Jep, heb 'm al eens eerder besteld trouwens, maar toen was hij opeens uitverkochtquote:
Die heb ik ook. Lekker belangrijk maar ik wilde het toch even melden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef Chav het volgende:
HV, dat 2e shirtje heb ik ook maar in `t roze ! Het kanten hempje zit er alleen wel aan vast, dat had ik niet verwacht !
En ik heb 'm dus niet...ausverkauftquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Lekker belangrijk maar ik wilde het toch even melden.
Nou, in de winkel krijg je artikelen die je niet op internet krijgt, en andersom.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef x-uk het volgende:
ik heb een beetje rondgeneusd op de site en er zaten wel wat dingen tussen die mij interesseerden, maar ik vroeg me af wat nou eigenlijk het voordeel is van deze online-shop t.o.v een gewone winkel?
- de gehele collectie is online te krijgen, in de winkel niet
- gewoon vanuit je luie stoel shoppen
maar hoe zit het wat betreft de prijzen ? Zijn deze hetzelfde als in de gewone winkels / duurder / goedkoper?
zit toch wel wat in, zonder door de regen te moeten lopen naar de winkel, kleren kopen![]()
Dat is "gelukkig" niet waar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:37 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Nou, in de winkel krijg je artikelen die je niet op internet krijgt, en andersom.
De prijzen blijven het zelfde als in de winkel.
Nou...... ik weet niet of dat wel klopt. Ik zag dit voorjaar een leuk vest dat in de winkel was afgeprijst en in de online shop stond dat vest nog weken voor de gewone prijs.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:37 schreef Sjengdanny het volgende:
De prijzen blijven het zelfde als in de winkel.
Jawel: niet in elke winkel hebben ze wat ze op internet wel hebben, en ook hebben ze op internet niet alles wat wel in (sommige) winkels ligtquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is "gelukkig" niet waar.
3 truien die ik laatst heb besteld, waren gewoon te koop in groningen, emmen en klazienaveen.
Net zo duur zelfs!
Niet elke inderdaad, daarmee zeg je het goed. Wat ik quote beweerde de of/of stelling, wat dus gewoon niet juist is!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:46 schreef Elefes het volgende:
[..]
Jawel: niet in elke winkel hebben ze wat ze op internet wel hebben, en ook hebben ze op internet niet alles wat wel in (sommige) winkels ligt
Verder kun je bijvoorbeeld via internet iets bestellen als dat in de winkel uitverkocht was ofzo.
Oke dan. Nu is het in ieder geval duidelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet elke inderdaad, daarmee zeg je het goed. Wat ik quote beweerde de of/of stelling, wat dus gewoon niet juist is!
Hey die heb ik ook genomen, mooi voor onder een overhemd/colbertquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:48 schreef Dutch_Courage het volgende:
Vorige week binnen gekregen:
[afbeelding]
Plus nog een ander simpel shirt om aan de 24,- euro te komen. Was mijn eerste bestelling en ging prima. Binnen 3 dagen in huis en het zit goed.
Dat heeft niets te maken met de nieuwe lay-out, maar het product is waarschijnlijk gewoon uivekocht momenteel.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:48 schreef Cheesecake het volgende:
Vandaag is de hele shop veranderd, qua uiterlijk dan. En nu staat de lingerie die ik wilde bestellen er opeens niet meer op, terwijl t er vanmiddag gewoon nog stond![]()
Hopelijk hebben ze er nog niet alles op gezet en komt t nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |