Als ik niet op vakantie was de laatste drie weken had ik een mailtje gestuurd. En hier ben ik eerlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
Qua tijd zou ik het heel goed kunnen, maar ik ben bang dat ik mezelf ga inhouden... en dat lijkt me wel het ergste wat je in een BB forum kan overkomen
Ik ben juist bang dat je je helemaal niet gaat inhouden en dat alle topics verplicht Lieske in de titel moeten dragenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Qua tijd zou ik het heel goed kunnen, maar ik ben bang dat ik mezelf ga inhouden... en dat lijkt me wel het ergste wat je in een BB forum kan overkomen
Mij verbaasde die stemmen op hun ook niet, maar toch kan maar 1 stem een hele andere wending geven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je gelijk, maar gezien de gebeurtenissen in het huis van de afgelopen week (the big Menno-bashing), is deze uitkomst niet zo verrassend, hoor. Misschien de stemmen op Dido wel (had eigenlijk verwacht dat die naar Menno zouden gaan), maar de stemmen op Rob, Roel en Menno, verbaasten mij niet.
Ja, dan haalt dat de lol (waar het ook allemaal om draait denk ik) weg, van het lekker bespreken, roddelen en beoordelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet zijn omdat ik denk dat je je dan moet gaan inhouden. Dat heb ik voorgaande edities ook wel gemerkt aan andere mods. En inhouden is wel het laatste waar in zin aan heb.
Idd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:17 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Mij verbaasde die stemmen op hun ook niet, maar toch kan maar 1 stem een hele andere wending geven.
sommige komen heel ver terwijl omdat ze net 1 stem te weinig krijgen om op de bank te komen. Wees nou eerlijk als Gna Gna bij de eerste nominaties genoeg stemmen zou hebben gehad was ze allang vergeten. Je moet gewoon net de mazzel hebben dat de nominaties de goede kant op rollen.
Klopt maar het was voor Menno het slimst om op Rob te stemmen, als hij een bank confrontatie wilde met Rob.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:12 schreef BorTheWolf het volgende:
Je kan het dus nooit zeker berekenen, omdat er altijd wel iets onverwachts kan gebeuren met het stemmen
Dat vond ik dus ook en dacht Dido in de woonkamer zat ofzo, maar toen ging ik kijken en zag haar gewoon in bed liggen. Mn streams haperen wat dus heb het gesprek niet echt goed gevolgd, maar het ging over dat ze toch iemand moesten nomineren en dat het zaterdag na een feestje wel allemaal weer gezakt zal zijn enz. enz. Nog al raar omdat te gaan bespreken als de persoon in kwestie ook in diezelfde kamer verblijft....quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had de streams uitgezet omdat ik dacht dat ze sliepen, maar dat zou wel het toppunt zijn.
Dat Gnagna genoeg stemmen krijg om op de bank te belanden is een droom van mij die maar niet uit wil komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:17 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Mij verbaasde die stemmen op hun ook niet, maar toch kan maar 1 stem een hele andere wending geven.
sommige komen heel ver terwijl omdat ze net 1 stem te weinig krijgen om op de bank te komen. Wees nou eerlijk als Gna Gna bij de eerste nominaties genoeg stemmen zou hebben gehad was ze allang vergeten. Je moet gewoon net de mazzel hebben dat de nominaties de goede kant op rollen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:19 schreef -Delta- het volgende:
Bijna half 4 alweer, ik moet gaan
Slaap lekker allemaalen klepze nog
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:19 schreef -Delta- het volgende:
Bijna half 4 alweer, ik moet gaan
Slaap lekker allemaalen klepze nog
En soms is het gewoon tijd voor nieuw meubilair en pleur je het oude wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:21 schreef Lamon het volgende:
Is er dan helemaal niemand die zich een beetje zorgen maakt over het feit dat we volgende week verder moeten met een kunstbeenloze Big Brother?
Ik vind Rob geen held, maar hij hoorde toch een beetje bij het meubilair.
Denk dat over 2 weken je droom uit gaat komen! Chantal heeft vandaag haar eigen graf gegraven! Go Channie!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat Gnagna genoeg stemmen krijg om op de bank te belanden is een droom van mij die maar niet uit wil komen.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:22 schreef BorTheWolf het volgende:
Ben ook weg, straks weer vroeg op.![]()
Respect to all streamers. ok BBscanner![]()
Gedraag je dan ook niet zo. Relax scanman en zie niet overal spoken. Lach eens. En haal die briljante Nick Cave (of is het peter te bos) ens weg onder je naam en plaats daar een artiest die beter bij je postings past.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet zijn omdat ik denk dat je je dan moet gaan inhouden. Dat heb ik voorgaande edities ook wel gemerkt aan andere mods. En inhouden is wel het laatste waar in zin aan heb.
Ja maar, had droomman is nog niet gearriveerd. Dan laat BB haar toch niet gaan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk dat over 2 weken je droom uit gaat komen! Chantal heeft vandaag haar eigen graf gegraven! Go Channie!
Gaat echt niet gebeurenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
Hahaha! Ik word gek als jij opeens blauw bent!![]()
Ben juist benieuwd hoe het zich ontwikkeld als kok, schoonmaker, wasman & huispsycholoog Rob de deur uit is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:21 schreef Lamon het volgende:
Is er dan helemaal niemand die zich een beetje zorgen maakt over het feit dat we volgende week verder moeten met een kunstbeenloze Big Brother?
Ik vind Rob geen held, maar hij hoorde toch een beetje bij het meubilair.
Zo nou er is een heel topic verdwenenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
Zou ik niet opnieuw opstarten die discussie. Cynix heeft gister al een aantal van onze posts gewist, mocht je dat gemerkt hebben.
Die vent hoort er al een week niet meer in te zitten en moet daarom ook weg volgende week. Dat is een van de grootste fouten die Talpa dit seizoen gemaakt heeft. die manke nelis nog een kans geven. Terwijl het publiek het juist niet wilde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben juist benieuwd hoe het zich ontwikkeld als kok, schoonmaker, wasman & huispsycholoog Rob de deur uit is.![]()
Als ze dan nog bezig zijn met die kerel voor haar, gaat dat toch niet helemaal lukken ben ik bangquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk dat over 2 weken je droom uit gaat komen! Chantal heeft vandaag haar eigen graf gegraven! Go Channie!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:25 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo. Relax scanman en zie niet overal spoken. Lach eens. En haal die briljante Nick Cave (of is het peter te bos) ens weg onder je naam en plaats daar een artiest die beter bij je postings past.
Hummie zij laatst (in het programma woestijn ruiters) dat ze ook voor de TV zat te bidden dat Tanja niet werd weggestemd dus die zal wel weer gaan bidden dat Chantal er niet word uitgestemd en haar aanbiddingen zullen worden verhoordquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar, had droomman is nog niet gearriveerd. Dan laat BB haar toch niet gaan?
Zouden ze ontsporen, denk je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben juist benieuwd hoe het zich ontwikkeld als kok, schoonmaker, wasman & huispsycholoog Rob de deur uit is.![]()
Zeg dan maar gelijk van wie het wel is. Ben er nl. al een tijdje nieuwsgierig naar.quote:
roel want dat zijn die stille hints van roels vader in die brieven aan hem (grapje...) nee ik denk dat het wel hints zijn van zijn vader aan hem om hem duidelijk te maken dat hij meer in het huis moet doen (huishoudelijke kwarijtjes die nog te doen zijn thuis),dat het geld op de juiste plek verstopt ligt (kapotte lamp) en de woensdag avond discussie (misschien dat roel zijn meningen wat meer moet uiten ????) vind het anders zo raar dat een vader tegen een zoon die die 74 dagen niet gezien heeft alleen huishoudelijke info te melden heeft ...ben ik nu ook besmet met het ik zie in alles spoken virus ???quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
het overigen verhaal wis ik even... das voor later, maarquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Heb hier vanavond weer flink wat afgelachen, dus maak je vooral geen zorgen. Misschien tijd dat jij de boel eens wat losser gaat benaderen
![]()
Sorry, maar het is overduidelijk dat je nog vrij nieuw bent. Laat het gaan zou ik zo zeggen. Maak je niet zo druk om andere posters en concentreer je wat meer op de bewoners ofzo.
En Nick Cave?![]()
![]()
Ze heeft echt mazzel dat Chantal deze week niet op de bank zit. Anders was het knap lastig geworden voor hummie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hummie zij laatst (in het programma woestijn ruiters) dat ze ook voor de TV zat te bidden dat Tanja niet werd weggestemd dus die zal wel weer gaan bidden dat Chantal er niet word uitgestemd en haar aanbiddingen zullen worden verhoord![]()
toppiequote:Op vrijdag 4 november 2005 03:35 schreef Lamon het volgende:
Oh, mij favoriete 2 bewoners zijn weer wakker.
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg dan maar gelijk van wie het wel is. Ben er nl. al een tijdje nieuwsgierig naar.
mm ja.. zo is het.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:34 schreef Day het volgende:
Ben eigenlijk wel een beetje jaloers op Ingrid's borsten.![]()
Maar ik troost me maar met het feit dat ze nep zijn en dat ik een stuk ouder ben.
Hoezo? Misschien zit ik wel in een heel ander muziekscene!quote:
Joh, concentreer je op wat anders zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:35 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
het overigen verhaal wis ik even... das voor later, maar
Nick Cave of Peter te Bos
k3?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien zit ik wel in een heel ander muziekscene!
Klaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, concentreer je op wat anders zou ik zeggen.![]()
Yep! Heb alle cd's.quote:
Je moet meer in de filmrichting denkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar wie van wie is dat hoofd wat niet bij jouw postings past?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, concentreer je op wat anders zou ik zeggen.![]()
Of hij heeft niets met muziek te makenquote:Op vrijdag 4 november 2005 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Micky rourke, barfly?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet meer in de filmrichting denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |