Welnee, wij zijn een community!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
Ah, de irritaties op het forum gaan nu eindelijk ook een beetje groeien!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nu eindelijk goed gaat. Haat en nijd willen we zien.
Gelukkig dat iemand die het ook allemaal volgt ook een mening durft te geven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:32 schreef style het volgende:
Dit vind ik dus weglopen voor een discussie, hetzelfde als waar jij Dido van beschuldigt.
Was geen reactie op jouw mening hoor.quote:
Ik kijk meer streams dan uitzendingen, gaf het alleen als voorbeeld aan. De Aerobics van ingrid was VOOR de DBK en toen deed iedereen mee. NA de DBK zat Dido op het aanrecht en Menno op de fiest en joost op de buikspier trainer. Dansden dus ook niet mee, laat staan drinken tijdens en sporten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je kan beter naar de streams kijken dan naar de uitzendig. BB wil nl. ook vaak de waarheid verdraaien. Ingrid was toch ook als drill instructor bezig. Dido dronk geen alcohol en werd daarom naar de DBK geroepen dat ze moest kiezen of meedoen (dansen en drinken) of allemaal stoppen. Menno dronk wel een biertje mee, zijn eerste reactie was echter nee maar omdat de rest het wilde heeft hij ingestemd.
Oh please zeg, ik heb continu zitten te discusseren met Scanquote:
Denk je dat ik hier een discussie over mezelf ga beginnen dan? Het gaat hier over de bewoners van BB hoor. Als ik een persoonlijke aanval wil of wat dan ook, dan ga ik wel naar een ander forum. Als jij mij zwak vind op dit forum, moet je dat zelf weten. Ik ga dat niet weerleggen of wat dan ook. Helemaal geen zin aan. Ik kom hier om lekker over de bewoners te lullen, verder niet.quote:
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu dus welquote:
Die 2 zaken zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden als het goed gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, ik bedoelde eik in het huis![]()
![]()
Nee hoor, Scan! Gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu dus wel
Ik begrijp dat ik wat minder fanatiek moet zijn in mijn positieve posts over bepaalde bewoners.
Dat zit er alleen niet in helaas
De rellen hier zijn zo gemaakt, die in het huis helaas niet altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die 2 zaken zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden als het goed gaat.
Absoluut.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet trouwens hoe jij over mij denkt. Ik ga er vanuit dat dat wederzijds is.
BB heeft Dido er gewoon uitgepikt om te kijken wat de gevolgen waren. Het heeft gewerkt Dido was degene die het feestje verpeste en heeft nu 3 stemmen (welke niet alleen daarop zijn gebaseerd maar deels wel, imo.) Menno had zowiezo al stemmen dus was dat niet leuk voor BB.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:36 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik kijk meer streams dan uitzendingen, gaf het alleen als voorbeeld aan. De Aerobics van ingrid was VOOR de DBK en toen deed iedereen mee. NA de DBK zat Dido op het aanrecht en Menno op de fiest en joost op de buikspier trainer. Dansden dus ook niet mee, laat staan drinken tijdens en sporten.
Je hoeft hier geen discussie over jezelf te beginnen, integendeel. Maar je roept het wel voortdurend op. Als je hier komt om alleen over bewoners te lullen, zou k zeggen: Doe dat dan ook eens!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat ik hier een discussie over mezelf ga beginnen dan? Het gaat hier over de bewoners van BB hoor. Als ik een persoonlijke aanval wil of wat dan ook, dan ga ik wel naar een ander forum. Als jij mij zwak vind op dit forum, moet je dat zelf weten. Ik ga dat niet weerleggen of wat dan ook. Helemaal geen zin aan. Ik kom hier om lekker over de bewoners te lullen, verder niet.
Er is altijd iets waar we ons op zullen kunnen verheugen: de dag waarop Chantal weer terug de maatschappij inmoet. Op straat, bij haar collega's op het werk, de weinige vriendinnen die ze heeft....quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:43 schreef Day het volgende:
Chantal denkt echt dat ze BB-expert is, hè?
Zegt ze eens een keer iets goedsquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:44 schreef Jane het volgende:
Chantal denkt dat Menno er niet sympathieker op geworden is door zijn motivatie voor de nominatie van Rob
Fout, Chantal. FOUT!
Die lult nergens anders over dan het *spel*.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:43 schreef Day het volgende:
Chantal denkt echt dat ze BB-expert is, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |