Precies, op bed en in de babykamer, als ie niet oppast.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef teamlead het volgende:
roel net over lieske: ze is ook nog erg jong
flikker op snotneus... je kunt verdomme nog maar net zelfstandig pissen....
Viel aardig mee dit keer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef teamlead het volgende:
scan.. ff opletten: lieske-bash nu
Ik vind Roel walgelijker. Maar Rob is vaak idd ook nogal een eikel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef Bep het volgende:
Rob is echt de meest walgelijke kerel die daar zit , jezus wat een eikel
Ook dat niet, hij pist liever op een bed....quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef teamlead het volgende:
roel net over lieske: ze is ook nog erg jong
flikker op snotneus... je kunt verdomme nog maar net zelfstandig pissen....
Sjannie haar geluid is niet geschikt voor hypnose.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
Nou, nog heel even de bromtoon-stream dan maar....
Yuk wat klinkt dat toch vies.
Alsof er een bronstig varken in je oor aan het fluisteren is.
Nou begrijp ik het!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet...
Dido is boos om het feit dat niemand een geldige reden had om de nominatie te motiveren...
Als ze een reden hadden, had ze niet boos geweest, tenminste, ze zal natuurlijk wel jammer vinden.
Verder intereseerd het Dido echt geen kont wat Chantal of Lieske of wie dan ook van haar vindt...
Ze zegt ook zelf, ik ben mezelf, en als andere daar een probleem mee hebben is dat hun probleem niet de mijne, Ik ben mezelf en ik ben tevreden met mezelf. Ik zal me niet veranderen omdat andere mij niet leuk vinden.
En ik geloof haar, Ze is de queen zelve....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, op bed en in de babykamer, als ie niet oppast.
Abnormaal? Heb je de voorgaande edities niet meegemaakt hier?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, net als gisternacht, toch meer jou en Gert hoor Scan.
Het begint abnormale proporties aan te nemen![]()
Volgens mij lsapen die twee op de andere slaapkamerquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef Falco het volgende:
Een leuke avond is het eigenlijk niet zo met dat walgelijke geroddel. Ik zit me KAPOT te ergeren. Wat zou Menno nu doen? Ik denk dattie op de slaapkamer bij Joost is...
Rob heeft als extra handicap dat ie ouder is en beter zou moeten weten...dat maakt Rob erger..veel erger...Roel is nog maar een blaag...een beetje zoals dat nieuwe mannetje op de apenheul...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind Roel walgelijker. Maar Rob is vaak idd ook nogal een eikel.
Daar was ze toch al klaar meequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef teamlead het volgende:
ja hoor.,,, dildo begint weer even over de zoenpoging van menno....
Roel zit nu weer te suggereren dat hij Menno uit zijn bed wil trekken en een kets wil geven ....quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef Falco het volgende:
Een leuke avond is het eigenlijk niet zo met dat walgelijke geroddel. Ik zit me KAPOT te ergeren. Wat zou Menno nu doen? Ik denk dattie op de slaapkamer bij Joost is...
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Abnormaal? Heb je de voorgaande edities niet meegemaakt hier?
yep... en dat legt ze nu nog maar eens een keer of 40 uit,,,,,quote:
T begonquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Bep het volgende:
Ik zit nu net een kwartiertje te kijken , wat is er gebeurt dat men zo zit te roddelen?
Je begint er toch zelf overquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zucht, een detail wat hier niet terzaken is...
Haha, dat zou toch mooi zijn, dat Menno met een karate move Roel ff onderuit haalt. Effe kijken of ie nog zo stoer is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel zit nu weer te suggereren dat hij Menno uit zijn bed wil trekken en een kets wil geven ....
Ik denk persoonlijk dat Menno met alle gemak roels nerderige ass kicked....
maargoed ik hoop dat BB ingrijpt en zware sancties opleggen aan Roel en Rob!
Mijn held Andrew Dice Clay zou zeggen: "Unfuckingbelievable!"quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef teamlead het volgende:
ja hoor.,,, dildo begint weer even over de zoenpoging van menno....
Ja, Roel met z'n beloftes...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel zit nu weer te suggereren dat hij Menno uit zijn bed wil trekken en een kets wil geven ....
Dido kan het niet verdragen dat er drie mensen op haar hebben gestemd en ze nu dus genomineerd staat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Bep het volgende:
Ik zit nu net een kwartiertje te kijken , wat is er gebeurt dat men zo zit te roddelen?
Dat heb ik gisteren gezien , maar je wilt toch niet zeggen dat ze het daar NU nog over hebben?/quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn held Andrew Dice Clay zou zeggen: "Unfuckingbelievable!"
Wat is Dido toch ook een sneue %$#@%$@# ( neen ik ga het niet uittypen)
Echt wel te begrijpen dat er nog geen vent gevonden is voor haar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef Gert het volgende:
Waar blijven die klanten nou?
[afbeelding]
nominaties van gisterenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Bep het volgende:
Precies, Scan en ik zijn nog maar in de warming up-fase.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Abnormaal? Heb je de voorgaande edities niet meegemaakt hier?
In Paradise Hotel werd Joey (die was het geloof ik?) hiervoor het spel uitgezet toch? Hij zei tegen Dave dat ie hem zou opzoeken met 50 van zijn makkersquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat roel na twee keer uithalen alweer moet kotsen van moeheid...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Haha, dat zou toch mooi zijn, dat Menno met een karate move Roel ff onderuit haalt. Effe kijken of ie nog zo stoer is.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef Gert het volgende:
Waar blijven die klanten nou?
[afbeelding]
Onder anderequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Bep het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gezien , maar je wilt toch niet zeggen dat ze het daar NU nog over hebben?/
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Bep het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gezien , maar je wilt toch niet zeggen dat ze het daar NU nog over hebben?/
idd, ik ga maar weer eens in de pen klimmen en talpa aanschrijven dat dit ongehoord en opruiend gedrag is wat echt niet kanquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Falco het volgende:
[..]
In Paradise Hotel werd Joey (die was het geloof ik?) hiervoor het spel uitgezet toch? Hij zei tegen Dave dat ie hem zou opzoeken met 50 van zijn makkers.
Jawel, want Dido is zwaar beledigd door de nominaties en praat er de hele dag al met iedereen over behalve de drie schuldigen. Want die kunnen voor haar aan het gas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Bep het volgende:
[..]
Ze hebben haar nog steeds niet door. Alleen bij Dido begint het vaag te dagen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef ruby het volgende:
Het valt me op dat er weinig over Sjannie wordt geroddeld. Zouden ze bang voor haar zijn?
Tjonge zeg , een hele dag roddelen , dat trek zelfs ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Onder andere
Daardoor is dit gekomen
Misschien moeten ze 'm daartussen zetten, als lachwekkend intimiderend aapje, hij doet er idd sterk aan denkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rob heeft als extra handicap dat ie ouder is en beter zou moeten weten...dat maakt Rob erger..veel erger...Roel is nog maar een blaag...een beetje zoals dat nieuwe mannetje op de apenheul...![]()
Over het geld ja en dat dat daarvoor ook had gespeelt en dat Lieske daarom nederig en zielig geen commetaar durfte te geven enz enz...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begint er toch zelf over![]()
Zucht... Schrijf dan niet iets wat je niet weet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |