abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34724833
Mensah kan ook wel centraal acteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34785499
Dan mag Dwight Eind er wel uit van mij.

Jammer dat er dan weer van Cambuur wordt verloren. Zodra er iets verwacht wordt, lukt het niet meer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34787844
Mensah, de man die op het punt stond z'n contract te tekenen bij Emmen, maar niet kwam opdagen.

Ik hoop dattie een flink kutseizoen tegemoet ziet, niet leuk voor Omniworld, maar Mensah is blijkbaar een schoft.
Hoi.
pi_34790367
Verrek, Mensah naar Omniworld . Lees het nu pas .

Waar komt die eigenlijk vandaan..? Is flink afgegleden zeg....
pi_34796859
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef pekel het volgende:
Mensah, de man die op het punt stond z\'n contract te tekenen bij Emmen, maar niet kwam opdagen.

Ik hoop dattie een flink kutseizoen tegemoet ziet, niet leuk voor Omniworld, maar Mensah is blijkbaar een schoft.
Spannend, ben benieuwd.

Hij komt trouwens van Cyprus af, Yeahinho, na z'n ene seizoen bij Ado is hij daarheen gegaan.
Klik dan als je durft
  dinsdag 7 februari 2006 @ 01:05:31 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34817399
En daar ging jullie topscorer dus...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34819503
Tja, dat kun je verwachten. Een amateur contractje, veel goals in korte tijd, dan blijf je niet in Almere hangen natuurlijk. Al is Den Bosch ook wel zijn plafond denk ik.
Klik dan als je durft
pi_34820656
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
En daar ging jullie topscorer dus...
Er is nog Ars met 10 doelpunten, wie gaat daar van jullie over heen?
Klik dan als je durft
pi_34967759
Zonde zeg, wel spectaculaire wedstrijd.
Klik dan als je durft
pi_34975934
Wel weer Ars aan het kanon, doet het toch ook prima zeg.

Jullie reservekeeper wellicht naar Kozakken Boys in juli.
www.thuisuiteten.nl
pi_34980418
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:19 schreef Suijk het volgende:
Al is Den Bosch ook wel zijn plafond denk ik.
Dat is dan wel een laag plafond
pi_34980668
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:59 schreef Suijk het volgende:
Zonde zeg, wel spectaculaire wedstrijd.
En een bijzonder slechte wedstrijd qua niveau.
Hoi.
pi_34996790
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef pekel het volgende:

[..]

En een bijzonder slechte wedstrijd qua niveau.
Ik ben niet anders gewend (zowel in Almere als in Amsterdam )
Klik dan als je durft
pi_35069647
En de rode kaart van vd Berg is geseponeerd, het was toch geen overtreding.
Klik dan als je durft
pi_35077767
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:24 schreef Suijk het volgende:
En de rode kaart van vd Berg is geseponeerd, het was toch geen overtreding.
beetje laat
leuk, een half uur zonder een belangrijke speler gespeeld, thanks scheids, klasse.
pi_35633414
Matige reeks wordt er nu neergezet, slechte wedstrijden ook. Ben benieuwd wat er voor volgend seizoen bijkomt/weggaat. Schulting blijft in ieder geval nog een jaartje.
Klik dan als je durft
pi_35647380
Mogelijk afgelasting wedstrijd
Almere 2 Maart 2006

Voor vele een mooie aanblik, maar voor voetballlers een drama.
Door de hevige sneeuwval van afgelopen nacht, ziet het er naar uit dat de wedstrijd morgen tussen FC Omniworld en Top Oss geen doorgang kan vinden.
Vrijwilligers moeten er voor zorgen dat de "kunst"grasmat sneeuwvrij wordt gemaakt.
Of dat gaat lukken valt te betwijfelen, het KNMI verwacht voor vandaag en morgen nog meer sneeuw.
Voor de sneeuw-liefhebbers een goed bericht, maar niet voor de voetbal-liefhebbers.
pi_35648361
Er is al veel gesmolten, even afwacten wat er vanavond nog valt inderdaad...
Klik dan als je durft
pi_36058674
Suijk, je club is rond met Shane Arana Barrantes van Argon. Tekent voor twee jaar. Mogelijk volgt zijn clubgenoot Wilco Krimp nog en ook Kwong-Wah Steinraht van IJsselmeervogels en Stefan van Dam van ASWH worden gescout.
www.thuisuiteten.nl
pi_36059347
Aha, en denk je dat ze daar hier iets aan hebben? Want het is nu weer gewoon ruk.
Klik dan als je durft
pi_36060101
Arana Barrantes heb ik twee keer zien spelen. Wel een snelle rechtsbuiten, goed in schwalbes. Krimp is me niet zo bijgebleven, maar speelt ook in het nationale amateurelftal, net als Stefan van Dam. Van Stefan vraag ik me af of hij het kan maken. Aan zijn kwaliteiten ligt het niet, want voetballen kan hij, maar of het hem mentaal zal lukken....

Steinraht is een goede spits. Lang, maar ook technisch zeer aardig. Kan wel een mooi koppel vormen met een kleinere spits die om hem heen zwerft.
www.thuisuiteten.nl
pi_36066094
Stefan van Dam is toch die speler die mislukt is bij zowel Willem II als bij TOP Oss?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36066286
Hangt er vanaf hoe je mislukt wilt uitleggen... Bij Willem II moest hij door eigen fouten en een nieuwe trainer weg na zijn debuut, bij TOP Oss begon hij als basisspeler en was kortstondig clubtopscorer. Daarna kreeg hij diverse blessures en verloor het plezier in het voetballen. Kan ik me bij zo'n club wel voorstellen.

Maar als hij zijn privé-leven wat normaal kan krijgen en houden, kan hij in de GGD bij de meeste clubs wel mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_36066339
Hij heeft het er gewoon niet gemaakt. Die smoesjes altijd van spelers. Het ligt altijd aan iedereen, van de trainer tot de mevrouw die in de kantine werkt, maar nooit aan hen zelf.

Ik vraag me echt af of Omniworld de ambities kan verwezenlijken met dit soort hoofdklassehelden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36066435
Een hoofdklasseheld is het niet eens, want hij staat hier niet eens onbetwist in de basis. Maar goed, desondanks zullen clubs wel wat in hem zien. Hij mag ook bij De Graafschap gaan testen bijvoorbeeld.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')