abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 november 2005 @ 00:03:58 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31916123
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van woensdag 2 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 00:16:27 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_31916471
Roel is als laatste aan de beurt om door Dido onder handen genomen te worden.
De vorige massages duurden 30 minuten, maar BB laat de new age muziek met fluitende vogeltjes rustig doorlopen.

Dido is inmiddels 40 à 45 minuten bezig en kijkt af en toe rusteloos om zich heen.



Screenshot: scanman.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 00:23:19 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_31916624




Na een tijdje wordt het iets teveel voor Dido en zegt zij dat ze een slokje water gaat drinken.
Enige tijd later vraagt zij: "De voorkant ook?"
Roel: Hmmmmm.





Screenshots: Scanman & Muerte
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 00:29:04 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_31916740
Dido's interpretatie van een massage:




Screenshot: Gert
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 00:34:19 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_31916860
Dido: Volgens mij is het afgelopen.
Roel: Hmummble.





Scanman

Dido: Heb je dit ook afgesproken met Big Brother? Ik heb het helemaal gehad. Er is nog één stukje dat ik heb overgeslagen dat wil ik ook nog wel even doen? Zitten jullie daar op te wachten?"

Roel geeft aan dat dit een aardig idee is.
Dido: "Nee ik doe niks. Gewoon masseren."
Roel: "Ja joh, gewoon maatjes uhuhuhuhuhuh."

Met dank aan Gert.

[ Bericht 19% gewijzigd door APK op 03-11-2005 00:39:20 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 00:40:29 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31916979
"Die anderen denken dat we gruwelijke sex aan het hebben zijn, omdat we zo lang wegblijven", zegt Dido. Roel lacht.



Dido: "Ik zweet me de rambam. Maar goed, we gaan gewoon verder alsof er niets aan de hand is"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31917037
0.42

Dido is nog altijd bezig met haar "massage"-marathon.
Roel en Dido hebben beiden door dat ze genept worden en worden steeds lacheriger.
Dido denkt even dat Roel dit opgezet heeft, maar Roel ontkent.
Ze vinden het nog wel allebei leuk.
  donderdag 3 november 2005 @ 00:58:29 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_31917230
Dido vindt het mooi geweest en Roel bedankt haar:



scanman
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31920647
9.30 Rob is wakker en gaat wat eten en een kop thee drinken.Hierna gaat hij de was doen en een beetje opruimen.De rest van de bewoners liggen nog in bed.
waar is die kutkip??
pi_31921655
De dames zitten inmiddels in de woonkamer, aan de koffie en thee.
Lieske klaagt: "Waarom is het licht alleen op onze slaapkamer aan gegaan? "
Nathalie: "Wij zijn de sterkste."

Ah, de haan is nu te horen op de mannenslaapkamer, Joost staat op, Menno is nog ver weg en Roel ligt nog diep onder de dekens.
Buiten is Rob op een paar stoelen met oefeningen in opdrukken bezig.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31923519
Ingrid fietst alweer fanatiek, Rob doet buiten verschillende spieroefeningen.
Nathalie en Chantal tutten in de badkamer.

Buiten lopen Joost en Menno.
Blijkbaar denkt Menno dat Dido een geheime opdracht heeft, en hij is nieuwsgierig wat deze inhoudt. Hij verwacht dat ze het vanavond wel horen, behalve als het met het sporten te maken heeft.
Ze zijn beiden benieuwd naar het stemgedrag. Joost weet het van 2 mensen... daar moeten ze even om lachen. Menno waarschuwt dat ze verder niks mogen zeggen, komt vanavond wel.
Joost: straks zitten we met 6 man. Menno: of allemaal behalve Nathalie.
Menno weet zeker dat Roel op hem heeft gestemd, dat heeft hij gister duidelijk laten blijken, door z'n opmerking over de X-Factor, dat hij Menno niet kent.
Menno vertelt het verhaal toen hij even bij Dido in bed ging liggen, en dat Roel vond dat Menno in z'n vaarwater ging zitten, waarop Joost vertelt dat 'ie een paar stompen van Roel had gekregen, maar Roel vlak voor het nomineren naar 'm toe kwam om te zeggen dat het een geintje was.
Joost zegt dat Dido zijn type niet eens is. Ze vinden Roel niet netjes voor vrouwen, ze snappen Dido dan ook niet, maar willen het niet tegen haar zeggen. Ze moet goed opletten, zegt Menno.
Joost is benieuwd hoe populair Roel bij de kijkers is, hij heeft zelf niks met 'm.
Menno krijgt steeds meer schijt aan bepaalde mensen. Joost heeft een hekel aan het krakers-imago waar Roel mee te koop loopt, terwijl Roel zich vaak tegenstrijdig gedraagt. "Het is een verwende kakker gewoon."


Thx, trevanian.

[ Bericht 3% gewijzigd door CartWOman op 03-11-2005 12:31:54 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31924031
Menno en Joost in de tuin:

Joost (..) en dat elke man fout denkt en stom probeert te doen.Dat kan mij irriteren.
Menno: Daarom...Ingrid schrok ook dat ik haar wilde masseren gewoon. Maar ik heb geen problemen met Ingrijd.
Joost: Hebben jullie het wel leuk gehad
Menno: Ja hartstikke.
Joost: Ik had wel verwacht dat jij Ingrid zou doen, ken ik je toch beter
Menn0: Je lacht je suf hier in huis
(...)
Joost: Ik hoop op een brede bank vanavond
Menno: ik ook, er zijn er drie die direct weggaan, er zijn mensen die niet echt sterk staan
Joost: Rob stond al met 1 been buiten (fluisterend)
Menno: ja
Menno: Chantal staat niet sterk
Joost: Ik ben benieuwd wat er gebeurt als chantal op de bank komt
Menno: ja, lieske had chantal

(...)
Joost: de twee mensen die de grootste steun aan jou hebben gehad zijn Lieske en ik. Maar ze kiest dus niet de makkelijkste weg? Moedig
Menno: ja, moedig, dus ik ben benieuwd wie zij dan heeft gekozen
Joost: ik heb zelfs gedacht dat ze wel eens op mij kon stemmen, ik niet op haar
(...)
Joost: (...) lieske is op een gegeven moment op me gaan staan, heel grappig. Chantal gaf gewoon heel lekkere massage, ik was helemaal loom toen ik naar bed ging. Jij lag al op bed toen ik kwam. Iedereen was bek af gisteren.

Menno: kijken of Lieske nog mee wil lopen
Joost: Lieselore!!
Joost: Lieselore!! Loop je met ons mee??
Lieske: onverstaanbaar
Joost: oke, lopen we verder met z'n tweeën
Menno: ik hou verder met nieman drekening, behalve jou dan en Inge, voor de rest met niemand, maar als twee mensen mij op de bank willen hebben is dat prma, het is de mening van het nederlandse publiek en niet van die mensen.
Joost: je zit toch met die spanning
Menno: neuh, dat heb ik niet zo, ik ga gewoon vanavond op d evank zitten en een paar kutdagen krijgen
Joost: de houdign die jij nu hebt krijgen we allemaal
Menn: weet ik niet, het is geen pretje om op de bank te komen.
(...)
Menno: maar ik doe niets voor de groepmeer, als ik de opdracht morgen laat mislukken...maar ik doe het voor jou, ik weet dat jij ook wil eten
Joost: we hebben je zeker nodig, je kweekt ook respect en waardering morgen
Menno: dat heb ik niet echt nodig
Joost: ja, ik weet niet of je er direct wat mee opschiet, maar je kan ons wel presteren om een prestatie neer te zetten
Menno:dan hebben jullie me wel nodig, en daar heb ik geen zin in, normaal denken jullie ook laat maar stikken dat ventje, een beetje dubbel. Ik zit in dubio, rare gedachte
Joost: je moet dat soort dingen sowieso goed onthouden

Joost: Ik heb nog een interessante vraag, stel dat Rob op de bank zit en de kans is groot dat hij moet gaan volgende week en ik mag Rob graag maar als het tijd is is het tijd, maar op wie ga je stemmen als Rob weg is?
Menno: als Rob weg is? ik zou het liefst een stuk of 4 nomineren. Sommigen krijg ik echt een schijthekel aan. Ze zijn zo irritant. Ik kan je wel een rijtje geven, maar dan zijn we morgen mog bezig. Ik vermaak me hier wle hoor! Bij sommigen is de irritatie grens wel bereikt.
(...)
Joost: heel veel mensen hebben geen goede reden en wijzen een soort van zondebok aan
Menno: dat is de makkelijkste weg he
Joost: zo'n makkelijke weg kiezen vind ik extreem dom, en er zijn er best veel die dat hebben gedaan
Menno: elke week komt er wel iemand bij boij dat rijtje schiet me n te binnen Er zijn er nu nog 2 waar ik mee over wil blijven
Joost: mijn groepje is ook aan het veranderen gegaan, omdat je mensen echt beter leert kennen
menno: zijn ze toch anders dan je dacht
(...)
Menno: de eerste 4 weken waren leuk, toen wat mindere weken en nu heb ik weer de grootste lol
Joost: ja
Menno: nee dat eh, op dit moment vermaak ik me prima, soms sluit ik me ook af en ga ik op bed liggen, heb ik ook geen zin om te rpaten
Joost: gewoon doen wat goed voelt
Menno: ik hou niet van zeuren en sommigen zeuren zo, ik zeur ook nooit. Ik snap niet dat je dat de hele dag door kan doen. Dat gaat irriteren en dan sluit je je af. Is aan de ene kant niet goed, maar aan de andere kant begrijp ik het
Joost: heel veel mensen hier zijn gruwelikj kverwend, zijn niet gewend te werken. Maar is ook we leuk om te zien dat niet iedereen in elkaar zit zoals jij

Menno: wie denk jij dat ik ga nomineren?
Joost: best lastig, misschien ieman dals Chantal of zo. Zeker ook omdat ze heel onredelijk is uitgevallen tegen jou, en omdat zij op één of andere manier voor mijn gevoel iets blijft uitspreken dat jij niet mag zijn zoals je bent en dat je niet de menno laat zien die je bent. Ik kan me voorstellen dat dat je strot uit gaat hangen
Menno: dat klopt wel, maar ze ken tme niet en intereseert me niet dat ze dan zegt dat ik mezelf niet ben, ze irriteert
Joost: ja, irritatie...is een mogelijkheid. Maar ik zou ook eh...ik zou ook bijv. Roel kunnen begrijpen, Maar ook omdat ik Roel voor mzelf heel goed kan motiveren.
Menno: iedereen kan ik wel opnoemen behalve jij, Ing en Nathalie. Voor die drie, in ieder geval jullie 2 blijf ik van af. En voor de rest allemaal hoor.

Joost: ik heb wel in het groepje met wie ik over wil blijven jij zit daar al sinds ik groepjes maak in en ing is er nu bij
Menno: wel een verandering, nathalie zat er bij mij eerst ook niet in
Joost: jou als persoon bem ik meer gaan waarderen en nathalie zit erin en lieske weet ik niet, ik heb niet veel met haar. Ik zal haar niet nomineren want waarom zou ik
(...)

Pffff, even geen zin meer

(...)= stuk gemist
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31924038
Menno zegt dat Ingrid gister schrok toen hij haar koos voor het masseren. "Het zit verder nog steeds goed tussen ons."

Joost zegt dat Rob al met 1 been buiten staat.
Ze zijn benieuwd of Lieske ook weer op de bank zit. Menno verwacht geen stem van Lieske, omdat ze heeft gezegd dat ze niet de makkelijkste weg ging kiezen.

Joost vertelt over de massage van Chantal, hij mocht niks zeggen, heeft genoten en was na die tijd helemaal ontspannen.

Ze roepen Lieske nu, ze zou meelopen, maar ze is nog ergens mee bezig.

Menno heeft tegen BB gezegd dat hij met niemand rekening gaat houden. "Ja, met jou en met Ing."
Joost heeft vertrouwen in Menno en weet zeker dat 'ie blijft. Menno verwacht nog wat kutdagen als 'ie straks weer op de bank zit.

Menno heeft schijt aan de groep, wil niks meer doen voor de groep, en heeft nog steeds in z'n achterhoofd de opdracht te laten mislukken.
Volgens Joost verliest hij dan het respect, maar dat kan Menno weinig schelen. Hij is er nog niet over uit, zal wel z'n best doen, maar zit toch nog in dubio.
"Als er weer zoiets gebeurt weet ik het helemaal zeker." (Ze vergaten hem uit bed te halen bij de envelop van eergisteren, met de weegschaal.)

Joost vraagt op wie Menno gaat stemmen als Rob weg is. Menno zou het liefst 4 tegelijk nomineren. Ze lachen wat, en Menno zegt dat hij zich best nog vermaakt.
(Hij klinkt erg verbitterd...)
Hij heeft nu nog maar 2 mensen waarmee hij wil overblijven, het waren er eerder 6.
Hij vermaakt zich prima, maar sluit zichzelf wel af en toe af. Vooral het gezeur en geklaag irriteert hem.
Menno zou voor iedereen goede motivaties qua nomineren kunnen noemen, behalve dan voor Joost, Ing en Nathalie.

Joost heeft niks met Lieske, maar zou haar niet nomineren.
Roel heeft volgens Menno gezegd dat hij niemand kan bedenken die hem heeft genomineerd.
Joost weet zeker dat Roel pissig zou reageren als hij wel een stem zou hebben.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31924117
Menno: wat ik ook denk is dat er vanavond weer een envelop komt te liggen, ik denk dat er iet sop staat als 'helaas jammer, nietvan de bank af, maar je mag wel iemand aanwijzen die van de bank af' Zoiets zal er op komen te staan.
Joost: ja, dat soort dingen
Menno: zou ik de envelop moeten pakken of zal er iets staan als jammer tot ziens
Joost: tsja...als er ieman dop de bank zit waarvan je denkt dat die het van jou kan winnen...
Menno: als Liesk op de bank zit dan haal ik Lieske eraf
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31924237
Als er vanavond een envelop zou liggen weet Menno niet of hij 'm zou pakken, als hij Lieske er mee van de bank zou kunnen halen zou hij het doen.

Chantal staat er nu bij, ze vindt het spannend.
Menno: "ik vind het wel lekker op de bank, dat maakt je sterker."
Chantal: "Of niet..."
Menno: "Kan me niet schelen, de winst op Rob heeft me sterker gemaakt."

Ze praten nog even over Tanja, grote bank en kleine bank.

Er vliegt al een tijdje een vliegtuig boven ze.
Chantal: "Zou het voor ons zijn? Gnagnagna."
Ze zwaait heftig.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31924365
Menno voelt zich momenteel erg sterk in het huis.
"Ik heb m'n strategie bepaald."

Tegen Joost: "Ik gun het nu nog maar 1 persoon om te winnen. Dat ben jij. "

Hij herhaalt dat als Rob er uit zou zijn het voor hem een stuk makkelijker gaat worden.


Thx, trevanian.

[ Bericht 16% gewijzigd door CartWOman op 03-11-2005 12:33:14 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31924879
Streams weg, dus stukje gemist.

Menno hoopt nog lang te kunnen blijven.
Joost mist z'n vrienden en het leven thuis, maar ze zijn al over de helft.
Menno heeft uitgerekend dat ze idd net over de helft zitten, als het tot 30 december duurt, daar gaat 'ie vanuit.
Joost weet zeker dat ze thuis dan niet blij zijn, hij wil samen met Bren zijn met de kerst.
Ze speculeren weer over het aantal stemmen.
Joost: "Voor Dido staan vaak kindjes te schreeuwen."
Menno: "Maar die hebben geen mobiel." Ze grinniken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31925004
Joost zou graag zo relaxed willen zijn als Menno.

Joost noemt allerlei scenarios over op de bank komen of niet, dat is niet bij te houden.

Nathalie komt erbij, en het gaat dus nergens meer over.

Binnen fietst een hijgende Chantal. Lieske, Ingrid en Dido niksen op de bank.

Ik ben weg.

[ Bericht 5% gewijzigd door CartWOman op 03-11-2005 12:51:53 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31927212
Beetje sporten, luieren, eten en klagen over spierpijn, meer gebeurt er niet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 3 november 2005 @ 14:56:03 #20
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_31929043
did weet je wat ik irri vind dat anderen zo op je letten
ik kwam gister in de slaapkamer werd ik meteen bestookt met vragen over hoe het nu zit tussen jou en mij
*pieeeeeeeeep* een erge irri piep klinkt ineens uit de speakers
dido en roel wijzen bb erop : bb er zit een resonante toon in de speakers
dido : overal waar ik ben vandaag is herrie
dido ; hoe heet deze plant ook weer ? varkenskruid he
roel : al sla je me dood

roel : hoezo gaan ze zitten vissen dan ?
dido dat doen ze *pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* altijd
nou zeg hoe kan dat nou ?

chantal is binnen aan het vegen en nathalie is iets aan het mixen

dido en roel hebben het nu over het bubbelbad
dido wat ben je stil vandaag, komt dat omdat je pijn hebt
roel kweet nie
dido of ben je niet in je hum
roel ben een beetje irri weet niet hoe dat komt
roel iets over menno

dido zeg mag ik wat vragen, waar verkopen ze massage banken voor je benen
roel die triller ???
dido ja
roel die is goed voor je spieren, die trilling zorgt voor klepjes in je bloedvaten die dan open gaan staan
maar ik dacht dat je iets interesants zou vragen
dido nee hoor ik heb niets interessants te vragen
dido weet je wat wel leuk is dat lieske al haar oefeningen specyaal voor jou gaat doen zodat jij het goed zit
roel ze kraakt me de hele dag af uit frustatie
dido doet ze dat ? neeeeee nee joh

roel dat menno zegt dat het goede massages geweest zijn omdat ik spierpijn
daar had ik smerige opmerkingen iover kunnen maken
dido ik vind het erg dat zij niet hem heeft gedaan

menno en ing liggen samen op bed ( ik switch even)
chan is aan het stofzuigen waardoor er een herrie is binnen
menno en ingrid liggen te "slapen"

[ Bericht 0% gewijzigd door Capaja op 03-11-2005 14:57:25 (ik ga de kinderen uit school halen nu) ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  donderdag 3 november 2005 @ 15:19:58 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31929743
Dido heeft behoorlijk op Chantal zitten afgeven. Hij is duidelijk dat ze niet echt meer gecharmeerd is van de oudste bewoonster. Ze blijft maar doorgaan met minpunten van Chantal noemen. Roel gaat er niet echt op in, want hij heeft overduidelijk geen problemen met Chantal.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31929763
Dido en Roel zitten in de thuin te praten.

Dido verteld dat ze gister boos was.
Roel:waarom?

Dido:gister met t masseren vertelde je dat je door de meeste leuke dames werd gemasserd,
Toen zei Lieske niet door mij En dat jij zei ik zei ook leuke dames.

Dido:ik vond dat grapje zo leuk,Dus ging dat aan Chantal vertellen,Ze vond er nix aan.
Ze zei dat kan je toch niet maken is zieig voor Lieske.

Dido:Kan het gewoon niet uistaan tis een grapje.

Dido weer over Chantal

In het washok werd er tegen mij gezegt dat ik dom was en nog bezig ben.
Een jongen als Roel vind je nooit meer je moet er voor gaan.

Roel:oja tegen mij zei ze dat ik beter voor mn ex zou gaan.
Dido: zie je nou wel hier kan ik dus niet tegen hou niet van roddelen.

Stream valt nu even weg
pi_31930232
Dido verteld dat Roel haar hart toendertijd heeft gebroken,Heb echt gehuild

Roel: Is ff stil en zegt zo.
Dido:Je zat ff verkeerd met je gedachte

Roel :Ik ben normaal ook zo niet.

Dido:Als ik echt zo over jou zou denken had ik je genomineerd maar heb ik niet gedaan

Roel:Ja ik blijf erbij dat je me na 1 actie niet meer wilde
Dido:Nee is gebrekkig inzicht van jou hoe ik ben
mannetje uit de hoogte jij doet precies zoals ik ben
roel: Ja dat is zo

Dido: Er is 1 ding en dat vertel ik je als ik t huis uit ben en lach je je rot
roel Als we eruit zijn wil ik t wel weten

Dido :Vind t prima zo vind t leuk zo


Roel :Je valt op iemand die hard to get is.
Dido:Das helemaal niet zo.
Roel:Denk dat Dido zo iemand is als ze iemand in dr zak heeft dat ze wegloopt.
Dido:Nee echt niet.

Laatste stukje ff gemist sorry

Ze eindigen door voor de gein te zeggen
Diddo:Ik vind jou stom.
Roel:Ik vind jou een muts
pi_31931629
Menno en Ingrid liggen in bed je hoort wat gekus.
Ze komen omhoog gaat uit bed.

Ingrid:Ben je zenuwachtig
Menno:Nee ik zit toch op de bank.
Ingrid:Dan kan ik op je stemmenje zit toch iedere x op de bank.
Menno:Kan ja hahaha
Ingrid:Maar dan zit je misschien een x niet op de bank.

Menno gaat ook uit bed

Menno :Hey wat doen me sokken hier op de grond.
Ingrid:O jaja dat,Ik trek iedereen zn sokken aan
  donderdag 3 november 2005 @ 16:33:24 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_31931861


scanman
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')