Idd, mooie hattrick vandaag. Grootste overwinning tot nu toe en Eindhoven voorbij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Hilmi Mihçi is wel een prima aanwinst zeg, scoort ze lekker.
Mwah.. dat geloof ik niet zo.. Anders zou hij toch wel ergens anders spelen dan bij Omniworld... Dat hij het nu vrij aardig doet klopt wel. Enige pluspunt van de schapen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Mihci is gewoon een prima spits voor eerste divisie-begrippen.
Maar wat een watje... een lange broek aan bij +10 graden![]()
.
Oei, ik voorzie winst voor de Vogels.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:31 schreef Suijk het volgende:
Ramon Luijten dus naar Den Bosch. Ben wel benieuwd wat het beleid van Omniworld nu wordt. Ze hadden veel gehuurden en korte contracten, maar zo bouw je natuurlijk niets op.
Dit weekend trouwens oefenen tegen de IJsselmeervogels.
Bquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei, ik voorzie winst voor de Vogels.
Ik niet. Maar verder maakt het idd niet heel veel uit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei, ik voorzie winst voor de Vogels.
Ik denk het wel...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke krachtmeting, maar dit winnen de Vogels niet denk ik.
Great minds think alike?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze wel kans hebben. Wat ik van Omniworld gezien heb, vond ik verre van overtuigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |