Vond het wel een mooie herfst kleurquote:
Je had de * bevenste * genomen toch ? Die was hartstikke leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef HV het volgende:
Vanmiddag is mijn pakketje gebracht....Leuke jas
!
Niet echt voor de winter, maar wel leuk (ik hou 'm dus).
Jep!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je had de * bevenste * genomen toch ? Die was hartstikke leuk![]()
Ik vind 'm leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:57 schreef Joana het volgende:
En wat vinden jullie van deze? Een beetje té of niet?
[afbeelding]
Ik twijfel nog. Zo goedkoop is tie niet voor een top, stel je voor dat ik m leuk vindquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef HV het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk, die rok ook trouwens
.
Vergeet niet om ons van je ervaringen op de hoogte te houden, het waait hard zat de laatste tijd dus je het alle kans om 'm uit te testen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een minipluutje gekocht gister! Volgens die muts achter de kassa kun je er vanuit gaan dat ie windproof is als Esprit dat zegt
Dat ziet er wel handig uit zo'n mapje.quote:Op zondag 6 november 2005 11:34 schreef heaven7 het volgende:
Ja, die met geel, bruin en groen vond ik ook heel leuk! Alleen zit daar geen mapje bij en dat vond ik wel leuk juist
Dit mapje trouwens:
[afbeelding]
De mapjesparapluus zijn nog een stukje platter dan die anderen, die zijn echt rond.
Ik denk het wel jaquote:Op zondag 6 november 2005 11:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ziet er wel handig uit zo'n mapje.![]()
Past misschien wel in m'n schoudertas, dat zou wél ideaal zijn![]()
Vandaag was 't koopzondag in M'strict dus ik ga lekker in de winkel kijken want ik wil een nieuwe dons winterjas. Ze hadden een hele leuke maar niet meer in mt L , ik dacht ga ik ff op de site kijken en bestel 'm daar. Staat de jas niet eens óp de sitequote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik denk het wel jaDie dingen zijn echt klein! Om de pluu zelf zit ooknog een hoesje dus dat mapje heb je in principe helemaal niet nodig, maar ik vind em zo leuk
Jammer! Konden ze em niet uit een ander filiaal halen voor je? Dat probeer ik vaak nog.quote:Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vandaag was 't koopzondag in M'strict dus ik ga lekker in de winkel kijken want ik wil een nieuwe dons winterjas. Ze hadden een hele leuke maar niet meer in mt L , ik dacht ga ik ff op de site kijken en bestel 'm daar. Staat de jas niet eens óp de site![]()
Tot overmaat van ramp ben ik óók nog 'ns vergeten om naar de plu 'tjes te kijken !!!!
Stom, stommer, stomst![]()
Wehehe hij is uitverkocht nuquote:Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ditvoor op een feestje besteld!!
Idd dat is gewoon bullshit. Ik betaal altijd netjes via internet bankieren. Ik hoef letterlijk de deur niet uit om mn kleren te kopen. Bestellingen moeten boven de 24,- zijn. That's all.quote:Op maandag 7 november 2005 11:03 schreef Rekkie het volgende:
Alleen met creditcard?
Je kunt ook gewoon op rekening kopen hoor, tot een bepaald max bedrag.
Moet je gewoon vaker bestellen ipv alles in 1 keer!
ik had denk een bestelling van rond de 200 euro en deze email kreeg ik:quote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef Joana het volgende:
[..]
Idd dat is gewoon bullshit. Ik betaal altijd netjes via internet bankieren. Ik hoef letterlijk de deur niet uit om mn kleren te kopen. Bestellingen moeten boven de 24,- zijn. That's all.
Ik ben benieuwd hoe ze je precies hebben geweigerd MooNLiGhT84![]()
Zoals gezegd, je bestelling is te hoog, opdelen in meerdere bestellingen dus!quote:Op maandag 7 november 2005 14:19 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
[..]
ik had denk een bestelling van rond de 200 euro en deze email kreeg ik:
Geachte Mevr ...,
om de service voor een levering op rekening te kunnen aanbieden, moeten wij ter
beperking van risico vanzelfsprekend de rekeninggegevens aan een onderzoek door
een dienstverlenende sector onderwerpen.
Helaas is het ons op basis van de aan ons verstrekte informatie niet mogelijk uw
bestelling op rekening te leveren.
Overeenkomstig met onze algemene voorwaarden kunnen wij U een bestelling op
creditcard aanbieden en hebben wij uw bestelling op rekening geannuleerd.
Voor een bestelling op creditcard verzoeken wij U vriendelijk, tijdens uw
bestelling deze wijze van betaling te kiezen en deze nogmaals op onze
Shopping-Site uit te voeren.
Hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Uw e*shop Team
Precies, bestel eerst deel een, en handel dat af. Als alles goed is en er niks retour hoeft kan je de betaling in orde maken en zodra je dan de bevestiging hebt, kan je vervolgens deel2 van je bestelling doen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
Zoals gezegd, je bestelling is te hoog, opdelen in meerdere bestellingen dus!
Heb ik ook een pesthekel aan op een jas/jackquote:Op maandag 7 november 2005 19:29 schreef 2609 het volgende:
[afbeelding]
waarom zit hier nou weer zo een gaar wit logo op nou hoef ik um niet
Die is idd erg mooi en lekker groot ook !quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef juss het volgende:
ik zit te twijfelen over deze tas
[afbeelding]
Vind 'm echt mooi, maar hij is 59,95 beetje dilemma!
Die is wel multifunctioneel, ziet er leuk uit! Maar jezus, die prijs, dan valt mijn prijs in 't nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die is idd erg mooi en lekker groot ook !![]()
Ik heb mijn oog laten vallen op deze, maar ik vind 'm wel wat erg prijzig ook. Je kunt de riem op twee hoogtes vast maken en zo kan je de tas verkleinen of vergroten. Naast de ritjes opzij zitten ook ringen om de schouderriem aan vast te maken en dan houd je een * flap * die je om kunt slaan over.
[afbeelding]
Nou gewoon doen toch ? Leuk zo'n cadeautje, lekker voor jezelfquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef juss het volgende:
[..]
Die is wel multifunctioneel, ziet er leuk uit! Maar jezus, die prijs, dan valt mijn prijs in 't niet. Wel 100% leer, dat is dan wel oké.
Ergens heb ik ook zoiets van, ik koop gewoon een keertje zo'n tas, want ik vind 'm gewoon echt leuk, cadeautje voor mezelf.
hij (de trui dan) is best gaaf, maar als je er zo bij gaat staan tja.dan staan veel kleren niet meerquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef AltamirA het volgende:
laatst in duitsland deze gekocht [afbeelding]
bleek achteraf best opvallend truitje hoeveel mensen er een opmerking over maakten
edit: op de foto vind ik hem er trouwens een beetje raar uitzien..enigszins gay![]()
Hele leuke tas! Ik zou zeggen, zeker doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef juss het volgende:
ik zit te twijfelen over deze tas
[afbeelding]
Vind 'm echt mooi, maar hij is 59,95 beetje dilemma!
Ik had er laatst een gepast 30/34 die ik in mijn andere merken jeans ook heb, en die past gewoon uitstekend.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:15 schreef RikDeMan het volgende:
Ik heb de topics doorgelezen maar kan niet echt antwoord vinden op mijn vraag hoewel er voldoende word gesproken over maten.
Hoe zit het bij de jeans van Esprit? En dan met name de herenjeans. Vallen die kleiner dan andere merken? Ik heb normaal gesproken 34/34 maar twijfel een beetje of dat bij Esprit ook zo is.
Wie helpt me?
Mooi dat eerste vestje en die broek!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
ook even weer inkopen gedaan:
deze (in het zwart)
[afbeelding]
hemdje
[afbeelding]
broek
[afbeelding]
afbeelding]]http://pics.esprit-online-shop.com/Shop/PicDestStyleProduct/V21602_346.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Ik heb 'm besteld! Als 't niets is stuur ik 'm terugquote:Op woensdag 9 november 2005 12:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hele leuke tas! Ik zou zeggen, zeker doenAls je 'm toch niet zo mooi vindt kun je hem toch terugsturen?
Ze hebben nu van die schattige portemonneetjes op de site staan:
[afbeelding]
Mijn ervaring is dat alle herenbroeken bij Esprit heel wijd zijn. Ik heb meestal 29/34, maar pas soms ook wel in 30/34. Dat is bij Esprit de kleinste maat die ze hebben, maar daar pas ik dus echt niet in -- die broeken lijken wel drie maten te wijd te zijn, zelfs de broeken die ze als narrow beschrijven, of hoe dat ook heet. Zou ze eerst even in de winkel passen dus.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:15 schreef RikDeMan het volgende:
Ik heb de topics doorgelezen maar kan niet echt antwoord vinden op mijn vraag hoewel er voldoende word gesproken over maten.
Hoe zit het bij de jeans van Esprit? En dan met name de herenjeans. Vallen die kleiner dan andere merken? Ik heb normaal gesproken 34/34 maar twijfel een beetje of dat bij Esprit ook zo is.
Wie helpt me?
Die zijn leukquote:Op woensdag 9 november 2005 12:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hele leuke tas! Ik zou zeggen, zeker doenAls je 'm toch niet zo mooi vindt kun je hem toch terugsturen?
Ze hebben nu van die schattige portemonneetjes op de site staan:
[afbeelding]
Ik had afgelopen vrijdag 2 roze shirtjes besteld en gisteren (of eergisteren) dat bruine vest. Ik wist dat die shirtjes vandaag zouden komen (dat was vorige keer ook zo) maar kreeg ook gelijk het vest erbijquote:Op donderdag 10 november 2005 15:45 schreef RikDeMan het volgende:
das wel erg snel Chav. Volgende dag geleverd afgaande op je postings...
quote:
Die tweede is ook gewoon leuker.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:04 schreef Sjengdanny het volgende:
[afbeelding]
alleen hebben ze die nog alleen maar in XL en XXL wat me dus véél te groot is![]()
Vind de 1e ook een mooi binnenwerk hebben (lekker opvallen). Ik ga binnekort eens langs bij de Esprit shop in Maastricht. Kijken of die er hangt, zoniet pas ik me een jas om mijn maat te wetenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind de bovenste jas het leukste Sjengdanny![]()
De onderste is ook leuk maar een beetje te * gewoontjes * naar mijn smaak. Daar loopt iedereen al in.![]()
Dan hebben ze de logistiek bij Esprit goed voor elkaar!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:49 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag 2 roze shirtjes besteld en gisteren (of eergisteren) dat bruine vest. Ik wist dat die shirtjes vandaag zouden komen (dat was vorige keer ook zo) maar kreeg ook gelijk het vest erbijHeb daar ook nog geen mailtje van gekregen.
Maar als het op de site staat wil dat nog niet zeggen dat ze 'm in de winkel óók hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef Brembo het volgende:
Ze hebben de vest die ik zocht. Geweldig , eff een keer kijken in arnhem
.
Ik kan ze niet vinden op de sitequote:Op donderdag 10 november 2005 17:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
Leuk
he. Misschien laat ik me zelfs wel verleiden tot het kopen van één
![]()
Ze staan bij de tassenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden op de site
Ik was bij de portomonnees aan het kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:00 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ze staan bij de tassen(je hebt er ook een "draag"tasje van)
Nee, dat is volgens mij voor Belgische kopers. Als je het product besteld hebt ontvang je het 1 of 2 dagen later, hierbij staat de offerte met bankgegevens en jouw persoonlijke nummer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:44 schreef Natalie het volgende:
Heb ook een klein vraagje over de 'betaling per overschrijving'.
Bij de bankgegens in de voorwaarden staat onder de naam en rekeningnummer, het volgende: Swift/Bic : HSBCNL2A
Heb geen idee wat dat is. Moet dit ook vermeld worden?
is 't er al ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
als het goed is is er zo een pakje voor mij!!!!!
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef XiChico het volgende:
[..]
Nee, dat is volgens mij voor Belgische kopers. Als je het product besteld hebt ontvang je het 1 of 2 dagen later, hierbij staat de offerte met bankgegevens en jouw persoonlijke nummer.
Verder vul je jouw klantcode in (krijg je automatisch per mail en bij het geleverde product) invullen bij omschrijving.
Die 2e heb ik nu aan. Heerlijke truiquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:51 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Deze twee besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Over een paar dagen 'es kiezen welke ik hou.
Op zondagquote:Op zondag 13 november 2005 16:29 schreef Quirinus_ het volgende:
Vandaag 2 bestellingen ontvangen, op een zondag dan nog wel.
Deze:
[afbeelding][afbeelding]
En 2 keer deze:
[afbeelding]
Dit is niet juist wat je zegt.quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zoals gezegd, je bestelling is te hoog, opdelen in meerdere bestellingen dus!
EDC= Esprit De Corp.quote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef Markster het volgende:
wat houd edc eigenlijk in, dat is namelijk over het algemeen een stuk cheaper
Aha, maar kwalitatief dus gewoon hetzelfde, tiz gewoon een kledinglijn van esprit?quote:
Kwaliteit heeft er niks mee te maken de lijn is meer gericht op een bepaalde groep jongeren.quote:Op maandag 14 november 2005 23:13 schreef Markster het volgende:
[..]
Aha, maar kwalitatief dus gewoon hetzelfde, tiz gewoon een kledinglijn van esprit?
Sluit ik me bij aan , maar die gestreepte polo is ook heel mooi.quote:
Dat was die met de leuke rode voering toch ? Die vond ik ook zo mooiquote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef Sjengdanny het volgende:
Vandaag mijn jas mogen ontvangen, en had pas maandag besteld!
De jas zit uitstekend en heerlijk warm, egt een goede aankoop!![]()
Gewoon even het stylenr overnemen: Y35803quote:Op woensdag 16 november 2005 20:33 schreef mark_dabomb het volgende:
[afbeelding]
Welk artikel is deze?
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef juss het volgende:
Ik heb de tas dinsdag binnengekregen, ben er helemaal blij mee, tas is echt super!
Klopt, mooi rood is niet lelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 20:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat was die met de leuke rode voering toch ? Die vond ik ook zo mooi![]()
mja ik had geloof ik een kortingscode gekregen van online Mexx winkel...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:42 schreef MaRySe het volgende:
was er niet zo een kortingscode,
zo ja, weet iemand die?
Jep, heb 'm al eens eerder besteld trouwens, maar toen was hij opeens uitverkochtquote:
Die heb ik ook. Lekker belangrijk maar ik wilde het toch even melden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef Chav het volgende:
HV, dat 2e shirtje heb ik ook maar in `t roze ! Het kanten hempje zit er alleen wel aan vast, dat had ik niet verwacht !
En ik heb 'm dus niet...ausverkauftquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Lekker belangrijk maar ik wilde het toch even melden.
Nou, in de winkel krijg je artikelen die je niet op internet krijgt, en andersom.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef x-uk het volgende:
ik heb een beetje rondgeneusd op de site en er zaten wel wat dingen tussen die mij interesseerden, maar ik vroeg me af wat nou eigenlijk het voordeel is van deze online-shop t.o.v een gewone winkel?
- de gehele collectie is online te krijgen, in de winkel niet
- gewoon vanuit je luie stoel shoppen
maar hoe zit het wat betreft de prijzen ? Zijn deze hetzelfde als in de gewone winkels / duurder / goedkoper?
zit toch wel wat in, zonder door de regen te moeten lopen naar de winkel, kleren kopen![]()
Dat is "gelukkig" niet waar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:37 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Nou, in de winkel krijg je artikelen die je niet op internet krijgt, en andersom.
De prijzen blijven het zelfde als in de winkel.
Nou...... ik weet niet of dat wel klopt. Ik zag dit voorjaar een leuk vest dat in de winkel was afgeprijst en in de online shop stond dat vest nog weken voor de gewone prijs.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:37 schreef Sjengdanny het volgende:
De prijzen blijven het zelfde als in de winkel.
Jawel: niet in elke winkel hebben ze wat ze op internet wel hebben, en ook hebben ze op internet niet alles wat wel in (sommige) winkels ligtquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is "gelukkig" niet waar.
3 truien die ik laatst heb besteld, waren gewoon te koop in groningen, emmen en klazienaveen.
Net zo duur zelfs!
Niet elke inderdaad, daarmee zeg je het goed. Wat ik quote beweerde de of/of stelling, wat dus gewoon niet juist is!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:46 schreef Elefes het volgende:
[..]
Jawel: niet in elke winkel hebben ze wat ze op internet wel hebben, en ook hebben ze op internet niet alles wat wel in (sommige) winkels ligt
Verder kun je bijvoorbeeld via internet iets bestellen als dat in de winkel uitverkocht was ofzo.
Oke dan. Nu is het in ieder geval duidelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet elke inderdaad, daarmee zeg je het goed. Wat ik quote beweerde de of/of stelling, wat dus gewoon niet juist is!
Hey die heb ik ook genomen, mooi voor onder een overhemd/colbertquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:48 schreef Dutch_Courage het volgende:
Vorige week binnen gekregen:
[afbeelding]
Plus nog een ander simpel shirt om aan de 24,- euro te komen. Was mijn eerste bestelling en ging prima. Binnen 3 dagen in huis en het zit goed.
Dat heeft niets te maken met de nieuwe lay-out, maar het product is waarschijnlijk gewoon uivekocht momenteel.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:48 schreef Cheesecake het volgende:
Vandaag is de hele shop veranderd, qua uiterlijk dan. En nu staat de lingerie die ik wilde bestellen er opeens niet meer op, terwijl t er vanmiddag gewoon nog stond![]()
Hopelijk hebben ze er nog niet alles op gezet en komt t nog.
is er wel, even beter kijkenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef hardsilence het volgende:
Oh, wel even wennen hoor.
Nu is er geen indeling met de nieuwe artikelen? Da's onhandig!
Toch even neuzen of er wat leuks tussen te vinden is.
Beetje blond, maar ik zie het echt niet.quote:
Daar hou ik wel van netjes en nét wat extra leuks.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik een mooi jasje voor 169 euro en een tussenoplossing voor een echte maatpak bij de wat formelere situaties.
Alleen wil ik het wel eerst even passen, want ik heb smallere postuur en langere armen dan 'normaal'.
Bovenaan staat een knop new, en vervolgens links kun je alle artikelen zien die de afgelopen dagen nieuw zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Beetje blond, maar ik zie het echt niet.
Aparte indeling bedoel ik he.. niet dat er NEW onder een artikel staat, want dat zie ik wel.
Ik heb het vanmiddag in de winkel gekocht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van netjes en nét wat extra leuks.....![]()
Ben niet zo voor een * pak *![]()
Die trui had ik graag in het bruin grijs gehad, maar die is steeds uitverkochtquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef Japiejooo het volgende:
Gisteren deze trui besteld
[afbeelding]
Vind hem wel mooi en was niet heel duur (¤ 59,95)
Ja best mooie truiquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef Japiejooo het volgende:
[afbeelding]
* Rekkie heeft deze trui ook besteld, alleen in die andere kleur (bruin - grijs)quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef Japiejooo het volgende:
[afbeelding]
Dan is dat idd niet meer geldig.quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb een vraagje: Als je nou je kortingsbon op internet wilt gebruiken moet je het nr. van de bon intypen. Maar als het kledingstuk je nou niet aanstaat en terugstuurd, hoe gaat dat dan met die kortingsbon? Is die dan niet meer geldigWant dat nr. moet je al voor je de bestelling verstuurd intypen.
Raar! Nu ga ik juist kijken om uit te leggen wat ik voorheen zag, is het veranderd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:38 schreef Rekkie het volgende:
Bovenaan staat een knop new, en vervolgens links kun je alle artikelen zien die de afgelopen dagen nieuw zijn
Ow, das een beetje een raar systeemquote:Op zondag 4 december 2005 18:52 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Dan is dat idd niet meer geldig.
Tenminste, ik kreeg 10% bij mijn eerste aankoop toen ik de platinum card kreeg. Iets besteld, dus 10% korting, terug gestuurd omdat het niet naar mijn zin was. Korting verspild.
1. Zonder korting bestellen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb een vraagje: Als je nou je kortingsbon op internet wilt gebruiken moet je het nr. van de bon intypen. Maar als het kledingstuk je nou niet aanstaat en terugstuurd, hoe gaat dat dan met die kortingsbon? Is die dan niet meer geldigWant dat nr. moet je al voor je de bestelling verstuurd intypen.
Ik heb een andere code gekregen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:05 schreef Chielus het volgende:
vandaag trouwens alles met 10 % korting.
Met kortingscode ESPSANTA05.
Ja, verdikke.. ik heb juist gister een bestelling gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:05 schreef Chielus het volgende:
vandaag trouwens alles met 10 % korting.
Toen had ik ook al 10% korting hoor via de code in mijn meel box... Nieuwsbrieven toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Ja, verdikke.. ik heb juist gister een bestelling gedaan.
Die kreeg ik dus vandaag binnen, daarop volgend mijn bestellingsbevestiging.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef Me784 het volgende:
Toen had ik ook al 10% korting hoor via de code in mijn meel box... Nieuwsbrieven toch nog ergens goed voor
Als je hem echt graag wilt, heb je al in de V&D gekeken? In veel V&D's zit ook een Esprit afdeling.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:06 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Die trui had ik graag in het bruin grijs gehad, maar die is steeds uitverkocht![]()
Bij de Bijenkorf hebben ze óók Esprit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je hem echt graag wilt, heb je al in de V&D gekeken? In veel V&D's zit ook een Esprit afdeling.
Same here!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Ja, verdikke.. ik heb juist gister een bestelling gedaan.
Het schijnt dat deze trui vrijwel overal uitverkocht is!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je hem echt graag wilt, heb je al in de V&D gekeken? In veel V&D's zit ook een Esprit afdeling.
De Wehkamp heeft ook Esprit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf hebben ze óók Esprit.![]()
Deze heb ik dus gisteren gekregen. Ik vind het geen replay maar hij valt en zit mooi.quote:Op zondag 11 december 2005 17:14 schreef Coconut het volgende:
Gisteren deze gewoon in de winkel gekocht:
[afbeelding]
Vrijwel identiek aan m'n Replay broek, maar wel 50 euro goedkoper
Die jurk vind ik zo leuk, maar telkens als ik kijk is hij er in geen een maatquote:Op zondag 11 december 2005 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze heb ik dus gisteren gekregen. Ik vind het geen replay maar hij valt en zit mooi.
Deze heb ik vanmorgen besteld.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |