Wat een nepmarokkaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:45 schreef Floripas het volgende:
Ik ben met een Marokkaan naar een proefvoorstelling van de Matthaus Passion geweest, en hij werd niet eens aan de deur geweigerd.
TUANA!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Tuana het volgende:
Hallo luitjes![]()
Een kort vraagje: Wat is de uitkomst van "het verdachte pakje" in de trein van laatst?
Een reinigingsritueel en een verzameling cd's.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Tuana het volgende:
Hallo luitjes![]()
Een kort vraagje: Wat is de uitkomst van "het verdachte pakje" in de trein van laatst?
Vergeet het ritueel wassen voor het gebed niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
TUANA!
Een verzameling Koranverzen, wat bandjes en CD's. Grandioos loos alarm.
In die rugzak? Dat moet me een ding geweest zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vergeet het ritueel wassen voor het gebed niet.
Dan zie je gegarandeerd niets cultureels.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat een nepmarokkaan.
Ga eens met mij stappen. [afbeelding].
Ik denk dat je Tuana niet zo letterlijk moet nemen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In die rugzak? Dat moet me een ding geweest zijn.
Ik denk dat jij weer eens maanden achtereen absent moet zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk dat je Tuana niet zo letterlijk moet nemen.
Je gaat er vanuit dat ze netjes met me mee naar huis gaat nadat ik bij de deur ben geweigerd? Logisch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan zie je gegarandeerd niets cultureels.
En jou in je eentje laten "schetsen"? Jij Don Quichotte!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat jij weer eens maanden achtereen absent moet zijn.
Maar doe iemand die zich geen houding weet te geven, eens wat tips aan de hand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ze netjes met me mee naar huis gaat nadat ik bij de deur ben geweigerd? Logisch.
Een buitenconcert van een orkest dat nog wilde oefenen voordat de winter uitbrak, zodat met Pasen alles goed zou klinken. Heb erbarmen! deed de Mocro ik kwestie zelfs een traantje ontlokken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar wat dien ik onder een proefvoorstelling van de Matthauspassion te verstaan?
''Schetsen''? Daar heb ik M. voor. Don Quichotte had overigens een hulpje, dus deze vergelijking gaat mank.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En jou in je eentje laten "schetsen"? Jij Don Quichotte!
Voor welke gelegenheid?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar doe iemand die zich geen houding weet te geven, eens wat tips aan de hand..
Goed, jij wordt overal geweigerd?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat een nepmarokkaan.
Ga eens met mij stappen. [afbeelding].
Dat doen die luiaards maar binnenskamers. Het zijn geen cabaretiers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een buitenconcert van een orkest dat nog wilde oefenen voordat de winter uitbrak, zodat met Pasen alles goed zou klinken.
Deze zin klopt niet.quote:Heb erbarmen! deed de Mocro ik kwestie zelfs een traantje ontlokken.
Vertel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan zie je gegarandeerd niets cultureels.
Waarom denk je dat hij de beste burgemeester is???? Theekransjes zijn hartstikke hip!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
Cohen zal wel weer thee gaan drinken bij die verontwaardigde Marokkaanse organisaties.
DrW is je inmiddels ontgroeid?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Schetsen''? Daar heb ik M. voor. Don Quichotte had overigens een hulpje, dus deze vergelijking gaat mank.
Kijk, klowjow, dit heb ik dus al wel onder de knie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:33 schreef Tuana het volgende:
Johan: ik wacht nog steeds op mail ---> MAILEN JIJ!
Dat is zo'n incrowd verkiezing. Dat neemt toch niemand écht serieusquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:32 schreef Tuana het volgende:
Waarom denk je dat hij de beste burgemeester is???? Theekransjes zijn hartstikke hip!
Ik zit niet in het liefdewerk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar je begrijpt wat er staat, niet?
Jij bent hier binnen komen vallen in een periode waarin ik elders op het forum zo mijn verplichtingen had. Ik besef nu dat ik hierdoor verzaakt heb voldoende aandacht te schenken aan zij die er daadwerkelijk toe doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed, jij wordt overal geweigerd?
Wat ben je trouwens veel hier, tegenwoordig. Daardoor loop je precies mijn nominatie mis.
Je bent dus geen schandknaapquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zit niet in het liefdewerk.
Kijk mij eens witty statements maken!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zit niet in het liefdewerk.
Are you suggesting I become a rent boy?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je bent dus geen schandknaap
Het nominatietopic laat overduidelijk zien dat men daar mijn kwaliteiten niet op waarde weet te schatten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
klowjow lul niet, je vindt NWS gewoon belangrijker.
Ik las je hebt dus geen behoefte aan een schandknaap.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je bent dus geen schandknaap
Organiseer een NWS award topic.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:40 schreef kLowJow het volgende:
Het nominatietopic laat overduidelijk zien dat men daar mijn kwaliteiten niet op waarde weet te schatten..
Dat blauwe kleurtje zit alleen nog in de weg. Maar zonder dat ben je net een gewone user.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:41 schreef kLowJow het volgende:
Een goede mod valt niet op.
Ciao bella.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:41 schreef Tuana het volgende:
Ik ga naar college, adios amigos...![]()
En een kus voor Johan !
Ook al acht ik het niet geheel onmogelijk, het liefst zie ik het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef Tuana het volgende:
Hmmm...wederom loos alarm dus. Ik ben benieuwd wanneer we een "Even Apeldoorn bellen" tafereel krijgen. Oftewel dat ze iemand doodschieten omdat het een "terrorist" is, maar later blijkt dat diegene gewoon brood ging halen bij de bakker om de hoek ofzo...
schopje ONZ?quote:
quote:Nederland opnieuw in de fout met asielzoekers'
HILVERSUM - De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) heeft vertrouwelijke dossiers van asielzoekers uit Rwanda en Azerbeidzjan beschikbaar gesteld aan de autoriteiten van die landen. Dat beweerden asielzoekers uit die landen vrijdag in een uitzending van de actualiteitenrubriek 2Vandaag.
In de rubriek kwamen de asielzoekers R. Gusejnov uit Azerbeidzjan en Fausti uit Rwanda en hun advocaten aan het woord. Tijdens hun terugkeergesprekken constateerden de asielzoekers verbijsterd dat hun complete dossiers in handen waren van ambassademedewerkers. "Dat is voor mij een dodelijk probleem", zei Gusejnov.
Doorgespeeld
Het is niet de eerste keer dat dit soort verhalen opduikt. Eerder schortte verantwoordelijk minister Verdonk van Vreemdelingenzaken de uitzettingen naar Congo op op verzoek van de Tweede Kamer. De commissie-Havermans onderzoekt of de overheid vertrouwelijke gegevens aan dat Afrikaanse land heeft doorgespeeld.
Uitzetcentrum
Gusejnov en zijn vrouw en dochter verblijven op het moment in een asielzoekerscentrum. Ze zijn al zeven jaar in Nederland en werden met een groep andere Azerbeidzjanen op 6 oktober overgebracht naar het uitzetcentrum.
Volgens 2Vandaag stond daar een ambtenaar van de IND klaar met een stapel persoonlijke dossiers. De ambtenaar zou ieder geval eerst hebben besproken met de consul van Azerbeidzjan, waarna gesprekken volgenden, die soms iets weg zouden hebben gehad van een kruisverhoor.
Angst
De Rwandees Fausti had vorig jaar september een soortgelijke ervaring. Hij verklaarde dat hij op de ambassade in Brussel oog in oog kwam te staan met iemand van de geheime dienst die bleek te beschikken over zijn complete dossier. Fausti zit ondergedoken uit angst voor uitlevering.
Loes Vellenga, voorzitter van de vereniging van asieladvocaten in Nederland, zei dat het niet om incidenten gaat. Volgens haar hanteert de IND dezelfde praktijken met dossiers van asielzoekers uit landen als Syrië en Armenië, landen die evenmin bekend staan om hun fijnzinnige omgang met dissidente landgenoten. "Ik weet dat via m'n eigen cliënten", aldus Vellenga.
Duidelijkheid
De advocaten van Fausti en Gusejnov vinden dat hun cliënten door de gang van zaken absoluut niet meer kunnen worden uitgezet. D66 eist dat minister Verdonk snel duidelijkheid geeft over de kwestie. Het Kamerlid U. Lambregts zei vrijdagavond dat Verdonk uiterlijk dinsdag antwoord moet geven op Kamervragen die eerder deze week al zijn gesteld naar aanleiding van een brandbrief van VluchtelingenWerk Nederland.
In die brief werd ook al gesteld dat de Nederlandse overheid nog steeds vertrouwelijke informatie doorspeelt naar consulaten. "Wij willen de garantie dat er geen vertrouwelijke informatie is doorgespeeld naar consulaten en ambassades", aldus Lambregts. De Kamervragen aan Verdonk zijn niet alleen ondertekend door D66. Een groot aantal partijen deelt de zorgen. Alleen het CDA, de LPF en de VVD ondertekenden de vragen niet.
Zij verkeert in Canada, Maarten. Bedankt voor je nominaties, overigens.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Wie gaat er zo laat naar college?
De die-hards bestaan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |