Toen had ik ook al 10% korting hoor via de code in mijn meel box... Nieuwsbrieven toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Ja, verdikke.. ik heb juist gister een bestelling gedaan.
Die kreeg ik dus vandaag binnen, daarop volgend mijn bestellingsbevestiging.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef Me784 het volgende:
Toen had ik ook al 10% korting hoor via de code in mijn meel box... Nieuwsbrieven toch nog ergens goed voor
Als je hem echt graag wilt, heb je al in de V&D gekeken? In veel V&D's zit ook een Esprit afdeling.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:06 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Die trui had ik graag in het bruin grijs gehad, maar die is steeds uitverkocht![]()
Bij de Bijenkorf hebben ze óók Esprit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je hem echt graag wilt, heb je al in de V&D gekeken? In veel V&D's zit ook een Esprit afdeling.
Same here!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Ja, verdikke.. ik heb juist gister een bestelling gedaan.
Het schijnt dat deze trui vrijwel overal uitverkocht is!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je hem echt graag wilt, heb je al in de V&D gekeken? In veel V&D's zit ook een Esprit afdeling.
De Wehkamp heeft ook Esprit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf hebben ze óók Esprit.![]()
Deze heb ik dus gisteren gekregen. Ik vind het geen replay maar hij valt en zit mooi.quote:Op zondag 11 december 2005 17:14 schreef Coconut het volgende:
Gisteren deze gewoon in de winkel gekocht:
[afbeelding]
Vrijwel identiek aan m'n Replay broek, maar wel 50 euro goedkoper
Die jurk vind ik zo leuk, maar telkens als ik kijk is hij er in geen een maatquote:Op zondag 11 december 2005 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze heb ik dus gisteren gekregen. Ik vind het geen replay maar hij valt en zit mooi.
Deze heb ik vanmorgen besteld.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |