Het was behoorlijk waardeloos. En die stewards, ik heb het idee dat ze zich willen bewijzen op de een of andere manier. Zijn trouwens dezelfde als bij de Arena...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:18 schreef Afunados het volgende:
Hmm, jullie zijn niet echt goed. En jullie stewards niet echt vriendelijk.
Maar verder wel OK hoor![]()
quote:Een volle bus, proviand aan boord, een soort van verwachtingsvolle spanning bij de passagiers en wachten op een enkele laatkomer. Het vertrek van de bus rond vier uur vrijdagmiddag had iets van een schoolreisje. Ook de bestemming deed vermoeden dat het reisdoel een standaardbestemming voor een schoolreisje zou zijn: Omniworld. Klinkt als een pretpark.
Maar neen, we hebben het over een wedstrijd in het betaald voetbal. De Nederlandse eerste divisie is met ingang van dit seizoen een nieuwe professionele voetbalclub rijker. (over dat professionele later meer). Alle reden om eens naar Almere af te reizen om te oordelen of deze club als een aanwinst beschouwd mag worden. De verwachtingen waren in elk geval hoog gespannen. De toegang tot het stadion zou eenieder 15 euro lichter maken. Wat, hoeveel? Ik wil een kaartje voor deze wedstrijd, geen seizoenskaart! Niet te geloven. Sorry een kaartje voor deze wedstrijd kost echt 15 euro. Helaas bepaalt de thuisclub het prijsbeleid zodat MVV geen enkele blaam treft maar wat zou je voor dat bedrag dan allemaal wel mogen verwachten? Een lederen zetel, in zes standen elektrisch verstelbaar? Gratis drank, persoonlijke bediening, dat was toch wel het minste. Of anders een goed gevuld buffet na afloop? Hoe dan ook, het kan niet anders of we worden voor 15 euro ouderwets gastvrij in de watten gelegd. We zijn benieuwd.
Eenmaal in de bus gezeten liepen er toch wat zaken anders dan je van een dergelijke trip mag verwachten. Goed, dat er wat onderdelen spontaan naar beneden vallen zien we nog we door de vingers. Vervelender was dat in no time het toilet in de bus dreigde te overstromen. Had de bus een noodstop of scherpe bocht gemaakt was het onwelriekende leed niet te overzien geweest. Maar zelfs dat viel in het niet bij de werkelijke rampspoed die zich deze reis voltrok: Ruim voor Utrecht was het bier vrijwel op! Hellup!
Wellicht dat de chauffeur daar iets mee te maken had want de goede man was wel erg gespannen. Tientallen kilometers voor Almere werd de bus op een afgelegen parkeerplaats stilgezet en werden alle sporen die naar biergebruik in de bus konden verwijzen gewist. De laatste kilometers op en droogje derhalve. Geen idee wat de bedoeling daarvan was. Vermoedde de chauffeur een controle als bij een oostduitse grensovergang in 1980? Gevolgd door een standrechtelijke executie als er een enkele bierdop zou worden aangetroffen? In de buurt van de plaats van bestemming werd ons nog op het hart gedrukt om niet op de ramen te bonzen en dergelijke. Nou zou ik niet eens op het idee gekomen zijn dus de aanleiding van deze waarschuwing ontging mij ook al.Voorzag hij soms een aanval van de Almeerse harde kern, de in binnen- en buitenland gevreesde omniducibili? Tja, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn in een Amsterdamse buitenwijk.
Enfin, de waarschuwing van de chauffeur deed ons vermoeden dat we in de buurt van het stadion moeten zijn. Vreemd genoeg was er geen spoor van te bekennen. Ook geen stroom van mensen die met clubsjaals behangen verwachtingsvol naar het stadion van de plaatselijke FC togen. Niets, de omgeving was even bruisend als het kerkplein van Nunspeet op zondagmorgen. Terecht dat enkele passagiers zich op muzikale wijze afvroegen “waar is het stadion?” Welnu, ik realiseerde me pas dat we er waren toen we de parkeerplaats opreden.
Is dit het stadion? Het opschrift Mitsubishi Forklift Stadion maakte duidelijk dat deze verzameling plaatstaal inderdaad voor een stadion moet doorgaan. Iets deed mij vermoeden dat we die lederen zetels uit ons hoofd moesten zetten. Nou ja, een vriendelijke ontvangst kan veel goedmaken.
Helaas, ook dat was teveel gevraagd. Ik ben toch al bij heel wat uitwedstrijden van MVV geweest maar een dergelijke onbeschofte benadering door een stel oude kerels dat zich in jassen met het opschrift ‘steward’ had gestoken heb ik zelden meegemaakt. (hoewel Kerkrade in de buurt komt) Ik vermoed dat de heren deze functie hadden ter voldoening van een taakstraf of zo.
Nadat de MVV supporters hun vlaggen over de hekken hadden gedrapeerd zoals dat bij elke wedstrijd in het betaald voetbal gebeurt, begonnen die stewards/delinquenten de vlaggen eraf te halen. Werkelijk onbegrijpelijk, vooral omdat ze tien minuten later diezelfde vlaggen weer gingen ophangen. Ik neem aan dat onze stewards intussen de heren even hebben uitgelegd wat betaald voetbal qua supporters betekent. Enige uitleg werd ons natuurlijk niet verschaft behalve ten aanzien van het overbekende doek: “MVV ons leven”. Dit doek werd op last van de dienstdoende KGB officier van dienst verwijderd vanwege de racistische tekst. Wie dat kan uitleggen wordt van harte uitgenodigd, ik kan me er niets bij voorstellen.
Mr. Sjaan nam nog de moeite een van de heren duidelijk te maken dat wij over het gedrag van de stewards daar niet te spreken waren. Het enige antwoord was dat hij niet te spreken was over het gedrag van onze supporters. Welkom in het betaald voetbal Almere.
Het moge duidelijk zijn dat alle illusies over lederen zetels en drankjes inmiddels vervlogen waren. Het stadion zou voor een eersteklasser best aardig zijn. Met betaald voetbal heeft het niet veel te maken. Gezien de exorbitante prijzen is het kennelijk de bedoeling de stichtingskosten binnen een enkel seizoen terug te verdienen. Een andere rechtvaardiging voor het vragen van 15 euro voor een breekbaar kuipstoeltje bestaat niet.
In de selectie van de tegenstander zien we wat volkomen onbekende namen, wat vergane glorie (zoals de veertigjarige Edwin van Ankeren) en zowaar iemand met een niet al te indrukwekkend MVV verleden, Houssaine Ouhsaine. Laatstgenoemde zou in de tweede helft onopvallend invallen.
Over de wedstrijd kan ik kort zijn. MVV speelde de eerste helft heel aardig, met een 2-0 voorsprong als logisch gevolg. Hoogtepunt de eerste helft was de spreukband met tekst “Almeerse Hockeyclub - MVV 0-1. Briljant jongens! Ook de andere spreukbanden waren erg origineel: één met als strekking dat je voor 15 euro het halve stadion moest kunnen kopen en één die duidelijk maakte dat geen gras ook geen inhoud betekent.
In de rust de sanitaire voorzieningen opgezocht. Deze bestonden uit een paar kunststof bakken zoals je ze op popfestivals wel ziet, afgeschermd met hekken voorzien van een plastic zeil. De aanblik en geur deden vermoeden dat de 15 euro per kaartje in elk geval niet voldoende is om ook nog een reinigingsactie te financieren. Liefst zou ik minimaal een meter afstand betrachten maar voor normaal geschapen stervelingen is dat een illusie. Omdat elk nadeel ook ze voordeel heb, was in deze het voordeel dat ik geen honger meer had. De catering (volledige assortiment volgens het opschrift aan de buitenzijde: broodje kaas, broodje ham) heb ik dan ook maar gelaten voor wat het was.
De tweede helft was bar slecht, gauw vergeten dus. Volgens de speaker waren er ruim 1400 personen aanwezig. Aanwezig misschien maar te horen waren ze niet. Op een bepaald moment hoorde ik wat ruisen aan de rechterzijde van het stadion. Het klonk als wind door de bomen. Na wat beter te hebben geluisterd, bleken dat de aanmoedigingen te zijn van de harde kern Omniworld fans op de staantribune. Komisch om te zien hoe de jongetjes uit hun dak gingen toen hun club bij een 3-0 achterstand tegenscoorde. Misschien raakten ze opgewonden van de paars-witte opblaaspoppen die op dat moment zichtbaar werden.
Eindstand 3-1. Drie punten in de pocket en gauw weg uit dit rovershol.
Voor de terugreis kozen wij voor de mr Sjaan bolide. Gegeven het feit dat de bus te weinig stoelen had voor het aantal passagiers en er bovendien geen drank meer aanwezig was, vonden wij het geen probleem onze zitplaatsen aan anderen af te staan.
De reis verliep voorspoedig. Enig vermeldenswaardig incident vond plaats bij Mc Donalds in Best. Daar aangekomen zagen wij een bijzonder opgewonden Belgische meneer tekeer gaan voor een gesloten deur. Reden van de opwinding: Op een grote poster naast de ingang stond “Dit restaurant is geopend van 9.00 tot 24.00 uur”. Dan verwacht je dus dat je om 23.05 uur nog wel iets te eten kunt krijgen. Neen dus, we moesten de Mcdrive maar nemen, die was wel tot 12 uur open. Op dat moment konden wij de gevoelens van die Belgische huisvader wel begrijpen. Sterker nog, wij gaven hem volkomen gelijk. De plaatselijke bedrijfsleider, die vermoedelijk dezelfde cursus wellevendheid en klantvriendelijkheid had gevolgd als de Almeerse stewards, vond het niet nodig enige uitleg te geven over de beslissing de zaak een uur eerder dicht te gooien. Zeldzaam.
Al met al een enerverend dagje. Ik hoop dat de supportersvereniging of MVV zelf een formele klacht indient over het gedrag van de stewards in Almere. In ga er in elk geval niet meer heen. En ik denk de meeste van de honderd aanwezige MVV fans ook niet. Wat een amateurs in Almere.
Ze hadden trouwens ook broodjes worst, niet te eten en tegen slechts drie euro per stukquote:Op maandag 7 november 2005 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ben blij met dat broodje kaas/ham joh... toen wij er waren (en ik dankzij die geweldige maandagavond nog geen avondeten door m'n strot had) bestond het assortiment nog uit mars, snickers, en van die chips uit een doosje
.
Nog nooit was ik zo blij dat we op de terugweg een MacDonalds tegenkwamen. Vijf doosjes met rare chips vullen toch eigenlijk niet zo goed
.
quote:Enige uitleg werd ons natuurlijk niet verschaft behalve ten aanzien van het overbekende doek: 'MVV ons leven';. Dit doek werd op last van de dienstdoende KGB officier van dienst verwijderd vanwege de racistische tekst. Wie dat kan uitleggen wordt van harte uitgenodigd, ik kan me er niets bij voorstellen.
Hehehehehehequote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook tegen die verdwaalde ajax supporters die naas het uitvak kwamen zitten en puur op rellen uit waren werd weinig adequaat gereageerd.
Lijkt Excelsior wel waar die verdwaalde Feyenoordfans zitten...quote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook tegen die verdwaalde ajax supporters die naas het uitvak kwamen zitten en puur op rellen uit waren werd weinig adequaat gereageerd.
quote:
Hehequote:Op dinsdag 8 november 2005 09:04 schreef Suijk het volgende:
Als ze zich voetballend moeilijk kunnen profileren, moet het maar op een andere manier.
Als je wist wie het waren had je ze wel serieus genomen...waren niet zomaar even een paar gastjes hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Ach ik kon er wel om lachen, niemand nam ze serieus, mislukte spandoek-jat poging en naderhand nog opgepakt ook.![]()
Wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:22 schreef Suijk het volgende:
hopelijk kan Ars nog wat potten breken.
Wat hemzelf betreft ook niet.quote:
Denk het niet, financieel is er niet zo heel veel mogelijk. Misschien wat huurlingen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:44 schreef DarkShine het volgende:
Jammer dat ze het weggeven in de slotfase. Komt er in de winter versterking bij?
Hier zijn al genoeg, negatieve, meningen over de FC Omniworld gegeven, maar jij bent de eerste die het zo kinderachtig doet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:08 schreef Zahgurim het volgende:
Mitsubishi Forklift Stadion
Weggeven in de slotfase?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:44 schreef DarkShine het volgende:
Jammer dat ze het weggeven in de slotfase. Komt er in de winter versterking bij?
Toch nog 10?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
Maar liefst 10 supporters in het uitvak.
Proficiat met het punt trouwens, daar kwamen jullie duidelijk voor. Het voetbal is niet om aan te zien.
Alle begin is moeilijk. En rot op van Fok als je niks anders kunt dan anderen belachelijk maken.quote:
Joden zijn tijdens wedstrijden wedstrijden van omni al een paar keer bezig gweest. En met welke club zou excelsior toch gelinkt kunnen worden?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Excelsior een risicowedstrijd?
quote:Er is vanavond geen verkoop van kaartjes voor de wedstrijd tegen Excelsior. Uiteraard kunnen kaarten voor aanvang van deze ontmoeting worden gekocht bij de kassa van FC Omniworld.
Ze doen hun best in ieder geval.quote:FC Omniworld doet er vandaag alles aan om de wedstrijd van morgen tegen Excelsior met publiek te laten doorgaan.
De gemeente heeft FC Omniworld middels een brief laten weten dat de aanpassingen aan de camera's, waarmee toezicht wordt gehouden, nog niet voldoende zijn.
Sommige plekken van het stadion zijn niet goed in beeld te brengen. Hierdoor kan de politie niet over goede beelden beschikken om veroorzakers van overlast aan te pakken.
FC Omniworld heeft daarom besloten vandaag nog de reclameborden op de tribunes hoger te laten hangen, waardoor er meer licht op de tribunes valt en gezichten beter te zien zijn. Ook wordt de verlichting van de tribunes mogelijk aangelaten om beter zicht te krijgen en er worden twee cameramensen met losse camera's in het stadion neergezet die beelden in opdracht van de politie kunnen maken.
Vanavond worden deze aanpassingen getest en uiterlijk morgenochtend, vrijdag, wordt dan bekend of bezoekers weer mogen worden toegelaten. Houd daarom goed deze site in de gaten.
quote:Bezoekers zijn vrijdagavond van harte welkom bij de wedstrijd van FC Omniworld tegen Excelsior. De politie heeft de genomen maatregelen in het Mitsubishi Forklift Stadion getest en goed bevonden. Daarmee is de dwangmaatregel om deze wedstrijd zonder publiek te spelen van tafel.
FC Omniworld werd woensdagmiddag geconfronteerd met een brief van de gemeente, waarin de club de opdracht kreeg de wedstrijd zonder supporters te spelen. Er zijn woensdag vervolgens enkele voorstellen gedaan om de beelden van de veiligheidscamera’s te verbeteren. Reclameborden boven sommige delen van de tribunes zijn weggehaald. Die worden volgende week op een hogere plek teruggehangen. Ook zijn delen van de lexaanwand - aan de zijkanten van de tribunes - verwijderd. Bovendien zijn de veiligheidscamera’s enkele meters lager opgehangen.
Deze maatregelen zijn voor de politie afdoende om vrijdagavond toch het publiek toe te laten. De ontmoeting met Excelsior vangt op het reguliere tijdstip van 20.00 uur aan.
Gek he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:53 schreef thunderice het volgende:
Ik heb nog nooit ergens gehoord of gelezen dat Omniworld-Exelsior rellen hebben gehad.
Ik denk dat ze sowieso eerst een keer tegen elkaar gevoetbalt moeten hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:54 schreef thunderice het volgende:
Of wordt een rel pas een rel genoemd als er meer dan 5 man op het veld staan te vechten?![]()
Suijk,je mag die jongen niet al te hoog inschatten natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel wedstrijden tussen Omniworld en Excelsior zijn er al geweest denk je?
't Is iig. een puntquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:46 schreef Suijk het volgende:
En voor de 3e keer op rij 1-1. Jammer dat die laatste kans er niet in ging...
FC Volendam, FC Den Bosch en Excelsior.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:46 schreef Suijk het volgende:
En voor de 3e keer op rij 1-1. Jammer dat die laatste kans er niet in ging...
Idd, mooie hattrick vandaag. Grootste overwinning tot nu toe en Eindhoven voorbij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Hilmi Mihçi is wel een prima aanwinst zeg, scoort ze lekker.
Mwah.. dat geloof ik niet zo.. Anders zou hij toch wel ergens anders spelen dan bij Omniworld... Dat hij het nu vrij aardig doet klopt wel. Enige pluspunt van de schapen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Mihci is gewoon een prima spits voor eerste divisie-begrippen.
Maar wat een watje... een lange broek aan bij +10 graden![]()
.
Oei, ik voorzie winst voor de Vogels.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:31 schreef Suijk het volgende:
Ramon Luijten dus naar Den Bosch. Ben wel benieuwd wat het beleid van Omniworld nu wordt. Ze hadden veel gehuurden en korte contracten, maar zo bouw je natuurlijk niets op.
Dit weekend trouwens oefenen tegen de IJsselmeervogels.
Bquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei, ik voorzie winst voor de Vogels.
Ik niet. Maar verder maakt het idd niet heel veel uit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei, ik voorzie winst voor de Vogels.
Ik denk het wel...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke krachtmeting, maar dit winnen de Vogels niet denk ik.
Great minds think alike?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze wel kans hebben. Wat ik van Omniworld gezien heb, vond ik verre van overtuigend.
Via Theo Bos zeker? Het is een soort Alex-type. Verdedigend kan hij het wel, aan de bal is het huilen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tailor stond nog even in de belangstelling van FC Den Bosch geloof ik.
Bal veroveren en afgeven dat ding!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Via Theo Bos zeker? Het is een soort Alex-type. Verdedigend kan hij het wel, aan de bal is het huilen.
Volgens mij was het voor dat Bos werd aangesteld, maar helemaal zeker weet ik het niet. Zal er vast wel iets mee te maken hebben, net zoals Davids, Dors en de interesse voor Rojer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Via Theo Bos zeker? Het is een soort Alex-type. Verdedigend kan hij het wel, aan de bal is het huilen.
Dat is inderdaad zijn taak. Hup, Dogan Corneille aanspelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bal veroveren en afgeven dat ding!
Sven Vandenbroeck was zo'n type bij Roda, speelt nu in Griekenland maar kan daar transfervrij weg (club kan de spelers niet betalen).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn taak. Hup, Dogan Corneille aanspelen.
Ja, die kon echt alleen stofzuigen. Een ramp was die aan de bal. Hij gaat nu misschien naar Lierse...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef methodmich het volgende:
Maar Sven stond toch op het middenveld? Die rode was dat, van Mechelen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:22 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, flinkje uitslag zeg. Had ik niet verwacht...
FC Omniworld BVO – IJsselmeervogels 8-2 (4-0)quote:Op zondag 8 januari 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
De Vogels hebben ook een heerlijk pissig wedstrijdverslag op de site:
http://www.ijsselmeervogels.nl/
Helaas werkt c/p niet, maar klikken en lezen is de moeite waard. Met name de passage over de rode kaart voor Omniworld-verdediger Joey van den Berg.
Ha, wij verliezen slechts met 0-4 van Utrecht in een wedstrijd die ergens om gaat. Feyenoord ging er ook aan, in Utrecht. En Feyenoord wint van PSV, halve finalist van de CL.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als IJsselmeervogels al zo slecht is, hoe slecht moet ASWH dan wel niet zijn.
Gewoon de tekst selecteren met je muis. En dan de toetsencombinatie ctrl+c ingedrukt. Hiermee kopieer je de tekst. Om hem hier vervolgens met ctrl+v of gewoon rechtermuisknop>plakken, te plakken.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ach, het is toch een incident denk ik hoor. Want zoveel minder zijn de Vogels in goede doen heus niet, dat maak je mij niet wijs.
Hoe heb je die c/p gedaan, Robbie?
Omniworld ultras :p Wat een zielig gedoe daar zeg lelijke stad lelijk stadion lelijke naam van de voetbal club bah bah bah bahquote:
quote:@ Suijk: Ga je zelf wel eens naar Omniworld en was je er 7 januari tegen de vogels ook dan?
@skippy22: Waarom dit nou weer? Die mensen steunen hun club, bovendien is het zeker geen lelijk stadion, de stad KAN mooier, maar ik ken het vele malen erger, nu jij weer...
quote:De club, de naam van de club, het stadion, de naam van het stadion, de supporters, de naam van de supporters, de stad en het team zijn allemaal klote, nu jij weer...
Vanavond maar is kijken wat jullie voor feest er van proberen te maken....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef martjin het volgende:
Jammer dat mensen zo negatief doen over Omniworld en de aanhang. We doen tenminste ons best om er een feestje van te maken. Of ben je alleen cool als je op vechten uitbent?
en niet te vergeten, deze nieuwbakken club weet nog niet hoe een voetbalveld eruit ziet, wordt gevoetbald op een hockeyveldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik post even namens een ezel die zich niet kan registreren hier, dus dit is niet mijn persoonlijke mening
[..]
Ik hoop dat het vanavond druk word, en ja, je zult ons wel zien hoor. Kom je ook dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef spurs het volgende:
[..]
Vanavond maar is kijken wat jullie voor feest er van proberen te maken....
Omg, hoe onorigineel kun je een grap maken? En wat is er mis met kunstgras, een goede speler merkt het verschil niet, en ALs er dan verschil is, een goede speler kan zich daarop aanpassen. Ik voetbal zelf lievero ook op normaal gras, maar waarom word er nou zo gekankerd op kunstgras? En kom alsjeblieft niet met hockey dit dat, want als er één sport is die ik haat dan is het fucking hockey.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef spurs het volgende:
[..]
en niet te vergeten, deze nieuwbakken club weet nog niet hoe een voetbalveld eruit ziet, wordt gevoetbald op een hockeyveld![]()
uiteraard ik sta in het gastenvak!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef martjin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vanavond druk word, en ja, je zult ons wel zien hoor. Kom je ook dan?
Was niet als gras bedoeld, maar voetbal hoort gewoon op echt gras gespeeld te worden en niet op een hockeyveld!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef martjin het volgende:
[..]
Omg, hoe onorigineel kun je een grap maken? En wat is er mis met kunstgras, een goede speler merkt het verschil niet, en ALs er dan verschil is, een goede speler kan zich daarop aanpassen. Ik voetbal zelf lievero ook op normaal gras, maar waarom word er nou zo gekankerd op kunstgras? En kom alsjeblieft niet met hockey dit dat, want als er één sport is die ik haat dan is het fucking hockey.
Ik ben het zoals ik al eerder zei met je eens dat we op normaal gras moeten voetbal. Maar waarom al die ophef, jezus. "De stadionnaam is lomp" "Het gras is kut" "Nepsupporters" "Kutstad", tering, ga je eigen cluppie AANMOEDIGEN dan anderen kraken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef spurs het volgende:
[..]
Was niet als gras bedoeld, maar voetbal hoort gewoon op echt gras gespeeld te worden en niet op een hockeyveld!!!
In deze periode horen we de graspollen en modder te zien vliegen!
volgens mij heb ik het alleen over het hockeyveld gehad.......quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef martjin het volgende:
[..]
Ik ben het zoals ik al eerder zei met je eens dat we op normaal gras moeten voetbal. Maar waarom al die ophef, jezus. "De stadionnaam is lomp" "Het gras is kut" "Nepsupporters" "Kutstad", tering, ga je eigen cluppie AANMOEDIGEN dan anderen kraken.
Maar ik zie je vanavond, zo ver ik weet geen extra tifo vandaag, dus je hebt pech
Het gaat meer om de algemene tendens over Omniworld. Maar ik vind het wel geinig. Toch al 6 of 7 wedstrijden achter elkaar niet meer verloren nu. Schulting heeft er toch wel wat van gemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:41 schreef spurs het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het alleen over het hockeyveld gehad.......
Gefeliciteerd overigens..................![]()
Wel mooi dat je het uitvak filmt terwijl het overgrote deel er nog niet was....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef martjin het volgende:
Leuke wedstrijd, ook om naar te kijken, maar ik vond het overal wel gezellig etc. Uitvak hoorde je ook bij vlagen maar het overgrote deel waren ze toch wel stil.
Wel balen, ik ga godver 1 minuut voor rust ff een biertje halen om op te warmen in de kantine, maken ze godver een goalgemengde gevoelens dus
Ook wel gelachen om die spreekkoren, sommige klassiek maar ze blijven leuk
bv:
Zie je die nummer 20
Met die grote bruine staart
Wat zal die zich schamen
want ze moeder heeft een baard
en van je heeelahelahelahoolala HE
echt te motherfucking droog maar was wel lachen weer :p
ohja: btw ik heb ff het uitvak gefilmd, PAS OP, kwaliteit is natuurlijk weer slecht met die %$# cam van mij, en dit was niet alles dat er was, zat wel iets voller. Waar zat je, spurs?
[[url=http://img77.imageshack.us/img77/8253/uitvaktelstar0jf.th.jpg]afbeelding][/URL]
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=MPEG0004.ASF
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=MPEG0036.ASF
Zo stil zijn ze in jááren niet geweest, zo stil, zo stil!
Dan ben je trouwens gewoon dood triestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren weer een speler afgevoerd toch, door dat kutveld.
Vanochtend 1 van onze jeugdteams daar gespeeld. 2 spelers het ziekenhuis in. Speler van Omniworld iig zn enkelbanden afgescheurd. Speler van ons nog niet bekend.
Geweldig dat veld!
kerel, ik zet toch ook: let op, ik filmde toen het nog niet vol zat, wat snap jij daar niet aan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:45 schreef spurs het volgende:
[..]
Wel mooi dat je het uitvak filmt terwijl het overgrote deel er nog niet was....
Het zgn. 'harde kern' vak hoorde we ffies na de 2-0 voor de rest amper gehoord, Toen de 2-0 viel had iedereen het wel gehad in het vak het leefde de na de 2-1 ff op maar daarna was het weer over.
Goede wedstrijd ook alleen omdat Omniworld met 3-1 heeft gewonnen voor de rest was het gewoon slecht. En Telstar werd nog ff genaaid in Almere,,,
Je hebt toch echt wel verschil in de kwaliteiten kunstgras. Voetbal moet gewoon op echt gras!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef martjin het volgende:
[..]
Dan ben je trouwens gewoon dood triest
ik speel inmiddels ook al zon 3 jaar bijna elk weekend een wedstrijd op kunstgras, en ik zie haast nooit blessures door het veld, alleen maar tackles enzo.
Ik heb het over het kunstgras van Omniworld dat is gewoon kut, gezien het aantal (ernstige) blessures dat er ontstaat. Er zijn verschillende kwaliteiten kunstgras en blijkbaar is dat van Omniworld van kut kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef martjin het volgende:
[..]
Dan ben je trouwens gewoon dood triest
ik speel inmiddels ook al zon 3 jaar bijna elk weekend een wedstrijd op kunstgras, en ik zie haast nooit blessures door het veld, alleen maar tackles enzo.
Gelukkig kom jij met héle goede argumenten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb geen hekel aan Omniworld, ik heb nota bene het eerste Omniworld-topic ooit geopend, maar ik vind jou wel een kneusje, Martijn.
Helaas...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb geen hekel aan Omniworld, ik heb nota bene het eerste Omniworld-topic ooit geopend, maar ik vind jou wel een kneusje, Martijn.
Bewijzen? Zeggen al die blessures niet genoeg? Moeten er eerst nog 25 spelers hun enkelbanden afscheuren op die kut mat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef RayMania het volgende:
Eén en al credits voor het publiek van Omniworld. Pas één seizoen betaald voetbal en toch al een leuke club geworden. Leuke initiatieven van het publiek, leuke acties in zo'n kutstadion. Helaas denkt iedereen van "Almere, oh dat is synoniem voor een kutstad en alles wat in Almere woont, leeft of staat is verrot". Jammer. En dat veld? Wat kan het publiek daar in godsnaam aan doen. Enkel omdat er een tijdje geleden een speler geblesseerd raakte, kraakt nu iedereen dat veld. Nee, dat veld van Heracles Almelo is goed. Mén, daar stuift het zand pas op, dat wil je niet weten. Laat men eerst maar bewijzen dat je op kunstgras niet kan spelen en dat je sneller geblesseerd raakt.
"Dat ziet zelfs Stevie Wonder nog wel"quote:Op zondag 15 januari 2006 04:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lees eens wat beter, RayMania. Mensen kraken dat veld niet af omdat er ooit 'n keer één speler zwaar geblesseerd is geraakt (wat niet eens waar is, want het zijn er meer), maar omdat het gewoon geen fijn veld is. Er is een heel verschil met de mat van Heracles. Dat ziet zelfs Stevie Wonder nog wel.
Omg, ik ga hier gewoon niet op reageren. Of wacht, dat doe ik wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat vind ik wel een opvallend punt dat je aandraagt: ' je moet niet dom wegdraaien'. Je moet dus nadenken voordat je wegdraait? Dat kan toch niet de bedoeling zijn, een veld met een gebruiksaanwijzing.
Nou ja, laat maar. Dom wegdraaien is altijd dom.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef martjin het volgende:
[..]
Omg, ik ga hier gewoon niet op reageren. Of wacht, dat doe ik wel.
Als je op een NORMAAL (grasss uit de gronddddd) veld speelt, moet je toch ook niet dom wegdraaien, my goddd.
F2 of E2?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:22 schreef Suijk het volgende:
De wedstrijd was wel verdiend gewonnen, maar echt van hoogstaande kwaliteit was het niet. Ik sta overigens vlakbij dat 'sfeervak' en ze doen gewoon wat ze kunnen, met de beperkte middelen en historie.
Daar heb je weer een puntquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou ja, laat maar. Dom wegdraaien is altijd dom.
E2.quote:
Wat was de opzet van het familievak en waar zou die moeten komen dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
E2.
Ik vind de staanplaatsen overigens wel een goede ontwikkeling.Het 'familievak' is duidelijk mislukt.
Dat was na de eerste thuiswedstrijd al duidelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 17:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het 'familievak' is duidelijk mislukt.
Er zat daar wel een gezellige familiequote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was na de eerste thuiswedstrijd al duidelijk
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:49 schreef Suijk het volgende:
Whehe.
Maar goed, ontopic, deze periode staan we gedeeld eerste.
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zat daar wel een gezellige familie![]()
[afbeelding]
Ja, als we overal van winnen, maken we een kansje.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef martjin het volgende:
[..]
![]()
vvv uit
als we die winnen, maken we toch serieus een kansje op de periodetitel hoor..
Drama toen iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, als we overal van winnen, maken we een kansje.Maar VVV winnen ze denk ik niet, al zal het toch ook geen 5-0 meer worden. Wat een kutwedstrijd was dat.
Jij maakt het meteen wel heel erg bondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef martjin het volgende:
[..]
Hoe onrealistisch zou dat zijn. Volgend jaar mijn cluppie aanmoedigen in de ArenA <3
Ik ben gewoon realistisch positiefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij maakt het meteen wel heel erg bond![]()
Als dat zo werkt mag de KNVB ook wel ingrijpenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:39 schreef Suijk het volgende:
Ja, de eigen mensen worden zo ongeveer gratis binnen gelaten.![]()
Laatst een actie dat er 1000 kaartjes gratis op konden worden gehaald geloof ik.
Een kaartje voor het bezoekersvak bij de joden kost 12 euro mits het een buscombi isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Als dat zo werkt mag de KNVB ook wel ingrijpenAls we nou in de Arena 15 euro voor een uitkaartje moeten betalen, oke.. maar Omniworld in deze fase...
Deze fase?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Als dat zo werkt mag de KNVB ook wel ingrijpenAls we nou in de Arena 15 euro voor een uitkaartje moeten betalen, oke.. maar Omniworld in deze fase...
quote:
Weddenschap Noteringen Uitslag Inzet Waardequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze stonden 1:10 gisteren bij unibet, maar niet op gevoel wedden he...
quote:Mocht VVV-Venlo aan het einde van de rit niet met bloemen in de hand op de Joeksmobiel door Venlo toeren, hoeft het niet ver te zoeken om de reden daarvan te vinden: de thuisduels tegen de ‘kleintjes’ van de Gouden Gids Divisie. Een gelijkspel op bezoek bij subtopper Helmond Sport zoals vorige week (1-1) is niet erg, verlies thuis tegen het nummer zeventien FC Omniworld (0-1) is dat wel. Eerder verloor VVV al punten thuis tegen Cambuur Leeuwarden (1-1), FC Eindhoven (0-1) en Fortuna Sittard (1-1), de enige drie clubs die Omniworld thans onder zich houdt in de Gouden Gids Divisie.
De eerste bal op doel zou meteen fataal blijken voor de geelzwarten, waar Karim Soltani na maandenlang blessureleed zijn rentree maakte. Koud vijf minuten stonden er op de klok toen Hilmi Mihci, anderhalf jaar geleden nog afgetest door VVV-Venlo, in het Venlose strafschopgebied de bal voor de voeten kreeg en vernietigend uithaalde: 0-1. FC Omniworld kwam daarmee in een zetel te zitten. Het team van trainer Jan Schulting hoefde niet meer en kon rustig achterover leunen om zich af en toe via een counter op vijandelijk terrein te begeven.
Schiep VVV in de eerste helft kansen om de achterstand recht te trekken? Jazeker. Spits Paul Jans en verdediger Frank van Kouwen kwamen zelfs vogelvrij voor Omniworld-doelman Beau Molenaar. Maar Jans schoot op de doelman in plaats van de bal in de rechterbenedenhoek te plaatsen en Van Kouwen schoot via de vingertoppen van Molenaar de bal over de lat.
Snel na de hervatting had het allemaal nóg erger kunnen worden. Hilmi Mihci – die op amateurbasis speelt bij Omniworld en komende week in Noorwegen een contract in de wacht probeert te slepen bij Stabaek – slingerde vanaf links de bal voor het Venlose doel. Biko Brazil was het meest attent en schoot de bal rakelings over het doel van Varkevisser. Na een uur spelen was het weer Omniworld dat dicht bij een treffer was. Sjoerd Ars was met een mooie volley vanuit het niets gevaarlijk dicht bij een verdubbeling van de Almeerse voorsprong.
De stormloop op het Almeerse doel kon bij de 0-1 achterstand niet uitblijven. Kansen leverde het wanhoopsoffensief echter nauwelijks op. Tot het strafschopgebied kwam de thuisclub wel, maar de beslissende pass bleef uit. Eén keer was de Venlose ploeg dicht bij de gelijkmaker en dat was in de slotfase. Vijf minuten voor tijd legde invaller Willem Janssen de bal klaar voor de instormende Frank Broers. De mee opgekomen linksback mikte echter naast het doel van Molenaar.
Zelfs het op het scorebord vermelden van de voor VVV gunstige tussenstand (en eindstand, zo zou later blijken) bij Excelsior – Haarlem (1-2) kon het tij niet meer keren. Omdat Excelsior dus ook aan het kortste einde trok, werd er geen terrein verloren in de race om de hoofdprijs. Maar zorgen baart een nederlaag tegen de debutant in het betaalde voetbal natuurlijk wel. Volgende week gaat de reis naar Oss, waar TOP de mannen van Herbert Neumann verwacht. TOP won verrassend een periode maar staat desalniettemin op een uiterst bescheiden veertiende plaats. Maar als er iets gebleken is bij duels van VVV-Venlo tegen de kleintjes, is het wel dat er van onderschatting vrijdag in Oss maar beter geen sprake kan zijn.
Kom je vanavond ook?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef RayMania het volgende:
Oh Fortuna, eitje.
Ik ook niet, vorige week tegen Helmond waren ze in goede doen maar hadden ze pech.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef martjin het volgende:
Ja, nu gaan mensen denken, "Oh Fortuna, eitje". maar ik weet niet hoor, toen we van ze wonnen was het nog een wonder. Dus ik moet het nog maar zien.
2e helft was te fucking slecht. Het was gewoon vrágen om die 1-1. Jammer dit, ze kunnen niet zonder Mihciquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef Suijk het volgende:
Wat een onnodig puntverlies zeg.
Eerste helft best aardig, Fortuna geen kans. Dan begin 2e helft echt kut, slap en ongeinspireerd en na de 1-1 gaan ze opeens weer voetballen.
Hij heeft natuurlijk wel gelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:38 schreef Suijk het volgende:
Ja hoor, Beschouw.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk
zomg, niet normaal inderdaad, me tenen echt eraf man. Maar goed dat we staantribunes hebben, anders bevries je helemaal. Maargoed in de rust ff opwarmen in de kantine hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:25 schreef Suijk het volgende:
Die 2e helft was echt slecht ja.
En fucking koud!
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:10 schreef Suijk het volgende:
Jij was toch niet dat gastje waar zijn rugzak op vuurwerk werd doorzocht he?
quote:
Ja, ik ben gegroeid jongen, de laatste keer dat ik je pwnde @ tennis was ik nog eeen stukkie kleiner hequote:
Ja, dat was ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef martjin het volgende:
Jij bent toch niet die man van 40 die naast me stond en heel dom stond mee te blêren he?
Waar sta jij? Ik vind jou echt zon E2 figuurt =)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:07 schreef Suijk het volgende:
Nee, ik was niet zichtbaar. De hoek was net verkeerd.
jammer, een E2 figuur is iemand die sfeer wel leuk vind, maar er niet echt tussen wil staan imoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:34 schreef Suijk het volgende:
Wat is dan een E2 figuur?
Ik sta overigens waar er plek is, behalve op F1.
Gisteren stond ik wel op E2, maar soms ook dichterbij een van de goals. Ik wil eigenlijk altijd ver van Biko Brazil afstaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:55 schreef martjin het volgende:
[..]
jammer, een E2 figuur is iemand die sfeer wel leuk vind, maar er niet echt tussen wil staan imo
Maar ik stoor me wel ernstig aan die kinderen van 10 idd, nu je het zo zegt.
"Huh, dat ben je zelf toch ook"
- Nee niet grappig, dus laat die grapjes maar achterwege, thanks.
Hilmi Mehci kwam in moeilijkheden in zijn eerste trainingskamp met Stabaek. Zat de hele middag te etteren. Hij kon stikken en mocht niet mee naar volgende kampen.quote:Hilmi Mehci får muligheten til å vise seg frem fra start i Stabæks første treningskamp i ettermiddag. Budstikka.no følger kampen
Weet je ook of het een zoon of een dochter is geworden?quote:Hij heeft meegespeeld tegen Kongsvinger en wat ik begreep is dat hij wel bevallen is
Een grapjasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weet je ook of het een zoon of een dochter is geworden?
quote:FC Omniworld maakt seizoen af zonder Mihci
FC Omniworld zal het seizoen moeten afmaken zonder aanvaller Hilmi Mihci. De aanvaller maakte de afgelopen week een goede indruk bij de Noorse eredivisionist Stæbek. 'Ik heb net met de trainer gesproken en hij is erg tevreden. Komende week zullen ze met een aanbieding komen. Voor mij is dit ook goed, want ik wilde gewoon verder. De ploeg speelt in een 4-4-2-systeem waarin ik als tweede spits of als linkermiddenvelder uit de voeten kan. Morgen vlieg ik terug en komende week zal ik weer naar Oslo gaan. De club scoutte me in het duel met Excelsior en nu is het afwachten met wat voor een aanbieding ze gaan komen. Maar ik verheug me er wel op. Dit is wat ik wilde.'
Elfvoetbal.nl
Spannend, ben benieuwd.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef pekel het volgende:
Mensah, de man die op het punt stond z\'n contract te tekenen bij Emmen, maar niet kwam opdagen.
Ik hoop dattie een flink kutseizoen tegemoet ziet, niet leuk voor Omniworld, maar Mensah is blijkbaar een schoft.
Er is nog Ars met 10 doelpunten, wie gaat daar van jullie over heen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
En daar ging jullie topscorer dus...
Dat is dan wel een laag plafondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:19 schreef Suijk het volgende:
Al is Den Bosch ook wel zijn plafond denk ik.
En een bijzonder slechte wedstrijd qua niveau.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:59 schreef Suijk het volgende:
Zonde zeg, wel spectaculaire wedstrijd.
Ik ben niet anders gewend (zowel in Almere als in Amsterdamquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef pekel het volgende:
[..]
En een bijzonder slechte wedstrijd qua niveau.
beetje laatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:24 schreef Suijk het volgende:
En de rode kaart van vd Berg is geseponeerd, het was toch geen overtreding.
Ok, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:47 schreef martjin het volgende:
Donleben heeft persoonlijke problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |