Ik ben straks nog effe in de Bhoedâhquote:
wat is er grappig aan kleine mensen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
ik lach helemaal niet.............................*proest*
Dido is totaal over de rooie en kan het de hele dag al over niets anders hebben. De meiden kunnen aan het gas en ze gaat wraak op ze nemen en het zijn allemaal teringwijven enz enz enzquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, Dido boeit het geen reet wat mensen vinden. Ze vind het echter wel klote dat ze genomnieerd wordt zonder reden.
Uhhh ...nietsquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is er grappig aan kleine mensen?
Ik ben godverdomme gewoon 1.82quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat net zo'n lilliputertje als jij?
Ja was er grappig aan kleine mensenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is er grappig aan kleine mensen?
Ik vind Menno geweldig omdat deze de verpersoonlijking is van: Twee honden hebben ruzie om een bot, en de derde loopt er mee weg"quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Wat werkt het toch vreemd. Als ik iedereen zo Menno de hemel in zie schrijven op dit forum, dan heb ik de neiging om hem juist minder leuk te vinden. Nu hoor ik Dido en Rob weer zeggen dat ze echt hopen en denken dat Menno eruit vliegt donderdag en dan hoop ik weer dat Menno lekker ver komt.
Welke verlepte sloerie gaat er voor je betalen?quote:
En met Bitchfight bedoel je dan Dido en Lieske?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een leven![]()
maar ik ga wel effe lezen "vriendin".![]()
Hebben jij en scan nu al een BB bitchfight tupoc??![]()
preciesquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja was er grappig aan kleine mensen![]()
Is heel vervelend hoor, je komt niet bij de bovenste plank bij t boodschappen doen![]()
Das een goeiequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind Menno geweldig omdat deze de verpersoonlijking is van: Twee honden hebben ruzie om een bot, en de derde loopt er mee weg"
Ik ben bang van niet Scanquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En met Bitchfight bedoel je dan Dido en Lieske?
Kun je nagaan hoe groot hij zijn ego zelf inschat met zijn 2 cm meer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme gewoon 1.82
Da's een hele normale lengte voor 30 plussers.
Ah laat ook maar.
Ik moet in herhalingen vallen: het is precies omgekeerd!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, Dido boeit het geen reet wat mensen vinden. Ze vind het echter wel klote dat ze genomnieerd wordt zonder reden.
Dat méén je nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef teamlead het volgende:
dido verwijt menno nu dat ie wegliep in een discussie
Eigenlijk is dit best een inkoppertje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke verlepte sloerie gaat er voor je betalen?![]()
Heb t altijd met mn favo koekies of drinken,bier staat altijd laagquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
preciesen dat is niet grappig...zeker niet als daar het bier staat dat ik wil hebben
Oftewel: Waar er 2 vechten om één been, gaat de 3e ermee heenquote:
En toen je dat gecheckt heb was ik nog dronken ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:04 schreef Coos het volgende:
Gertje jij hebt de cm tenminste op de juiste plaats![]()
De Geusquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke verlepte sloerie gaat er voor je betalen?![]()
Begin van het einde, als je jezelf gaat quoten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best een inkoppertje.![]()
Hoezo....komt Cali ook ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best een inkoppertje.![]()
Was prima gelukt, maar ze had een toespeling over haar opdracht naar Rikkert gemaakt en dat vond BB voldoende reden om haar het geld weer af te pakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lieske had de 10000 euro toch geprobeert te verstoppen, maar dit was niet gelukt.
Daardoor werdt ze nog meer onzeker, en als ze daarna ook nog eens commentaar zou hebben op haar nominaties....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:49 schreef Arcee het volgende:
Hebben ze de weekopdracht gehaald?
Nah, net als gisternacht, toch meer jou en Gert hoor Scan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En met Bitchfight bedoel je dan Dido en Lieske?
Dat zeg ik niet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is totaal over de rooie en kan het de hele dag al over niets anders hebben. De meiden kunnen aan het gas en ze gaat wraak op ze nemen en het zijn allemaal teringwijven enz enz enz
Het boeit Dido niet wat mensen vinden??? Kom op zeg, dat geloof je toch zelf niet. Dat is juist wat Dido het allerbelangrijkste op deze aarde vindt.
Wie vind ik de ergste op dit gebied:quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef teamlead het volgende:
bah.. wat een stelletje hypocriete achterbakse eikels daar zeg![]()
Ik weet het ook niet. Ik wacht iig wel op de drankvoorraad die er komen gaat.quote:
Cali?? Wie is dat ook alweer nu we Whippedangel hebben??quote:
thnxquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oftewel: Waar er 2 vechten om één been, gaat de 3e ermee heen
To be exact enzo
Zucht, een detail wat hier niet terzaken is...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was prima gelukt, maar ze had een toespeling over haar opdracht naar Rikkert gemaakt en dat vond BB voldoende reden om haar het geld weer af te pakken.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Cali?? Wie is dat ook alweer nu we Whippedangel hebben??![]()
Waar twee honden vechten om een been, gaat de derde ermee heen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oftewel: Waar er 2 vechten om één been, gaat de 3e ermee heen
To be exact enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |