Ik zou haar er juist instemmen... dan gebeurt er tenminste nog wat. Anders word het helemaal een ingeslapen zooi. Je ziet wat haar nominatie veroorzaakt heeft vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Chantal vliegt er ook gelijk uit als ze eindelijk eens op de bank komt.
Precies!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:01 schreef Rica het volgende:
Zie je het is Dido's schuld. Zij had bij Chantal moeten komen praten.
Ik heb vanaf dag 1 door die ballon heen geprikt, heb hem nooit gemogen. Hij mag er (zoals altijd) komende exit dus van mij uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef BorTheWolf het volgende:
Kan iemand mij vertellen WHY THE FUCK die menno zo populair is op alle polls ?
Zijn er nog meer streamers die door zijn ballon heen prikken of zijn er juist mensen die het leuk vinden dat hij het spel zo speelt. Ik snap het nl niet waarom hij zo populair is.
Chantal, want zij zit (nog) niet op de bank.quote:
Ik snap het ook niet helemaal, omdat ze zelf altijd heeft gezegd, dat ze ook koninginnegedrag vertoond.quote:
En dat heb ik dus vanaf dag 1 met Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 door die ballon heen geprikt, heb hem nooit gemogen. Hij mag er (zoals altijd) komende exit dus van mij uit![]()
Straight ?Heb je hem de afgelopen dagen niet joost zien bewerken de afgelopen dagen ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Simpel. Hij speelt het spel 'straight'.
Oh wacht, dat had ik ook met Tanjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef style het volgende:
[..]
En dat heb ik dus vanaf dag 1 met Rob
Hij laat zich inderdaad flink inpalmen door Didoquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Roel heeft duidelijk niet door hoe je een strontvlieg tactisch van je weg moet houden, minpuntje voor Roel
Slaap lekker Ricaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef Rica het volgende:
2.00 uur geweest, mooie tijd om af te haken. Trusten allemaal
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef cuall het volgende:
TT![]()
Ik ga slapen, volgens mij is het schuim er nu wel vanaf![]()
![]()
Nee heb hem nog niet kunnen betrappen op manipulatie ed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Straight ?Heb je hem de afgelopen dagen niet joost zien bewerken de afgelopen dagen ?
Zo is het go Day... dido doet niet mee met de *algemene opinie&* in het huis en zit gelijk naast Menno op de bank. Go Dido En Menno... en laat de rest van de meelopers hun eigen spel spelenquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef Rica het volgende:
2.00 uur geweest, mooie tijd om af te haken. Trusten allemaal
Volgens mij hadden weinig fokkers dat verwacht, dat ze zo lang bankloos zou blijvenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef style het volgende:
[..]
Chantal, want zij zit (nog) niet op de bank.![]()
Nee, zo bedoelde ik het niet. Chantal zegt net dat ze zich heel de week al aan Dido liep te ergeren en dat Dido dat schijnbaar wist, want ze heeft tegen Nathalie gezegd dat ze een stem van Chantal verwachtte. Chantal vindt dat Dido dan naar haar toe had moeten komen om te vragen waarom ze boos was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, omdat ze zelf altijd heeft gezegd, dat ze ook koninginnegedrag vertoond.
Maar goed...ik zie Dido niet weggestemd worden.
MPS?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Jane het volgende:
Die Ingrid, die heeft gewoon een zware psychische stoornis hoor. Hoe die van de ene op de andere minuut kan veranderen...
Deltaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh wacht, dat had ik ook met Tanja![]()
Zo, die zag ik even mijlenver aankomen. Maar goed, was te verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Maar ik geloof niet zo, dat je je op Fok regelmatig zo hebt laten opnaaien dat je met veel vertoon verklaarde met posten te stoppen, en dat je dat dan in het dagelijkse leven helemaal niét zou hebben.
Ik wil je niet per se klemlullen, maar ik vind het nergens op slaan dat je zo door blijft hakken op het feit dat Dido even haar emoties niet meester was. Het laaide ineens op, die discussie. Dido was net klaar met Chantal, en ging toen iets te snel door op Lieske want ze was nog veel te kwaad. Dat heb je als je tegenover meerdere mensen de discussie aangaat. Was niet slim. Maar wel flink. En om haar dan zo af te rekenen op die 10 seconden dat ze wegliep.... dat bedoel ik: kijk eens naar jezelf, verplaats je eens in die situatie.
Chantal-logica.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet. Chantal zegt net dat ze zich heel de week al aan Dido liep te ergeren en dat Dido dat schijnbaar wist, want ze heeft tegen Nathalie gezegd dat ze een stem van Chantal verwachtte. Chantal vindt dat Dido dan naar haar toe had moeten komen om te vragen waarom ze boos was.
U gaat doorrrrr voor de Magnetrrrrronquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:10 schreef mijn23 het volgende:
chantal haat menno veel meer maar die chantal heeft gewoon op dido gestemd omdat ze wist dat er dan weer meer mensen op de bank kwamen,net hetzelfde als toen ze niet op rob stemde
Bron?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:10 schreef mijn23 het volgende:
chantal haat menno veel meer maar die chantal heeft gewoon op dido gestemd omdat ze wist dat er dan weer meer mensen op de bank kwamen,net hetzelfde als toen ze niet op rob stemde
Oh nee ik reageerde ook niet exact op wat je zei, meer over het koninginnegedrag in het algemeen.quote:
Dat had ik nog niet gehoord, idd dom gedrag van Dido dan...quote:Chantal zegt net dat ze zich heel de week al aan Dido liep te ergeren en dat Dido dat schijnbaar wist, want ze heeft tegen Nathalie gezegd dat ze een stem van Chantal verwachtte. Chantal vindt dat Dido dan naar haar toe had moeten komen om te vragen waarom ze boos was.
Dus men moet dus naar de queen toekomen. Dezelfde queen die beweert dat ze alles recht voor z'n raap zegt.
En juist daar word ik helemaal onpasselijk van.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Day het volgende:
Dus men moet dus naar de queen toekomen. Dezelfde queen die beweert dat ze alles recht voor z'n raap zegt.
Ik vind tot zover, Dido zeker recht voor de raap. Maar je ziet aan de rest dat ze haar niet zo serieus nemen als ze dat weer is. Dido is zeker geen meeloper.... en 80 procent in het huis is dat gewoon welquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet. Chantal zegt net dat ze zich heel de week al aan Dido liep te ergeren en dat Dido dat schijnbaar wist, want ze heeft tegen Nathalie gezegd dat ze een stem van Chantal verwachtte. Chantal vindt dat Dido dan naar haar toe had moeten komen om te vragen waarom ze boos was.
Nee heb ook niet het idee dat Menno weinig manipuleert hij peilt wel wat een ander zijn mening is over zaken. Chantal is nummer 1 in manipuleren/ zwart maken van anderen gevolgd door Rob. Imo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Straight ?Heb je hem de afgelopen dagen niet joost zien bewerken de afgelopen dagen ?
Hij wou er bij gaan zitten, maar Ingrid raadde het af.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:11 schreef yantjes het volgende:
weer raar dat als er iets wat zelfs over menno gaat dat hij dan in die slaapkamer blijft.
vindt menno bijzonder laf
een echte lafaard dus
Die zijn allemaal naar huis toe... komen morgen het huis weer inquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:12 schreef BB-King het volgende:
Waar zijn die andere allemaal gebleven??
Ik wil geen Chantal zien of horen!!!!!!
Werd wel tijd ook.quote:
Wat levelen we goed danquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Delta![]()
Had ik ook.
Eerst wilde ik die TT Tanja eruit (wat een kwal was dat) ballonetje was zo door en nu menno de slik !
Precies... Dido en Menno tegen de rest, lijkt me perfect. Dat kunnen ze makkelij winnen van die loosers aan de andere kant.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Werd wel tijd ook.
Nu maar hopen dat de bewoners hun woorden morgen niet weer inslikken.
Ik hoop ook dat Menno en Dido als nog naar elkaar trekken, ze kunnen leuke "outsiders" worden, en misschien kan Menno dan een beetje karakter beginnen te ontwikkelen.
Slim gezien, net als de Lieske stem na een week Rob bashen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:10 schreef mijn23 het volgende:
Menno is gewoon een hele gladde. let maaar op. Anders kijk je wat afleveringen terug op de talpa site.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee heb ook niet het idee dat Menno weinig manipuleert hij peilt wel wat een ander zijn mening is over zaken. Chantal is nummer 1 in manipuleren/ zwart maken van anderen gevolgd door Rob. Imo.
Nathalie was de gabber toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
Zei Chantal nou net dat Dido gabber is geweest?![]()
Dat had ik nou echt niet achter die tuttige Heemsteedse tut gezocht![]()
Er zijn veel gladdere mensen dan Menno in dat huis. Ik noem een Nathalie, een Chantal, een Rob, een Ingrid en, in mindere mate, een Roel en een Joost. Allemaal veel gladder en veel gemener.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:18 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Menno is gewoon een hele gladde. let maaar op. Anders kijk je wat afleveringen terug op de talpa site.
Volgens mij ging die wel naar feesten, maar goed Tanja ging ook naar Hellraiser enzo.quote:
Sorry maar kijk elke dag en ook veel streams dus weet echt wel wat voor beeld ik heb over Menno.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:18 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Menno is gewoon een hele gladde. let maaar op. Anders kijk je wat afleveringen terug op de talpa site.
Absoluut niet (op GNA GNA na dan, maar die is ook niet populair op de polls en menno wel). Menno speelt een spelletje en wil het brave jongetje van de klas zijn. Menno is een huichelaar !quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn veel gladdere mensen dan Menno in dat huis. Ik noem een Nathalie, een Chantal, een Rob, een Ingrid en, in mindere mate, een Roel en een Joost. Allemaal veel gladder en veel gemener.
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar doe het toch. Scanman, ik vind jouw uitermate zwak in dit hele Fokforum. k zit al jaren op fora, en zelden zo'n mooi forum meegemaakt als deze. Maar k vind jouw een zwakke schakel, vooral door de houding *ik kom hier al jaren en weet alles beter*, die enorme arrogantie en vooral dat denigrerende naar andere mensen toe... zo'n enorme afstand en arrogantie. De betweter. Die werkelijk overdreven liefde naar Lieske toe, compleet blind voor al haar fouten, maar ondertussen degene die het dichts bij de populariteit van Lieske komt bewust afbranden. Afgelopen week Menno, en Dido zal de volgende week degene zijn die de aandacht van Lieske afleidt. Juist dat maakt je weer zo zwak, of eigenlijk , voor mij als nieuwkomer op Fok, het lachertje. T probleem hier is, dat je net als rob, een hoop aanhang hebt, en dat een de meelopers daarom voorzichtig worden...quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo, die zag ik even mijlenver aankomen. Maar goed, was te verwachten natuurlijk.
Ik heb geen zin om mezelf te gaan verdedigen, want het gaat nog altijd over de bewoners natuurlijk. En als jij mijn discussies hier op fok, op een witte pagina met letters, wilt vergelijken met een real life discussie, is dat ook prima. Misschien ben ik dan ook een eikel die discussies uit de weg gaat of weg loopt (alles behalve dat, maar goed...)
Neemt niet weg dat ik Dido uitermate zwak vond dat ze even snel haar gal spuwde en zonder Lieske een enkel weerwoord te gunnen, meteen wegliep. Maar jij mag vinden wat jij vindt. En wat jij vindt is ook al heel lang duidelijk. Je haalt er nu zelfs mijn postverleden bij om die mening kracht bij te zetten.
Hier sluit ik mezelf helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Sorry maar kijk elke dag en ook veel streams dus weet echt wel wat voor beeld ik heb over Menno.
Chantal en Rob zijn echt meesters in de manipulatie zelf jij trapt erin![]()
Ik ga nu even voor mijn vriendje Gert opkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo, die zag ik even mijlenver aankomen. Maar goed, was te verwachten natuurlijk.
Ik heb geen zin om mezelf te gaan verdedigen, want het gaat nog altijd over de bewoners natuurlijk. En als jij mijn discussies hier op fok, op een witte pagina met letters, wilt vergelijken met een real life discussie, is dat ook prima. Misschien ben ik dan ook een eikel die discussies uit de weg gaat of weg loopt (alles behalve dat, maar goed...)
Neemt niet weg dat ik Dido uitermate zwak vond dat ze even snel haar gal spuwde en zonder Lieske een enkel weerwoord te gunnen, meteen wegliep. Maar jij mag vinden wat jij vindt. En wat jij vindt is ook al heel lang duidelijk. Je haalt er nu zelfs mijn postverleden bij om die mening kracht bij te zetten.
Ok, Tanja is hardcore gabberquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij ging die wel naar feesten, maar goed Tanja ging ook naar Hellraiser enzo.
Tis dat mensen steeds zeggen dat Menno glad is, en ik blijf er naar zoeken. Maar mis blijkbaar steeds die streams. Dat ie afstandelijk is, is wel zo. M.i, komt dat vooral omdat hij zicht in het begin heeft voorgenomen om over ene hoop dingen niet te praten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn veel gladdere mensen dan Menno in dat huis. Ik noem een Nathalie, een Chantal, een Rob, een Ingrid en, in mindere mate, een Roel en een Joost. Allemaal veel gladder en veel gemener.
Ingrid heeft een groot complex...1 opmerking en hop het kaartenhuis stort in.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido is heel apart, maar ze verbergt iets, ik weet alleen niet wat
En datzelfde geldt ook voor Ingrid...
Valt wel op idd!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:24 schreef Lamon het volgende:
Menno en Dido staan trouwens ineens op eenzame hoogte op de Talpa-poll.
De gemiddelde mens heeft dus blijkbaar echt een teringhekel aan deze bewoners. Iedereen die er even buiten valt, stijgt meteen als de neten.
Je kan beter naar de streams kijken dan naar de uitzendig. BB wil nl. ook vaak de waarheid verdraaien. Ingrid was toch ook als drill instructor bezig. Dido dronk geen alcohol en werd daarom naar de DBK geroepen dat ze moest kiezen of meedoen (dansen en drinken) of allemaal stoppen. Menno dronk wel een biertje mee, zijn eerste reactie was echter nee maar omdat de rest het wilde heeft hij ingestemd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:21 schreef BorTheWolf het volgende:
Dido wordt aangevallen dat ze zogenaamd het feestje zou hebben verpest, maar de beelden wijzen uit (van de uitzending van vanavond) dat tijdens het feestje zowel Menno als Joost aan het sporten waren.
Dat mag je vinden. Dank je voor je uitgebreide post. Je zegt het zelf al: je bent nieuwkomerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar doe het toch. Scanman, ik vind jouw uitermate zwak in dit hele Fokforum. knip
Rob in het begin zeker, nu in mindere maten. Gna Gna nog steeds, daar heb je gelijk in. Maar die ballon van menno prik ok ook zo door en jij/jullie ? Het been en Gna Gna zijn ook niet populair in de polls vandaar mijn verbazing ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Sorry maar kijk elke dag en ook veel streams dus weet echt wel wat voor beeld ik heb over Menno.
Ja, erg flauw van 'm. Roel speelt wel vaker een kwalijke rol sinds hij zo op Dido geilt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:22 schreef schatje het volgende:
Roel is ook een gluiperd hoor. Telkens maar weer een schepje er bovenop doen als het om Menno gaat. Maar hij was wel 10 keer zo bonter zegt ie dan. Feit is dat Menno uiteindelijk wel gewoon mee deed met het feest en gewoon een biertje dronk.
Als jij daar zo over denkt, okee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat mag je vinden. Dank je voor je uitgebreide post. Je zegt het zelf al: je bent nieuwkomer
Je vindt het vast niet erg dat ik heel weinig waarde hecht aan je mening.
Wat mij betreft is scanman01 ook nog gewoon een newbie hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef Utwodublin het volgende:
*ik kom hier al jaren en weet alles beter*, die enorme arrogantie en vooral dat denigrerende naar andere mensen toe... zo'n enorme afstand en arrogantie. De betweter.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Dank je voor je uitgebreide post. Je zegt het zelf al: je bent nieuwkomer
Ah, de irritaties op het forum gaan nu eindelijk ook een beetje groeien!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:29 schreef Lamon het volgende:
(Ik ben nu een beetje aan het zuigen, geinspireerd door de uitzending van vanavond.)
Ik had niet anders verwacht!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:28 schreef Jane het volgende:
Ja, ik ga naar bed.
Veel plezier nog met Chantal en Roel.
Slaap lekker Janequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:28 schreef Jane het volgende:
Ja, ik ga naar bed.
Veel plezier nog met Chantal en Roel.
Voor de duidelijkheid;quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:24 schreef Lamon het volgende:
Menno en Dido staan trouwens ineens op eenzame hoogte op de Talpa-poll.
De gemiddelde mens heeft dus blijkbaar echt een teringhekel aan deze bewoners. Iedereen die er even buiten valt, stijgt meteen als de neten.
Ben het helemaal met je eens, behalve het tikkeltje verschil dat ik Menno met Chantal en Rob zou omwisselen in de zinnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit vind ik dus weglopen voor een discussie, hetzelfde als waar jij Dido van beschuldigt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nu eindelijk goed gaat. Haat en nijd willen we zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah, de irritaties op het forum gaan nu eindelijk ook een beetje groeien!
Welnee, wij zijn een community!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nu eindelijk goed gaat. Haat en nijd willen we zien.
Gelukkig dat iemand die het ook allemaal volgt ook een mening durft te geven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:32 schreef style het volgende:
Dit vind ik dus weglopen voor een discussie, hetzelfde als waar jij Dido van beschuldigt.
Was geen reactie op jouw mening hoor.quote:
Ik kijk meer streams dan uitzendingen, gaf het alleen als voorbeeld aan. De Aerobics van ingrid was VOOR de DBK en toen deed iedereen mee. NA de DBK zat Dido op het aanrecht en Menno op de fiest en joost op de buikspier trainer. Dansden dus ook niet mee, laat staan drinken tijdens en sporten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je kan beter naar de streams kijken dan naar de uitzendig. BB wil nl. ook vaak de waarheid verdraaien. Ingrid was toch ook als drill instructor bezig. Dido dronk geen alcohol en werd daarom naar de DBK geroepen dat ze moest kiezen of meedoen (dansen en drinken) of allemaal stoppen. Menno dronk wel een biertje mee, zijn eerste reactie was echter nee maar omdat de rest het wilde heeft hij ingestemd.
Oh please zeg, ik heb continu zitten te discusseren met Scanquote:
Denk je dat ik hier een discussie over mezelf ga beginnen dan? Het gaat hier over de bewoners van BB hoor. Als ik een persoonlijke aanval wil of wat dan ook, dan ga ik wel naar een ander forum. Als jij mij zwak vind op dit forum, moet je dat zelf weten. Ik ga dat niet weerleggen of wat dan ook. Helemaal geen zin aan. Ik kom hier om lekker over de bewoners te lullen, verder niet.quote:
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu dus welquote:
Die 2 zaken zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden als het goed gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, ik bedoelde eik in het huis![]()
![]()
Nee hoor, Scan! Gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu dus wel
Ik begrijp dat ik wat minder fanatiek moet zijn in mijn positieve posts over bepaalde bewoners.
Dat zit er alleen niet in helaas
De rellen hier zijn zo gemaakt, die in het huis helaas niet altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die 2 zaken zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden als het goed gaat.
Absoluut.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet trouwens hoe jij over mij denkt. Ik ga er vanuit dat dat wederzijds is.
BB heeft Dido er gewoon uitgepikt om te kijken wat de gevolgen waren. Het heeft gewerkt Dido was degene die het feestje verpeste en heeft nu 3 stemmen (welke niet alleen daarop zijn gebaseerd maar deels wel, imo.) Menno had zowiezo al stemmen dus was dat niet leuk voor BB.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:36 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik kijk meer streams dan uitzendingen, gaf het alleen als voorbeeld aan. De Aerobics van ingrid was VOOR de DBK en toen deed iedereen mee. NA de DBK zat Dido op het aanrecht en Menno op de fiest en joost op de buikspier trainer. Dansden dus ook niet mee, laat staan drinken tijdens en sporten.
Je hoeft hier geen discussie over jezelf te beginnen, integendeel. Maar je roept het wel voortdurend op. Als je hier komt om alleen over bewoners te lullen, zou k zeggen: Doe dat dan ook eens!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat ik hier een discussie over mezelf ga beginnen dan? Het gaat hier over de bewoners van BB hoor. Als ik een persoonlijke aanval wil of wat dan ook, dan ga ik wel naar een ander forum. Als jij mij zwak vind op dit forum, moet je dat zelf weten. Ik ga dat niet weerleggen of wat dan ook. Helemaal geen zin aan. Ik kom hier om lekker over de bewoners te lullen, verder niet.
Er is altijd iets waar we ons op zullen kunnen verheugen: de dag waarop Chantal weer terug de maatschappij inmoet. Op straat, bij haar collega's op het werk, de weinige vriendinnen die ze heeft....quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:43 schreef Day het volgende:
Chantal denkt echt dat ze BB-expert is, hè?
Zegt ze eens een keer iets goedsquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:44 schreef Jane het volgende:
Chantal denkt dat Menno er niet sympathieker op geworden is door zijn motivatie voor de nominatie van Rob
Fout, Chantal. FOUT!
Die lult nergens anders over dan het *spel*.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:43 schreef Day het volgende:
Chantal denkt echt dat ze BB-expert is, hè?
Weinig irritaties hier hoor. Ik heb het nog steeds erg naar m'n zin hier op fok. Alle voorgaande jaren is duidelijk geworden dat het er soms heet aan toegaat, maar dat maakt het juist leuk. Hoewel ik wel vind dat de discussies eigenlijk alleen over de bewoners moet gaan en verder niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zegt ze eens een keer iets goeds
Dat is waar. Maar bij de 2e stemming (vorige week) bleek wel degelijk dat 49% vond dat Rob wel mocht vertrekken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:43 schreef -Delta- het volgende:
Chantal slaat de spijker op z'n kop wat betreft de nominaties en dat er misschien helemaal niet zo'n groot verschil was tussen Rob en Menno's winst.
Ja maar dat gaat altijd samen met de mening over users.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Hoewel ik wel vind dat de discussies eigenlijk alleen over de bewoners moet gaan en verder niet.
Lieske heeft best wel lekkere tieten hé.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weinig irritaties hier hoor. Ik heb het nog steeds erg naar m'n zin hier op fok. Alle voorgaande jaren is duidelijk geworden dat het er soms heet aan toegaat, maar dat maakt het juist leuk. Hoewel ik wel vind dat de discussies eigenlijk alleen over de bewoners moet gaan en verder niet.
Zit jij in de redactie van BB ? Je kan niet weten dat ze daarom Dido eruit hebben gepikt. Je moet niet iets gaan recht lullen wat krom is. Is Menno trouwens ook goed in.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
BB heeft Dido er gewoon uitgepikt om te kijken wat de gevolgen waren. Het heeft gewerkt Dido was degene die het feestje verpeste en heeft nu 3 stemmen (welke niet alleen daarop zijn gebaseerd maar deels wel, imo.) Menno had zowiezo al stemmen dus was dat niet leuk voor BB.
Chantal is weer lekker bezig met haar manipulatie technieken tegen Roel
Daar kun je dit jaar lang op wachten. Of alle leuke bewoners moeten eruit vliegen, dan is er voor mij echt niets meer aan. Maar misschien blijft het dan zelfs leuk om de assholes lekker af te zeiken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Er is geen reet aan zonder vaste posters met een eigen mening en een beetje pesten vind ik leuk.
Buiten dat zijn jouw bijdrages aan de streamverslagen en de screenshots soms onmisbaar.
Jammer dat jij altijd net nadat ik weg ben voor een vrijwillige exit kiest.
Is idd goed plan: Didoquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
Ik denk trouwens dat BB iets moet gaan doen om Menno en Dido aan elkaar te verbinden, misschien met de volgende weekopdracht.
En Joost en Roel samen lijkt me ook een goede combinatie.
(Nu ik het misleidde idee heb dat BB echt meeleest op dit forum ga ik er zoveel mogelijk gebruik van maken ook, net zo lang tot het tegendeel bevestigd wordt)
Ik moet eerlijk zeggen dat het soms lijkt alsof ik de enige ben die hier stevig door discussieert, maar goed. Als jij dat vindt is dat ook okee. Ik ben in een goede bui vandaagquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:40 schreef Day het volgende:
Maar....ik moet wel zeggen dat je dus wel 'wegloop' voor een discussie.![]()
Joost komt echt nog wel aan de beurt. Wat er tussen Rob en Menno gebeurd is al sinds week 1 aan de gang. Die 2 moeten elkaar absoluut niet en gaan net zo lang door tot 1 van ze uit dat huis is. Dat zal nu ook bij Roel en Joost gebeuren. Alhoewel Roel ook Menno eruit wil, dus misschien gaat hij eerst daarvoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Zit jij in de redactie van BB ? Je kan niet weten dat ze daarom Dido eruit hebben gepikt. Je moet niet iets gaan recht lullen wat krom is. Is Menno trouwens ook goed in.
Als Menno een kerel was geweest had hij op Joost gestemd, want dat is de gene die nl menno een slechte naam heeft bezorgd in de groep (bij het doorgaan met de bonen opdracht) Het was immers Joost die van menno te horen kreeg dat ie nog 2 uur de bonen kamer in zou gaan, maar dat was Joost opeens vergeten.
Jij snapt er volgens mij echt geen ruk van. Menno kiest Rob omdat hij denkt te weten dat hij sterker staat, zodat hij in het huis kan blijven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Zit jij in de redactie van BB ? Je kan niet weten dat ze daarom Dido eruit hebben gepikt. Je moet niet iets gaan recht lullen wat krom is. Is Menno trouwens ook goed in.
Als Menno een kerel was geweest had hij op Joost gestemd, want dat is de gene die nl menno een slechte naam heeft bezorgd in de groep (bij het doorgaan met de bonen opdracht) Het was immers Joost die van menno te horen kreeg dat ie nog 2 uur de bonen kamer in zou gaan, maar dat was Joost opeens vergeten.
Dan maken we ook meteen de echte bitch in Ingrid losquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is idd goed plan: DidoMenno. Dat zou voor wat vuurwerk zorgen in het huis!
Ik lul haast niet over bewoners, dat is waar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:44 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Je hoeft hier geen discussie over jezelf te beginnen, integendeel. Maar je roept het wel voortdurend op. Als je hier komt om alleen over bewoners te lullen, zou k zeggen: Doe dat dan ook eens!
Ik snap wel dat Menno, Rob gevaarlijker vindt, en terecht, die man had allang niet meer in het huis horen zitten. Eerst Rob, en dan die stinkerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ratelband heeft toch zelf allang verklaard dat hij niet meedoet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is idd goed plan: DidoMenno. Dat zou voor wat vuurwerk zorgen in het huis!
Daarvoor heb je die man voor Chantal niet nodig, stom idee.
Net als Ratelband, niet doen BB
Hoop dat ze meelezen![]()
Kijk, dat is nou het verschil tussen streams kijken en TV kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:21 schreef BorTheWolf het volgende:
Dido wordt aangevallen dat ze zogenaamd het feestje zou hebben verpest, maar de beelden wijzen uit (van de uitzending van vanavond) dat tijdens het feestje zowel Menno als Joost aan het sporten waren.
Bij gebrek aan beter in het huis blijkbaar. Ik moet meer over bewoners zeggen schijnt hetquote:
Nee, je bent een goeie om een discussie mee te hebben. Maar door je zwak voor Lieske verlies je zo nu en dan de feiten wel eens uit het oog. (bvb. dat ze echt niet op een dansconservatorium heeft gezeten).quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het soms lijkt alsof ik de enige ben die hier stevig door discussieert, maar goed. Als jij dat vindt is dat ook okee. Ik ben in een goede bui vandaag
Rob is Menno zijn directe tegenstander, Rob maakt Menno veel zwart. Als Rob weg is neemt dat af, imo. Joost Trik-Trak is zijn vriend, met dat bonen incident rekent hij later af.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Menno is zeer populair opeens. Geen kans op dat Rob Menno verslaat deze weekquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef Day het volgende:
Tel daarbij deze nominatie op, die gewoon gebaseerd is op een leugen wat men op tv heeft kunnen zien, dan weet ik niet zo zeker of Rob van Menno wint, hoor! Zeker omdat hij ook de underdog is in dat huis en daar gaan de mensen voor.
Lach er overheen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lul haast niet over bewoners, dat is waar.
Daar hebben we nog altijd geen echt goede capture van. Zeker niet zoals we die van Nathalie wel hebben bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Lieske heeft best wel lekkere tieten hé.
Geen ruk ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Jij snapt er volgens mij echt geen ruk van. Menno kiest Rob omdat hij denkt te weten dat hij sterker staat, zodat hij in het huis kan blijven.
Ben ik druk mee bezig. Zoals gezegd heb ik weinig zin om me te gaan verdedigen. Zeker niet tegenover iemand die zegt dat juist ik te persoonlijk ben in mijn berichtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:56 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Lach er overheen...Zeker tegen iemand die een *nieuwkomer* is.
Erg jammer ja... al is dat deco'tje van haar ook wel mooi om te zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hebben we nog altijd geen echt goede capture van. Zeker niet zoals we die van Nathalie wel hebben bijvoorbeeld.
Dan ben je zwaar gestoord jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat altijd samen met de mening over users.
Als ik zeg, dat ik Rob de meest lieve warme man in het huis vind, vraag je je toch ook eik meteen af, of ik wel in orde ben?![]()
Dat had hij gehoopt en daar was menno min of meer wel vanuit gegaan, dat Rob dan toch op de bank zou komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Geen ruk ?
Je kan het wel denken maar niet zeker weten. De rollen kunnen zomaar omgedraaid zijn. Als 1 stem van Menno of dido naar Roel was gegaan, had Rob nog geen eens op de bank gezeten dus hoe kan je zo gaan rekenen. Dan had de bank er wel wat anders uit gezien met Dido, Menno, Roel op de bank. Had Menno daar dan rekening mee gehouden ? Hij had nooit kunnen dromen dat 1 stem op Rob genoeg zou zijn om smanen met hem op de bank te zitten.
Heb het ook slecht hier op Fok vernomen, hoop echt dat ze die clown niet het huis in sturen. Heeft iemand hier meer info over?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ratelband heeft toch zelf allang verklaard dat hij niet meedoet?
Of loop ik achter?
Precies. En daar gaat het toch om. Iedereen heeft zijn voorkeuren of juist een "haat" jegens bepaalde bewoners. Maar ik heb liever dat ze de boel een standje hoger zetten, al worden de bewoners die ik okee vind daar de dupe van, dan dat het zo'n gemoedelijk zooitje blijft.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef BBscanner het volgende:
Ik zit niet in de redactie van BB, maar kan wel enigzins zien wat interessant is om te zorgen dat bewoners tegen elkaar worden opgezet. Dit was het geval bij Dido - Chantal Lieske.controverse.
Ik ben erg benieuwd wie gaat, ik heb een vermoeden dat Rob's achterban ook elke bankronde sterker wordt, maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno is zeer populair opeens. Geen kans op dat Rob Menno verslaat deze week
Oh ja wel, dat had hij allang uitgerekend. Rob had hoe dan ook op die bank gezeten vandaag, want hij kreeg nog altijd een stem van Menno.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Geen ruk ?
Je kan het wel denken maar niet zeker weten. De rollen kunnen zomaar omgedraaid zijn. Als 1 stem van Menno of dido naar Roel was gegaan, had Rob nog geen eens op de bank gezeten dus hoe kan je zo gaan rekenen. Dan had de bank er wel wat anders uit gezien met Dido, Menno, Roel op de bank. Had Menno daar dan rekening mee gehouden ? Hij had nooit kunnen dromen dat 1 stem op Rob genoeg zou zijn om samen met hem op de bank te zitten.
Het smeken begint al voor het vrijwillige exit topic dit jaar!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef Day het volgende:
Dus a.u.b. geen vrijwillige exit dit jaar.
Ze heeft NIET op een dansconservatorium gezeten? Dat meen je niet toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, je bent een goeie om een discussie mee te hebben. Maar door je zwak voor Lieske verlies je zo nu en dan de feiten wel eens uit het oog. (bvb. dat ze echt niet op een dansconservatorium heeft gezeten).
Zou ik niet opnieuw opstarten die discussie. Cynix heeft gister al een aantal van onze posts gewist, mocht je dat gemerkt hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft NIET op een dansconservatorium gezeten? Dat meen je niet toch?
Ik wil geenn ieuwe discussie uitlokken, maar dat heeft ze dus wel hè
De meningen verschillen alleen hoe goed iemand kan ballet dansen die op het conservatorium in enschede heeft gezeten.
Ik weet ook wel dat BB aan mindfucking doet en af en toe een bommetje plaatst. waar het mij om ging is dat Dido het kwalijk werd genomen, terwijl er meerdere personen op DAT moment niet meer mee deden aan het feestje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Rob is Menno zijn directe tegenstander, Rob maakt Menno veel zwart. Als Rob weg is neemt dat af, imo. Joost Trik-Trak is zijn vriend, met dat bonen incident rekent hij later af.
Ik zit niet in de redactie van BB, maar kan wel enigzins zien wat interessant is om te zorgen dat bewoners tegen elkaar worden opgezet. Dit was het geval bij Dido - Chantal Lieske.controverse.
Geen idee meer. Er is nu onduidelijkheid wanneer deze BB eindigt. Er werd eerst gezegd 15 december, maar nu schijnt het eind december te zijn. Allemaal zeer vaagquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wie gaat, ik heb een vermoeden dat Rob's achterban ook elke bankronde sterker wordt, maar we zullen zien.
Heb er al weer veel zin in.![]()
Komt er na die week eindelijk elke week een exit? Of is het weer nog niet zo ver?![]()
Kijk jij wel naar de streamsquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Geen ruk ?
Je kan het wel denken maar niet zeker weten. De rollen kunnen zomaar omgedraaid zijn. Als 1 stem van Menno of dido naar Roel was gegaan, had Rob nog geen eens op de bank gezeten dus hoe kan je zo gaan rekenen. Dan had de bank er wel wat anders uit gezien met Dido, Menno, Roel op de bank. Had Menno daar dan rekening mee gehouden ? Hij had nooit kunnen dromen dat 1 stem op Rob genoeg zou zijn om samen met hem op de bank te zitten.
En jij moet ook niet gaan (al ben je af en toe zwaar irri).quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Het smeken begint al voor het vrijwillige exit topic dit jaar!![]()
Open alvast een 'scanman moet blijven'' topic ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Het smeken begint al voor het vrijwillige exit topic dit jaar!![]()
Jammer dat je me niet gesnapt hebt in deze. Te persoonlijk boeit me niet, dat kan ook weer aandoenlijk zijn, te arrogant en betweterig stoort me wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik druk mee bezig. Zoals gezegd heb ik weinig zin om me te gaan verdedigen. Zeker niet tegenover iemand die zegt dat juist ik te persoonlijk ben in mijn berichten
Ik vraag het me ook nog steeds af...quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meningen verschillen alleen hoe goed iemand kan ballet dansen die op het conservatorium in enschede heeft gezeten.
Nee Scan dat heeft ze niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet gemerkt... en boeit me ook voor geen meter.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zou ik niet opnieuw opstarten die discussie. Cynix heeft gister al een aantal van onze posts gewist, mocht je dat gemerkt hebben.
Oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zou ik niet opnieuw opstarten die discussie. Cynix heeft gister al een aantal van onze posts gewist, mocht je dat gemerkt hebben.
Sorry dan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Jammer dat je me niet gesnapt hebt in deze. Te persoonlijk boeit me niet, dat kan ook weer aandoenlijk zijn, te arrogant en betweterig stoort me wel.
OH? OK.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je kan het dus niet uit rekenen of je moet het alle bewoners op de man gaan afvragen wat ze gaan stemmen. Of had jij het zien aankomen dat Dido 3 stemmen zou krijgen ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Oh ja wel, dat had hij allang uitgerekend. Rob had hoe dan ook op die bank gezeten vandaag, want hij kreeg nog altijd een stem van Menno.
Dus ze liegt keihard? Kom nou toch. Dat geloof je echt zel fnietquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Scan dat heeft ze niet.
Maar let's drop this discussion for now. Kom er nog op terug.
Ja, ik loop nu even weg!
Boeit jou dat dan? Ze verwijderen maar zoveel ze willenquote:
Ik heb, elk jaar weer, al die topics gemist.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Open alvast een 'scanman moet blijven'' topic ofzo
Wow, rebels, net zoals Lieske.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet gemerkt... en boeit me ook voor geen meter.
Wat dat betreft heb je gelijk, maar gezien de gebeurtenissen in het huis van de afgelopen week (the big Menno-bashing), is deze uitkomst niet zo verrassend, hoor. Misschien de stemmen op Dido wel (had eigenlijk verwacht dat die naar Menno zouden gaan), maar de stemmen op Rob, Roel en Menno, verbaasten mij niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Je kan het dus niet uit rekenen of je moet het alle bewoners op de man gaan afvragen wat ze gaan stemmen. Of had jij het zien aankomen dat Dido 3 stemmen zou krijgen ?
Nogmaals Als 1 van de stemmen op Dido of Menno naar Roel was gegaan (wat dus kan) had Rob niet op de bank gezeten en dan kan Menno stemmen op Rob wat hij wil !
Hij is een soort Chantal, stookt de hele boel op en dan smeert ie em.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
En jij moet ook niet gaan (al ben je af en toe zwaar irri).
Ze heeft waarschijnlijk een cursus gevolgd aan het conservatorium in Enschede, maar geen conservatoriumopleiding. Dat is een heel groot verschilquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze liegt keihard? Kom nou toch. Dat geloof je echt zel fniet![]()
Qua tijd zou ik het heel goed kunnen, maar ik ben bang dat ik mezelf ga inhouden... en dat lijkt me wel het ergste wat je in een BB forum kan overkomenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb, elk jaar weer, al die topics gemist.
Ik vind zelfs dat jij de nieuwe hulpsinterklaas moet worden![]()
Een mod afzeiken is veel leuker dan een of andere suffe newbie.
Mee naar achterenquote:
Het antwoord, voor de vraag gesteld was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Qua tijd zou ik het heel goed kunnen, maar ik ben bang dat ik mezelf ga inhouden... en dat lijkt me wel het ergste wat je in een BB forum kan overkomen
Day en ik hebben het daar gisteren uitgebreid over gehad... mijn nichtje en mijn nichtje. De mijne dus heeft in Enschede ook muziekschool gedaan, en dat noemen ze daar als snel conservatorium dans, maar het is zeker geen dagopleiding. En ook mijn nichtje gaf een voorstelling met de Ierse riverdance, iets waaraan zeker 50 Enschedese meisjes meededen. In Enschede lopen dus tientallen Lieskes rond. Maar... er is maar 1echt conservatorium voor Dans, en dat is de havo/combi dans in Rotterdam. Mijn nichtje kon daar naar toe, maar die wilde per se VWO doen. Het nichtje van Day zit er wel op.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Scan dat heeft ze niet.
Maar let's drop this discussion for now. Kom er nog op terug.
Ja, ik loop nu even weg!
Lees je post is terug, Je spreekt jezelf tegen slappe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kijk jij wel naar de streamsVolgens de meeste en Rob incluis zou Menno max aantal stemmen krijgen. Dat zou dus betekenen dat 1 stem op Rob genoeg zou zijn voor een bank positie. De masale Dido stemmen was niet verwacht. Dus slim van hem om op Rob te stemmen waar hij de week ervoor ook al van had gewonnen.
Ik had de streams uitgezet omdat ik dacht dat ze sliepen, maar dat zou wel het toppunt zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef wickie het volgende:
Goeden nacht.
Zijn Chantal en Ingrid nu aan het roddelen over Dido in de slaapkamer, waar dido ook ligt?
Beetje raar, maar ik hoor niemand er hier over..
Mij welquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet gemerkt... en boeit me ook voor geen meter.
Het siert je dat je dat doet, ipv hersenloos replyen op het eerste bericht dat na een F5 op je scherm komt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef scanman01 het volgende:
pfff.. eindelijk ben ik helemaal bij met lezen in dit topic. Steeds reageren remt het allemaal wel erg af
Off topic geneuzel is soms ook leuk. als een mod dat niet aanstaat, moet ie vooral alles verwijderen. Het geneuzel is dan toch al geweest. Maar vannacht zaten we in een uitzending topic geloof ik, dus dat was misschien niet de beste plekquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wow, rebels, net zoals Lieske.
Ik bedoel meer dat het off-topic geneuzel zonder eind is waar je toch het fijne niet van weet, blijkt ervaring te leren. Niemand heeft gelijk..
Ik zeg niet dat ze liegt en ze heeft wel degelijk gedansd, dat geloof ik wel. Maar het is wel een kwestie van overdrijven (as usual). Er is nl. helemaal geen 'dansconservatorium' in Enschede en omstreken. Zeker niet op atheneumniveau (waar ze toch 6 jaar van d'r pubertijd op gezeten heeft).quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze liegt keihard? Kom nou toch. Dat geloof je echt zel fniet![]()
Dat verbaast me... slikken ze jou hier voor zoete koek dan, om er maar even een cliche tegenaan te gooien?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry dan.Arrogant en betweterig had ik nog niet eerder gehoord, maar ik neem het mee
Flashbackquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef scanman01 het volgende:
pfff.. eindelijk ben ik helemaal bij met lezen in dit topic. Steeds reageren remt het allemaal wel erg af
Ik wil het eigenlijk niet zijn omdat ik denk dat je je dan moet gaan inhouden. Dat heb ik voorgaande edities ook wel gemerkt aan andere mods. En inhouden is wel het laatste waar in zin aan heb.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mee naar achteren![]()
Ben jij al eens mod geweest, in voorgaande edities, Scan?![]()
Ik kan me niet herinneren of ik dat wel of niet al eerder heb gevraagd en of je iets hebt verteld waarom je het niet zou willen zijn...
Net zoals er in elke grote plaats wel 50 a 100 meisjes zijn die aan ballet doen op een muziekschoolquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:12 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Day en ik hebben het daar gisteren uitgebreid over gehad... mijn nichtje en mijn nichtje. De mijne dus heeft in Enschede ook muziekschool gedaan, en dat noemen ze daar als snel conservatorium dans, maar het is zeker geen dagopleiding. En ook mijn nichtje gaf een voorstelling met de Ierse riverdance, iets waaraan zeker 50 Enschedese meisjes meededen. In Enschede lopen dus tientallen Lieskes rond. Maar... er is maar 1echt conservatorium voor Dans, en dat is de havo/combi dans in Rotterdam. Mijn nichtje kon daar naar toe, maar die wilde per se VWO doen. Het nichtje van Day zit er wel op.
Dus onze conclusie was, Lieske kan wel doen alsof ze bij het Nationaal ballet heeft gedanst, ze is slechts een van de 50 a 100 enschedese meisjes die daar aan ballet heeft gedaan op de muziekschool/cq conservatorium.
Leuk om te wetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:13 schreef Day het volgende:
Er is nl. helemaal geen 'dansconservatorium' in Enschede en omstreken. Zeker niet op atheneumniveau (waar ze toch 6 jaar van d'r pubertijd op gezeten heeft).
Heb alle streams geluid open maar hoor niksquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef wickie het volgende:
Goeden nacht.
Zijn Chantal en Ingrid nu aan het roddelen over Dido in de slaapkamer, waar dido ook ligt?
Hebben we geen tijd voor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef wickie het volgende:
Als ik niet op vakantie was de laatste drie weken had ik een mailtje gestuurd. En hier ben ik eerlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
Qua tijd zou ik het heel goed kunnen, maar ik ben bang dat ik mezelf ga inhouden... en dat lijkt me wel het ergste wat je in een BB forum kan overkomen
Ik ben juist bang dat je je helemaal niet gaat inhouden en dat alle topics verplicht Lieske in de titel moeten dragenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij verbaasde die stemmen op hun ook niet, maar toch kan maar 1 stem een hele andere wending geven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je gelijk, maar gezien de gebeurtenissen in het huis van de afgelopen week (the big Menno-bashing), is deze uitkomst niet zo verrassend, hoor. Misschien de stemmen op Dido wel (had eigenlijk verwacht dat die naar Menno zouden gaan), maar de stemmen op Rob, Roel en Menno, verbaasten mij niet.
Ja, dan haalt dat de lol (waar het ook allemaal om draait denk ik) weg, van het lekker bespreken, roddelen en beoordelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet zijn omdat ik denk dat je je dan moet gaan inhouden. Dat heb ik voorgaande edities ook wel gemerkt aan andere mods. En inhouden is wel het laatste waar in zin aan heb.
Idd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:17 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Mij verbaasde die stemmen op hun ook niet, maar toch kan maar 1 stem een hele andere wending geven.
sommige komen heel ver terwijl omdat ze net 1 stem te weinig krijgen om op de bank te komen. Wees nou eerlijk als Gna Gna bij de eerste nominaties genoeg stemmen zou hebben gehad was ze allang vergeten. Je moet gewoon net de mazzel hebben dat de nominaties de goede kant op rollen.
Klopt maar het was voor Menno het slimst om op Rob te stemmen, als hij een bank confrontatie wilde met Rob.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:12 schreef BorTheWolf het volgende:
Je kan het dus nooit zeker berekenen, omdat er altijd wel iets onverwachts kan gebeuren met het stemmen
Dat vond ik dus ook en dacht Dido in de woonkamer zat ofzo, maar toen ging ik kijken en zag haar gewoon in bed liggen. Mn streams haperen wat dus heb het gesprek niet echt goed gevolgd, maar het ging over dat ze toch iemand moesten nomineren en dat het zaterdag na een feestje wel allemaal weer gezakt zal zijn enz. enz. Nog al raar omdat te gaan bespreken als de persoon in kwestie ook in diezelfde kamer verblijft....quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had de streams uitgezet omdat ik dacht dat ze sliepen, maar dat zou wel het toppunt zijn.
Dat Gnagna genoeg stemmen krijg om op de bank te belanden is een droom van mij die maar niet uit wil komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:17 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Mij verbaasde die stemmen op hun ook niet, maar toch kan maar 1 stem een hele andere wending geven.
sommige komen heel ver terwijl omdat ze net 1 stem te weinig krijgen om op de bank te komen. Wees nou eerlijk als Gna Gna bij de eerste nominaties genoeg stemmen zou hebben gehad was ze allang vergeten. Je moet gewoon net de mazzel hebben dat de nominaties de goede kant op rollen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:19 schreef -Delta- het volgende:
Bijna half 4 alweer, ik moet gaan
Slaap lekker allemaalen klepze nog
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:19 schreef -Delta- het volgende:
Bijna half 4 alweer, ik moet gaan
Slaap lekker allemaalen klepze nog
En soms is het gewoon tijd voor nieuw meubilair en pleur je het oude wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:21 schreef Lamon het volgende:
Is er dan helemaal niemand die zich een beetje zorgen maakt over het feit dat we volgende week verder moeten met een kunstbeenloze Big Brother?
Ik vind Rob geen held, maar hij hoorde toch een beetje bij het meubilair.
Denk dat over 2 weken je droom uit gaat komen! Chantal heeft vandaag haar eigen graf gegraven! Go Channie!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat Gnagna genoeg stemmen krijg om op de bank te belanden is een droom van mij die maar niet uit wil komen.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:22 schreef BorTheWolf het volgende:
Ben ook weg, straks weer vroeg op.![]()
Respect to all streamers. ok BBscanner![]()
Gedraag je dan ook niet zo. Relax scanman en zie niet overal spoken. Lach eens. En haal die briljante Nick Cave (of is het peter te bos) ens weg onder je naam en plaats daar een artiest die beter bij je postings past.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet zijn omdat ik denk dat je je dan moet gaan inhouden. Dat heb ik voorgaande edities ook wel gemerkt aan andere mods. En inhouden is wel het laatste waar in zin aan heb.
Ja maar, had droomman is nog niet gearriveerd. Dan laat BB haar toch niet gaan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk dat over 2 weken je droom uit gaat komen! Chantal heeft vandaag haar eigen graf gegraven! Go Channie!
Gaat echt niet gebeurenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
Hahaha! Ik word gek als jij opeens blauw bent!![]()
Ben juist benieuwd hoe het zich ontwikkeld als kok, schoonmaker, wasman & huispsycholoog Rob de deur uit is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:21 schreef Lamon het volgende:
Is er dan helemaal niemand die zich een beetje zorgen maakt over het feit dat we volgende week verder moeten met een kunstbeenloze Big Brother?
Ik vind Rob geen held, maar hij hoorde toch een beetje bij het meubilair.
Zo nou er is een heel topic verdwenenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
Die vent hoort er al een week niet meer in te zitten en moet daarom ook weg volgende week. Dat is een van de grootste fouten die Talpa dit seizoen gemaakt heeft. die manke nelis nog een kans geven. Terwijl het publiek het juist niet wilde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben juist benieuwd hoe het zich ontwikkeld als kok, schoonmaker, wasman & huispsycholoog Rob de deur uit is.![]()
Als ze dan nog bezig zijn met die kerel voor haar, gaat dat toch niet helemaal lukken ben ik bangquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk dat over 2 weken je droom uit gaat komen! Chantal heeft vandaag haar eigen graf gegraven! Go Channie!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:25 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo. Relax scanman en zie niet overal spoken. Lach eens. En haal die briljante Nick Cave (of is het peter te bos) ens weg onder je naam en plaats daar een artiest die beter bij je postings past.
Hummie zij laatst (in het programma woestijn ruiters) dat ze ook voor de TV zat te bidden dat Tanja niet werd weggestemd dus die zal wel weer gaan bidden dat Chantal er niet word uitgestemd en haar aanbiddingen zullen worden verhoordquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar, had droomman is nog niet gearriveerd. Dan laat BB haar toch niet gaan?
Zouden ze ontsporen, denk je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben juist benieuwd hoe het zich ontwikkeld als kok, schoonmaker, wasman & huispsycholoog Rob de deur uit is.![]()
Zeg dan maar gelijk van wie het wel is. Ben er nl. al een tijdje nieuwsgierig naar.quote:
roel want dat zijn die stille hints van roels vader in die brieven aan hem (grapje...) nee ik denk dat het wel hints zijn van zijn vader aan hem om hem duidelijk te maken dat hij meer in het huis moet doen (huishoudelijke kwarijtjes die nog te doen zijn thuis),dat het geld op de juiste plek verstopt ligt (kapotte lamp) en de woensdag avond discussie (misschien dat roel zijn meningen wat meer moet uiten ????) vind het anders zo raar dat een vader tegen een zoon die die 74 dagen niet gezien heeft alleen huishoudelijke info te melden heeft ...ben ik nu ook besmet met het ik zie in alles spoken virus ???quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
het overigen verhaal wis ik even... das voor later, maarquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Heb hier vanavond weer flink wat afgelachen, dus maak je vooral geen zorgen. Misschien tijd dat jij de boel eens wat losser gaat benaderen
![]()
Sorry, maar het is overduidelijk dat je nog vrij nieuw bent. Laat het gaan zou ik zo zeggen. Maak je niet zo druk om andere posters en concentreer je wat meer op de bewoners ofzo.
En Nick Cave?![]()
![]()
Ze heeft echt mazzel dat Chantal deze week niet op de bank zit. Anders was het knap lastig geworden voor hummie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hummie zij laatst (in het programma woestijn ruiters) dat ze ook voor de TV zat te bidden dat Tanja niet werd weggestemd dus die zal wel weer gaan bidden dat Chantal er niet word uitgestemd en haar aanbiddingen zullen worden verhoord![]()
toppiequote:Op vrijdag 4 november 2005 03:35 schreef Lamon het volgende:
Oh, mij favoriete 2 bewoners zijn weer wakker.
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg dan maar gelijk van wie het wel is. Ben er nl. al een tijdje nieuwsgierig naar.
mm ja.. zo is het.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:34 schreef Day het volgende:
Ben eigenlijk wel een beetje jaloers op Ingrid's borsten.![]()
Maar ik troost me maar met het feit dat ze nep zijn en dat ik een stuk ouder ben.
Hoezo? Misschien zit ik wel in een heel ander muziekscene!quote:
Joh, concentreer je op wat anders zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:35 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
het overigen verhaal wis ik even... das voor later, maar
Nick Cave of Peter te Bos
k3?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien zit ik wel in een heel ander muziekscene!
Klaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, concentreer je op wat anders zou ik zeggen.![]()
Yep! Heb alle cd's.quote:
Je moet meer in de filmrichting denkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar wie van wie is dat hoofd wat niet bij jouw postings past?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, concentreer je op wat anders zou ik zeggen.![]()
Of hij heeft niets met muziek te makenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Micky rourke, barfly?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet meer in de filmrichting denken
Kijk! Dat weet ik nou weer wel! Dus zo'n cultuurbarbaar ben ik niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:38 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar wie van wie is dat hoofd wat niet bij jouw postings past?
Sorry, maar dat je dat niet weet zegt me dan eigenlijk al wel genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:38 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar wie van wie is dat hoofd wat niet bij jouw postings past?
(k vrees dat je het niet gaat zeggen vannacht)
Ik mag hopen dat ik niet zoals de figuur op de avatar ben ja. Dus thanksquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk! Dat weet ik nou weer wel! Dus zo'n cultuurbarbaar ben ik niet.
In zijn 'psycho wekenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zouden ze ontsporen, denk je?
Rob was vaak stiekem ook wel een beetje de voeder van veel onderlinge confrontaties.
In in zijn psycho-weken, na de eerste nominatie was ie ongeevenaard. Of Dido moet dezelfde kant op gaan, maar ik vrees dat die wel weer bijtrekt.
Daar hoop ik ook al steeds op, maar lukt niet zo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:40 schreef Lamon het volgende:
Ik dacht dat we het meer over de bewoners zouden hebben?
En niet over Jackie, hoe goed ie ook mag zijn.
Ja, nu ben je wel arrogant, ja!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat je dat niet weet zegt me dan eigenlijk al wel genoeg.
Of ben ik nu weer arrogant
Ga door Scanman, laat je niet zo kennen joh. Poog te beledigen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik niet zoals de figuur op de avatar ben ja. Dus thanks
Denk het welquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:34 schreef Coraatje het volgende:
...ben ik nu ook besmet met het ik zie in alles spoken virus ???
Er is weer een chantal sessie bezig hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook al steeds op, maar lukt niet zo.
On topic luitjes
Is er nog iemand wakker?
Dan moet het haast wel met JN te maken hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:41 schreef PC eend het volgende:
![]()
Het is niet zo moeilijk, hij heeft het er vaak genoeg over gehad
ingrid, chantal en roelquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook al steeds op, maar lukt niet zo.
On topic luitjes
Is er nog iemand wakker?
staat geschreven op de bb site stukje dat ze allemaal brieven hebben gehadquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk het wel, heb de brief niet echt gehoord van Roel maar het zou best kunnen.
Ga het morgen even lezen, thanksquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
staat geschreven op de bb site stukje dat ze allemaal brieven hebben gehad
Het blijft vreemd dat ze het niet vlak voor of in de live hebben gedaan. Daar moet toch haast een reden voor zijn zou je denken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:45 schreef Lamon het volgende:
Het moet idd bijna wel zoiets als een survivalbaan zijn.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dan moet het haast wel met JN te maken hebben?
On topic: heeft Roel alweer zijn oranje badjas aan?
(sorry mensen, wordt een beetje melig, nu)
tsskquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
Streams maar weer aangezet.. en jahoor... Wakkere bewoners:
[afbeelding]
Ik denk dat dat meer een combinatie van tijd gunnen voor conditieverbetering en tegelijkertijd concentratie op de live-nominaties was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft vreemd dat ze het niet vlak voor of in de live hebben gedaan. Daar moet toch haast een reden voor zijn zou je denken.
het ging per ongeluk weer ff ontopicquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:48 schreef doka het volgende:
[..]
tssk, en daar kom je nu pas achter mijn beste scan?
![]()
Verwacht en hoop niet dat ze het huis uit moeten naar zee zoals Lieske zei. Geen contact met de buitenwereld!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:45 schreef Lamon het volgende:
Het moet idd bijna wel zoiets als een survivalbaan zijn.
Ja, ik had de streams al weer uitgezet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:48 schreef doka het volgende:
[..]
tssk, en daar kom je nu pas achter mijn beste scan?
![]()
Ik blijf erbij. Ze moeten nu echt menno en Dido naar elkaar gaan pushen. Dat geeft spanningen op zoveel vlakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:49 schreef Day het volgende:
Het was zo dom van Menno om zijn theorie aan Roel te vertellen.![]()
Ja die actie was niet slim dit gaat nu weer lekker gonzen door het huis. Maar mischien is dat juist zijn opzet. Veel geroddel over zichzelf uitroepen waardoor hij de underdog wordt. Wat hem sympathie oplevert buiten het huis.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:49 schreef Day het volgende:
Het was zo dom van Menno om zijn theorie aan Roel te vertellen.![]()
Nou, weet niet. Menno vertrouwt, in mijn ogen, de verkeerde mensen in dat huis.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja die actie was niet slim dit gaat nu weer lekker gonzen door het huis. Maar mischien is dat juist zijn opzet. Veel geroddel over zichzelf uitroepen waardoor hij de underdog wordt. Wat hem sympathie oplevert buiten het huis.
Zijn aanhankelijkheid aan Ingrid wordt zijn doodquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, weet niet. Menno vertrouwt, in mijn ogen, de verkeerde mensen in dat huis.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Of Chantal pakt het zo waanzinnig goed aan... óf de andere bewoners zijn echt stekeblind.
Menno had aan haar gevraagd of het in de groep bekend is dat Roel nog geeft om zijn ex (zoiets), omdat hij aan Menno had gevraagd of hij contact op wilde nemen om haar gerust te stellen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:58 schreef BBscanner het volgende:
Wat zei Ingrid net tegen Roel waardoor hij zo pissed is op Menno. Ik ga morgen tyfus mongool zeggen tegen Menno. Gaat dit weer over zijn Ex. Dan is Chantal nog erger.
Roel vertouwt dus ook de verkeerde mensen. Chantal en Ingrid zijn echt erg nu!
De rest is stekeblind en zijn meelopers. Je ziet gelijk dat iemand als Dido, wat toch geen meeloper is, gelijk wordt afgerekend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Of Chantal pakt het zo waanzinnig goed aan... óf de andere bewoners zijn echt stekeblind.
Ik ga van het tweede uit! Begrijp echt niet dat ze Chantal & Ingrid niet door hebben. Ze naaien die 2 echt op Menno en Roel!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
k Had niet verwacht dat ie in dit soort gelul zou trappen, maar tis gewoon een meeloper.quote:Op vrijdag 4 november 2005 04:01 schreef scanman01 het volgende:
Roel komt nu toch iets minder prettig over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |