Hele leuke tas! Ik zou zeggen, zeker doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef juss het volgende:
ik zit te twijfelen over deze tas
[afbeelding]
Vind 'm echt mooi, maar hij is 59,95 beetje dilemma!
Ik had er laatst een gepast 30/34 die ik in mijn andere merken jeans ook heb, en die past gewoon uitstekend.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:15 schreef RikDeMan het volgende:
Ik heb de topics doorgelezen maar kan niet echt antwoord vinden op mijn vraag hoewel er voldoende word gesproken over maten.
Hoe zit het bij de jeans van Esprit? En dan met name de herenjeans. Vallen die kleiner dan andere merken? Ik heb normaal gesproken 34/34 maar twijfel een beetje of dat bij Esprit ook zo is.
Wie helpt me?
Mooi dat eerste vestje en die broek!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
ook even weer inkopen gedaan:
deze (in het zwart)
[afbeelding]
hemdje
[afbeelding]
broek
[afbeelding]
afbeelding]]http://pics.esprit-online-shop.com/Shop/PicDestStyleProduct/V21602_346.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Ik heb 'm besteld! Als 't niets is stuur ik 'm terugquote:Op woensdag 9 november 2005 12:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hele leuke tas! Ik zou zeggen, zeker doenAls je 'm toch niet zo mooi vindt kun je hem toch terugsturen?
Ze hebben nu van die schattige portemonneetjes op de site staan:
[afbeelding]
Mijn ervaring is dat alle herenbroeken bij Esprit heel wijd zijn. Ik heb meestal 29/34, maar pas soms ook wel in 30/34. Dat is bij Esprit de kleinste maat die ze hebben, maar daar pas ik dus echt niet in -- die broeken lijken wel drie maten te wijd te zijn, zelfs de broeken die ze als narrow beschrijven, of hoe dat ook heet. Zou ze eerst even in de winkel passen dus.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:15 schreef RikDeMan het volgende:
Ik heb de topics doorgelezen maar kan niet echt antwoord vinden op mijn vraag hoewel er voldoende word gesproken over maten.
Hoe zit het bij de jeans van Esprit? En dan met name de herenjeans. Vallen die kleiner dan andere merken? Ik heb normaal gesproken 34/34 maar twijfel een beetje of dat bij Esprit ook zo is.
Wie helpt me?
Die zijn leukquote:Op woensdag 9 november 2005 12:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hele leuke tas! Ik zou zeggen, zeker doenAls je 'm toch niet zo mooi vindt kun je hem toch terugsturen?
Ze hebben nu van die schattige portemonneetjes op de site staan:
[afbeelding]
Ik had afgelopen vrijdag 2 roze shirtjes besteld en gisteren (of eergisteren) dat bruine vest. Ik wist dat die shirtjes vandaag zouden komen (dat was vorige keer ook zo) maar kreeg ook gelijk het vest erbijquote:Op donderdag 10 november 2005 15:45 schreef RikDeMan het volgende:
das wel erg snel Chav. Volgende dag geleverd afgaande op je postings...
quote:
Die tweede is ook gewoon leuker.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:04 schreef Sjengdanny het volgende:
[afbeelding]
alleen hebben ze die nog alleen maar in XL en XXL wat me dus véél te groot is![]()
Vind de 1e ook een mooi binnenwerk hebben (lekker opvallen). Ik ga binnekort eens langs bij de Esprit shop in Maastricht. Kijken of die er hangt, zoniet pas ik me een jas om mijn maat te wetenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind de bovenste jas het leukste Sjengdanny![]()
De onderste is ook leuk maar een beetje te * gewoontjes * naar mijn smaak. Daar loopt iedereen al in.![]()
Dan hebben ze de logistiek bij Esprit goed voor elkaar!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:49 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag 2 roze shirtjes besteld en gisteren (of eergisteren) dat bruine vest. Ik wist dat die shirtjes vandaag zouden komen (dat was vorige keer ook zo) maar kreeg ook gelijk het vest erbijHeb daar ook nog geen mailtje van gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |