abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 november 2005 @ 00:00:49 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31884560
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van dinsdag 1 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31884866
Menno weet van geen ophouden en vermaakt zich nog steeds met fietsen.
Roel heeft ondertussen zijn badjas aangetrokken en is naar de kamer gekomen om nog even een peukje te roken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31884946
Menno en Roel speculeren over de einddatum van BB.
Nog 61 dagen en dan is het 1 januari zegt Menno. We zijn net over de helft, dus dat zou kunnen. Roel zegt dat ze het toch echt over december hebben gehad. Maar Menno telt nog een keer voor hem uit dat het best januari zou kunnen worden, want het is (volgens Menno) allemaal al 1 dag opgeschoven.

Menno zegt: "Als het allemaal doorgeschoven wordt, dan kan het toch pas over twee weken zijn". (Waarschijnlijk heeft hij het over nomineren, maar geluid van de stream is zwak en de fiets geeft een extra ruis)
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 2 november 2005 @ 00:17:55 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31884969
Nattelie Chantal en Lieske zitten minuten lang veren in de reet van big brother te steken van hoe goed big brother dit spel in elkaar zet , en hoe ze de bewoners kunnen laten ruzie maken
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_31885606
Menno geeft naar aanleiding van Roel's betoog toe dat hij zichzelf misschien wel meer bewust is van het spel dan anderen.
Hij zegt ook dat hij niet zijn best gaat doen om de relatie met de anderen goed te krijgen. Het is nog maar een paar weken, en met sommigen kan hij het nog best wel vinden.
Hij wil zich niet aanpassen, want dan is hij zichzelf niet meer, vind hij.
In het echte leven zou hij dat misschien wel doen, omdat hij met die mensen de rest van zijn leven moet doormaken. Maar hier vind hij het niet nodig.
Roel vind menno toch wel okee, zegt hij, hij heeft een soort x-factor volgens hem.
pi_31885648
Terwijl Menno nog steeds fietst heeft hij het met Roel over de afgelopen weken. Roel zegt dat hij het nog steeds een domme actie vind van Menno tijdens de bonenopdracht. Menno snapt het wel een beetje en zegt dat hij het misschien anders had moeten doen. (neemt niet de moeite om te zeggen dat Joost hem een loer gedraait heeft door te ontkennen dat ze overleg gehad hebben)
Verder hebben ze het over de afgelopen nominaties en over de nog komende nominatie.
Beiden zijn ze er van overtuigd dat Menno een grote kans loopt dat hij weer op de bank zal komen. Maar Menno is er niet bang meer voor om op de bank te zitten. (Voelt zich gesterkt door de uitkomsten van de vorige nominaties)



Menno zegt dat hij niet zal veranderen. "Ik ben zoals ik ben, dat is nou eenmaal zo. Dan kom ik maar op de bank, dat is dan niet anders".

In de slaapkamers is het ondertussen stil. Iedereen slaapt
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31885863
0.47
Menno zegt dat hij die bonenaktie, dus het 2 uur alleen doorwerken voor zijn gevoel vooral voor de groep gedaan heeft.
Hij zegt dat zelfs al zou je een spel spelen, je nog niet weet hoe de buitenwereld dat dan ziet.
Je kunt het ook makkelijk doen en alles doen wat de regels aangeven, vriendelijk zijn en zo door de boel heenwandelen..

Roel denkt dat dat ook niet werkt.

Menno is wel blij dat hij het met iemand over dit soort dingen kan hebben. Nu het met Ingrid niet echt meer kan, is hij blij dat hij er met iemand anders over kan praten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamon op 02-11-2005 00:59:45 ]
pi_31886275
Menno en Roel zijn uitgepraat. Roel gaat naar bed en Menno gaat nog even douchen.

Roel heeft Menno uitgelegd dat hij voor hem een "X-factor" is in het spel. Waarmee hij eigenlijk wilde zeggen dat hij redenen heeft om Menno te nomineren. Hij heeft dit proberen uit te leggen. Kort samengevat komt het er op neer dat er dingen gebeurd zijn waardoor hij Menno niet graag bij de laatste bewoners wil hebben, al heeft hij niet echt iets tegen hem. Maar op een of andere manier kan Roel niet met hem door de bocht. (En dit kan natuurlijk ook met Roel zijn gevoel voor Dido te maken hebben)

Nu alle bewoners naar bed gaan, ga ik ook mijn bedje op zoeken.

Morgenochtend de test van BB.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31886350
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:12 schreef avonne het volgende:
Dit heb ik er van meekunnen schrijven. Niet compleet, maar voldoende denk ik, om Menno enige punten toe te kennen voor openheid en eerlijkheid.

Menno "Ingrid had het me verteld, en dat vond ik de meest onzinnige verhaal, de meest onzinnige reden"
Roel "Maar dat was nog voor het gesprek"
Menno "Ja, en daarna heb ik het ook niet gedaan, maar een klein grapje moet kunnen. Als je dat verkeerd opvat..(...)"
Roel "Tja, dan denken we daar anders over"
Menno "En hoe snel wordt dat dan door haar afgekapt ??"
Roel "Dat weet ik niet want ik ben er niet bij geweest"
Menno "Ik kan me niet voorstellen dat ze daar over valt. 5 seconden of 10 seconden, en daar na heb ik er nooit meer naar gehandeld. Als ik me daar druk over moet maken" Zo wordt een klein voorbeeldje weer van.... als je het wil zien, dan zie je dat"
Ingrid heeft er om dubbel gelegen, en toen vond Dido ( het pas erg?)
Dan ben ik misschien heel anders met vrienden thuis. Dan is het maar een geintje"

Roel "het zijn geen dingen waar ik wakker van lig. het heeft er mee temaken of ik iemand kan voorspellen of niet. Hoe die met mannenregels omgaatnOf ik iemand mag of niet. Daar kan ik alleen
maar eerlijk overzijn."

Menno "Darom ga ik me ook niet verdedigen. Dat heeft helemaal geen zin"

Roel "Ik wilde er niet eens met je over hebben. Ik wil alleen maar uitleggen waarom je voor mij een X-factor bent."

"Menno: "Achteraf lach je er om, je begrijpt mekaar of je begrijpt mekaar niet, je kunt niet met iedereen door een deur. je blijft je verbazen over acties van sommigen

Roel : "Het is verder geen Big Deal, of zo, weetjewel, laten we maar gaan slapen."
  woensdag 2 november 2005 @ 09:37:28 #10
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_31889183
De haan!
Prrrrr
  woensdag 2 november 2005 @ 11:10:40 #11
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31891276
Chantal, Rob, Ingrid en Roel analyseren Menno weer eens.
Zij hebben geen goed woord over hem.
Hij speelt het spel op een vreemde manier, vinden ze.
Roel vindt het nog steeds vreemd dat hij ineens achter Dido aan ging.
Ook Nathalie bemoeit zich er nu mee. Ook zij praat negatief over Menno.
eurobilltracker.com
pi_31891510
Chantal en Rob zitten weer eens over Menno te roddelen....Zijn blik is niet goed, er mankeert iets aan zijn lichaam, zijn fanatisme met weekopdrachten wordt afgekraakt...
Chantal lult lekker mee.
Rob vertelt nou dat Menno heel fanatiek ooit met pokeren bezig is geweest...
In een gesprek heeft Menno verteld dat ie zelf niet weet wie hij is.
Roel bemoeit zich er nu ook mee. Zegt nu dat Menno in zijn straatje praat. Logisch ook dat hij naar Dido toetrekt (daar zit hem de pijn he Roel?) Om dat Dido populair is...
Roel neemt hem nu met een korreltje zout. Hij weet niet of hij een spelletje speelt of dat ie serieus is.
Rob zegt dat ie er alles aan heeft gedaan om met hem in contact te komen
Chantal zegt maar weer eens dat je het spel niet kan spelen ten koste van anderen. Roel zegt dat Menno heeft gezegd dat hij hier zichzelf is, Roel vindt dit aanleiding om hem nu helemaal met een korreltje zout te nemen. Natalie mengt zich nu ook in het gesprek....Het grote Menno Bashen lijkt weer begonnen...
Chantal vind dat hij af en toe rare uitspraken doet. Zoals dat hij gezegd heeft dat iedereen wel topsporter kan worden. (oké Chantal, jij dan niet)
Rob heeft het in twee zinnen over achtereenvolgens jongetjes uit zijn dorp en de tennisclub uit zijn dorp....
Chantal denkt dat het een probleem is met zijn dyslexie en het feit dat zijn broer wel slim is of zo. Het gesprek gaat weer verder over dyslexie...
Rob:"ik ben wie ik ben, maar je moet mij geen brief laten schrijven" Ik maakte het en mijn secretaresse schreef het uit"

En nu slapen mijn vingers...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31891575

Met bijzonder grote dank aan NEWCLEUS!

[ Bericht 13% gewijzigd door Mike1964 op 02-11-2005 11:23:46 (ere wie ere toekomt...) ]
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  woensdag 2 november 2005 @ 12:03:25 #14
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31892687
Dido is buiten rondjes aan het rennen. Zij verleidt Roel om achter haar aan te rennen. In eerste instantie doet Roel dit ook, al kijkend naar de billen van Dido. Zij vraagt hem of zij geen cellulitis heeft zoals de anderen.
Natuurlijk zegt Roel dat dat niet zo is.
Al snel vraagt Roel of ze nog niet warm is(in de betekenis van warmlopen) want hij heeft er al genoeg van want: "Het klost zo" zegt hij.
Roel verdwijnt en Dido loopt al hijgend door.
eurobilltracker.com
pi_31893498
12:25
Nathalie, Joost en Ingrid zitten gezellig bij elkaar te eten, daarna komen Roel en Rob er ook nog bij. Ze hebben elkaar erg weinig te vertellen. Nathalie probeert nog wel eens een gesprek op gang te brengen maar eigenlijk reageert niemand.

Joost heeft het zoals gewoonelijk weer over eten. Hij heeft zijn eitje nog over en wil die graag bewaren voor als hij echt honger heeft. Misschien voor vanavond als hij echt honger heeft.
Ze hebben het over het aanvondeten en over de variaties die er te bedenken zijn met gehaktballen.
Rob wil het gehakt bewaren en morgen bij de bonen doen, en dan vandaag gewoon spruitjes met aardappelen eten. Iedereen is het er eigenlijk wel mee eens.

Ondertussen zijn Dido en Chantal er ook bij gaan zitten. En het blijft over eten gaan, Nathalie gaat een (bananen)shake maken in plaats van brood.
Iedereen behalve Lieske is nu aan het eten of eten klaar aan het maken, Lieske blijft op de hometrainer zitten.

12:35
Joost blijft het over zijn ei hebben die zo te horen wel erg belangrijk voor hem is. Roel is van plan op bed te gaan liggen om zich mentaal voor te bereiden, nu vragen ze zich af wanneer de test precies komt. Joost merkt op dat het heel goed kan zijn dat de test pas vanavond komt.
pi_31894289
Vol spanning zit de groep in de huiskamer. ze fantaseren over de opdracht.
Ze denken dat het in zee gaan uit de opdracht misschien wel letterlijk is. Lekker naar zee, Roel ziet het wel zitten iets op het water.
Roeien op de Bosbaan zegt Menno. Lieske op de fiets ernaast en moet ze dan aanmoedigen. Lieske wil dan liever als stuurman in de boot mee.
pi_31894832
Iedereen in de huiskamer. Niemand sport.
Joost zegt dat hij bang is voor de dood.
Volgens mij zijn ze een beetje lamlendig, er gebeurt niet veel.
Lieske en Chantal zitten in de tuin.
pi_31894845
Dido wil Brenda wel eens spreken, als meiden onder elkaar. Joost vindt dat een leuk plan.
Ze zijn ook nieuwsgierig naar de kinderen van Rob.

In de tuin zitten Rob en Chantal. Rob geeft aan dat ze vandaag vast moeten nomineren. Chantal vindt het onnatuurlijk, druist tegen haar gevoel in. " het is niet mijn ding, ik ga liever voor de harmonie". Rob," je moet niet boos zijn achteraf, zou je het iemand kwalijk nemen?" Chantal: "nou ik zou het niet leuk vinden, ik kan niet zeggen dat ik zal jubelen." Rob was wel boos toen Ingrid hem had genomineerd.

Lieske voegt zich bij hen en begint weer over haar uitslag en zegt dat ze er echt iets op wil smeren. Chantal vindt het er raar uitzien, beetje blaasjes. Misschien komt het wel van de gist.
Lieske is nu bang dat het van de fluor komt. Ze voegt er nog aan toe dat ze HELMAAL geen allergie-type is.

In de huiskamer ligt Menno op de bank te slapen, Roel is de nek van Dido aan het masseren en Nathalie zit te smoezen met Joost.
Naat tegen Joost:
Menno is eh-uh en Rob is een ouwe zemelaar

[ Bericht 8% gewijzigd door cuall op 02-11-2005 13:44:47 ]
pi_31894961
Rob zit ook in de tuin. Ze praten over het eczeem van Lieske.
Ze denkt nu dat het komt door de fluor in de tandpasta komt...:-(
Dido's nek wordt gemasseerd door Roel. Joost zegt iets, en Dido is gelijk beledigd. Omdat Joost er niet tegen kan dat ze gemasseerd wordt ofzo. Nathalie gaat samen met Joost weg naar de keuken. Dido pissig omdat men er niet tegen kan dat zij en Roel Maatjes zijn...
pi_31895102
In de tuin praten ze over hoe het zou zijn als je de winnaar van BB5 wordt.
Hoe te handelen als je dan het dilemma krijgt om met de anderen te delen. Chantal weet het niet of ze dat zou doen, Rob zou dat wel doen, ik gun het de anderen ook. Lieske zou liever als goeie 4e eruit gaan dan als 2e, voelt dan als zo'n anticlimax. Roel zegt dat 2e wel erg zuur is.

[ Bericht 90% gewijzigd door cuall op 02-11-2005 13:55:46 ]
pi_31895489
Joost zit op de fiets, maar doet niks. Dido zit ernaast en rookt.
Nathalie staat in de keuken, en zegt dat, zodra ze weer mogen bestellen, ze 4 hompen kaas gaat bestellen! Nathalie wil haarverf, die had ze zelf bij zich, maar is door BB afgepakt.
Menno ligt sjaggie op de bank.
pi_31895830
Lieske en Rob hebben het ook over het nomineren,
Lieske vindt het wel jammer dat er veel over anderen wordt gepraat en dat het dan niet rechtstreeks wordt gezegd. Rob zegt ook dat hij daar een hekel aan heeft en dat niet doet Rob "ik irriteer me nooit, maar je moet toch nomineren" Lieske vind het op de bank zitten wel naar. Rob geeft haar terug dat de bank van Lieske wel een heel makkelijke bank was. Die van hem met Tanja en Linda was zwaar, de laatste bank vond hij niet spannend, "en toen ging ik er bijna uit, dat had ik echt niet verwacht"
pi_31896079
In de verwenkamer zijn nu beelden te zien van een soort gymzaal met allerlei gewichten en banken.

Menno moet naar de DBK
  woensdag 2 november 2005 @ 14:25:44 #24
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31896306
Er staat een vreemde man(sportinstructeur) te wachten in de verwenkamer.
Hij heeft een microfoontje op zijn hoofd.
Er wordt omgeroepen dat ze nog 2 minuten hebben.
eurobilltracker.com
  woensdag 2 november 2005 @ 14:29:59 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_31896422








Screenshots: Foreverblue
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')