Precies. Op zich is dat wel jammer, want ik weet bijna zeker dat de finale met 3 personen zal zijn die ik totaal niet mag. Waarschijnlijk ga ik die niet eens kijken dit keer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mee eens, Lieske is de minst erge bewoner.
Hmmm 13 duizendste...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30:07925 schreef Gert het volgende:
[quote]Op vrijdag 4 november 2005 22:30:07938 schreef scanman01 het volgende:
I rest my case.
Zo te zien niet, tis nog ver achter de horizon.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:29 schreef Zw0rld het volgende:
Is het eilandje vrolijkheid al in zicht
Ik vond dat Lieske heel goed met de nominaties omging, maar het is niet helemáál te vergelijken vind ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, kijk alleen naar het verschil hoe Lieske met de 6 (!!!) nominaties omging en hoe nu Dido met de 3 nominaties omgaat.
Idd, Lieske denk meteen dat het aan haarzelf ligt en zoekt het daarom stilletjes bij haar zelf (onzekerheid)quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, kijk alleen naar het verschil hoe Lieske met de 6 (!!!) nominaties omging en hoe nu Dido met de 3 nominaties omgaat.
I rest my case.
Geloof ik geen barst van...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Op zich is dat wel jammer, want ik weet bijna zeker dat de finale met 3 personen zal zijn die ik totaal niet mag. Waarschijnlijk ga ik die niet eens kijken dit keer.
roel gaat deruit die heeft zijn geld al verdiend en het word niks meer tussen roel en didoquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef Garman het volgende:
Donderdag een droomscenario voor menno?
Rob eruit en de overige in twee kampen verdeelt die elkaar naar het leven staan met nomineren, zodat hij voorlopig buiten schot blijft?
Waar was je de rest van de dag met het geroddel van Dido? Of was je toen even oost-indisch doof?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
En - ze - gáán - maar - door in de slaapkamer.
Ja iemand schreef eerder dat het een kwestie van survival is en dat is helaas waar, als je niet meeroddelt tel je niet mee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ow, ik vind Lieske ook best wel leuk... ik baal alleen dat ze met Chantal en Ingrid samenspant.
idd niemand is netjes daar maar itt velen op het forum hier ben ik nu op het punt gekomen dat Menno nu niet alleen mijn favoriet is maar in verhouding tot het roddelen wat hij en alle anderen doen nu na lieske vandaag gehoord te hebben het minst erg is!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dreigementen hou ik ook niet van, BB moet dan ook consequent zijn en sancties geven of eruit.
Verder is niemand echt een heilig boontje daar.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar was je de rest van de dag met het geroddel van Dido? Of was je toen even oost-indisch doof?
snapt het ook niet ze was duidelijk te verstaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:35 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske moet de zender sjekken, die ze vast heeft.
Hij heeft wel dit scenario in gedachten en dacht dat het best mogelijk was dat het spel zich zo ontwikkelen. Extra tof dus voor Mennoquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef Garman het volgende:
Donderdag een droomscenario voor menno?
Rob eruit en de overige in twee kampen verdeelt die elkaar naar het leven staan met nomineren, zodat hij voorlopig buiten schot blijft?
Geloof het maar wel. Als we een finale krijgen met bv Menno, Joost en Dido dan ga ik echt niet kijken. Er moet altijd minstens 1 leuk persoon inzitten om het leuk te maken.quote:
Amenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd niemand is netjes daar maar itt velen op het forum hier ben ik nu op het punt gekomen dat Menno nu niet alleen mijn favoriet is maar in verhouding tot het roddelen wat hij en alle anderen doen nu na lieske vandaag gehoord te hebben het minst erg is!
Menno streekt de handen uit zijn zakken en ondanks zijn dronken huilbui blijft hij nu staan als een echte vent!
Stand your ground Menno!
Signaal van BB dat er flink geroddeld wordt in die slaapkamer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
snapt het ook niet ze was duidelijk te verstaan.
Nee, de finalisten worden Dido, Lieske en Menno...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof het maar wel. Als we een finale krijgen met bv Menno, Joost en Dido dan ga ik echt niet kijken. Er moet altijd minstens 1 leuk persoon inzitten om het leuk te maken.
Dan zat Ingrid allang weer in haar woonwagen na haar dreigementen richting Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dreigementen hou ik ook niet van, BB moet dan ook consequent zijn en sancties geven of eruit.
Verder is niemand echt een heilig boontje daar.
Dat signaal was alleen in de dames slaapkamer te horen, niet in de huiskamer helaas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Signaal van BB dat er flink geroddeld wordt in die slaapkamer.
Dat schrijf ik al een paar dagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef Gert het volgende:
Chantal is jaloers vanwege Roel. O o o wat sneu dit.![]()
Voor mij is de limit nu ook echt bereikt. Zithoek here I come..quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft het weer over de Nederlandse kijkers thuis, ik schakel weer over naar de zithoek...
Misschien vindt Chantal het wel gewoon lullig voor Linda hoe eea gegaan is. Dat zegt ze min of meer. En ik ben het zelfs met haar eensquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef Gert het volgende:
Ingrid: "De mensen thuis zien ook wel wat wij zien...."
Chantal: "Ik weet niet of de mensen buiten snappen wat er allemaal aan de hand is."
Chantal is jaloers vanwege Roel. O o o wat sneu dit.![]()
Wat denk je nou, lelijke taart?![]()
Toch lijkt het mij precies omgekeerd!! Je kan je onzekerheid overschreeuwen (D) of er mee om proberen te gaan (L).quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, Lieske denk meteen dat het aan haarzelf ligt en zoekt het daarom stilletjes bij haar zelf (onzekerheid)
Dido schreeuwt het van de daken, het kan niet aan haar liggen, en alle andere zullen er boeten.
Lijkt me niet echt dat Dido onzeker is...
Dat heb je dan goed gezien meisje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat schrijf ik al een paar dagen![]()
Nee, dat was al duidelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef ruby het volgende:
Ow jee, daar gaat Menno weer over de tong. Ingrid trekt hem niet.
Die groeien nog eens dicht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Walgelijk gevreet weer in de woonkamer.
Menno is de acteur.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop echt van harte dat Menno na de door hem gewonnen BB even haarfijn uit de doeken doet hoe hij Ingrid manipuleerde en de bewoners als poppen liet doen wat hij wilde...
dat verdienen ze echt allemaal stuk voor stuk!
Die indruk had ik ook al, al switchend tussen slaap en woonkamer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Falco het volgende:
De groep in de zithoek is het allerergst. Chantal roddelt, maar doet lang niet zo vervelend hautain als Dido
.
Je wordt er misselijk van die stem.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeee wat een opluchting is dat altijd, als je een tijd lang naar een stream met Chantal hebt geluisterd en als je dan overzapt en ineens is die vieze bromtoon verdwenen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd niemand is netjes daar maar itt velen op het forum hier ben ik nu op het punt gekomen dat Menno nu niet alleen mijn favoriet is maar in verhouding tot het roddelen wat hij en alle anderen doen nu na lieske vandaag gehoord te hebben het minst erg is!
Menno streekt de handen uit zijn zakken en ondanks zijn dronken huilbui blijft hij nu staan als een echte vent!
Stand your ground Menno!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |