Morgenmiddag zal ik dan eindelijk mijn definitieve oordeel vellen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef Floripas het volgende:
Nou, mijn haat-liefdeuitingen zijn gepleegd, hoor.
Gaan jullie nog stemmen, of hoe zit dat?
vellen, doet me denken aan een engels gezegd, wat synoniem staat voor:quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Morgenmiddag zal ik dan eindelijk mijn definitieve oordeel vellen.
Nou en of. Tot ziens!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Monica?
Ah dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Zij verkeert in Canada, Maarten. Bedankt voor je nominaties, overigens.
Ben ik het niet geheel mee eens (nee, ook dat is geen zin, Johan).quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
Graag gedaan hoor. Je zou de terechte winnaar zijn![]()
Ik ga die flim bekijken, maar hij is net onderbroken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:03 schreef Floripas het volgende:
Waar ga je heen?
Je komt hier net kijken en mag derhalve geen stemmen uitbrengenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef Floripas het volgende:
Ben ik het niet geheel mee eens (nee, ook dat is geen zin, Johan).
Zie mijn nominaties.
No problemquote:
Film kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:03 schreef Floripas het volgende:
Waar ga je heen?
Dat leek me vrij smakeloos, dit vond ik nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Met Karin Adelmund was die harder geweest.
Absoluut smakeloos. Ik heb dat niet voor niets niet geplaatst.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek me vrij smakeloos, dit vond ik nog wel kunnen.
En die gast die boven mij zit mag dat wel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je komt hier net kijken en mag derhalve geen stemmen uitbrengen
Geregistreerd op: vrijdag 4 maart 2005 @ 15:19 aldus z'n profiel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
En die gast die boven mij zit mag dat wel?
Wie ís dat?
Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:10 schreef Floripas het volgende:
En die gast die boven mij zit mag dat wel?
Wie ís dat?
Toch een beetje gejat: Foto's van verouderde politici.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek me vrij smakeloos, dit vond ik nog wel kunnen.
Even herstarten doet vaak wonderen, hoe lang staat dat ding al aan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:19 schreef Floripas het volgende:
Help mij eens. IE sluit de hele tijd af en wil een foutenlogboek maken. Dat ontneemt het plezier aan FOK wel een beetje.
Grappen over Wilders zijn natuurlijk ook nogal makkelijk en voorspelbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Toch een beetje gejat: Foto's van verouderde politici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |