Kijk! Dat weet ik nou weer wel! Dus zo'n cultuurbarbaar ben ik niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:38 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar wie van wie is dat hoofd wat niet bij jouw postings past?
Sorry, maar dat je dat niet weet zegt me dan eigenlijk al wel genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:38 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar wie van wie is dat hoofd wat niet bij jouw postings past?
(k vrees dat je het niet gaat zeggen vannacht)
Ik mag hopen dat ik niet zoals de figuur op de avatar ben ja. Dus thanksquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk! Dat weet ik nou weer wel! Dus zo'n cultuurbarbaar ben ik niet.
In zijn 'psycho wekenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zouden ze ontsporen, denk je?
Rob was vaak stiekem ook wel een beetje de voeder van veel onderlinge confrontaties.
In in zijn psycho-weken, na de eerste nominatie was ie ongeevenaard. Of Dido moet dezelfde kant op gaan, maar ik vrees dat die wel weer bijtrekt.
Daar hoop ik ook al steeds op, maar lukt niet zo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:40 schreef Lamon het volgende:
Ik dacht dat we het meer over de bewoners zouden hebben?
En niet over Jackie, hoe goed ie ook mag zijn.
Ja, nu ben je wel arrogant, ja!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat je dat niet weet zegt me dan eigenlijk al wel genoeg.
Of ben ik nu weer arrogant
Ga door Scanman, laat je niet zo kennen joh. Poog te beledigen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik niet zoals de figuur op de avatar ben ja. Dus thanks
Denk het welquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:34 schreef Coraatje het volgende:
...ben ik nu ook besmet met het ik zie in alles spoken virus ???
Er is weer een chantal sessie bezig hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook al steeds op, maar lukt niet zo.
On topic luitjes
Is er nog iemand wakker?
Dan moet het haast wel met JN te maken hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:41 schreef PC eend het volgende:
![]()
Het is niet zo moeilijk, hij heeft het er vaak genoeg over gehad
ingrid, chantal en roelquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook al steeds op, maar lukt niet zo.
On topic luitjes
Is er nog iemand wakker?
staat geschreven op de bb site stukje dat ze allemaal brieven hebben gehadquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk het wel, heb de brief niet echt gehoord van Roel maar het zou best kunnen.
Ga het morgen even lezen, thanksquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
staat geschreven op de bb site stukje dat ze allemaal brieven hebben gehad
Het blijft vreemd dat ze het niet vlak voor of in de live hebben gedaan. Daar moet toch haast een reden voor zijn zou je denken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:45 schreef Lamon het volgende:
Het moet idd bijna wel zoiets als een survivalbaan zijn.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dan moet het haast wel met JN te maken hebben?
On topic: heeft Roel alweer zijn oranje badjas aan?
(sorry mensen, wordt een beetje melig, nu)
tsskquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
Streams maar weer aangezet.. en jahoor... Wakkere bewoners:
[afbeelding]
Ik denk dat dat meer een combinatie van tijd gunnen voor conditieverbetering en tegelijkertijd concentratie op de live-nominaties was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft vreemd dat ze het niet vlak voor of in de live hebben gedaan. Daar moet toch haast een reden voor zijn zou je denken.
het ging per ongeluk weer ff ontopicquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:48 schreef doka het volgende:
[..]
tssk, en daar kom je nu pas achter mijn beste scan?
![]()
Verwacht en hoop niet dat ze het huis uit moeten naar zee zoals Lieske zei. Geen contact met de buitenwereld!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:45 schreef Lamon het volgende:
Het moet idd bijna wel zoiets als een survivalbaan zijn.
Ja, ik had de streams al weer uitgezet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:48 schreef doka het volgende:
[..]
tssk, en daar kom je nu pas achter mijn beste scan?
![]()
Ik blijf erbij. Ze moeten nu echt menno en Dido naar elkaar gaan pushen. Dat geeft spanningen op zoveel vlakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:49 schreef Day het volgende:
Het was zo dom van Menno om zijn theorie aan Roel te vertellen.![]()
Ja die actie was niet slim dit gaat nu weer lekker gonzen door het huis. Maar mischien is dat juist zijn opzet. Veel geroddel over zichzelf uitroepen waardoor hij de underdog wordt. Wat hem sympathie oplevert buiten het huis.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:49 schreef Day het volgende:
Het was zo dom van Menno om zijn theorie aan Roel te vertellen.![]()
Nou, weet niet. Menno vertrouwt, in mijn ogen, de verkeerde mensen in dat huis.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja die actie was niet slim dit gaat nu weer lekker gonzen door het huis. Maar mischien is dat juist zijn opzet. Veel geroddel over zichzelf uitroepen waardoor hij de underdog wordt. Wat hem sympathie oplevert buiten het huis.
Zijn aanhankelijkheid aan Ingrid wordt zijn doodquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, weet niet. Menno vertrouwt, in mijn ogen, de verkeerde mensen in dat huis.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Of Chantal pakt het zo waanzinnig goed aan... óf de andere bewoners zijn echt stekeblind.
Menno had aan haar gevraagd of het in de groep bekend is dat Roel nog geeft om zijn ex (zoiets), omdat hij aan Menno had gevraagd of hij contact op wilde nemen om haar gerust te stellen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:58 schreef BBscanner het volgende:
Wat zei Ingrid net tegen Roel waardoor hij zo pissed is op Menno. Ik ga morgen tyfus mongool zeggen tegen Menno. Gaat dit weer over zijn Ex. Dan is Chantal nog erger.
Roel vertouwt dus ook de verkeerde mensen. Chantal en Ingrid zijn echt erg nu!
De rest is stekeblind en zijn meelopers. Je ziet gelijk dat iemand als Dido, wat toch geen meeloper is, gelijk wordt afgerekend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Of Chantal pakt het zo waanzinnig goed aan... óf de andere bewoners zijn echt stekeblind.
Ik ga van het tweede uit! Begrijp echt niet dat ze Chantal & Ingrid niet door hebben. Ze naaien die 2 echt op Menno en Roel!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |