Ik zou haar er juist instemmen... dan gebeurt er tenminste nog wat. Anders word het helemaal een ingeslapen zooi. Je ziet wat haar nominatie veroorzaakt heeft vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Chantal vliegt er ook gelijk uit als ze eindelijk eens op de bank komt.
Precies!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:01 schreef Rica het volgende:
Zie je het is Dido's schuld. Zij had bij Chantal moeten komen praten.
Ik heb vanaf dag 1 door die ballon heen geprikt, heb hem nooit gemogen. Hij mag er (zoals altijd) komende exit dus van mij uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef BorTheWolf het volgende:
Kan iemand mij vertellen WHY THE FUCK die menno zo populair is op alle polls ?
Zijn er nog meer streamers die door zijn ballon heen prikken of zijn er juist mensen die het leuk vinden dat hij het spel zo speelt. Ik snap het nl niet waarom hij zo populair is.
Chantal, want zij zit (nog) niet op de bank.quote:
Ik snap het ook niet helemaal, omdat ze zelf altijd heeft gezegd, dat ze ook koninginnegedrag vertoond.quote:
En dat heb ik dus vanaf dag 1 met Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 door die ballon heen geprikt, heb hem nooit gemogen. Hij mag er (zoals altijd) komende exit dus van mij uit![]()
Straight ?Heb je hem de afgelopen dagen niet joost zien bewerken de afgelopen dagen ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Simpel. Hij speelt het spel 'straight'.
Oh wacht, dat had ik ook met Tanjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef style het volgende:
[..]
En dat heb ik dus vanaf dag 1 met Rob
Hij laat zich inderdaad flink inpalmen door Didoquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Roel heeft duidelijk niet door hoe je een strontvlieg tactisch van je weg moet houden, minpuntje voor Roel
Slaap lekker Ricaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef Rica het volgende:
2.00 uur geweest, mooie tijd om af te haken. Trusten allemaal
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef cuall het volgende:
TT![]()
Ik ga slapen, volgens mij is het schuim er nu wel vanaf![]()
![]()
Nee heb hem nog niet kunnen betrappen op manipulatie ed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Straight ?Heb je hem de afgelopen dagen niet joost zien bewerken de afgelopen dagen ?
Zo is het go Day... dido doet niet mee met de *algemene opinie&* in het huis en zit gelijk naast Menno op de bank. Go Dido En Menno... en laat de rest van de meelopers hun eigen spel spelenquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef Rica het volgende:
2.00 uur geweest, mooie tijd om af te haken. Trusten allemaal
Volgens mij hadden weinig fokkers dat verwacht, dat ze zo lang bankloos zou blijvenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef style het volgende:
[..]
Chantal, want zij zit (nog) niet op de bank.![]()
Nee, zo bedoelde ik het niet. Chantal zegt net dat ze zich heel de week al aan Dido liep te ergeren en dat Dido dat schijnbaar wist, want ze heeft tegen Nathalie gezegd dat ze een stem van Chantal verwachtte. Chantal vindt dat Dido dan naar haar toe had moeten komen om te vragen waarom ze boos was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, omdat ze zelf altijd heeft gezegd, dat ze ook koninginnegedrag vertoond.
Maar goed...ik zie Dido niet weggestemd worden.
MPS?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Jane het volgende:
Die Ingrid, die heeft gewoon een zware psychische stoornis hoor. Hoe die van de ene op de andere minuut kan veranderen...
Deltaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh wacht, dat had ik ook met Tanja![]()
Zo, die zag ik even mijlenver aankomen. Maar goed, was te verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Maar ik geloof niet zo, dat je je op Fok regelmatig zo hebt laten opnaaien dat je met veel vertoon verklaarde met posten te stoppen, en dat je dat dan in het dagelijkse leven helemaal niét zou hebben.
Ik wil je niet per se klemlullen, maar ik vind het nergens op slaan dat je zo door blijft hakken op het feit dat Dido even haar emoties niet meester was. Het laaide ineens op, die discussie. Dido was net klaar met Chantal, en ging toen iets te snel door op Lieske want ze was nog veel te kwaad. Dat heb je als je tegenover meerdere mensen de discussie aangaat. Was niet slim. Maar wel flink. En om haar dan zo af te rekenen op die 10 seconden dat ze wegliep.... dat bedoel ik: kijk eens naar jezelf, verplaats je eens in die situatie.
Chantal-logica.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet. Chantal zegt net dat ze zich heel de week al aan Dido liep te ergeren en dat Dido dat schijnbaar wist, want ze heeft tegen Nathalie gezegd dat ze een stem van Chantal verwachtte. Chantal vindt dat Dido dan naar haar toe had moeten komen om te vragen waarom ze boos was.
U gaat doorrrrr voor de Magnetrrrrronquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:10 schreef mijn23 het volgende:
chantal haat menno veel meer maar die chantal heeft gewoon op dido gestemd omdat ze wist dat er dan weer meer mensen op de bank kwamen,net hetzelfde als toen ze niet op rob stemde
Bron?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:10 schreef mijn23 het volgende:
chantal haat menno veel meer maar die chantal heeft gewoon op dido gestemd omdat ze wist dat er dan weer meer mensen op de bank kwamen,net hetzelfde als toen ze niet op rob stemde
Oh nee ik reageerde ook niet exact op wat je zei, meer over het koninginnegedrag in het algemeen.quote:
Dat had ik nog niet gehoord, idd dom gedrag van Dido dan...quote:Chantal zegt net dat ze zich heel de week al aan Dido liep te ergeren en dat Dido dat schijnbaar wist, want ze heeft tegen Nathalie gezegd dat ze een stem van Chantal verwachtte. Chantal vindt dat Dido dan naar haar toe had moeten komen om te vragen waarom ze boos was.
Dus men moet dus naar de queen toekomen. Dezelfde queen die beweert dat ze alles recht voor z'n raap zegt.
En juist daar word ik helemaal onpasselijk van.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Day het volgende:
Dus men moet dus naar de queen toekomen. Dezelfde queen die beweert dat ze alles recht voor z'n raap zegt.
Ik vind tot zover, Dido zeker recht voor de raap. Maar je ziet aan de rest dat ze haar niet zo serieus nemen als ze dat weer is. Dido is zeker geen meeloper.... en 80 procent in het huis is dat gewoon welquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet. Chantal zegt net dat ze zich heel de week al aan Dido liep te ergeren en dat Dido dat schijnbaar wist, want ze heeft tegen Nathalie gezegd dat ze een stem van Chantal verwachtte. Chantal vindt dat Dido dan naar haar toe had moeten komen om te vragen waarom ze boos was.
Nee heb ook niet het idee dat Menno weinig manipuleert hij peilt wel wat een ander zijn mening is over zaken. Chantal is nummer 1 in manipuleren/ zwart maken van anderen gevolgd door Rob. Imo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Straight ?Heb je hem de afgelopen dagen niet joost zien bewerken de afgelopen dagen ?
Hij wou er bij gaan zitten, maar Ingrid raadde het af.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:11 schreef yantjes het volgende:
weer raar dat als er iets wat zelfs over menno gaat dat hij dan in die slaapkamer blijft.
vindt menno bijzonder laf
een echte lafaard dus
Die zijn allemaal naar huis toe... komen morgen het huis weer inquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:12 schreef BB-King het volgende:
Waar zijn die andere allemaal gebleven??
Ik wil geen Chantal zien of horen!!!!!!
Werd wel tijd ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |