abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33793530
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tailor stond nog even in de belangstelling van FC Den Bosch geloof ik.
Via Theo Bos zeker? Het is een soort Alex-type. Verdedigend kan hij het wel, aan de bal is het huilen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:51:21 #102
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793559
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef methodmich het volgende:

[..]

Via Theo Bos zeker? Het is een soort Alex-type. Verdedigend kan hij het wel, aan de bal is het huilen.
Bal veroveren en afgeven dat ding!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33793682
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens mij was het voor dat Bos werd aangesteld, maar helemaal zeker weet ik het niet. Zal er vast wel iets mee te maken hebben, net zoals Davids, Dors en de interesse voor Rojer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33793777
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Bal veroveren en afgeven dat ding!
Dat is inderdaad zijn taak. Hup, Dogan Corneille aanspelen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:02:35 #105
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793833
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zijn taak. Hup, Dogan Corneille aanspelen.
Sven Vandenbroeck was zo'n type bij Roda, speelt nu in Griekenland maar kan daar transfervrij weg (club kan de spelers niet betalen).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33793862
Maar Sven stond toch op het middenveld? Die rode was dat, van Mechelen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:07:46 #107
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793971
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef methodmich het volgende:
Maar Sven stond toch op het middenveld? Die rode was dat, van Mechelen.
Ja, die kon echt alleen stofzuigen. Een ramp was die aan de bal. Hij gaat nu misschien naar Lierse...
Planning:
-
pi_33793996
Had ook wel een topper voor Omniworld kunnen zijn.

Hebben die, op Mihçi en misschien Luijten na, nou nog iets aardigs lopen? Sjoerd Ars en Beau Molenaar wellicht?
www.thuisuiteten.nl
pi_33794037
Biko Brazil.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33794183
Nombeko zit zelfs op de bank bij OJC Rosmalen man.
www.thuisuiteten.nl
pi_33794294
Bij de FC deed hij het altijd wel aardig. Jammer dat hij toen naar RKC is gegaan en daar zelfs bij het 2e niet aan spelen toekwam. Biko was op zich best een speler met mogelijkheden.
pi_33794317
Ja, maar hij leed een beetje aan grootheidswaan op dat moment toch? Of werd verblind door zaakwaarnemers.
www.thuisuiteten.nl
pi_33794416
Beide wel een beetje, al kon hij van zijn FCDB-salaris ook nog geen droog brood kopen. Ik geloof dat hij ¤ 400,00 in de maand kreeg. Hij speelde regelmatig mee, dus logisch dat je dan wat meer wilt verdienen. Die onderhandelingen gingen niet helemaal soepel, zijn zaakwaarnemer ging zich er mee bemoeien, hij tekende bij RKC en voelde zich toen te goed om op de bank te zitten...

Hij heeft ook al heel wat clubs versleten. Omniworld is alweer zijn 6e of 7e club geloof ik.
pi_33802643
8-2
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_33802751
4-0 eerste helft, 4-2 tweede helft (met 9 man)

4x Ars
pi_33807125
Schandalig van de IJsselmeervogels zeg. Desastreus resultaat. Zal hard aankomen daar.
www.thuisuiteten.nl
pi_33828951
Zo, flinkje uitslag zeg . Had ik niet verwacht...
  zondag 8 januari 2006 @ 13:25:43 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33829048
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:22 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, flinkje uitslag zeg . Had ik niet verwacht...
Planning:
-
pi_33833344
De Vogels hebben ook een heerlijk pissig wedstrijdverslag op de site:

http://www.ijsselmeervogels.nl/

Helaas werkt c/p niet, maar klikken en lezen is de moeite waard. Met name de passage over de rode kaart voor Omniworld-verdediger Joey van den Berg.
www.thuisuiteten.nl
pi_33840489
Ik had verwacht dat Omniworld met 3 of 4 goals verschil zou winnen, zijn er dus 6 geworden. Omniworld heeft beter materiaal en traint vaker.

Dat verslag is wel lachwekkend.
That's all folks!
pi_33841075
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
De Vogels hebben ook een heerlijk pissig wedstrijdverslag op de site:

http://www.ijsselmeervogels.nl/

Helaas werkt c/p niet, maar klikken en lezen is de moeite waard. Met name de passage over de rode kaart voor Omniworld-verdediger Joey van den Berg.
FC Omniworld BVO – IJsselmeervogels 8-2 (4-0)
Zaterdag 7 januari 2006
Na drie dagen intensieve arbeid op het trainingkamp in Zutphen, waar het thuisfront helaas niet van op de hoogte werd gehouden van alle bezigheden rondom onze trotse koploper, stond de oefenwedstrijd tegen de betaalde tak van FC Omniworld op het programma. Een tegenstander die uitkomt in de Gouden Gids Divisie. De club uit Almere won dikverdiend met 8-2 tegen een ongeďnspireerd IJsselmeervogels .

De veelvuldig meegereisde supporters uit Spakenburg voelden zich behoorlijk in hun hemd gezet door degene die deze oefenwedstrijd had geregeld. Op het prachtige, maar vrieskoude sportpark van FC Omniworld, had dit IJsselmeervogels werkelijk niets te zoeken. Na drie dagen keihard trainen en een verdiende late vrijdagavond vond trainer Willem Leushuis het nodig om zijn zichtbaar vermoeide spelers te laten aantreden tegen een profclub met de nodige ambitie. Het resultaat was een belachelijke nederlaag die absoluut IJsselmeervogels onwaardig was. Op die manier je club promoten heeft geen enkele zin. Je voetbalt nu eenmaal op en top gemotiveerd en goed voorbereid of je voetbalt niet. Met een club als IJsselmeervogels reizen immers meer mensen mee dan drie bestuursleden en een handjevol supporters.

Steinrath rukt op
IJsselmeervogels startte zonder de zieke André Kemper en de nog altijd geblesseerde Jeroen Rijsdijk, die maar niet fit lijkt te worden. Ook Christian Opschoor was door een blessure niet van de partij. Door de absentie van Kemper was er een basisplaats voor Erwin Schouten ingeruimd, die samen met Kwong-Wah Steinraht de aanval leidde. Binnen zes minuten opende FC Omniworld de score en binnen een half uur was de wedstrijd gelopen. Twee keer spits Sjoerd Ars en aanvoerder Vincent Gouttebarge waren verantwoordelijk voor de doelpunten. Pas in de 36 e minuut kwam IJsselmeervogels via Dennis van der Steen in de buurt van doelman Beau Molenaar, die op het schot van de rechtsbuiten een passend antwoord had. Vier minuten later zorgde Ars voor 4-0. vlak voor de pauze vond Joey van den Berg het nodig om Dogan Corneille in het gezicht te spuwen en kon terecht vertrekken van de prima leidende scheidsrechter Fikkert. Nou maar hopen dat de KNVB ook op de hoogte wordt gebracht van deze smerige actie. Het cliché dat voetballers dom zijn werd door de boosdoener maar weer eens aangescherpt. In een vriendschappelijke wedstrijd en een 4-0 voorsprong jezelf verliezen is wel heel dom.

Ook de tweede helft, waarin de tegenstander met een man minder speelden, was het eenrichtingsverkeer. Trainer Jan Schulting van FC Omniworld bracht de nodige jeugdspelers binnen de lijnen die zich maar wat graag wilden bewijzen tegen de ongenaakbare koploper van de hoofdklasse B. Invaller Madih Doufikar bracht de thuisclub op 5-0. Na een uur spelen was het twee keer Erwin Schouten die binnen zes minuten de stand enigszins dragelijk maakte. Hiermee was de koek op voor het team van Willem Leushuis. In het laatste kwartier scoorde FC Omniworld nog drie keer. Gelukkig vond ook scheidsrechter Fikkert het genoeg en floot hij drie seconden voor het einde af.

Erwin Schouten goed voor twee doelpunten
Scheidsrechter: L. Fikkert

Toeschouwers: 500

6 e min. 1-0 Sjoers Ars
17 e min. 2-0 Sjoers Ars
30 e min. 3-0 Vincent Gouttebarge
41 e min. 4-0 Sjoers Ars
48 e min. 5-0 Madih Doufikar
61 e min. 5-1 Erwin Schouten
66 e min. 5-2 Erwin Schouten
71 e min. 6-2 Madih Doufikar
83 e min. 7-2 Biko Brazil
89 e min. 8-2 Sjoers Ars

Opstelling IJsselmeervogels: Sander Duindam, Jan Pieter Hartog (65. Daniël de Haan ) Tim van Breukelen, Harm Geert Bakker (45. Stanley Tailor), Henri de Graaf, Dogan Corneille (45. Remko Pieterse), Dennis van der Steen (49. Mark Koelewijn), Dennis Knüppe, Gijs van Manen (72. Martijn Kneefel) , Kwong-Wah Steinraht, Erwin Schouten.

pi_33857228
Nou, wat een trotse koplopers van de hoofdklasse B. Het zal z'n redenen wel hebben, maar ze stelden echt niets voor.

Vrijdag de Stormvogels, gelijkspelletje denk ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33861434
Als IJsselmeervogels al zo slecht is, hoe slecht moet ASWH dan wel niet zijn.
pi_33869058
Maar dat komt alleen omdat de profs meer trainen hoor!
Klik dan als je durft
pi_33876312
Ach, het is toch een incident denk ik hoor. Want zoveel minder zijn de Vogels in goede doen heus niet, dat maak je mij niet wijs.

Hoe heb je die c/p gedaan, Robbie?
www.thuisuiteten.nl
pi_33876350
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als IJsselmeervogels al zo slecht is, hoe slecht moet ASWH dan wel niet zijn.
Ha, wij verliezen slechts met 0-4 van Utrecht in een wedstrijd die ergens om gaat. Feyenoord ging er ook aan, in Utrecht. En Feyenoord wint van PSV, halve finalist van de CL.

Hoe goed is ASWH dan wel niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_33876468
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ach, het is toch een incident denk ik hoor. Want zoveel minder zijn de Vogels in goede doen heus niet, dat maak je mij niet wijs.

Hoe heb je die c/p gedaan, Robbie?
Gewoon de tekst selecteren met je muis. En dan de toetsencombinatie ctrl+c ingedrukt. Hiermee kopieer je de tekst. Om hem hier vervolgens met ctrl+v of gewoon rechtermuisknop>plakken, te plakken.
pi_33876542
Okee, dat is eigenlijk ook vrij eenvoudig ja. Ik deed rechtermuisknop en dan ging ie niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33880481
Helpdesk Robbie.

En 8-2 een incident? Met wat meer precisie was het gewoon 15-2 geworden ook.
Maar goed, ik zie die Vogels verder nooit natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_33880576
Vrijdag zetten de Witte Leeuwen Omniworld wel weer op hun plaats en krijgen de voormalige Zwarte Schaapjes gewoon klop
volgende wedstrijden:
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:55:53 #132
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_33909995
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:06 schreef thunderice het volgende:
[afbeelding]

Omniworld hooligans
Omniworld ultras :p Wat een zielig gedoe daar zeg lelijke stad lelijk stadion lelijke naam van de voetbal club bah bah bah bah
pi_33912882
Ik post even namens een schaap dat zich niet kan registeren hier, dus dit is niet mijn persoonlijke mening
quote:
@ Suijk: Ga je zelf wel eens naar Omniworld en was je er 7 januari tegen de vogels ook dan?
@skippy22: Waarom dit nou weer? Die mensen steunen hun club, bovendien is het zeker geen lelijk stadion, de stad KAN mooier, maar ik ken het vele malen erger, nu jij weer...
pi_33912977
Suijk is een trouwe seizoenskaarthouder.
That's all folks!
pi_33913077
Ik post even namens een ezel die zich niet kan registreren hier, dus dit is niet mijn persoonlijke mening
quote:
De club, de naam van de club, het stadion, de naam van het stadion, de supporters, de naam van de supporters, de stad en het team zijn allemaal klote, nu jij weer...
pi_34013841
Jammer dat mensen zo negatief doen over Omniworld en de aanhang. We doen tenminste ons best om er een feestje van te maken. Of ben je alleen cool als je op vechten uitbent?
pi_34015666
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef martjin het volgende:
Jammer dat mensen zo negatief doen over Omniworld en de aanhang. We doen tenminste ons best om er een feestje van te maken. Of ben je alleen cool als je op vechten uitbent?
Vanavond maar is kijken wat jullie voor feest er van proberen te maken....
volgende wedstrijden:
pi_34015731
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik post even namens een ezel die zich niet kan registreren hier, dus dit is niet mijn persoonlijke mening
[..]
en niet te vergeten, deze nieuwbakken club weet nog niet hoe een voetbalveld eruit ziet, wordt gevoetbald op een hockeyveld
volgende wedstrijden:
pi_34015935
Ik snap ook niet waarom iedereen zo negatief moet doen over FC Omniworld, vind het wel geinig dat er een nieuwe club bij is, en ja je kan natuurlijk niet meteen 10000 supporters verwachten en een mooi groot stadion, lijkt me toch logisch?? Ieder eerste jaar is moeilijk
pi_34016142
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef spurs het volgende:

[..]

Vanavond maar is kijken wat jullie voor feest er van proberen te maken....
Ik hoop dat het vanavond druk word, en ja, je zult ons wel zien hoor. Kom je ook dan?
pi_34016209
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef spurs het volgende:

[..]

en niet te vergeten, deze nieuwbakken club weet nog niet hoe een voetbalveld eruit ziet, wordt gevoetbald op een hockeyveld
Omg, hoe onorigineel kun je een grap maken? En wat is er mis met kunstgras, een goede speler merkt het verschil niet, en ALs er dan verschil is, een goede speler kan zich daarop aanpassen. Ik voetbal zelf lievero ook op normaal gras, maar waarom word er nou zo gekankerd op kunstgras? En kom alsjeblieft niet met hockey dit dat, want als er één sport is die ik haat dan is het fucking hockey.
pi_34016742
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef martjin het volgende:

[..]

Ik hoop dat het vanavond druk word, en ja, je zult ons wel zien hoor. Kom je ook dan?
uiteraard ik sta in het gastenvak!
volgende wedstrijden:
pi_34016840
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef martjin het volgende:

[..]

Omg, hoe onorigineel kun je een grap maken? En wat is er mis met kunstgras, een goede speler merkt het verschil niet, en ALs er dan verschil is, een goede speler kan zich daarop aanpassen. Ik voetbal zelf lievero ook op normaal gras, maar waarom word er nou zo gekankerd op kunstgras? En kom alsjeblieft niet met hockey dit dat, want als er één sport is die ik haat dan is het fucking hockey.
Was niet als gras bedoeld, maar voetbal hoort gewoon op echt gras gespeeld te worden en niet op een hockeyveld!!!

In deze periode horen we de graspollen en modder te zien vliegen!
volgende wedstrijden:
pi_34016950
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef spurs het volgende:

[..]

Was niet als gras bedoeld, maar voetbal hoort gewoon op echt gras gespeeld te worden en niet op een hockeyveld!!!

In deze periode horen we de graspollen en modder te zien vliegen!
Ik ben het zoals ik al eerder zei met je eens dat we op normaal gras moeten voetbal. Maar waarom al die ophef, jezus. "De stadionnaam is lomp" "Het gras is kut" "Nepsupporters" "Kutstad", tering, ga je eigen cluppie AANMOEDIGEN dan anderen kraken.

Maar ik zie je vanavond, zo ver ik weet geen extra tifo vandaag, dus je hebt pech
pi_34023342
Op de clubnaam en de stadionnaam na, heb ik weinig moeite met Omniworld.
www.thuisuiteten.nl
pi_34023593
Dat kunstgras is nog wel de grootste bron van ergernis, ook voor de voetballers. Als het nou een kwalitatief goed kunstgrasveld was zoals bijv. heracles, oke. Maar dit veld is gewoon slecht. Opketsend zand, de bal stuitert heel vreemd etc.

En om je als je 15 man 3 spandoeken en een trommel hebt al ultras te noemen is ook wat overdreven...
pi_34035352
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef martjin het volgende:

[..]

Ik ben het zoals ik al eerder zei met je eens dat we op normaal gras moeten voetbal. Maar waarom al die ophef, jezus. "De stadionnaam is lomp" "Het gras is kut" "Nepsupporters" "Kutstad", tering, ga je eigen cluppie AANMOEDIGEN dan anderen kraken.

Maar ik zie je vanavond, zo ver ik weet geen extra tifo vandaag, dus je hebt pech
volgens mij heb ik het alleen over het hockeyveld gehad.......

Gefeliciteerd overigens..................
volgende wedstrijden:
pi_34035707
3-1 .
pi_34040740
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:41 schreef spurs het volgende:

[..]

volgens mij heb ik het alleen over het hockeyveld gehad.......

Gefeliciteerd overigens..................
Het gaat meer om de algemene tendens over Omniworld. Maar ik vind het wel geinig. Toch al 6 of 7 wedstrijden achter elkaar niet meer verloren nu. Schulting heeft er toch wel wat van gemaakt.
Klik dan als je durft
pi_34047938
Leuke wedstrijd, ook om naar te kijken, maar ik vond het overal wel gezellig etc. Uitvak hoorde je ook bij vlagen maar het overgrote deel waren ze toch wel stil.

Wel balen, ik ga godver 1 minuut voor rust ff een biertje halen om op te warmen in de kantine, maken ze godver een goal gemengde gevoelens dus

Ook wel gelachen om die spreekkoren, sommige klassiek maar ze blijven leuk
bv:
Zie je die nummer 20
Met die grote bruine staart
Wat zal die zich schamen
want ze moeder heeft een baard
en van je heeelahelahelahoolala HE

echt te motherfucking droog maar was wel lachen weer :p

ohja: btw ik heb ff het uitvak gefilmd, PAS OP, kwaliteit is natuurlijk weer slecht met die %$# cam van mij, en dit was niet alles dat er was, zat wel iets voller. Waar zat je, spurs?

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=MPEG0004.ASF
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=MPEG0036.ASF

Zo stil zijn ze in jááren niet geweest, zo stil, zo stil!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')