Wat levelen we goed danquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Delta![]()
Had ik ook.
Eerst wilde ik die TT Tanja eruit (wat een kwal was dat) ballonetje was zo door en nu menno de slik !
Precies... Dido en Menno tegen de rest, lijkt me perfect. Dat kunnen ze makkelij winnen van die loosers aan de andere kant.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Werd wel tijd ook.
Nu maar hopen dat de bewoners hun woorden morgen niet weer inslikken.
Ik hoop ook dat Menno en Dido als nog naar elkaar trekken, ze kunnen leuke "outsiders" worden, en misschien kan Menno dan een beetje karakter beginnen te ontwikkelen.
Slim gezien, net als de Lieske stem na een week Rob bashen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:10 schreef mijn23 het volgende:
chantal haat menno veel meer maar die chantal heeft gewoon op dido gestemd omdat ze wist dat er dan weer meer mensen op de bank kwamen,net hetzelfde als toen ze niet op rob stemde
Menno is gewoon een hele gladde. let maaar op. Anders kijk je wat afleveringen terug op de talpa site.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee heb ook niet het idee dat Menno weinig manipuleert hij peilt wel wat een ander zijn mening is over zaken. Chantal is nummer 1 in manipuleren/ zwart maken van anderen gevolgd door Rob. Imo.
Nathalie was de gabber toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
Zei Chantal nou net dat Dido gabber is geweest?![]()
Dat had ik nou echt niet achter die tuttige Heemsteedse tut gezocht![]()
Er zijn veel gladdere mensen dan Menno in dat huis. Ik noem een Nathalie, een Chantal, een Rob, een Ingrid en, in mindere mate, een Roel en een Joost. Allemaal veel gladder en veel gemener.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:18 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Menno is gewoon een hele gladde. let maaar op. Anders kijk je wat afleveringen terug op de talpa site.
Volgens mij ging die wel naar feesten, maar goed Tanja ging ook naar Hellraiser enzo.quote:
Sorry maar kijk elke dag en ook veel streams dus weet echt wel wat voor beeld ik heb over Menno.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:18 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Menno is gewoon een hele gladde. let maaar op. Anders kijk je wat afleveringen terug op de talpa site.
Absoluut niet (op GNA GNA na dan, maar die is ook niet populair op de polls en menno wel). Menno speelt een spelletje en wil het brave jongetje van de klas zijn. Menno is een huichelaar !quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn veel gladdere mensen dan Menno in dat huis. Ik noem een Nathalie, een Chantal, een Rob, een Ingrid en, in mindere mate, een Roel en een Joost. Allemaal veel gladder en veel gemener.
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar doe het toch. Scanman, ik vind jouw uitermate zwak in dit hele Fokforum. k zit al jaren op fora, en zelden zo'n mooi forum meegemaakt als deze. Maar k vind jouw een zwakke schakel, vooral door de houding *ik kom hier al jaren en weet alles beter*, die enorme arrogantie en vooral dat denigrerende naar andere mensen toe... zo'n enorme afstand en arrogantie. De betweter. Die werkelijk overdreven liefde naar Lieske toe, compleet blind voor al haar fouten, maar ondertussen degene die het dichts bij de populariteit van Lieske komt bewust afbranden. Afgelopen week Menno, en Dido zal de volgende week degene zijn die de aandacht van Lieske afleidt. Juist dat maakt je weer zo zwak, of eigenlijk , voor mij als nieuwkomer op Fok, het lachertje. T probleem hier is, dat je net als rob, een hoop aanhang hebt, en dat een de meelopers daarom voorzichtig worden...quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo, die zag ik even mijlenver aankomen. Maar goed, was te verwachten natuurlijk.
Ik heb geen zin om mezelf te gaan verdedigen, want het gaat nog altijd over de bewoners natuurlijk. En als jij mijn discussies hier op fok, op een witte pagina met letters, wilt vergelijken met een real life discussie, is dat ook prima. Misschien ben ik dan ook een eikel die discussies uit de weg gaat of weg loopt (alles behalve dat, maar goed...)
Neemt niet weg dat ik Dido uitermate zwak vond dat ze even snel haar gal spuwde en zonder Lieske een enkel weerwoord te gunnen, meteen wegliep. Maar jij mag vinden wat jij vindt. En wat jij vindt is ook al heel lang duidelijk. Je haalt er nu zelfs mijn postverleden bij om die mening kracht bij te zetten.
Hier sluit ik mezelf helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Sorry maar kijk elke dag en ook veel streams dus weet echt wel wat voor beeld ik heb over Menno.
Chantal en Rob zijn echt meesters in de manipulatie zelf jij trapt erin![]()
Ik ga nu even voor mijn vriendje Gert opkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo, die zag ik even mijlenver aankomen. Maar goed, was te verwachten natuurlijk.
Ik heb geen zin om mezelf te gaan verdedigen, want het gaat nog altijd over de bewoners natuurlijk. En als jij mijn discussies hier op fok, op een witte pagina met letters, wilt vergelijken met een real life discussie, is dat ook prima. Misschien ben ik dan ook een eikel die discussies uit de weg gaat of weg loopt (alles behalve dat, maar goed...)
Neemt niet weg dat ik Dido uitermate zwak vond dat ze even snel haar gal spuwde en zonder Lieske een enkel weerwoord te gunnen, meteen wegliep. Maar jij mag vinden wat jij vindt. En wat jij vindt is ook al heel lang duidelijk. Je haalt er nu zelfs mijn postverleden bij om die mening kracht bij te zetten.
Ok, Tanja is hardcore gabberquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij ging die wel naar feesten, maar goed Tanja ging ook naar Hellraiser enzo.
Tis dat mensen steeds zeggen dat Menno glad is, en ik blijf er naar zoeken. Maar mis blijkbaar steeds die streams. Dat ie afstandelijk is, is wel zo. M.i, komt dat vooral omdat hij zicht in het begin heeft voorgenomen om over ene hoop dingen niet te praten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn veel gladdere mensen dan Menno in dat huis. Ik noem een Nathalie, een Chantal, een Rob, een Ingrid en, in mindere mate, een Roel en een Joost. Allemaal veel gladder en veel gemener.
Ingrid heeft een groot complex...1 opmerking en hop het kaartenhuis stort in.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido is heel apart, maar ze verbergt iets, ik weet alleen niet wat
En datzelfde geldt ook voor Ingrid...
Valt wel op idd!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:24 schreef Lamon het volgende:
Menno en Dido staan trouwens ineens op eenzame hoogte op de Talpa-poll.
De gemiddelde mens heeft dus blijkbaar echt een teringhekel aan deze bewoners. Iedereen die er even buiten valt, stijgt meteen als de neten.
Je kan beter naar de streams kijken dan naar de uitzendig. BB wil nl. ook vaak de waarheid verdraaien. Ingrid was toch ook als drill instructor bezig. Dido dronk geen alcohol en werd daarom naar de DBK geroepen dat ze moest kiezen of meedoen (dansen en drinken) of allemaal stoppen. Menno dronk wel een biertje mee, zijn eerste reactie was echter nee maar omdat de rest het wilde heeft hij ingestemd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:21 schreef BorTheWolf het volgende:
Dido wordt aangevallen dat ze zogenaamd het feestje zou hebben verpest, maar de beelden wijzen uit (van de uitzending van vanavond) dat tijdens het feestje zowel Menno als Joost aan het sporten waren.
Dat mag je vinden. Dank je voor je uitgebreide post. Je zegt het zelf al: je bent nieuwkomerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar doe het toch. Scanman, ik vind jouw uitermate zwak in dit hele Fokforum. knip
Rob in het begin zeker, nu in mindere maten. Gna Gna nog steeds, daar heb je gelijk in. Maar die ballon van menno prik ok ook zo door en jij/jullie ? Het been en Gna Gna zijn ook niet populair in de polls vandaar mijn verbazing ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Sorry maar kijk elke dag en ook veel streams dus weet echt wel wat voor beeld ik heb over Menno.
Ja, erg flauw van 'm. Roel speelt wel vaker een kwalijke rol sinds hij zo op Dido geilt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:22 schreef schatje het volgende:
Roel is ook een gluiperd hoor. Telkens maar weer een schepje er bovenop doen als het om Menno gaat. Maar hij was wel 10 keer zo bonter zegt ie dan. Feit is dat Menno uiteindelijk wel gewoon mee deed met het feest en gewoon een biertje dronk.
Als jij daar zo over denkt, okee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat mag je vinden. Dank je voor je uitgebreide post. Je zegt het zelf al: je bent nieuwkomer
Je vindt het vast niet erg dat ik heel weinig waarde hecht aan je mening.
Wat mij betreft is scanman01 ook nog gewoon een newbie hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef Utwodublin het volgende:
*ik kom hier al jaren en weet alles beter*, die enorme arrogantie en vooral dat denigrerende naar andere mensen toe... zo'n enorme afstand en arrogantie. De betweter.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Dank je voor je uitgebreide post. Je zegt het zelf al: je bent nieuwkomer
Ah, de irritaties op het forum gaan nu eindelijk ook een beetje groeien!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:29 schreef Lamon het volgende:
(Ik ben nu een beetje aan het zuigen, geinspireerd door de uitzending van vanavond.)
Ik had niet anders verwacht!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:28 schreef Jane het volgende:
Ja, ik ga naar bed.
Veel plezier nog met Chantal en Roel.
Slaap lekker Janequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:28 schreef Jane het volgende:
Ja, ik ga naar bed.
Veel plezier nog met Chantal en Roel.
Voor de duidelijkheid;quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:24 schreef Lamon het volgende:
Menno en Dido staan trouwens ineens op eenzame hoogte op de Talpa-poll.
De gemiddelde mens heeft dus blijkbaar echt een teringhekel aan deze bewoners. Iedereen die er even buiten valt, stijgt meteen als de neten.
Ben het helemaal met je eens, behalve het tikkeltje verschil dat ik Menno met Chantal en Rob zou omwisselen in de zinnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit vind ik dus weglopen voor een discussie, hetzelfde als waar jij Dido van beschuldigt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nu eindelijk goed gaat. Haat en nijd willen we zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah, de irritaties op het forum gaan nu eindelijk ook een beetje groeien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |