Joden zijn tijdens wedstrijden wedstrijden van omni al een paar keer bezig gweest. En met welke club zou excelsior toch gelinkt kunnen worden?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Excelsior een risicowedstrijd?
quote:Er is vanavond geen verkoop van kaartjes voor de wedstrijd tegen Excelsior. Uiteraard kunnen kaarten voor aanvang van deze ontmoeting worden gekocht bij de kassa van FC Omniworld.
Ze doen hun best in ieder geval.quote:FC Omniworld doet er vandaag alles aan om de wedstrijd van morgen tegen Excelsior met publiek te laten doorgaan.
De gemeente heeft FC Omniworld middels een brief laten weten dat de aanpassingen aan de camera's, waarmee toezicht wordt gehouden, nog niet voldoende zijn.
Sommige plekken van het stadion zijn niet goed in beeld te brengen. Hierdoor kan de politie niet over goede beelden beschikken om veroorzakers van overlast aan te pakken.
FC Omniworld heeft daarom besloten vandaag nog de reclameborden op de tribunes hoger te laten hangen, waardoor er meer licht op de tribunes valt en gezichten beter te zien zijn. Ook wordt de verlichting van de tribunes mogelijk aangelaten om beter zicht te krijgen en er worden twee cameramensen met losse camera's in het stadion neergezet die beelden in opdracht van de politie kunnen maken.
Vanavond worden deze aanpassingen getest en uiterlijk morgenochtend, vrijdag, wordt dan bekend of bezoekers weer mogen worden toegelaten. Houd daarom goed deze site in de gaten.
quote:Bezoekers zijn vrijdagavond van harte welkom bij de wedstrijd van FC Omniworld tegen Excelsior. De politie heeft de genomen maatregelen in het Mitsubishi Forklift Stadion getest en goed bevonden. Daarmee is de dwangmaatregel om deze wedstrijd zonder publiek te spelen van tafel.
FC Omniworld werd woensdagmiddag geconfronteerd met een brief van de gemeente, waarin de club de opdracht kreeg de wedstrijd zonder supporters te spelen. Er zijn woensdag vervolgens enkele voorstellen gedaan om de beelden van de veiligheidscamera’s te verbeteren. Reclameborden boven sommige delen van de tribunes zijn weggehaald. Die worden volgende week op een hogere plek teruggehangen. Ook zijn delen van de lexaanwand - aan de zijkanten van de tribunes - verwijderd. Bovendien zijn de veiligheidscamera’s enkele meters lager opgehangen.
Deze maatregelen zijn voor de politie afdoende om vrijdagavond toch het publiek toe te laten. De ontmoeting met Excelsior vangt op het reguliere tijdstip van 20.00 uur aan.
Gek he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:53 schreef thunderice het volgende:
Ik heb nog nooit ergens gehoord of gelezen dat Omniworld-Exelsior rellen hebben gehad.
Ik denk dat ze sowieso eerst een keer tegen elkaar gevoetbalt moeten hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:54 schreef thunderice het volgende:
Of wordt een rel pas een rel genoemd als er meer dan 5 man op het veld staan te vechten?![]()
Suijk,je mag die jongen niet al te hoog inschatten natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel wedstrijden tussen Omniworld en Excelsior zijn er al geweest denk je?
't Is iig. een puntquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:46 schreef Suijk het volgende:
En voor de 3e keer op rij 1-1. Jammer dat die laatste kans er niet in ging...
FC Volendam, FC Den Bosch en Excelsior.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:46 schreef Suijk het volgende:
En voor de 3e keer op rij 1-1. Jammer dat die laatste kans er niet in ging...
Idd, mooie hattrick vandaag. Grootste overwinning tot nu toe en Eindhoven voorbij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Hilmi Mihçi is wel een prima aanwinst zeg, scoort ze lekker.
Mwah.. dat geloof ik niet zo.. Anders zou hij toch wel ergens anders spelen dan bij Omniworld... Dat hij het nu vrij aardig doet klopt wel. Enige pluspunt van de schapen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Mihci is gewoon een prima spits voor eerste divisie-begrippen.
Maar wat een watje... een lange broek aan bij +10 graden![]()
.
Oei, ik voorzie winst voor de Vogels.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:31 schreef Suijk het volgende:
Ramon Luijten dus naar Den Bosch. Ben wel benieuwd wat het beleid van Omniworld nu wordt. Ze hadden veel gehuurden en korte contracten, maar zo bouw je natuurlijk niets op.
Dit weekend trouwens oefenen tegen de IJsselmeervogels.
Bquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei, ik voorzie winst voor de Vogels.
Ik niet. Maar verder maakt het idd niet heel veel uit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei, ik voorzie winst voor de Vogels.
Ik denk het wel...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke krachtmeting, maar dit winnen de Vogels niet denk ik.
Great minds think alike?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze wel kans hebben. Wat ik van Omniworld gezien heb, vond ik verre van overtuigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |