abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:02:37 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31855000
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 31 oktober.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31855621
Iedereen ligt zo te zien al in bed. Behalve Roel, die is nog fanantiek aan het fietsen in zijn uppie.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31855721
Ze slapen...
't gaat om hoe je ermee omgaat
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:39:42 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_31855928
Roel en Menno zijn nog wakker.
Roel heeft 3 kwartier gefietst en buikspieroefeningen gedaan.

Eerder waren er beelden uit de slaapkamer waar Joost en Rob over de aanstaande nominaties spraken. Joost stelde voor dat Rob en Menno een afspraak moesten maken om niet op elkaar te stemmen zodat Rob niet weer op de bank zou komen.

Rob en Joost verwachten een 'brede bank'

Screenshot: Foreverblue.
pi_31855943
Menno komt ook de kamer weer binnenwandelen. Roel had net nog wat buikspieroefeningen gedaan. Ze praten samen nog wat over wanneer er weer genomineerd moet worden. Ze verwachten dat het woensdag weer begint, maar willen het ook wel vrijdag na de weekopdracht. Menno pakt de telefoon en vraagt BB of het de bedoeling is dat ze nog wat kunnen bestellen. En hij vraagt of BB misschien nog yoghurt en muesli wil leveren, omdat iedereen bijna door de voorraad heen is en ze nog wel wat extra kunnen gebruiken. Als hij de hoorn neergelegd heeft zegt hij: "ik weet niet of het mag, maar we kunnen het in ieder geval proberen".
  dinsdag 1 november 2005 @ 01:25:50 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_31856703
Roel checked de park:

En zijn spaarpotje in de plantenbak.
  dinsdag 1 november 2005 @ 01:29:14 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_31856733
Nog eentje van 'newcleus', iets eerder:

pi_31858422
Rob is als eerste wakker en zet koffie en neemt ee sinasappel...
pi_31858738
De Haan kraait...wakker worden en de baterijen vervangen......
pi_31859458
9:30:
De bewoners zijn zo te zien allemaal wakker. Dido vertelt een droom. Ze vindt een koffer met knopjes. Ze moet een code invoeren. Ding wordt een mannetje met wieltje en dan klimt ze op het dak. Maar dingetje is zo sterk dat het ook op het dak vliegt. (ongeveer zo, ze praat erg snel) Was heel eng.
Menno ligt te luieren op de bank, Roel zit klaar in zijn quasi-sportkleren. Gaat misschien sporten zo. Heb hiervoor gezien dat hij Dido's nek aan het masseren was.
Lieske zit heel zielig alleen in de tuin verscholen onder de muts van d'r ochtendjas, ze kijkt alsof ze weer ieder moment kan gaan huilen. Chantal gooit er nog maar eens een volkswijsheid tegen aan. "bereid je voor vrijdag voor op het ergste, dan valt het altijd mee..." (niet voor jou Chantal, niet voor jou...voor jou is het schoonmaken van een toilet waarschijnlijk al een bijna onmogelijke zware fysieke inspanning)
Rob en Joost zitten in de tuin over hun stramme en stijve spieren te praten. Joost vindt van zichzelf dat hij stinkt door al dat sporten. Hij gaat drie keer per dag onder de douche nu.
Nathalie en Ingrid zitten op de bank te suffen. Er sport nog steeds niemand. Ik geloof dat Menno eerder zei dat ze rustig aan moeten doen vandaag.Op de streams is Lieske niet meer te zien. Misschien naar de DBK? In de woonkamer speculeren de bewoners nu over de inhoud van de opdracht van vrijdag. Ze denken niet dat ze moeten rennen. Menno denkt dat ze misschien de "grote studio" in moeten voor de opdracht. Ze vinden dat ze erg vroeg op moesten staan vanmorgen. Roel voelt zich "fucking verrot"
Lieske zit nu ook bij de groep, nog steeds verstopt in d'r capuchon en ze zegt niks, kijkt nog steeds heel zielig. Dido gaat nu een poging doen om de film "pet cemetery" uit te leggen. Waarom zet die griet achter iedere zin die ze uitspreekt een uitroepteken? Naat heeft ook wel eens zoiets gezien, maar dan anders..."die met die bekende acteur...." ...ja Naat...

Tot zover even mijn bijdrage, tevreden zo APK? Ik was me er niet bewust van dat iedereen in het streamverslagentopic kon posten....als ik de tijd en gelegenheid heb zal ik het wat vaker doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mike1964 op 01-11-2005 10:01:49 ]
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31859917
Diverse films passeren nu de revue. Jaws, psycho. Rob heeft in Spanje gedoken met harpoen etc. Is toen geschrokken van een helicopter die hij voor een haai aanzag. Dido heeft het hoogste woord over haar haaienangst. Valt me steeds meer op dat ze een hele hinderlijke toon in haar stem heeft. Rob gooit er nog maar eens een verhaal overheen. (Moeten ze niet eens gaan sporten?) Menno en Roel gooien er ook wat ervaringen in. Dido wordt liever door een auto overreden dan dat ze door een haai wordt gebeten. Nu gaan ze verder over krokodillen. Lieske zit nog steeds in d'r capuchon verstopt en houdt zich afzijdig. (iemand een screenshot?) Ze mengt zich nu wel in het gesprek, maar zoals gewoonlijk reageert niemand op haar. Nu praat de hele club door elkaar en kan ik het niet meer volgen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31860078
Menno wil dat ze vandaag extra trainen, ze gaan het dus niet rustig aan doen. Vandaag moet juist alles los want morgen moeten ze al wat laten zien. Dan hebben ze twee dagen voor herstel zodat ze vrijdag voor de opdracht allemaal fit zijn. Vanmiddag en vanavond moeten ze alles geven. Lijkt er op dat ze allemaal goed naar Menno luisteren. Heel verschil met vorige week. Joost tegen Rob "wat gaan we eigenlijk doen?" Menno: "zelfde als gisteren alleen ietsje zwaarder." waarop Joost nog maar eens languit op de bank gaat liggen met een zuur gezicht. Nathalie zit nu op de fiets en Rob gaat douchen. Ingrid ligt duimend op de bank. Ik kan Lieske nergens meer vinden op de streams, denk dat zij nog wel het één en ander van zich laat horen vandaag....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31863943
Joost vraagt Menno hoe hij denkt over het nomineren, Menno verwacht dat hij Lieske en Rob weer op de bank komen.

Joost zegt dat hij Lieske niet gaat nomineren, hij heeft toch wel veel gemeen met Lieske zoals het studentenleven en verhalen.

[ Bericht 19% gewijzigd door M-en-A op 01-11-2005 14:00:45 ]
pi_31864053
bijna 13.00 er zijn er een paar heel hard aan het sporten Roel op de fiets Nathalie aan het roeien, techniek kan beter nathalie Ingrid heeft er ook zin in zo te zien, Lieske is niet in sportkleding
pi_31868664
15:17

Dido heeft voor de Mc donalds gewerkt.

Ze vond t nix omdat ze de eerste dag met een bord om moest lopen en folders uitdelen.
De 2de dag moest ze dat ook en dat weigerde ze.
ze zeiden tegen haar dan moet je de wc schoonmaken.
Dido zei dat doe ik echt niet,En is toe ontslagen
pi_31868685
15.27

Dido verteld dat ze naar een restaurant met een vriend ging in Scheveningen

Ze hadden besteld maar kregen niet wat ze besteld hadden,
Ze kregen iets met ananas ipv ham.

Die vriend van haar zegt het smaakt helemaal niet naar kip
Dido ja als t lekker is eet je het maar op.

Komt die vrouw terug met t echte eten hadden ze het eten van de tafel naast hun opgegeten.
En moest ze toch de rekening van de andere tafel betalen omdat ze t toch hebben opgegeten.
Was 3 euro meer heeft ze ook gedaan
pi_31868757
15:46

Nathalie zit op de fiets.
Druk aan t sporten zonder kipfilets in.

Dido Menno en Joost zijn aan t stoeien in de woon kamergaat er hard aan toe.
En Chantal ligt te slapen
pi_31868937
Rob, Roel en Dido zitten gezellig bij elkaar....Roel verheugt zich op een film. Rob zegt "lekker zitten, niks doen en voor de tv...
Dido denkt dat het leuk is om zelf maar wat in elkaar te zetten, een musical of zo..Ze zijn nu plannen aan het maken.
ben benieuwd, ik heb sommige bewoners wel eens op een hemeltergend pijnlijke manier horen zingen....verheug me niet echt op een musical van die gasten.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31869297
Rob: Je moet eens je vinger in je navel doen en dan ruiken....das hartstikke vies..Nathalie en Dido beamen dit.
*Ik wil bij deze even een statement maken: Ik heb nog nooit, ik herhaal, nog nooit, mijn vinger in mijn navel gestopt en er aan geroken...ook nog nooit op het idee gekomen. Hoe komen mensen daar in godsnaam op?*
Naat, Dido,Rob, Roel en Joost spreken verder over persoonlijke hygiene. Ze zijn het er over eens dat niemand in het huis naar roosjes ruikt, zeker niet na een toiletbezoek.
Ze hebben het nu over het wegduwen van drollen die niet in de wc passen...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31869531
Roel zit te vertellen dat hij zn vader en zn broer op vakantie waren.

Zn broer moest nodig poepen en deed dat op de wc daar.
toen hij klaar was leek t wel een boter letter zei Roel.

Er was alleen 1 probleem de wc kon niet doortrekken.
Dus belde ze iemand om m te reparen,Maar wilde dat niemand die drol zag.

Ze hadden de drol in een zakje gedaan en op balkon gelegd.
Wc werd gerepareed trok weer door.
En ze gingen naar de balkon om die drol te pakken,Was die naar beneden gevallen.

Vader en broer gingen m halen gingen met de lift en zakje weer omhoog,En daar is dus foto van gemaakt.

Chantal nog steeds op bed en er word niet gesport
pi_31869617
16:16

Chantal is wakker
Het gaat nu over tieten bhs en vullingen

Nathalie laat haar eigen kipfilets zien,En wat het verschil is.
Meeste beamen dat je niet veel verschil ziet.

Chantal zegt dat t best gevaarlijk is.
Nathalie nee hoor in de meeste bhs zitten vullingen.

Chantal:maare je ziet er gewoon mooi uit zoals je ben nu.
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:23:16 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_31869739
De kipfileetjes van Nathalie:

Screenshot: Stereotomy
pi_31870038
rob chantal dido joost en roel zitten in de huiskamer.
ze hebben het over hennie huisman. chantal verteld een verhaal waarbij hennie huisman bij AT5 in een tv programma zit waar ze het over sex etc hebben. hennie noemde alles bij naam en maakte zich nerges druk over zijn reputatie.

de andere bewoners lachen. rob verteld ook een verhaal waarbij hennie in de zeik werd genomen door een booby trap achtig tv programma waarbij werd hennie huisman werd opgebeld en word waarom hij niet bij de kinder play back show is wat die gaat zo beginnen. maar ze hebben een vervanger gevonden en het maakt dus neit veel uit. rob verteld dat hennie toen kwaad in ze auto is gestapt en als een gek naar die studio is gereden en daar scheeuwend binnen kwam met "het is mijn show waarom beinnnen jullie zonder mij!?!"
joost verteld dat hij hennie huisman het liefst pijn wilt doen

andere tv sterren komen ook aan de beurt. bv paul de leeuw en jensen.
joost vind dat jenssen een dikke pad is dido zegt dat ze jenssen wel leuk vind om naar te kijken, roel stemt in met dido
joost vraagt ingrid die langs komt lopen of zei jenssen leuk vind, ingrid zegt dat zei jenssen wel leuk vind om naar te kijken.

iemand (weet neit meer wie ) komt met de gedachte of tanja bij jenssen in de uitzending zou gaan. volgens rob doet ze dat echt niet omdat die 2 personen elkaar echt niet liggen. andere bewoners verzinnen grappen wat jenssen zou zeggen tegen tanja.

[ Bericht 15% gewijzigd door Ferdii op 01-11-2005 16:42:32 ]
hardcoholic
pi_31870076
16:35

De bewoners hebben het over bekende nederlanders.
Dido vind Paul de leeuw nix,De andere kunnen t niet begrijpen.

De bewoners vinden zn programma papa Paul leuk.
Ingrid en Joost vinden Paul de Leeuw heel leuk.
En Dido Robert ten Brink
pi_31870352
lieske ruikt een wietlucht in het huis.
roel ruikt het ook, hij denkt dat een camera man ff een jointje aan het temmen is.
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')