Ben ik druk mee bezig. Zoals gezegd heb ik weinig zin om me te gaan verdedigen. Zeker niet tegenover iemand die zegt dat juist ik te persoonlijk ben in mijn berichtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:56 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Lach er overheen...Zeker tegen iemand die een *nieuwkomer* is.
Erg jammer ja... al is dat deco'tje van haar ook wel mooi om te zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hebben we nog altijd geen echt goede capture van. Zeker niet zoals we die van Nathalie wel hebben bijvoorbeeld.
Dan ben je zwaar gestoord jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat altijd samen met de mening over users.
Als ik zeg, dat ik Rob de meest lieve warme man in het huis vind, vraag je je toch ook eik meteen af, of ik wel in orde ben?![]()
Dat had hij gehoopt en daar was menno min of meer wel vanuit gegaan, dat Rob dan toch op de bank zou komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Geen ruk ?
Je kan het wel denken maar niet zeker weten. De rollen kunnen zomaar omgedraaid zijn. Als 1 stem van Menno of dido naar Roel was gegaan, had Rob nog geen eens op de bank gezeten dus hoe kan je zo gaan rekenen. Dan had de bank er wel wat anders uit gezien met Dido, Menno, Roel op de bank. Had Menno daar dan rekening mee gehouden ? Hij had nooit kunnen dromen dat 1 stem op Rob genoeg zou zijn om smanen met hem op de bank te zitten.
Heb het ook slecht hier op Fok vernomen, hoop echt dat ze die clown niet het huis in sturen. Heeft iemand hier meer info over?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ratelband heeft toch zelf allang verklaard dat hij niet meedoet?
Of loop ik achter?
Precies. En daar gaat het toch om. Iedereen heeft zijn voorkeuren of juist een "haat" jegens bepaalde bewoners. Maar ik heb liever dat ze de boel een standje hoger zetten, al worden de bewoners die ik okee vind daar de dupe van, dan dat het zo'n gemoedelijk zooitje blijft.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef BBscanner het volgende:
Ik zit niet in de redactie van BB, maar kan wel enigzins zien wat interessant is om te zorgen dat bewoners tegen elkaar worden opgezet. Dit was het geval bij Dido - Chantal Lieske.controverse.
Ik ben erg benieuwd wie gaat, ik heb een vermoeden dat Rob's achterban ook elke bankronde sterker wordt, maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno is zeer populair opeens. Geen kans op dat Rob Menno verslaat deze week
Oh ja wel, dat had hij allang uitgerekend. Rob had hoe dan ook op die bank gezeten vandaag, want hij kreeg nog altijd een stem van Menno.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Geen ruk ?
Je kan het wel denken maar niet zeker weten. De rollen kunnen zomaar omgedraaid zijn. Als 1 stem van Menno of dido naar Roel was gegaan, had Rob nog geen eens op de bank gezeten dus hoe kan je zo gaan rekenen. Dan had de bank er wel wat anders uit gezien met Dido, Menno, Roel op de bank. Had Menno daar dan rekening mee gehouden ? Hij had nooit kunnen dromen dat 1 stem op Rob genoeg zou zijn om samen met hem op de bank te zitten.
Het smeken begint al voor het vrijwillige exit topic dit jaar!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef Day het volgende:
Dus a.u.b. geen vrijwillige exit dit jaar.
Ze heeft NIET op een dansconservatorium gezeten? Dat meen je niet toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, je bent een goeie om een discussie mee te hebben. Maar door je zwak voor Lieske verlies je zo nu en dan de feiten wel eens uit het oog. (bvb. dat ze echt niet op een dansconservatorium heeft gezeten).
Zou ik niet opnieuw opstarten die discussie. Cynix heeft gister al een aantal van onze posts gewist, mocht je dat gemerkt hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft NIET op een dansconservatorium gezeten? Dat meen je niet toch?
Ik wil geenn ieuwe discussie uitlokken, maar dat heeft ze dus wel hè
De meningen verschillen alleen hoe goed iemand kan ballet dansen die op het conservatorium in enschede heeft gezeten.
Ik weet ook wel dat BB aan mindfucking doet en af en toe een bommetje plaatst. waar het mij om ging is dat Dido het kwalijk werd genomen, terwijl er meerdere personen op DAT moment niet meer mee deden aan het feestje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:55 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Rob is Menno zijn directe tegenstander, Rob maakt Menno veel zwart. Als Rob weg is neemt dat af, imo. Joost Trik-Trak is zijn vriend, met dat bonen incident rekent hij later af.
Ik zit niet in de redactie van BB, maar kan wel enigzins zien wat interessant is om te zorgen dat bewoners tegen elkaar worden opgezet. Dit was het geval bij Dido - Chantal Lieske.controverse.
Geen idee meer. Er is nu onduidelijkheid wanneer deze BB eindigt. Er werd eerst gezegd 15 december, maar nu schijnt het eind december te zijn. Allemaal zeer vaagquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wie gaat, ik heb een vermoeden dat Rob's achterban ook elke bankronde sterker wordt, maar we zullen zien.
Heb er al weer veel zin in.![]()
Komt er na die week eindelijk elke week een exit? Of is het weer nog niet zo ver?![]()
Kijk jij wel naar de streamsquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:58 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Geen ruk ?
Je kan het wel denken maar niet zeker weten. De rollen kunnen zomaar omgedraaid zijn. Als 1 stem van Menno of dido naar Roel was gegaan, had Rob nog geen eens op de bank gezeten dus hoe kan je zo gaan rekenen. Dan had de bank er wel wat anders uit gezien met Dido, Menno, Roel op de bank. Had Menno daar dan rekening mee gehouden ? Hij had nooit kunnen dromen dat 1 stem op Rob genoeg zou zijn om samen met hem op de bank te zitten.
En jij moet ook niet gaan (al ben je af en toe zwaar irri).quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Het smeken begint al voor het vrijwillige exit topic dit jaar!![]()
Open alvast een 'scanman moet blijven'' topic ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Het smeken begint al voor het vrijwillige exit topic dit jaar!![]()
Jammer dat je me niet gesnapt hebt in deze. Te persoonlijk boeit me niet, dat kan ook weer aandoenlijk zijn, te arrogant en betweterig stoort me wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik druk mee bezig. Zoals gezegd heb ik weinig zin om me te gaan verdedigen. Zeker niet tegenover iemand die zegt dat juist ik te persoonlijk ben in mijn berichten
Ik vraag het me ook nog steeds af...quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meningen verschillen alleen hoe goed iemand kan ballet dansen die op het conservatorium in enschede heeft gezeten.
Nee Scan dat heeft ze niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet gemerkt... en boeit me ook voor geen meter.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zou ik niet opnieuw opstarten die discussie. Cynix heeft gister al een aantal van onze posts gewist, mocht je dat gemerkt hebben.
Oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zou ik niet opnieuw opstarten die discussie. Cynix heeft gister al een aantal van onze posts gewist, mocht je dat gemerkt hebben.
Sorry dan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Jammer dat je me niet gesnapt hebt in deze. Te persoonlijk boeit me niet, dat kan ook weer aandoenlijk zijn, te arrogant en betweterig stoort me wel.
OH? OK.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je kan het dus niet uit rekenen of je moet het alle bewoners op de man gaan afvragen wat ze gaan stemmen. Of had jij het zien aankomen dat Dido 3 stemmen zou krijgen ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Oh ja wel, dat had hij allang uitgerekend. Rob had hoe dan ook op die bank gezeten vandaag, want hij kreeg nog altijd een stem van Menno.
Dus ze liegt keihard? Kom nou toch. Dat geloof je echt zel fnietquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Scan dat heeft ze niet.
Maar let's drop this discussion for now. Kom er nog op terug.
Ja, ik loop nu even weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |