Mogen wij allemaal mee ????quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef Tuana het volgende:
ik ga maar mijn bed induiken - het is al veel te laat!
Je zit zeker in een andere tijdszone, toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef Tuana het volgende:
ik ga maar mijn bed induiken - het is al veel te laat!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef Tuana het volgende:
Als je tienduizend kilometer wil reizen en met x aantal fokkers in een eenpersoonsbed wil slapen: be my guest
Ja, en maar liefst 8 tijdzones verderop.... Hoe bedoel je frustrerend wanneer je 'eventjes' naar Nederland wil bellen - je moet het helemaal inplannen !quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je zit zeker in een andere tijdszone, toch?
Weer een fokker blij gemaaktquote:
Mij blij maken is vrij makkelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:55 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, en maar liefst 8 tijdzones verderop.... Hoe bedoel je frustrerend wanneer je 'eventjes' naar Nederland wil bellen - je moet het helemaal inplannen !
[..]
Weer een fokker blij gemaakt
ja, en ze liegt hoor, het is een twijfelaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je zit zeker in een andere tijdszone, toch?
Die aanleidingen toch altijd he. Erg sneu allemaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:04 schreef George-Butters het volgende:
Joh joh joh, ben je aan het sexen, word je vriendin gebeld naar aanleiding van haar sollicitatie.....
Nu even niet baas, ze is bezig met een ander intake gebeuren, ze belt u later terug.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:04 schreef George-Butters het volgende:
Joh joh joh, ben je aan het sexen, word je vriendin gebeld naar aanleiding van haar sollicitatie.....
En dat pleur je dan gewoon op internetquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:07 schreef George-Butters het volgende:
Ze is nu zo opgewonden dat ik er niet meer in kom....
Dan ga ik maar ontbijten.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:04 schreef George-Butters het volgende:
Je kunt ook even wat lucht laten ontsnappen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:07 schreef George-Butters het volgende:
Je vertelt 'r toch wel dat het een geintje van ons was he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:07 schreef George-Butters het volgende:
Je weet nooit of het waar is hequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En dat pleur je dan gewoon op internet
Dat niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je weet nooit of het waar is he![]()
Dit is allemaal nog uit die oude procedure. Gewoon een generaal pardon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Good point.... dit geeft aan dat procedures heel snel doorlopen moeten worden zonder kans op een vervolgprocedure (fouten maken doe je toch). In mijn optiek zou de aanvraag niet langer mogen duren dan 4 a 6 mnd. Na meer dan 5-10 jr, zouden ze idd het staatsburgerschap moeten verlenen.
Stel je bent gelukkig getrouwd kindje van 2, eentje op komst en er breekt oorlog uit. Je vlucht belandt in Nederland in een AZC. Prikt er daar uit verveling nog eentje bij. En dan komen ze er na 10 jaar mee aanzetten dat je weg moet, ok maar die kinderen hebben dan wel hun hele bewuste leven in Nederland gewoond, zijn hier naar school gegaan en zijn omdat die azc's meestal in vrij kleine dorpen liggen ook nog eens beter geïntegreerd dan de gemiddelde expat.quote:Het hebben van kinderen is een non-issue, omdat het niet verstandig is om in een onzeker klimaat kinderen ter wereld te brengen (staat los van de aanvraag). Laat staan dat het een valse overtuiging is om kinderen te misbruiken als pressiemiddel voor een eventuele goedkeuring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |