Morgenmiddag zal ik dan eindelijk mijn definitieve oordeel vellen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef Floripas het volgende:
Nou, mijn haat-liefdeuitingen zijn gepleegd, hoor.
Gaan jullie nog stemmen, of hoe zit dat?
vellen, doet me denken aan een engels gezegd, wat synoniem staat voor:quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Morgenmiddag zal ik dan eindelijk mijn definitieve oordeel vellen.
Nou en of. Tot ziens!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Monica?
Ah dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Zij verkeert in Canada, Maarten. Bedankt voor je nominaties, overigens.
Ben ik het niet geheel mee eens (nee, ook dat is geen zin, Johan).quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
Graag gedaan hoor. Je zou de terechte winnaar zijn![]()
Ik ga die flim bekijken, maar hij is net onderbroken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:03 schreef Floripas het volgende:
Waar ga je heen?
Je komt hier net kijken en mag derhalve geen stemmen uitbrengenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef Floripas het volgende:
Ben ik het niet geheel mee eens (nee, ook dat is geen zin, Johan).
Zie mijn nominaties.
No problemquote:
Film kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:03 schreef Floripas het volgende:
Waar ga je heen?
Dat leek me vrij smakeloos, dit vond ik nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Met Karin Adelmund was die harder geweest.
Absoluut smakeloos. Ik heb dat niet voor niets niet geplaatst.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek me vrij smakeloos, dit vond ik nog wel kunnen.
En die gast die boven mij zit mag dat wel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je komt hier net kijken en mag derhalve geen stemmen uitbrengen
Geregistreerd op: vrijdag 4 maart 2005 @ 15:19 aldus z'n profiel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
En die gast die boven mij zit mag dat wel?
Wie ís dat?
Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:10 schreef Floripas het volgende:
En die gast die boven mij zit mag dat wel?
Wie ís dat?
Toch een beetje gejat: Foto's van verouderde politici.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek me vrij smakeloos, dit vond ik nog wel kunnen.
Even herstarten doet vaak wonderen, hoe lang staat dat ding al aan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:19 schreef Floripas het volgende:
Help mij eens. IE sluit de hele tijd af en wil een foutenlogboek maken. Dat ontneemt het plezier aan FOK wel een beetje.
Grappen over Wilders zijn natuurlijk ook nogal makkelijk en voorspelbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Toch een beetje gejat: Foto's van verouderde politici.
Een paar uurtjes. Het hielp niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Even herstarten doet vaak wonderen, hoe lang staat dat ding al aan?
Spyware?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:19 schreef Floripas het volgende:
Help mij eens. IE sluit de hele tijd af en wil een foutenlogboek maken. Dat ontneemt het plezier aan FOK wel een beetje.
hmm, je hébt van die online virusscanners...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een paar uurtjes. Het hielp niet.
HitmanPro lijkt me een goede 2e maatregel, een andere browser, zelfs ík ben daar nog niet aan begonnen, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Spyware?
Download en draai www.hitmanpro.nl
Gebruik een andere browser: http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.7&os=win&lang=en-US
Ik zou niet weten of die trendmicro online scan wat installeerd, volgens mij checkt het bijv. ook je hotmail enzo, dus ik vertrouw het an sich welquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:31 schreef Floripas het volgende:
Ik durf dat allemaal niet, want het is een laptop van mijn werk, en me is uitdrukkelijk gezegd er niets op te installeren...
Don't worry, elke PC heeft, mits online, binnen 20 minuten al n virusje te pakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:33 schreef Floripas het volgende:
Fuck. Als hier een virus op zit, ben ik serieus genaaid.
Klinkt als n beetje gefrustreerde windows, gewoon ff dumpen bij de ICT-balie, die fixen het vast wel evenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, ik kan ook niet mailen op deze laptop, maar wel mailtjes lezen. Zodra ik iets wil versturen wil-ie ineens allemaal outlookdingen gaan installeren.
Jammer dat Cor het niet meer mee mag maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
PRDV 3 zetels in de politiekebarometer.
Jawel, maar ik betaal de elft van de reparatie, en dat geld heb ik niet - ik ben minder gaan werken wegens fucking irritante zieke oudoom (och nee, dat meen ik ook weer niet).quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Don't worry, elke PC heeft, mits online, binnen 20 minuten al n virusje te pakken.
Hoezo ben je genaaid, mag je er niet mee op het internet?
[..]
Hm. De ICT-balie bij ons bestaat uit één jongeman die erg graag een date met me wil.quote:Klinkt als n beetje gefrustreerde windows, gewoon ff dumpen bij de ICT-balie, die fixen het vast wel even
Ene Fajah Lourens. Een allochtoon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van wie zijn deze zandheuvels?
helft van de reparatie betalen? Het is verdulle toch geen autogarage ofzo? Een laptop van je werk, is van je werk. Als mijn bureaustoel op mn werk in 2 zakt moet ik toch zeker ook niet de helft dokken? Vreemde zaken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik betaal de elft van de reparatie, en dat geld heb ik niet - ik ben minder gaan werken wegens fucking irritante zieke oudoom (och nee, dat meen ik ook weer niet).
[..]
Klinkt als een iets met 100 werknemers, laat hem dumpen door je collega die nogal vaak last heeft van maandag-ochtend-humeuren.quote:Hm. De ICT-balie bij ons bestaat uit één jongeman die erg graag een date met me wil.
Van mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van wie zijn deze zandheuvels?
Is dit een rare regeling dan? Ik gebruik hem ook voor privézaken, zoals FOK!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
helft van de reparatie betalen? Het is verdulle toch geen autogarage ofzo? Een laptop van je werk, is van je werk. Als mijn bureaustoel op mn werk in 2 zakt moet ik toch zeker ook niet de helft dokken? Vreemde zaken.
[..]
Nee, hij wil een date met MIJ, specifiek. Waarom? Ik weet het niet, want ik heb het ICT-verstand van een Inuit met inbelverbinding, zeg maar.quote:Klinkt als een iets met 100 werknemers, laat hem dumpen door je collega die nogal vaak last heeft van maandag-ochtend-humeuren.![]()
Ja, óf je doet die trend-micro dinges.
"Melktieten"? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, jij hebt melktieten. Hoe durf je mij overigens eenzijdigheid te verwijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |