zijn zakken en ondanks zijn dronken huilbui blijft hij nu staan als een echte vent!
Stand your ground Menno!
Lieske roddelde nooit omdat niemand haar liet uitpraten, Menno roddelt niet omdat niemand met hem wíl praten. Kunst.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
Vind je het niet zwoel dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeee wat een opluchting is dat altijd, als je een tijd lang naar een stream met Chantal hebt geluisterd en als je dan overzapt en ineens is die vieze bromtoon verdwenen.
Ingrid is echt een paard van Troje voor Menno. Onbetrouwbaar mens en totaal uit balans. Idd, als zij op de bank komt ooit, is het huis te klein.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef ruby het volgende:
Ow jee, daar gaat Menno weer over de tong. Ingrid trekt hem niet.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Ik geef echt niet op, ik blijf hoe dan ook volhouden!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor mij is de limit nu ook echt bereikt. Zithoek here I come..![]()
Je bent niet fanatiek genoegquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom wordt Scan gebasht als hij het voor Lieske opneemt en ik niet?
Misschien, maar Lieske zei niets over haar nominaties omdat ze door iedereen leuk gevonden wil worden. Als ze kritiek zou hebben gehad, had de groep haar laten vallen net zoals de groep Dido en MEnno laten vallen op dit moment.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
Toch lijkt het mij precies omgekeerd!! Je kan je onzekerheid overschreeuwen (D) of er mee om proberen te gaan (L).
Maar nu hoor ik Nathalie roddelsmakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Idd nog niet eens de classificatie Z-films waardig!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef APK het volgende:
Elke dag dezelfde film met een waardeloos scenario en bagger-acteurs.
Ik stop pas met kijken als jij ook niet meer kijktquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef APK het volgende:
Kom op zeg, waarom kijken we hier nog naar?![]()
Ik bash geen vrouwenquote:
Kijk... daar bven ik het dan een keer helemaal mee eens. Als de meiden uit de slaapkamer NU even bij die luitjes in de woonkamer verder gaan over hetzelfde onderwerp, dan wil ik nog wel verder kijken. Maar nu wordt er stevig geroddeld in de woonkamer en stevig geroddeld in de slaapkamer.. en dat kennen we nu welquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef APK het volgende:
Tis niet eens een XXX film.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Idd nog niet eens de classificatie Z-films waardig!
Klopt.quote:
Het is een zware avond deze keer, mênquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu hoor ik Nathalie roddelsmakken.![]()
Niet echt een verbetering.
behalve joost en mennoquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Dat hele huis is nu één grote kwaadaardige roddelsessie. Waar je ook heenzapt. Echt iédereen doet er nu aan mee.![]()
Nou? Waarom?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef APK het volgende:
Gelukkig niet... Ik word echt niet opgewonden van ene Rob die het doet met ene Chantalquote:
Ja da's waar.quote:
Nog 13 minuten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik stop pas met kijken als jij ook niet meer kijkt![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef riri het volgende:
hoop dat ze het gesprek van Chantal morgen in die woonkamer op het scherm uitzenden
Ik verheug me nu al op de aflevring van Maandag.....wie zal door Hummie gespaard worden ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
Dat hele huis is nu één grote kwaadaardige roddelsessie. Waar je ook heenzapt. Echt iédereen doet er nu aan mee.![]()
Roel heeft al genoeg geriskeerd met 20 peuken ongezien roken... Die rookpolitie was gewoon waardeloos...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:46 schreef stil het volgende:
Ik vind het wel vreemd van BB dat ze Lieske wel in en moeilijke positie brachten met het geld.Koffers inleveren.
En dat ze Roel helemaal niet in een gelijke positie brengen.
Laat debewoners als omdracht de planten verpoten o.i.d..
Zou wel leuk zijn dat de andere bewoners er achter kwamen waar het geld ligt.
T word tijd dat dat eens veranderdquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze is er tot nu toe altijd goed vanaf gekomen.
DAT VRAAG IK!quote:
Wat komt er op TV dan?quote:
Daar maken ze zich veel te druk over. Ze denken echt dat HEEL Nederland kijkt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef Falco het volgende:
In de zithoek hebben ze het nu ook over de kijker thuis
Ik moet nog een half uur.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
DAT VRAAG IK!![]()
![]()
Ik trek dit niet, wat een walgelijk stel mensen.![]()
![]()
Nee hoor, ik ga mijzelf eerst nog even in een paar kutlijstjes spammen en dan gaan de streams uit.quote:
Ietsje meer mss, maar scheelt niet veel denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef Zw0rld het volgende:
Wordt er nou meer geroddeld in deze BB of lijkt dat maar zo?
En dan... kom je NOOIT meer op dit forum...?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga mijzelf eerst nog even in een paar kutlijstjes spammen en dan gaan de streams uit.![]()
Oe...die is mooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:50 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot014a.jpg]afbeelding][/URL]
BBC2quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar heb je afgesproken ....en waarom zo'n burgerlijk strakke tijd als 23.00 uur ?
Ze lijken wel bezeten ...en de held, de grote puppetmaster is nergens te zienquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Dido is niet echt verliefd. Ze is slechts verliefd op zichzelf en elke figurant in dat drama is welkom. Roel is het meest geschikt als figurant want hij heeft geen ruggengraat en wringt zich in alle bochten die Dido hem opdraagt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef farceman het volgende:
Beste fokkers , ik ben zwaar geschokt: al 70 dagen volg ik BB vooral om de intrigerende relatie van Roel en Dido te volgen, Ik ben vanvond een avond weg en wat gebeurt er....wat ik vanaf het begin al voorspelde lijkt nu eindelijk uit te komen nl. dat ook dido echt wel verliefd is .
Tot mijn grote spijt kan ik hier op het forum hier bijna niks over terug vinden kan iemand mij helpen om een zo volledig mogelijk weergave van hun gesprek van vanavond te helpen?
IK WIL MEE!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
Ik moet nog een half uur.
Dan naar de kroeg.
O god ze heeft d'r pilletjes weer niet ingenomen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:50 schreef Muerte het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef farceman het volgende:
Beste fokkers , ik ben zwaar geschokt: al 70 dagen volg ik BB vooral om de intrigerende relatie van Roel en Dido te volgen, Ik ben vanvond een avond weg en wat gebeurt er....wat ik vanaf het begin al voorspelde lijkt nu eindelijk uit te komen nl. dat ook dido echt wel verliefd is .
Tot mijn grote spijt kan ik hier op het forum hier bijna niks over terug vinden kan iemand mij helpen om een zo volledig mogelijk weergave van hun gesprek van vanavond te helpen?
Dit is een subforum, lieverd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan... kom je NOOIT meer op dit forum...?![]()
Nee die ligt lekker te slapen, en weet dat er over hem gesproken wordt onmdat hij dat wilt....quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze lijken wel bezeten ...en de held, de grote puppetmaster is nergens te zien![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Misschien, maar Lieske zei niets over haar nominaties omdat ze door iedereen leuk gevonden wil worden. Als ze kritiek zou hebben gehad, had de groep haar laten vallen net zoals de groep Dido en MEnno laten vallen op dit moment.
Vergeet ook niet dat Lieske net geprobeert had om geld weg te drukken waar de rest achter was gekomen...
Dido kan het geen reet schelen, iig minder dan Lieske...
Hoe innerlijk en uiterlijk met elkaar in overeenstemming kunnen zijn...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:50 schreef Muerte het volgende:
Jij moet haar geen lieverd noemen.quote:
Moeten jullie doenquote:
Dit screef jequote:
Heerlijk, mijn eigen Roelquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet haar geen lieverd noemen.![]()
Anders stuur ik mijn broer op je af.![]()
Ik moet morgen weer.quote:
die roddelen wel als ze wakker zijnquote:
Zei je nou echt dat Dido de nominaties minder erg vindt dan Lieske destijds?quote:
Hij wil dat ze elkaar stukmaken en gaat er lekker een tukkie bij doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee die ligt lekker te slapen, en weet dat er over hem gesproken wordt onmdat hij dat wilt....
pluspuntje....
Roddel, roddel... Menno doodzwijgen... Roddel, roddel... Helemaal klaar mee... Roddel, roddel...quote:
Neuhhh de eerste 3 komende jaargangen van Story, Privé en Weekend zijn alvast gevuld met sappige roddels...quote:
Is dat net zo'n lilliputtertje als jij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:55 schreef Gert het volgende:
Jij moet haar geen lieverd noemen.![]()
Anders stuur ik mijn broer op je af.![]()
de september, naast de Ruitâh.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:57 schreef Coos het volgende:
Welke kroeg Gert??
Lieske had de 10000 euro toch geprobeert te verstoppen, maar dit was niet gelukt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit screef je
Vergeet ook niet dat Lieske net geprobeert had om geld weg te drukken waar de rest achter was gekomen...
Leg ff uit snap m ook ni helemaal
Nee, Dido boeit het geen reet wat mensen vinden. Ze vind het echter wel klote dat ze genomnieerd wordt zonder reden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei je nou echt dat Dido de nominaties minder erg vindt dan Lieske destijds?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat net zo'n lilliputertje als jij?
Ja, ik heb nog een levenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Streamverslagen van vrijdag 4 november.Lui varken.
O nou snap ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lieske had de 10000 euro toch geprobeert te verstoppen, maar dit was niet gelukt.
Daardoor werdt ze nog meer onzeker, en als ze daarna ook nog eens commentaar zou hebben op haar nominaties....
Ik ben straks nog effe in de Bhoedâhquote:
wat is er grappig aan kleine mensen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
ik lach helemaal niet.............................*proest*
Dido is totaal over de rooie en kan het de hele dag al over niets anders hebben. De meiden kunnen aan het gas en ze gaat wraak op ze nemen en het zijn allemaal teringwijven enz enz enzquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, Dido boeit het geen reet wat mensen vinden. Ze vind het echter wel klote dat ze genomnieerd wordt zonder reden.
Uhhh ...nietsquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is er grappig aan kleine mensen?
Ik ben godverdomme gewoon 1.82quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat net zo'n lilliputertje als jij?
Ja was er grappig aan kleine mensenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is er grappig aan kleine mensen?
Ik vind Menno geweldig omdat deze de verpersoonlijking is van: Twee honden hebben ruzie om een bot, en de derde loopt er mee weg"quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Wat werkt het toch vreemd. Als ik iedereen zo Menno de hemel in zie schrijven op dit forum, dan heb ik de neiging om hem juist minder leuk te vinden. Nu hoor ik Dido en Rob weer zeggen dat ze echt hopen en denken dat Menno eruit vliegt donderdag en dan hoop ik weer dat Menno lekker ver komt.
Welke verlepte sloerie gaat er voor je betalen?quote:
En met Bitchfight bedoel je dan Dido en Lieske?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een leven![]()
maar ik ga wel effe lezen "vriendin".![]()
Hebben jij en scan nu al een BB bitchfight tupoc??![]()
preciesquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja was er grappig aan kleine mensen![]()
Is heel vervelend hoor, je komt niet bij de bovenste plank bij t boodschappen doen![]()
Das een goeiequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind Menno geweldig omdat deze de verpersoonlijking is van: Twee honden hebben ruzie om een bot, en de derde loopt er mee weg"
Ik ben bang van niet Scanquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En met Bitchfight bedoel je dan Dido en Lieske?
Kun je nagaan hoe groot hij zijn ego zelf inschat met zijn 2 cm meer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme gewoon 1.82
Da's een hele normale lengte voor 30 plussers.
Ah laat ook maar.
Ik moet in herhalingen vallen: het is precies omgekeerd!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, Dido boeit het geen reet wat mensen vinden. Ze vind het echter wel klote dat ze genomnieerd wordt zonder reden.
Dat méén je nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef teamlead het volgende:
dido verwijt menno nu dat ie wegliep in een discussie
Eigenlijk is dit best een inkoppertje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke verlepte sloerie gaat er voor je betalen?![]()
Heb t altijd met mn favo koekies of drinken,bier staat altijd laagquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
preciesen dat is niet grappig...zeker niet als daar het bier staat dat ik wil hebben
Oftewel: Waar er 2 vechten om één been, gaat de 3e ermee heenquote:
En toen je dat gecheckt heb was ik nog dronken ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:04 schreef Coos het volgende:
Gertje jij hebt de cm tenminste op de juiste plaats![]()
De Geusquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke verlepte sloerie gaat er voor je betalen?![]()
Begin van het einde, als je jezelf gaat quoten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best een inkoppertje.![]()
Hoezo....komt Cali ook ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best een inkoppertje.![]()
Was prima gelukt, maar ze had een toespeling over haar opdracht naar Rikkert gemaakt en dat vond BB voldoende reden om haar het geld weer af te pakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lieske had de 10000 euro toch geprobeert te verstoppen, maar dit was niet gelukt.
Daardoor werdt ze nog meer onzeker, en als ze daarna ook nog eens commentaar zou hebben op haar nominaties....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:49 schreef Arcee het volgende:
Hebben ze de weekopdracht gehaald?
Nah, net als gisternacht, toch meer jou en Gert hoor Scan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En met Bitchfight bedoel je dan Dido en Lieske?
Dat zeg ik niet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is totaal over de rooie en kan het de hele dag al over niets anders hebben. De meiden kunnen aan het gas en ze gaat wraak op ze nemen en het zijn allemaal teringwijven enz enz enz
Het boeit Dido niet wat mensen vinden??? Kom op zeg, dat geloof je toch zelf niet. Dat is juist wat Dido het allerbelangrijkste op deze aarde vindt.
Wie vind ik de ergste op dit gebied:quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef teamlead het volgende:
bah.. wat een stelletje hypocriete achterbakse eikels daar zeg![]()
Ik weet het ook niet. Ik wacht iig wel op de drankvoorraad die er komen gaat.quote:
Cali?? Wie is dat ook alweer nu we Whippedangel hebben??quote:
thnxquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oftewel: Waar er 2 vechten om één been, gaat de 3e ermee heen
To be exact enzo
Zucht, een detail wat hier niet terzaken is...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was prima gelukt, maar ze had een toespeling over haar opdracht naar Rikkert gemaakt en dat vond BB voldoende reden om haar het geld weer af te pakken.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Cali?? Wie is dat ook alweer nu we Whippedangel hebben??![]()
Waar twee honden vechten om een been, gaat de derde ermee heen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oftewel: Waar er 2 vechten om één been, gaat de 3e ermee heen
To be exact enzo
Precies, op bed en in de babykamer, als ie niet oppast.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef teamlead het volgende:
roel net over lieske: ze is ook nog erg jong
flikker op snotneus... je kunt verdomme nog maar net zelfstandig pissen....
Viel aardig mee dit keer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef teamlead het volgende:
scan.. ff opletten: lieske-bash nu
Ik vind Roel walgelijker. Maar Rob is vaak idd ook nogal een eikel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef Bep het volgende:
Rob is echt de meest walgelijke kerel die daar zit , jezus wat een eikel
Ook dat niet, hij pist liever op een bed....quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef teamlead het volgende:
roel net over lieske: ze is ook nog erg jong
flikker op snotneus... je kunt verdomme nog maar net zelfstandig pissen....
Sjannie haar geluid is niet geschikt voor hypnose.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
Nou, nog heel even de bromtoon-stream dan maar....
Yuk wat klinkt dat toch vies.
Alsof er een bronstig varken in je oor aan het fluisteren is.
Nou begrijp ik het!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet...
Dido is boos om het feit dat niemand een geldige reden had om de nominatie te motiveren...
Als ze een reden hadden, had ze niet boos geweest, tenminste, ze zal natuurlijk wel jammer vinden.
Verder intereseerd het Dido echt geen kont wat Chantal of Lieske of wie dan ook van haar vindt...
Ze zegt ook zelf, ik ben mezelf, en als andere daar een probleem mee hebben is dat hun probleem niet de mijne, Ik ben mezelf en ik ben tevreden met mezelf. Ik zal me niet veranderen omdat andere mij niet leuk vinden.
En ik geloof haar, Ze is de queen zelve....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, op bed en in de babykamer, als ie niet oppast.
Abnormaal? Heb je de voorgaande edities niet meegemaakt hier?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, net als gisternacht, toch meer jou en Gert hoor Scan.
Het begint abnormale proporties aan te nemen![]()
Volgens mij lsapen die twee op de andere slaapkamerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef Falco het volgende:
Een leuke avond is het eigenlijk niet zo met dat walgelijke geroddel. Ik zit me KAPOT te ergeren. Wat zou Menno nu doen? Ik denk dattie op de slaapkamer bij Joost is...
Rob heeft als extra handicap dat ie ouder is en beter zou moeten weten...dat maakt Rob erger..veel erger...Roel is nog maar een blaag...een beetje zoals dat nieuwe mannetje op de apenheul...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind Roel walgelijker. Maar Rob is vaak idd ook nogal een eikel.
Daar was ze toch al klaar meequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef teamlead het volgende:
ja hoor.,,, dildo begint weer even over de zoenpoging van menno....
Roel zit nu weer te suggereren dat hij Menno uit zijn bed wil trekken en een kets wil geven ....quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef Falco het volgende:
Een leuke avond is het eigenlijk niet zo met dat walgelijke geroddel. Ik zit me KAPOT te ergeren. Wat zou Menno nu doen? Ik denk dattie op de slaapkamer bij Joost is...
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Abnormaal? Heb je de voorgaande edities niet meegemaakt hier?
yep... en dat legt ze nu nog maar eens een keer of 40 uit,,,,,quote:
T begonquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Bep het volgende:
Ik zit nu net een kwartiertje te kijken , wat is er gebeurt dat men zo zit te roddelen?
Je begint er toch zelf overquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zucht, een detail wat hier niet terzaken is...
Haha, dat zou toch mooi zijn, dat Menno met een karate move Roel ff onderuit haalt. Effe kijken of ie nog zo stoer is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel zit nu weer te suggereren dat hij Menno uit zijn bed wil trekken en een kets wil geven ....
Ik denk persoonlijk dat Menno met alle gemak roels nerderige ass kicked....
maargoed ik hoop dat BB ingrijpt en zware sancties opleggen aan Roel en Rob!
Mijn held Andrew Dice Clay zou zeggen: "Unfuckingbelievable!"quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef teamlead het volgende:
ja hoor.,,, dildo begint weer even over de zoenpoging van menno....
Ja, Roel met z'n beloftes...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel zit nu weer te suggereren dat hij Menno uit zijn bed wil trekken en een kets wil geven ....
Dido kan het niet verdragen dat er drie mensen op haar hebben gestemd en ze nu dus genomineerd staat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Bep het volgende:
Ik zit nu net een kwartiertje te kijken , wat is er gebeurt dat men zo zit te roddelen?
Dat heb ik gisteren gezien , maar je wilt toch niet zeggen dat ze het daar NU nog over hebben?/quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn held Andrew Dice Clay zou zeggen: "Unfuckingbelievable!"
Wat is Dido toch ook een sneue %$#@%$@# ( neen ik ga het niet uittypen)
Echt wel te begrijpen dat er nog geen vent gevonden is voor haar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef Gert het volgende:
Waar blijven die klanten nou?
[afbeelding]
nominaties van gisterenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Bep het volgende:
Precies, Scan en ik zijn nog maar in de warming up-fase.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Abnormaal? Heb je de voorgaande edities niet meegemaakt hier?
In Paradise Hotel werd Joey (die was het geloof ik?) hiervoor het spel uitgezet toch? Hij zei tegen Dave dat ie hem zou opzoeken met 50 van zijn makkersquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat roel na twee keer uithalen alweer moet kotsen van moeheid...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Haha, dat zou toch mooi zijn, dat Menno met een karate move Roel ff onderuit haalt. Effe kijken of ie nog zo stoer is.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef Gert het volgende:
Waar blijven die klanten nou?
[afbeelding]
Onder anderequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Bep het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gezien , maar je wilt toch niet zeggen dat ze het daar NU nog over hebben?/
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Bep het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gezien , maar je wilt toch niet zeggen dat ze het daar NU nog over hebben?/
idd, ik ga maar weer eens in de pen klimmen en talpa aanschrijven dat dit ongehoord en opruiend gedrag is wat echt niet kanquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Falco het volgende:
[..]
In Paradise Hotel werd Joey (die was het geloof ik?) hiervoor het spel uitgezet toch? Hij zei tegen Dave dat ie hem zou opzoeken met 50 van zijn makkers.
Jawel, want Dido is zwaar beledigd door de nominaties en praat er de hele dag al met iedereen over behalve de drie schuldigen. Want die kunnen voor haar aan het gas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Bep het volgende:
[..]
Ze hebben haar nog steeds niet door. Alleen bij Dido begint het vaag te dagen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef ruby het volgende:
Het valt me op dat er weinig over Sjannie wordt geroddeld. Zouden ze bang voor haar zijn?
Tjonge zeg , een hele dag roddelen , dat trek zelfs ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Onder andere
Daardoor is dit gekomen
Misschien moeten ze 'm daartussen zetten, als lachwekkend intimiderend aapje, hij doet er idd sterk aan denkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rob heeft als extra handicap dat ie ouder is en beter zou moeten weten...dat maakt Rob erger..veel erger...Roel is nog maar een blaag...een beetje zoals dat nieuwe mannetje op de apenheul...![]()
Over het geld ja en dat dat daarvoor ook had gespeelt en dat Lieske daarom nederig en zielig geen commetaar durfte te geven enz enz...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begint er toch zelf over![]()
Zucht... Schrijf dan niet iets wat je niet weet![]()
ik kan niet wachten tot dat pafferige studentje dat zichzelf zo stoer vindt omdat ie techno luistert en het verdomt om te betalen voor zijn woonruimte het echt gaat proberen... En ik hoop en bid dat Menno hem dan met 1 simpele beweging reduceert tot een zielig hoopje jankend vet in foetes houding...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |