Mogen wij allemaal mee ????quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef Tuana het volgende:
ik ga maar mijn bed induiken - het is al veel te laat!
Je zit zeker in een andere tijdszone, toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef Tuana het volgende:
ik ga maar mijn bed induiken - het is al veel te laat!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef Tuana het volgende:
Als je tienduizend kilometer wil reizen en met x aantal fokkers in een eenpersoonsbed wil slapen: be my guest
Ja, en maar liefst 8 tijdzones verderop.... Hoe bedoel je frustrerend wanneer je 'eventjes' naar Nederland wil bellen - je moet het helemaal inplannen !quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je zit zeker in een andere tijdszone, toch?
Weer een fokker blij gemaaktquote:
Mij blij maken is vrij makkelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:55 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, en maar liefst 8 tijdzones verderop.... Hoe bedoel je frustrerend wanneer je 'eventjes' naar Nederland wil bellen - je moet het helemaal inplannen !
[..]
Weer een fokker blij gemaakt
ja, en ze liegt hoor, het is een twijfelaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je zit zeker in een andere tijdszone, toch?
Die aanleidingen toch altijd he. Erg sneu allemaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:04 schreef George-Butters het volgende:
Joh joh joh, ben je aan het sexen, word je vriendin gebeld naar aanleiding van haar sollicitatie.....
Nu even niet baas, ze is bezig met een ander intake gebeuren, ze belt u later terug.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:04 schreef George-Butters het volgende:
Joh joh joh, ben je aan het sexen, word je vriendin gebeld naar aanleiding van haar sollicitatie.....
En dat pleur je dan gewoon op internetquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:07 schreef George-Butters het volgende:
Ze is nu zo opgewonden dat ik er niet meer in kom....
Dan ga ik maar ontbijten.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:04 schreef George-Butters het volgende:
Je kunt ook even wat lucht laten ontsnappen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:07 schreef George-Butters het volgende:
Je vertelt 'r toch wel dat het een geintje van ons was he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:07 schreef George-Butters het volgende:
Je weet nooit of het waar is hequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En dat pleur je dan gewoon op internet
Dat niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je weet nooit of het waar is he![]()
Dit is allemaal nog uit die oude procedure. Gewoon een generaal pardon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Good point.... dit geeft aan dat procedures heel snel doorlopen moeten worden zonder kans op een vervolgprocedure (fouten maken doe je toch). In mijn optiek zou de aanvraag niet langer mogen duren dan 4 a 6 mnd. Na meer dan 5-10 jr, zouden ze idd het staatsburgerschap moeten verlenen.
Stel je bent gelukkig getrouwd kindje van 2, eentje op komst en er breekt oorlog uit. Je vlucht belandt in Nederland in een AZC. Prikt er daar uit verveling nog eentje bij. En dan komen ze er na 10 jaar mee aanzetten dat je weg moet, ok maar die kinderen hebben dan wel hun hele bewuste leven in Nederland gewoond, zijn hier naar school gegaan en zijn omdat die azc's meestal in vrij kleine dorpen liggen ook nog eens beter geïntegreerd dan de gemiddelde expat.quote:Het hebben van kinderen is een non-issue, omdat het niet verstandig is om in een onzeker klimaat kinderen ter wereld te brengen (staat los van de aanvraag). Laat staan dat het een valse overtuiging is om kinderen te misbruiken als pressiemiddel voor een eventuele goedkeuring.
Ja een topwijf is hetquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
Verdonk is zo geloofwaardig als een smurf.
" Ja ik ben zeer aangedaan door dit voorval"
Vette big smile..
Topwijf..quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja een topwijf is het
ps: smurfen zijn goed en kunnen niet goed liegen (volgens de strip dan)![]()
Moguh
Aantoonbaar geschikt als asielzoekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:07 schreef du_ke het volgende:
Stel je bent gelukkig getrouwd kindje van 2, eentje op komst en er breekt oorlog uit. Je vlucht belandt in Nederland in een AZC.
Als ze een aannemelijke kans maken op een verblijfstatus hebben ze recht op onderwijs. Ook al moeten ze straks terug. Een betere vorm van ontwikkelingshulp kun je imo niet geven.quote:Prikt er daar uit verveling nog eentje bij.
10 jr is veel te ver qua focus, max 5 jr en een gegarendeerde terugkeer. De oorlog moet dan wel over zijn. Anders omzetten naar een verblijfsvergunning.quote:En dan komen ze er na 10 jaar mee aanzetten dat je weg moet, ok maar die kinderen hebben dan wel hun hele bewuste leven in Nederland gewoond, zijn hier naar school gegaan en zijn omdat die azc's meestal in vrij kleine dorpen liggen ook nog eens beter geïntegreerd dan de gemiddelde expat.
Koelbloedig.quote:
Hij doet het!!!quote:
quote:From: Autoresponse (No-reply@TweedeKamer.nl)
To: sizzler@fok.nl
Subject: RE:
Beste sizzler,
Hartelijk dank voor je reactie! Omdat ik honderden mails per dag ontvangt is het helaas onmogelijk om ze allemaal persoonlijk te beantwoorden. Ik lees ze wel allemaal.
Met vriendelijke groet,
Femke Halsema
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef Tafkahs het volgende:
Tsss, het nos nieuws is ook zo nep als het maar kan.
"Zichtbaar aangedaan stopt Verdonk op het binnenhof". Vervolgens zie je en vals grijnzende heks de auto uitstappen![]()
Ze zegt zelfs : " We gaan gewoon door" .![]()
Aftreden!
Ze zoomen wel goed in op de werkkamer. Mooi dat ze criminelen zo op hun wenken bedienen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef Tafkahs het volgende:
Tsss, het nos nieuws is ook zo nep als het maar kan.
"Zichtbaar aangedaan stopt Verdonk op het binnenhof". Vervolgens zie je en vals grijnzende heks de auto uitstappen![]()
Ze zegt zelfs : " We gaan gewoon door" .![]()
Aftreden!
Schuld van bigbrother, men denkt tegenwoordig dat zappen het probleem oplostquote:
Met de frequentie die zij met haar spruitjes van kindertjes het Anne Frankhuis bezoekt, zijn er vast wel betere alternatieven te verzinnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ze zoomen wel goed in op de werkkamer. Mooi dat ze criminelen zo op hun wenken bedienen.
Ohja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
ZitFemke
dan eindelijk in het kabinet.
Leuk vak?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:14 schreef du_ke het volgende:
pff heb straks om 14.00 een tentamen raakt je ritme helemaal van naar de tering.
http://www.nieuws.nl/25278quote:Pakistan schort aanschaf F-16's op na aardbeving
Uitgegeven op vrijdag 04 november 2005 om 10:36:47
(Novum/AP) - Pakistan schort de aanschaf van 77 F-16 gevechtsvliegtuigen op om zijn financiële middelen te concentreren op de wederopbouw van het gebied dat vorige maand door een zware aardbeving werd verwoest. President generaal Pervez Musharraf heeft dat vrijdag tijdens een bezoek aan de getroffen regio gezegd.
Pakistan wacht al jaren op de geavanceerde gevechtsvliegtuigen, waarvan de aanschaf werd opgehouden door Amerikaanse sancties vanwege het Pakistaanse kernwapenprogramma. Washington hief het embargo in maart op als beloning voor de Pakistaanse hulp in de strijd tegen het terrorisme. Nog deze week zei Musharraf dat de aardbeving geen enkele invloed zou hebben op de enorme militaire uitgaven van Pakistan. Bij de ramp kwamen in Pakistan bijna 80.000 mensen om het leven en raakten ruim drie miljoen hun huis kwijt. Volgens het ministerie van financiën heeft het land meer dan vier miljard euro nodig voor de wederopbouw.
Welke vage landen hebben de F16 eigenlijk? Tis toch een Amerikaans product.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef zakjapannertje het volgende:
ha, Musharraf heeft nog een greintje verstand:
[..]
http://www.nieuws.nl/25278
Boeiend maar erg pittig. Hoop erg dat ik het ga halen maar vrees een vijfjequote:
Ja maar de pakistaanse dictatuur helpt de VS dus dan mag hetquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke vage landen hebben de F16 eigenlijk? Tis toch een Amerikaans product.
Nederland heeft er meer gok ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
77 stuks....poeh..
Ja maar dit is slechts een bestelling. Dus wie weet wat ze in stock hebben.quote:
TUANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef Tuana het volgende:
Als je tienduizend kilometer wil reizen en met x aantal fokkers in een eenpersoonsbed wil slapen: be my guest
quote:De B-52 is het oudste nog gevechtsklare toestel van de Amerikaanse luchtmacht. Het toestel wordt voortdurend gemoderniseerd en zal vermoedelijk nog tot 2045 in dienst blijven.
Ik wil je handje wel vasthouden hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:39 schreef George-Butters het volgende:
ik durf wel buiten de SC te komen!
Alleen boeien veel topics me niet....
2045, dan kan niets meer origineel zijn.
Waar gaan we heen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik wil je handje wel vasthouden hoor.
Klopt dan is het airframe helemaal op (bij de vleugels).quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:39 schreef George-Butters het volgende:
ik durf wel buiten de SC te komen!
ik gok dat ze minder dan 77 F16's hebben.quote:
Doe maar interessant.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Oe zeg maar waar naartoe, het moet wel snel, ik heb zo een persvoorstelling
Nee, maar ik doe toch ook niet alles uit de doeken van waar ik mee bezig ben?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey, ik doe me niet anders voor dan dat ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |