Wel mooi dat je het uitvak filmt terwijl het overgrote deel er nog niet was....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef martjin het volgende:
Leuke wedstrijd, ook om naar te kijken, maar ik vond het overal wel gezellig etc. Uitvak hoorde je ook bij vlagen maar het overgrote deel waren ze toch wel stil.
Wel balen, ik ga godver 1 minuut voor rust ff een biertje halen om op te warmen in de kantine, maken ze godver een goalgemengde gevoelens dus
Ook wel gelachen om die spreekkoren, sommige klassiek maar ze blijven leuk
bv:
Zie je die nummer 20
Met die grote bruine staart
Wat zal die zich schamen
want ze moeder heeft een baard
en van je heeelahelahelahoolala HE
echt te motherfucking droog maar was wel lachen weer :p
ohja: btw ik heb ff het uitvak gefilmd, PAS OP, kwaliteit is natuurlijk weer slecht met die %$# cam van mij, en dit was niet alles dat er was, zat wel iets voller. Waar zat je, spurs?
[[url=http://img77.imageshack.us/img77/8253/uitvaktelstar0jf.th.jpg]afbeelding][/URL]
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=MPEG0004.ASF
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=MPEG0036.ASF
Zo stil zijn ze in jááren niet geweest, zo stil, zo stil!
Dan ben je trouwens gewoon dood triestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren weer een speler afgevoerd toch, door dat kutveld.
Vanochtend 1 van onze jeugdteams daar gespeeld. 2 spelers het ziekenhuis in. Speler van Omniworld iig zn enkelbanden afgescheurd. Speler van ons nog niet bekend.
Geweldig dat veld!
kerel, ik zet toch ook: let op, ik filmde toen het nog niet vol zat, wat snap jij daar niet aan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:45 schreef spurs het volgende:
[..]
Wel mooi dat je het uitvak filmt terwijl het overgrote deel er nog niet was....
Het zgn. 'harde kern' vak hoorde we ffies na de 2-0 voor de rest amper gehoord, Toen de 2-0 viel had iedereen het wel gehad in het vak het leefde de na de 2-1 ff op maar daarna was het weer over.
Goede wedstrijd ook alleen omdat Omniworld met 3-1 heeft gewonnen voor de rest was het gewoon slecht. En Telstar werd nog ff genaaid in Almere,,,
Je hebt toch echt wel verschil in de kwaliteiten kunstgras. Voetbal moet gewoon op echt gras!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef martjin het volgende:
[..]
Dan ben je trouwens gewoon dood triest
ik speel inmiddels ook al zon 3 jaar bijna elk weekend een wedstrijd op kunstgras, en ik zie haast nooit blessures door het veld, alleen maar tackles enzo.
Ik heb het over het kunstgras van Omniworld dat is gewoon kut, gezien het aantal (ernstige) blessures dat er ontstaat. Er zijn verschillende kwaliteiten kunstgras en blijkbaar is dat van Omniworld van kut kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef martjin het volgende:
[..]
Dan ben je trouwens gewoon dood triest
ik speel inmiddels ook al zon 3 jaar bijna elk weekend een wedstrijd op kunstgras, en ik zie haast nooit blessures door het veld, alleen maar tackles enzo.
Gelukkig kom jij met héle goede argumenten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb geen hekel aan Omniworld, ik heb nota bene het eerste Omniworld-topic ooit geopend, maar ik vind jou wel een kneusje, Martijn.
Helaas...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb geen hekel aan Omniworld, ik heb nota bene het eerste Omniworld-topic ooit geopend, maar ik vind jou wel een kneusje, Martijn.
Bewijzen? Zeggen al die blessures niet genoeg? Moeten er eerst nog 25 spelers hun enkelbanden afscheuren op die kut mat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef RayMania het volgende:
Eén en al credits voor het publiek van Omniworld. Pas één seizoen betaald voetbal en toch al een leuke club geworden. Leuke initiatieven van het publiek, leuke acties in zo'n kutstadion. Helaas denkt iedereen van "Almere, oh dat is synoniem voor een kutstad en alles wat in Almere woont, leeft of staat is verrot". Jammer. En dat veld? Wat kan het publiek daar in godsnaam aan doen. Enkel omdat er een tijdje geleden een speler geblesseerd raakte, kraakt nu iedereen dat veld. Nee, dat veld van Heracles Almelo is goed. Mén, daar stuift het zand pas op, dat wil je niet weten. Laat men eerst maar bewijzen dat je op kunstgras niet kan spelen en dat je sneller geblesseerd raakt.
"Dat ziet zelfs Stevie Wonder nog wel"quote:Op zondag 15 januari 2006 04:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lees eens wat beter, RayMania. Mensen kraken dat veld niet af omdat er ooit 'n keer één speler zwaar geblesseerd is geraakt (wat niet eens waar is, want het zijn er meer), maar omdat het gewoon geen fijn veld is. Er is een heel verschil met de mat van Heracles. Dat ziet zelfs Stevie Wonder nog wel.
Omg, ik ga hier gewoon niet op reageren. Of wacht, dat doe ik wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat vind ik wel een opvallend punt dat je aandraagt: ' je moet niet dom wegdraaien'. Je moet dus nadenken voordat je wegdraait? Dat kan toch niet de bedoeling zijn, een veld met een gebruiksaanwijzing.
Nou ja, laat maar. Dom wegdraaien is altijd dom.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef martjin het volgende:
[..]
Omg, ik ga hier gewoon niet op reageren. Of wacht, dat doe ik wel.
Als je op een NORMAAL (grasss uit de gronddddd) veld speelt, moet je toch ook niet dom wegdraaien, my goddd.
F2 of E2?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:22 schreef Suijk het volgende:
De wedstrijd was wel verdiend gewonnen, maar echt van hoogstaande kwaliteit was het niet. Ik sta overigens vlakbij dat 'sfeervak' en ze doen gewoon wat ze kunnen, met de beperkte middelen en historie.
Daar heb je weer een puntquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou ja, laat maar. Dom wegdraaien is altijd dom.
E2.quote:
Wat was de opzet van het familievak en waar zou die moeten komen dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
E2.
Ik vind de staanplaatsen overigens wel een goede ontwikkeling.Het 'familievak' is duidelijk mislukt.
Dat was na de eerste thuiswedstrijd al duidelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 17:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het 'familievak' is duidelijk mislukt.
Er zat daar wel een gezellige familiequote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was na de eerste thuiswedstrijd al duidelijk
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:49 schreef Suijk het volgende:
Whehe.
Maar goed, ontopic, deze periode staan we gedeeld eerste.
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zat daar wel een gezellige familie![]()
[afbeelding]
Ja, als we overal van winnen, maken we een kansje.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef martjin het volgende:
[..]
![]()
vvv uit
als we die winnen, maken we toch serieus een kansje op de periodetitel hoor..
Drama toen iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, als we overal van winnen, maken we een kansje.Maar VVV winnen ze denk ik niet, al zal het toch ook geen 5-0 meer worden. Wat een kutwedstrijd was dat.
Jij maakt het meteen wel heel erg bondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef martjin het volgende:
[..]
Hoe onrealistisch zou dat zijn. Volgend jaar mijn cluppie aanmoedigen in de ArenA <3
Ik ben gewoon realistisch positiefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij maakt het meteen wel heel erg bond![]()
Als dat zo werkt mag de KNVB ook wel ingrijpenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:39 schreef Suijk het volgende:
Ja, de eigen mensen worden zo ongeveer gratis binnen gelaten.![]()
Laatst een actie dat er 1000 kaartjes gratis op konden worden gehaald geloof ik.
Een kaartje voor het bezoekersvak bij de joden kost 12 euro mits het een buscombi isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Als dat zo werkt mag de KNVB ook wel ingrijpenAls we nou in de Arena 15 euro voor een uitkaartje moeten betalen, oke.. maar Omniworld in deze fase...
Deze fase?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Als dat zo werkt mag de KNVB ook wel ingrijpenAls we nou in de Arena 15 euro voor een uitkaartje moeten betalen, oke.. maar Omniworld in deze fase...
quote:
Weddenschap Noteringen Uitslag Inzet Waardequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze stonden 1:10 gisteren bij unibet, maar niet op gevoel wedden he...
quote:Mocht VVV-Venlo aan het einde van de rit niet met bloemen in de hand op de Joeksmobiel door Venlo toeren, hoeft het niet ver te zoeken om de reden daarvan te vinden: de thuisduels tegen de ‘kleintjes’ van de Gouden Gids Divisie. Een gelijkspel op bezoek bij subtopper Helmond Sport zoals vorige week (1-1) is niet erg, verlies thuis tegen het nummer zeventien FC Omniworld (0-1) is dat wel. Eerder verloor VVV al punten thuis tegen Cambuur Leeuwarden (1-1), FC Eindhoven (0-1) en Fortuna Sittard (1-1), de enige drie clubs die Omniworld thans onder zich houdt in de Gouden Gids Divisie.
De eerste bal op doel zou meteen fataal blijken voor de geelzwarten, waar Karim Soltani na maandenlang blessureleed zijn rentree maakte. Koud vijf minuten stonden er op de klok toen Hilmi Mihci, anderhalf jaar geleden nog afgetest door VVV-Venlo, in het Venlose strafschopgebied de bal voor de voeten kreeg en vernietigend uithaalde: 0-1. FC Omniworld kwam daarmee in een zetel te zitten. Het team van trainer Jan Schulting hoefde niet meer en kon rustig achterover leunen om zich af en toe via een counter op vijandelijk terrein te begeven.
Schiep VVV in de eerste helft kansen om de achterstand recht te trekken? Jazeker. Spits Paul Jans en verdediger Frank van Kouwen kwamen zelfs vogelvrij voor Omniworld-doelman Beau Molenaar. Maar Jans schoot op de doelman in plaats van de bal in de rechterbenedenhoek te plaatsen en Van Kouwen schoot via de vingertoppen van Molenaar de bal over de lat.
Snel na de hervatting had het allemaal nóg erger kunnen worden. Hilmi Mihci – die op amateurbasis speelt bij Omniworld en komende week in Noorwegen een contract in de wacht probeert te slepen bij Stabaek – slingerde vanaf links de bal voor het Venlose doel. Biko Brazil was het meest attent en schoot de bal rakelings over het doel van Varkevisser. Na een uur spelen was het weer Omniworld dat dicht bij een treffer was. Sjoerd Ars was met een mooie volley vanuit het niets gevaarlijk dicht bij een verdubbeling van de Almeerse voorsprong.
De stormloop op het Almeerse doel kon bij de 0-1 achterstand niet uitblijven. Kansen leverde het wanhoopsoffensief echter nauwelijks op. Tot het strafschopgebied kwam de thuisclub wel, maar de beslissende pass bleef uit. Eén keer was de Venlose ploeg dicht bij de gelijkmaker en dat was in de slotfase. Vijf minuten voor tijd legde invaller Willem Janssen de bal klaar voor de instormende Frank Broers. De mee opgekomen linksback mikte echter naast het doel van Molenaar.
Zelfs het op het scorebord vermelden van de voor VVV gunstige tussenstand (en eindstand, zo zou later blijken) bij Excelsior – Haarlem (1-2) kon het tij niet meer keren. Omdat Excelsior dus ook aan het kortste einde trok, werd er geen terrein verloren in de race om de hoofdprijs. Maar zorgen baart een nederlaag tegen de debutant in het betaalde voetbal natuurlijk wel. Volgende week gaat de reis naar Oss, waar TOP de mannen van Herbert Neumann verwacht. TOP won verrassend een periode maar staat desalniettemin op een uiterst bescheiden veertiende plaats. Maar als er iets gebleken is bij duels van VVV-Venlo tegen de kleintjes, is het wel dat er van onderschatting vrijdag in Oss maar beter geen sprake kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |