abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 november 2005 @ 00:00:24 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31945727
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van donderdag 3 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31946229
Roel, Dido, Lieske, Ingrid, Menno, Chantal en Rob in de woonkamer.
Ze kletsen wat over familie, vrienden en reizen. Dido kijkt straal bij Chantal en Lieske langs en ze reageert alleen als Roel wat vertelt.

Dido gaat slapen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31946641
Dido en Nathalie in bed.

Dido houdt niet van achterbaks gedrag zoals Chantal, Lieske vindt ze schijnheilig.
Ze zou haar nominatie op Menno willen veranderen als het kon, ze hebben het uitgesproken, ze begrijpt bepaalde dingen nu.

Met Ingrid wil ze het nog uitpraten, maar de anderen... "mogen aan het gas."

Naat snapt Lieske ook niet en ze kan ook niet meer tegen haar gedrag.
De zorgen van Dido om Lieske worden nog even aangehaald.

Dido: "Ik blijf mezelf, vind mezelf wel leuk, ben trots op wie ik ben.Rot op zeg."
Naat zegt dat ze ook helemaal zichzelf is, net als thuis.

"Rot op" klinkt het nog een paar keer.
Dido is erg pissed op Lieske, ze zal eens laten zien hoe ze is als ze NIET aardig is. "Ze bemoeien zich niet meer met m'n leven, ik laat ze er niet meer in."
Naat zegt dat zij hetzelfde met Tanja had, Dido heeft dit in de babykamer nog tegen Tanja gezegd, dat ze het niet eerlijk vond.

Lieske had net aan Dido gevraagd: "Died, ben je héel erg kwaad?" "Dido: "Stom kind."

Naat denkt dat Dido niks te vrezen heeft als enige vrouw op de bank en ze probeert Dido te overtuigen dat zij blijft, en Roel ook.
Dido heeft er niet zoveel vertrouwen in, ze is bang dat dit groepje er aan paar uit gaan werken.
"I know", zegt Naat, "maar ik ben er niet bang voor. Voorlopig hebben we nog even te gaan."
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator vrijdag 4 november 2005 @ 00:38:21 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31946819
Losse flodders, zojuist opgevangen in de slaapkamer:

Dido: "Als we dan toch aan het roddelen zijn... Roel vertelde mij dat Chantal de hele tijd tegen hem zegt dat hij voor zijn ex moet kiezen en niet voor mij."

Dido: "Jammer, dat het tussen Roel en Joost niet botert"
Nathalie: "Ja, zonde"
Dido: "Roel wil met Rob, jou en mij overblijven. Roel is gek op jou."
Nathalie: "O jahaa? Hahahaha"


Dido zegt nog eens dat ze dat liedje dat Roel voor haar aangevraagd had zó lief vond.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31947120
Joost en Menno ook in bed.

Joost zegt dat je er niks van kan zeggen.
Menno: "Als ik de mensen in het publiek zo hoor lachen."
Stream weg.

Stream switched naar Chantal, Roel, Ingrid en Lieske in de kamer.
Chantal steekt haar dagelijkse riedeltje over Menno weer af.
Lieske heeft Menno niet genomineerd om het helpen met haar sporten, het was voor haar een weegschaal.
Volgens Roel heeft 'ie het juist daarom gedaan, en haalt Menno's aandacht voor Dido er weer bij, niet wetende dat Dido dit inmiddels met Menno heeft uitgesproken.
Ingrid wil dit met Menno bespreken, Chantal vindt dit een goed plan, eerlijkheid is belangrijk.
Ingrid vraagt of de poging tot zoenen bij Dido écht was of een geintje. Roel antwoord dat hij het er met Menno heeft gehad, dat ze niet in elkaars vaarwater zouden zitten. En dan na de kaart van Menno met het bericht over dat hij maar moest zoenen met Dido... en de poging daartoe. (Ik weet hier niks van )

Ingrid voelt zich verneukt en sleurt het liefst nu Menno z'n bed uit.
Lieske vraagt of Roel nog wel objectief is, Roel zegt: misschien wel niet.
Hij vindt Dido een leuke meid maar is niet verliefd. Lieske gelooft dit niet echt... Roel zegt dat hij haar leuk en interessant vindt.
Lieske geeft voorbeelden van Het Lassie-gedrag van Roel.
Lieske vindt Dido een vreselijk leuke meid, maar ze vindt iedereen leuk."Je moet tóch nomineren." Ze had bij Chantal de volgende dag zo'n spijt. Chantal zegt dat het spel zo gaat.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31947492
Joost en Menno weer terug.
Ze bespreken het nomineren van de afgelopen weken, met name het stemmen van Rob en Menno op elkaar.
Menno was -en is- niet zenuwachtig.
Joost kan met de ene stem van Roel op de bank komen, hij gaat nu zéker uit van de stem van Roel. Hij vond het leuk dat de bewoners hem konden zien in de DBK.

In de kamer gaat het wéer over Menno en waarom hij niet te vertrouwen zou zijn. Chantal vindt weer heel veel dingen jammer.
Roel zegt dat hij zich wat betreft Joost heel veel heeft ingehouden, en dat dit nu gaat veranderen, omdat Joost hem toch nomineert.
Rob vindt dit zijn goed recht, en begint ook over Menno, dat hij niet zichzelf is.
Roel had meer stemmen voor Menno verwacht.
Ingrid zegt dat het voor haar anders is.
Volgens Rob heeft Menno geen gevoel. Men lacht, maar Rob blijft erbij dat Menno in het huis geen gevoel heeft.
Ingrid zegt dat Menno nu voor zichzelf gaat, en dat hij wil dat mensen zich niet inhouden tegen hem.
Roel gaat stoppen met geglij tegen mensen die hij eigenlijk niet mag.
Chantal: "Gaat gezellig worden, dan. Arme Joost."
Roel tegen Ingrid: "Joost zit ook over jou te lullen, dat je te braaf bent."
Ingrid: "Joost wil gewoon geen ruzie."
(Ingrid komt vrij defensief over, ze neemt het toch op voor Menno en Joost.)

Menno en Joost slapen inmiddels.
-Edit- O nee, ze praten nog even over het sporten van morgen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 4 november 2005 @ 01:23:51 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31948133
En dan gaat het los! Heeft Dido eerst urenlang zelfbevestiging gevraagd bij Joost en Nathalie, nu gaat ze vol in de aanval tegen Chantal. Ze heeft het er het erg moeilijk mee dat ze nu op de bank zit, maar Nathalie stelt haar erg gerust: "Lieve schat, jij gaat er echt niet uit!"
Na deze injectie van fake zelfvertrouwen loopt Dido de zithoek in. En na een tijdje gaat ze frontaal in de aanval. Ze is wel moedig, want ze speelt een uitwedstrijd tegen drie mensen die haar genomineerd hebben. Eerst krijgt Chantal fijntjes te horen dat ze het divagedrag een kutreden vond. Wat daarna volgt, is totaal niet te volgen, maar dat komt wel vaker voor bij dit soort ordinaire bitchfights.
Vervolgens valt ze uit tegen Lieske, want van haar had ze het totaal niet verwacht dat ze door haar genomineerd werd. Lieske start, zoals we wel van haar gewend zijn, met een heel onsamenhangend betoog over wat de reden is. Maar de kern is dat ze met Dido minder contact had in de afgelopen week. Dido druipt vervolgens af en loopt boos naar de slaapkamer. Dat ze nog een grotere flater slaat blijkt wel dat ze toch weer op de bank gaat zitten en dat de bitchfight zich weer vrolijk voortzet. Ingrid voelt ondertussen de bui al hangen, dat zij als derde ter verantwoording wordt geroepen door Dido en peert hem er snel van door.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31948318
Dido in de woonkamer, woordenwisseling met Chantal. Heb een stuk gemist.

Chantal vindt dat Dido teveel aandacht vraagt.
Dido zegt dat ze Chantal vaak genoeg aandacht geeft, en ontloopt als ze sacherijnig is.
Het loopt uit op een wellus-nietus spelletje.
Dido vond de manier waarop geen stijl, ze is er van geschrokken.
Chantal zegt dat ze het had kunnen aanvoelen, en vraagt wat Dido dan had verwacht. Dido valt vooral over het woord Diva.
Chantal zegt dat er geen ruimte was voor een uitgebreide nominatie.
Dido zegt dat ze normaal zal doen, maar meer niet.
Dido zegt tegen Lieske dat ze haar schijnheilig vind, vorige week heeft Lieske nog gezegd dat ze Dido nooit zou nomineren.
Lieske zegt dat zijzelf heel rebels is, en dat ze met Dido de afgelopen week niet zoveel met Dido heeft gecommuniceert.
Dido vind dat ze Menno dan had kunnen kiezen, en loopt boos weg. Lieske er achteraan en begint over het sporten met Menno, Dido vind dat ze haar ermee had moeten confronteren.

Pfff gaat veel te snel. Ze zijn beiden boos.

Lieske vindt dat het sinds de bonen stroever gaat. ze vind Dido wel een topwijf.
Dido begrijpt het niet.
Lieske vindt iedereen lief en bekijkt het per week, bij Chantal had ze ook spijt, het kan zo weer veranderen. Chantal valt Lieske hierin bij.
Dido blijft zeggen dat ze daarom nog wel pissig kan zijn, ze vindt het een lulreden, ze is de hele tijd al braaf, en dat is voor de groep.
Lieske begint weer over de bonen, en het feestje, en dat zij rebels zou hebben gereageert.
Van Chantal had Dido het kunnen zien aankomen, ze botsen.
Voor Dido voelt het als een trap in haar rug en dat zal wel even zo blijven.
Chantal zegt dat ze stemt op gevoel. Ze is blij dat Dido het nu weet, misschien klaart de lucht nu wel. Ze vindt de manier waarop Dido haar nu aankijkt minderwaardig, "als een drol."
Dido blijft pissig.

Lieske noemt het weer een momentopname, ze doe dit nooit in het normale leven, het is een gevoelskwestie. Het spijt haar, en ze hoopt dat ze een normale relatie kunnen hebben in het huis. Ze vindt dat dido het te persoonlijk opneemt, het hoort erbij, zij heeft ook met 6 stemmen op de bank gezeten.
Chantal vindt het normaal dat je het je aantrekt. Lieske zegt dat je het beter uit je hoofd kan zetten.
Chantal zegt dat zijzelf en Dido vaak botsen, deze week iets meer.
Lieske: "Moet ik Rob dan nomineren omdat 'ie 1 been heeft?"

Dido gaat vanaf nu alles zeggen wat haar op het hart ligt, jammer dat het dan niet gezelliger wordt. "Niet alleen braaf, maar ook nog een trut."
Ze geeft aan dat ze hiervoor tijd nodig heeft want het voelt als een trap in haar rug.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31948408
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:16 schreef avonne het volgende:
D Ik val er niet over dat je me genomineerd hebt, maar door de manier waarop.
C: Er is geen ruimte bij nominaties om te zeggen "Maar, ze is wel een tof wijf..." Je hebt niet goed opgelet. Ik heb gezegd dat ik te weinig van de andere kant zie."

D "Lies, van jou vind ik het zwaar schijnheilig. Vorige week zei je dat je me noiot zou nomineren. Waarom niet op Menno"

Lies "Ik nomineer per week, en ik kan met iedereeen hier door een deur. Maar ik ben rebelser en ik had liever allang die bonen (..) jij bent dan een remmende faktor. De afgelopen week hebben we een stuk minder gecommuniceerd, en ...(ben ik kwijt)

Dido "Dat vind ik een lul reden . Ik ben er klaar mee" (loopt weg)

L "Need, dido , loop niet weg (schreeuwt) . Ik moet toch nomineren? Menno heeft deze week met mijn Knie... DIDO VALT IN DE REDEN

D "dan had je met me moeten communiceren"
L "daar ben ik toch over begonnen"

Ingrid valt in "Menno, versierpoging, blabla"

Dido "ik heb Menno genomineerd omdat hij bij mij in bed klom"

Ingrid "het is ieder voor zich, je komt er niet onderuit dat je moet nomineren"

Lieske "bis communicatie"
Dido "bis schijnheilig"
pi_31948439
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:25 schreef avonne het volgende:
Menno "eerst zei Dido tegen mij daarom heb ik jou genomineerd, en later zegt ze tegen mij het was maar een geintje. Ik ga me er niet druk over maken, want het stelt echt niks voor. Ik ben nergens mee bezig. Ik ben er moe van, Als je dat terug ziet op TV zul je.... (Ingrid over de ansicht kaart) Maak je er toch niet zo druk om!!!!"

Ingrid "ik voel me er waus onder. Roel nomineert je er om. ik wil het je eerst zelf even vragen"
M "Roel doet maar. Ze geeft me zelf een zoen op de mond en dan is het mijn schuld. Als je het op TV ziet krijgt iedereen schaamrood op de kaken".

I "ik geloof het ook niet van Roel"

M "daarnet zei Dido tegen mij dat ze het heel geod wist dat het een geintje was en nog geen 5 minuten later ."...

I "zulke dingen kun je hier niet maken in huis"
M "ik heb ook geen respecct meer voor mensen in dit huis. Als ik een geintje wil maken, dan doe ik dat. "
"nou ga ik het ook vertellen ook. Ik ging haar bedanken omdat ze me geholpen had bij h et kotsen. Toen zei ik dat zij en de kaarten me geholpen hadden. Ze wilde de kaarten zien. Oop een van de kaarten stond "geef Dido een kusje "zij lachen, geintje, zegt "blijf je bij me slapen" haha, en toen gaf ze me een kus.

Ik weet zeker dat ze dat nu gaan uitzenden!

Ingrid "Dido, Roel, Rob, allemaal praten ze er over. Achter mijn rug, want Dido wilde het natuurlijk niet vertellen aan mij

ZOENEN


[ Bericht 1% gewijzigd door avonne op 04-11-2005 01:45:23 ]
pi_31948663
Chantal gaat naar bed en herhaalt de hele toestand tegen Nathalie.
Nathalie is tijdens de ruzie bij Joost geweest om te knuffelen want ze kan slecht tegen ruzie.

In de kamer legt Ingrid haar nominatie tegen Dido uit, Dido begrijpt dit wel.
Lieske zegt dat het bij het spel hoort, Dido reageert dat haar pissig zijn er dan ook bij hoort.
Lieske: "Ik begrijp je ook wel."
Dido: "ja."

Stilte. Dido is duidelijk nog erg boos.
Roel en Rob (uit bed gekomen om niks te missen) bezigen wat smalltalk. Dit breekt het ijs want Dido roept: "Zo, dat lucht op!"

Dido hoopt dat de lucht tussen haar en Ingrid geklaard is.
Ingrid begint over het 'zoenen' van Menno, Dido geeft aan dat ze dat nu hebben uitgepraat en het was een geintje van Menno.
Ingrid was ervan geschrokken en had gehoopt dat Dido het haar had verteld. Dido zegt dat ze nu met Menno weer heel anders is, toen was dat niet zo.
Ingrid zegt nu dat ze geen rare dingen over Dido hebben gezegd, dus geen afspraak hebben gemaakt qua nomineren. bepaalde blikken waren haar wel opgevallen.
Dido vindt nu bepaalde mensen minder aardig.

In de slaapkamer zijn Naat en Chantal het erover eens dat Dido nu erg boos is maar dat het wel zal bijtrekken na gesprekken. Lieske zal wel in de badkamer zijn.

Dido vindt Lieske nog erg schijnheilig, en zal haar wel écht reden geven om te nomineren.
Ze is vooral boos omdat Lieske vorige week heeft gezegd dat ze Dido nóoit zou nomineren.

I'm off, de rust is enigszins wedergekeerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door CartWOman op 04-11-2005 01:57:28 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 4 november 2005 @ 02:51:39 #12
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31949649
Iedereen slaapt.
  vrijdag 4 november 2005 @ 03:46:06 #13
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31950282
wtf chantal dido en Ingrid zijn er weer uit

edit:

Ze praten weer over nominaties en hebben het er al over wie volgende week op wie stemt (er vanuit gaande dat Rob er volgende week uit gaat). Volgens mij is dit verboden maar goed....


Chantal is flink aan het slijmen bij Roel en Ingrid. Volgens mij loopt ze Menno weer flink zwart te maken (die zou genieten van drama oid...)

[ Bericht 36% gewijzigd door PLAE@ op 04-11-2005 03:53:24 ]
  vrijdag 4 november 2005 @ 04:02:00 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31950363
Het gesprek gaat eigenlijk alleen nog maar over Menno en hoe slecht hij wel niet is.

Ingrid heeft het vage vermoeden dat Menno misschien wel met een rol in het huis zit (toebedeeld door Big Brother)......Roel had blijkbaar gevraagd aan Menno een tijdje geleden (wat ik er nu van begrijp) om de ex van Roel voor hem te bellen en een hart onder de riem te steken. Maar hij snapt niet dat hij dat ooit aan die debiel gevraagd heeft zoals hij het nu zegt.

Roel zit nu te dreigen! Dat z'n broertje wel raad weet met Menno als die zijn ex toch voor hem belt ofzo.

Dit is exit Big Brother als men streng zou zijn...


Chantal zegt meerdere keren tegen Roel dat hij zich nu niet op moet laten naaien en dat hij niet mag dreigen in het huis.

Ingrid gaat maar door over dat Menno niet zichzelf is en dat ze hem al naar de dagboekkamer had gestuurd. Chantal begint weer te mekker over zichzelf dat ze dit allemaal niet aan kan etc. Ingrid loopt maar te filosoferen over de geestelijke toestand van Menno terwijl iedereen weet als er iemand een psychiator nodig heeft is het Ingrid wel


update: Roel zit nog steeds stoere taal te uitten over hoe een pishekel hij wel niet aan 'die mannetjes' begint te krijgen. Chantal vooral is vol begrip.


Chantal referreert nu aan Paradise Hotel waarin ook iemand dreigde die vervolgens uit de show moest Dat had ook al met (de verhuizing van) een broer te maken destijds herinner ik mij toevallig

[ Bericht 27% gewijzigd door PLAE@ op 04-11-2005 04:09:38 ]
  vrijdag 4 november 2005 @ 04:34:09 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31950491
Roel is om 4.10 naar bed gegaan. Ingrid en Chantal hebben nog wat doorgeroddeld maar niet echt bijzondere dingen. Nu is de rust teruggekeerd in het huis. Ik ben benieuwd wat er terecht gaat komen van Roel z'n stoere praat maar dat zien we morgen wel weer
pi_31951636
09.16 uur: Iedereen is nog in diepe rust

09.35 uur: Rob is inmiddels wakker en rommelt wat met z'n zender.

09.41 uur: Rob slentert wat heen en weer.... heeft wat dingen teruggezet in de koelkast, pilletje ingenomen, naar de tuin gewandeld, even in de jacuzzi gekeken en weer naar binnen.
Nu kraait de haan en gaan de lichten aan in de slaapkamers.

09.45 uur: Dido is eruit en zegt tegen Rob dat ze slecht geslapen heeft. Joost en Ingrid zijn er ook uit.

09.52 uur: Rob en Dido zitten in de tuin en Dido vraagt aan Rob hoe hij haar vond gisteren. Dido gaapt iets van: "Ja, doe dan niet aardig, toch?"
(ik kan het erg slecht verstaan)
Dido zegt nu dat het er aan zat te komen en Rob zegt dat dat toch een keertje moet. Dido vindt het wel kut dat ze genomineerd zijn. So be it, hè Rob, zegt ze nu.

09.59 uur: Ze vraagt nu of Rob vindt dat ze te kinderachtig heeft gereageerd.
Rob: niet kinderachtig, het was te onverwacht voor je.
Dido: Ja maar kijk, van Chantal had ik het wel verwacht. Zeg gewoon: ik vind je een trut.
(weer moeilijk te volgen)
Rob vindt het terecht dat Dido teleurgesteld is.
Dido doet positief: "Eentje minder als Menno" en Rob zegt nog maar 's: "Onbegrijpelijk".
Menno komt maar weer 's ter sprake, dat hij echt niet spoort.
Volgens Dido is het tij nu echt gekeerd.
Dido zegt nu dat je mensen hebt die aardig tegen je gaan doen, maar zo zit zij niet in elkaar. Ik geloof dat het nu over Lieske gaat. En iets over de bonenkwestie.
Nathalie is inmiddels ook naar buiten gekomen en ze hebben het over de tijd.

[ Bericht 27% gewijzigd door Babettie op 04-11-2005 09:59:38 ]
pi_31952327
Dido en Rob in de tuin.

9:50 Dido vraagt aan Rob wat hij van haar vond gisteren (..) De bom is gevallen. (..) Dido vindt het kut dat Roel, Rob en DIdo genomineerd zijn (ze vergeet menno)
pi_31952399
Dido tegen Rob: Hoe vond je mij gisteren?
Rob : je hebt gezegd wat je met ze hebt..
Dido: Geen reet dus

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_31952425
Dido tegen Rob, hoe vond je me gisteren? R Nou ze weten nu iig wat ze aan je hebben. Jij weet hoe je met ze omgaat en dat zal wel tegenvallen
Rob: De bom is gevallen....
Rob Nu weet je een beetje wat je aan ze hebt
Joost komt er bij zitten "we gaan het doen vandaag he?"
Dido: wat ik wel kut vind is dat wij nu genomineerd staan, dat één van ons er uitgaat.
Rob"ja dat is zeker kut
Dido: maar we blijven elkaar toch wel zien

Dido later: of vind jij dat ik te kinderachtig heb gereageerd?
R nee het was gewoon onverwachts voor je
R kijk van sommigen verwacht ik het gewoon
D Van Chantal had ik het wel verwacht(geloof ik)
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31953095
Het hele zootje op Menno, Ingrid en Lieske na zitten te roddelen over Menno, hij wordt finaal afgebroken, niets is goed aan hem..

Ze hebben het nu over de opdracht van vandaag, Joost zegt dat het nog gezellig zal worden, Dido en Naat geven aan dat ze wel weten wat te doen met de gewichten, hier doelen ze m.i. op Menno 'bezeren'...
pi_31953146
10.29 uur: Ingrid, Menno en Lieske in de badkamer, Lieske al in sportoutfit. Ze hebben het over de nominaties.
Menno heeft het erover dat hij iets niet tegen Rob had moeten zeggen (heb ik gemist), de dames zeggen dat hij zich weer in een onwijs moeilijke positie heeft gezet. Ingrid: Je blijft bezig jij!

Ook Nathalie, Dido, Chantal, Rob en Roel hebben het over de nominaties, ze zitten nog in de tuin.
pi_31953262
Ff naar de badkamer waar Lieske en Menno zijn.

Lieske heeft het over de slechte communicatie de ze de afgelopen week had met Dido en dat ze haar daarvoor genomineerd heeft, het had iedereen kunnen zijn volgens haar.
Lieske hoopt dat het niet zover komt dat ze haar echt moet nomineren, door ruzie enzo...

In de tuin gaat het nog steeds over Menno, Roel, Dido, Rob en vooral Chantal blijven doorgaan...
Chantal vraagt wederom hoe Roel Menno noemde..ze kikt er nogal op... , noemt het heel leuk...
pi_31953457
Dido zegt tegen Rob dat er nog maar weinig mensen over zijn die ze aardig vind, ze heeft zich heel erg verkeken...Rob zegt, ja inderdaad, gaat hard zo..

Badkamer...
Nathalie, Menno en Lieske..
Lieske geeft de tip om niet in scenarios te denken, je wordt geleefd hier..wring je niet in bochten waar je het alleen maar moeilijker maakt voor jezelf...

Valt me op dat Nathalie in beeld gebracht wordt als een infiltrant..zij zegt niets, luistert en je ziet haar denken..

Menno vraagt Joost of hij ook nog iets heeft, zo van..kom maar, kom maar, kom maar...Joost zegt, 'jazeker, goedemorgen'...

Ingrid inmiddels in de tuin bij Rob, Roel, Dido en ChanKWAL...
Zij heeft het over het gesprek dat ze met Menno gehad heeft...
Weer over de ex van Roel...

Chantal zegt dat Menno lekker wakker geworden is, waarop Rob aangeeft dat hij hier zelf om vraagt.

off topic Moet ff stoom afblazen, kan niet meer objectief zijn...
pi_31953708
Chantal, Lieske en Rob hebben het nog maar weer 's over de nominaties. Lieske blijft kwelen wat voor lieve meid Dido wel niet is. Chantal heeft de laatste twee weken minder contact met haar gehad omdat Dido zoveel met Roel optrekt.

10.55 uur: Inmiddels zitten Nathalie en Dido in de slaapkamer. Val middenin hun gesprek, maar Nathalie heeft het er nu over dat iedereen hun zeurverhaal kwijt moest.... m.a.w. ze lult door wat ze gehoord heeft over de motivaties van de nominaties. Nathalie zegt dat ze het heeft opgenomen voor Dido, toen Lieske zei dat ze de volle lading had gekregen. Ze roddelen en lachen er flink op los. Iets over een houding en handje van Lieske (??) Ze praten zachtjes.

Dido zegt dat ze ze allebei, stuk voor stuk, uit de pan heeft geveegd en Nathalie smult ervan!

[ Bericht 29% gewijzigd door Babettie op 04-11-2005 11:12:21 ]
pi_31953954
Nathalie en Dido in slaapkamer.

Dido: Nou, ik ben toch altijd aardig geweest tegen iedereen! Altijd!!
Dido: Nou, dat is nu ds ook afgelopen.

(sorry voor het onsamenhangend gebrabbel van Nathalie, zo praat ze nu eenmaal)

Nathalie: Ik had gisteren trouwens een aanvaring met Lies joh!
(...) Ik lag eindelijk in mijn bed, ik lag eindelijk alleen, maar ik wilde zo graag een knuffel. Dus ik denk ik ga bij joost liggen die zit in hetzelfde schuitje. Ik ga naar Joost toe. Maar toen liep ik dus over de gang. Maar toen hoorde ik...Oh jee...Maar ik dacht dat moeten jullie uitzeoeken. Dus ik naar joost toe. Zag ik Menno. Ik dacht ...oooh jee...*lacht* maar had geen zin om erbij..rob en roel, ik dacht dat komt later wel...maar die moesten hun verhaal weer kwijt...en ...'en ik vind haar wel aardig'
Dido: wie zei dat?
Nathalie Chantal. Maar ik zeg je hebt het wel hard gespeeld. En toen..toen kwam lies ook. Eerst Ing, toen chantal, toen lies, en toen begon lies ook (fluisterend) Lies, ik snap het niet helemaal. En toen wilde ze het gaan uitleggen. En ik zeg: lies, nou ja...Kreeg ze de volle lading. Ik zeg vind je het gek, ze mag even boos zijn, ze mag even spuien. Deed ze dit (maakt gebaar met hand, zo'n 'talk to the hand'achtig iets) ...Neeeee!! Dus!! Neeee!!! Ik zat zo en ik zie dat!! En neee!! Het was zo'n hand van as if uh uh. En zij: nee, zo bedoelde ik het niet, zo bedoelde ik het niet.

Dido: ik heb ze werkelijk waar onder de tafel geveegd!! Allebeid stuk voor stuk. Je weet hoe moeilijk een confrontatie is met Chantal, maar dit keer lukte het haar niet. En lies? Die heb ik compleet uitgeluld. Compleet. Wat een lulreden. Maar bij mij is er nu iets stuk gemaakt. (doet stem van Lieske na) Maar ik hoop dat we weer een band op kunnen bouwen! Nou, ik doe niet meer leuk. Een dikke vette min voor haar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')