Maar als het op de site staat wil dat nog niet zeggen dat ze 'm in de winkel óók hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef Brembo het volgende:
Ze hebben de vest die ik zocht. Geweldig , eff een keer kijken in arnhem
.
Ik kan ze niet vinden op de sitequote:Op donderdag 10 november 2005 17:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
Leuk
he. Misschien laat ik me zelfs wel verleiden tot het kopen van één
![]()
Ze staan bij de tassenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden op de site
Ik was bij de portomonnees aan het kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:00 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ze staan bij de tassen(je hebt er ook een "draag"tasje van)
Nee, dat is volgens mij voor Belgische kopers. Als je het product besteld hebt ontvang je het 1 of 2 dagen later, hierbij staat de offerte met bankgegevens en jouw persoonlijke nummer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:44 schreef Natalie het volgende:
Heb ook een klein vraagje over de 'betaling per overschrijving'.
Bij de bankgegens in de voorwaarden staat onder de naam en rekeningnummer, het volgende: Swift/Bic : HSBCNL2A
Heb geen idee wat dat is. Moet dit ook vermeld worden?
is 't er al ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
als het goed is is er zo een pakje voor mij!!!!!
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef XiChico het volgende:
[..]
Nee, dat is volgens mij voor Belgische kopers. Als je het product besteld hebt ontvang je het 1 of 2 dagen later, hierbij staat de offerte met bankgegevens en jouw persoonlijke nummer.
Verder vul je jouw klantcode in (krijg je automatisch per mail en bij het geleverde product) invullen bij omschrijving.
Die 2e heb ik nu aan. Heerlijke truiquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:51 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Deze twee besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Over een paar dagen 'es kiezen welke ik hou.
Op zondagquote:Op zondag 13 november 2005 16:29 schreef Quirinus_ het volgende:
Vandaag 2 bestellingen ontvangen, op een zondag dan nog wel.
Deze:
[afbeelding][afbeelding]
En 2 keer deze:
[afbeelding]
Dit is niet juist wat je zegt.quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zoals gezegd, je bestelling is te hoog, opdelen in meerdere bestellingen dus!
EDC= Esprit De Corp.quote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef Markster het volgende:
wat houd edc eigenlijk in, dat is namelijk over het algemeen een stuk cheaper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |