Wat een nepmarokkaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:45 schreef Floripas het volgende:
Ik ben met een Marokkaan naar een proefvoorstelling van de Matthaus Passion geweest, en hij werd niet eens aan de deur geweigerd.
TUANA!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Tuana het volgende:
Hallo luitjes![]()
Een kort vraagje: Wat is de uitkomst van "het verdachte pakje" in de trein van laatst?
Een reinigingsritueel en een verzameling cd's.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Tuana het volgende:
Hallo luitjes![]()
Een kort vraagje: Wat is de uitkomst van "het verdachte pakje" in de trein van laatst?
Vergeet het ritueel wassen voor het gebed niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
TUANA!
Een verzameling Koranverzen, wat bandjes en CD's. Grandioos loos alarm.
In die rugzak? Dat moet me een ding geweest zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vergeet het ritueel wassen voor het gebed niet.
Dan zie je gegarandeerd niets cultureels.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat een nepmarokkaan.
Ga eens met mij stappen. [afbeelding].
Ik denk dat je Tuana niet zo letterlijk moet nemen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In die rugzak? Dat moet me een ding geweest zijn.
Ik denk dat jij weer eens maanden achtereen absent moet zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk dat je Tuana niet zo letterlijk moet nemen.
Je gaat er vanuit dat ze netjes met me mee naar huis gaat nadat ik bij de deur ben geweigerd? Logisch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan zie je gegarandeerd niets cultureels.
En jou in je eentje laten "schetsen"? Jij Don Quichotte!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat jij weer eens maanden achtereen absent moet zijn.
Maar doe iemand die zich geen houding weet te geven, eens wat tips aan de hand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ze netjes met me mee naar huis gaat nadat ik bij de deur ben geweigerd? Logisch.
Een buitenconcert van een orkest dat nog wilde oefenen voordat de winter uitbrak, zodat met Pasen alles goed zou klinken. Heb erbarmen! deed de Mocro ik kwestie zelfs een traantje ontlokken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar wat dien ik onder een proefvoorstelling van de Matthauspassion te verstaan?
''Schetsen''? Daar heb ik M. voor. Don Quichotte had overigens een hulpje, dus deze vergelijking gaat mank.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En jou in je eentje laten "schetsen"? Jij Don Quichotte!
Voor welke gelegenheid?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar doe iemand die zich geen houding weet te geven, eens wat tips aan de hand..
Goed, jij wordt overal geweigerd?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat een nepmarokkaan.
Ga eens met mij stappen. [afbeelding].
Dat doen die luiaards maar binnenskamers. Het zijn geen cabaretiers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een buitenconcert van een orkest dat nog wilde oefenen voordat de winter uitbrak, zodat met Pasen alles goed zou klinken.
Deze zin klopt niet.quote:Heb erbarmen! deed de Mocro ik kwestie zelfs een traantje ontlokken.
Vertel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan zie je gegarandeerd niets cultureels.
Waarom denk je dat hij de beste burgemeester is???? Theekransjes zijn hartstikke hip!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
Cohen zal wel weer thee gaan drinken bij die verontwaardigde Marokkaanse organisaties.
DrW is je inmiddels ontgroeid?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Schetsen''? Daar heb ik M. voor. Don Quichotte had overigens een hulpje, dus deze vergelijking gaat mank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |