Lieske roddelde nooit omdat niemand haar liet uitpraten, Menno roddelt niet omdat niemand met hem wíl praten. Kunst.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
idd niemand is netjes daar maar itt velen op het forum hier ben ik nu op het punt gekomen dat Menno nu niet alleen mijn favoriet is maar in verhouding tot het roddelen wat hij en alle anderen doen nu na lieske vandaag gehoord te hebben het minst erg is!
Vind je het niet zwoel dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeee wat een opluchting is dat altijd, als je een tijd lang naar een stream met Chantal hebt geluisterd en als je dan overzapt en ineens is die vieze bromtoon verdwenen.
Ingrid is echt een paard van Troje voor Menno. Onbetrouwbaar mens en totaal uit balans. Idd, als zij op de bank komt ooit, is het huis te klein.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef ruby het volgende:
Ow jee, daar gaat Menno weer over de tong. Ingrid trekt hem niet.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeee wat een opluchting is dat altijd, als je een tijd lang naar een stream met Chantal hebt geluisterd en als je dan overzapt en ineens is die vieze bromtoon verdwenen.
Ik geef echt niet op, ik blijf hoe dan ook volhouden!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor mij is de limit nu ook echt bereikt. Zithoek here I come..![]()
Je bent niet fanatiek genoegquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom wordt Scan gebasht als hij het voor Lieske opneemt en ik niet?
Misschien, maar Lieske zei niets over haar nominaties omdat ze door iedereen leuk gevonden wil worden. Als ze kritiek zou hebben gehad, had de groep haar laten vallen net zoals de groep Dido en MEnno laten vallen op dit moment.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
Toch lijkt het mij precies omgekeerd!! Je kan je onzekerheid overschreeuwen (D) of er mee om proberen te gaan (L).
Maar nu hoor ik Nathalie roddelsmakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Idd nog niet eens de classificatie Z-films waardig!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef APK het volgende:
Elke dag dezelfde film met een waardeloos scenario en bagger-acteurs.
Ik stop pas met kijken als jij ook niet meer kijktquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef APK het volgende:
Kom op zeg, waarom kijken we hier nog naar?![]()
Ik bash geen vrouwenquote:
Kijk... daar bven ik het dan een keer helemaal mee eens. Als de meiden uit de slaapkamer NU even bij die luitjes in de woonkamer verder gaan over hetzelfde onderwerp, dan wil ik nog wel verder kijken. Maar nu wordt er stevig geroddeld in de woonkamer en stevig geroddeld in de slaapkamer.. en dat kennen we nu welquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef APK het volgende:
Tis niet eens een XXX film.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Idd nog niet eens de classificatie Z-films waardig!
Klopt.quote:
Het is een zware avond deze keer, mênquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu hoor ik Nathalie roddelsmakken.![]()
Niet echt een verbetering.
behalve joost en mennoquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Dat hele huis is nu één grote kwaadaardige roddelsessie. Waar je ook heenzapt. Echt iédereen doet er nu aan mee.![]()
Nou? Waarom?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef APK het volgende:
Gelukkig niet... Ik word echt niet opgewonden van ene Rob die het doet met ene Chantalquote:
Ja da's waar.quote:
Nog 13 minuten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik stop pas met kijken als jij ook niet meer kijkt![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef riri het volgende:
hoop dat ze het gesprek van Chantal morgen in die woonkamer op het scherm uitzenden
Ik verheug me nu al op de aflevring van Maandag.....wie zal door Hummie gespaard worden ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
Dat hele huis is nu één grote kwaadaardige roddelsessie. Waar je ook heenzapt. Echt iédereen doet er nu aan mee.![]()
Roel heeft al genoeg geriskeerd met 20 peuken ongezien roken... Die rookpolitie was gewoon waardeloos...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:46 schreef stil het volgende:
Ik vind het wel vreemd van BB dat ze Lieske wel in en moeilijke positie brachten met het geld.Koffers inleveren.
En dat ze Roel helemaal niet in een gelijke positie brengen.
Laat debewoners als omdracht de planten verpoten o.i.d..
Zou wel leuk zijn dat de andere bewoners er achter kwamen waar het geld ligt.
T word tijd dat dat eens veranderdquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze is er tot nu toe altijd goed vanaf gekomen.
DAT VRAAG IK!quote:
Wat komt er op TV dan?quote:
Daar maken ze zich veel te druk over. Ze denken echt dat HEEL Nederland kijkt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef Falco het volgende:
In de zithoek hebben ze het nu ook over de kijker thuis
Ik moet nog een half uur.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
DAT VRAAG IK!![]()
![]()
Ik trek dit niet, wat een walgelijk stel mensen.![]()
![]()
Nee hoor, ik ga mijzelf eerst nog even in een paar kutlijstjes spammen en dan gaan de streams uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |