abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:01:04 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31826953
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zondag 30 oktober.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 31 oktober 2005 @ 01:17:49 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_31828281
Menno en Roel zijn nog wakker.
Menno vraagt zich af wanneer ze moeten nomineren, volgens hem loopt het programma door tot 30 december.

Zondagavond zei Hummie in het programma Woestijnruiters ook dat BB5 tot 'eind december' doorgaat.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31830102
Het BB-huis is nog in volle rust. De gang kijkt nog stil en verlaten. Nog geen beweging te zien op de streams (op enkele draaibewegingen na van de slapende bewoners). Wie zal het eerste op zijn. Is het Rob of horen we de haan het eerste deze ochtend.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31831048
De haan kraait en de lichten gaan aan. Rob is in de keuken. Joost komt ook in zijn onderbroek de keuken in om zijn batterijen te wisselen. En Dido is de eerste van de meidenkamer die haar bed heeft verlaten.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31831875
lieske is verdrietig, ze heeft alweer uitslag in der gezicht enw eet neit wat ze er mee aamoet

dido troost haar en geeft advies wat ze erop moet smeren
hardcoholic
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:27:13 #6
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31831910
Lieske heeft nog steeds erge last van de uitslag in haar gezicht, het lijkt zelfs erger geworden te zijn. Volgens Lieske zelf is het niet van de pindakaas, omdat ze dit voor het laatst woensdag heeft gegeten.
Nathalie en Ingrid proberen Lieske te helpen en adviseren haar om de uierzalf die ze nu op heeft er af te halen. Er wordt wat gelachen en Lieske zeg "ja lach me maar uit, ik zie er hartstikke lelijk uit en het doet ook pijn" .
Op advies van Dido haalt Lieske toch maar de uierzalf ook van haar gezicht en doet de komende dagen niks meer op haar gezicht is. Lieske haat het als er iets met haar gezicht, volgens eigen zeggen.
In de keuken zegt Menno dat hij een mooi trainingsprogramma heeft voor Lieske. Als Lieske zegt dat ze een klote dag heeft zegt Menno: "dan wordt hij nog meer klote, want je zal het er niet mee eens zijn"
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31833039
roel belt naar BB en meld dat het roei apparaat niet je snelheid, tijd, afstand etc meer aangeeft.

hij vraagt of BB er naar wil kijken als ze de fiets gaan maken.

heerlijke reclame voor de kijkshop
hardcoholic
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:40:36 #8
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31833502
Roel heeft net geroeid heeft buikspieroefeningen gedaan (das toch even het vermelden waard). Dido rent rondjes door de tuin en Roel rent inmiddels achter haar aan (of met haar mee). Rob staat te jongleren. Nathalie heeft geen zin vandaag om te sporten, maar is nu toch touwtje gaan springen.
Lieske is in de keuken aan het opruimen, Menno, Joost en Ingrid hangen wat in de woonkamer en bespreken wat ze nu gaan doen, nu de fiets het niet doet.

Chantal zie ik niet.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31834921
Lieske huilt op bed, Rob praat met haar...
Ze is boos dat Ingrid wel mag fietsen en zij niet.
Ze verveelt zich en wil gewoon mee doen.
Ze wil zich ook niet beter gaan voelen.

Ze vind het stom dat het haar nou moet gebeuren................
Rob vraagt of ze gewoon wil accepteren...voor haar en voor de groep.
Nathalie komt ook even zeggen dat ondanks die vlekken ze gewoon een mooi persoon van binnen is.
Ze is gewoon kloot chagerijnig..........(haar woorden)

Ze wil hard sporten............

Rob vraagt aan haar...doe wat je kunt doen, je hebt al zo lang getraind, jij weet wel wat je wel en niet kunt.....ivm je knie...en luister niet naar anderen( Menno).....

Ze gaat douchen maar is wel boos.....
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:59:45 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_31835319


Screenshot: LekkerSimpel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31840538
De midddag in een notedop: Lieske begon de dag verdrietig omdat ze rode vlekjes op haar gezicht heeft en omdat ze niet kan meesporten met de rest, maar heeft zich na een peptalk van Rob en Nathalie herpakt. Joost heeft weer een gekkigheidje bedacht, werkt Dido daarmee (een kunstroute door het huis te markeren met plastic zakjes) danig op de zenuwen waardoor Dido alleen nog maar rookt en thee drinkt, Menno vindt het sporten wel tof en Roel niet dus die laat zich niet meer zien. Chantal drukt eveneens haar snor.
"That rug really tied the room together".
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:41:06 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_31841044
De bewoners moesten naar de slaapkamer wegens reparatie / vervanging van de toestellen:



En een mystery guest dook op in de tuin:



Screenshots: Scanman & BBscanner.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:49:33 #13
2651 svann
night-hawk
pi_31843044
17.00 Joost zit treurig alleen buiten, Nathalie komt met hem praten.
Joost vertelt dat hij meer waardering van zijn ouders wil hebben.
Dat hij zijn eigen keuzes wil kunnen maken, dat zijn ouders dat kunnen accepteren en hem daarin steunen.
Nu is er veel te vaak ruzie als hij thuis is, daardoor is hij er steeds minder heen gegaan.
Hij vindt deze situatie erg vervelend en hoopt dat het weer goed komt.
De karakters botsen te veel. Zij houden niet van risico's nemen en willen zekerheid.
Joost is heel anders, hij wil onderzoeken wie hij is en wat hij wil.
Zijn ouders hadden gewild dat hij zou gaan studeren.
In het leven dat zij voor hem uitgestippeld hadden denkt hij niet gelukkig te kunnen worden.
Ze vormen vaak samen één front, ze willen duidelijkheid naar de kinderen uitstralen.
Joost vindt dat ze niet zo star moeten zijn, wat soepeler moeten worden, eens van mening moeten durven verschillen.
Na het huis wil hij (weer) met ze gaan praten.

Komt wel goed, Joost. Komt me verdomde bekend voor!

[ Bericht 8% gewijzigd door svann op 31-10-2005 17:54:40 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:03:56 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_31855033
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31860266
Bedankt, streamers!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')