quote:Op donderdag 3 november 2005 14:58 schreef Tafkahs het volgende:
van Bieslog, over Theodoor Holman (nav de Theo memorial):
[..]
quote:
Gelukkig zijn we niet de enigen die het een onbeholpen Lul vindenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Een van de vervelendste kaboutertjes in medialand
Bieslog is 1 vd beste weblogs op het internet.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet de enigen die het een onbeholpen Lul vinden
zekers, kep het stukje over de vrouw die zich vrijwillig in haar reet liet neuken weten te achterhalen. Het is waar.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bieslog is 1 vd beste weblogs op het internet.
Kan je dat hele stuk niet hier online zetten?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zekers, kep het stukje over de vrouw die zich vrijwillig in haar reet liet neuken weten te achterhalen. Het is waar.
helaas, dat kost me teveel moeite. Maar het gaat over een ballettutje dat een boek geschreven over haar avonturen met het reetneuken. Dat geeft haar een ontzettende fijne ontlading, want het is de bedoeling dat ze zich volledig overgeeft aan haar minnaars. Ze noemt dan een persoon in het bijzonder, die noemt ze 'managertje' of iets dergelijks en die doet het het beste. De overgave aan dergelijke (b)anale praktijken geeft haar de bevestiging van het bad girl gevoel. Vooral ook omdat het geheel in contrast staat met de maatschappelijk gevonden hogere kunstvorm die zij in haar professie beoefent, ballet.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kan je dat hele stuk niet hier online zetten?
quote:Uit Overgave:
'Als een man een vrouw seksueel kan bezitten - echt bezitten-, dan is het niet nodig dat hij macht heeft over haar ideeen, haar meningen , haar kleren, haar vrienden, zelfs niet haar andere minnaars. Van de vele minnaars met wie ik ervaring heb, is hij de enige geweest die mij werkelijk bezat en die me daarom vrij kon laten. Urenlang neukt hij me in mijn kont met een pik die drie centimeter te groot is voor deze taak: dat is bezit nemen van iemand. Na zo'n ronde hoeft hij niet te infiltreren in mijn leven, mijn ziel, mijn tijd of mijn garderobe, want hij is doorgedrongen tot de kern van mijn wezen; de rest is niet meer dan marginale opsmuk.'
Wat een geblaat zegquote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
helaas, dat kost me teveel moeite. Maar het gaat over een ballettutje dat een boek geschreven over haar avonturen met het reetneken. Dat geeft haar een ontzettende fijne ontlading, want het is de bedoeling dat ze zich volledig overgeeft aan haar minnaars. Ze noemt dan een persoon in het bijzonder, die noemt ze 'managertje' of iets dergelijks en die doet het het beste. De overgave aan dergelijke (b)anale praktijken geeft haar de bevestiging van het bad girl gevoel. Vooral ook omdat het geheel in contrast staat met de maatschappelijk gevonden hogere kunstvorm die zij in haar professie beoefent, ballet.
Nou, ze zal er wel goed pirouetjes op kunnen draaien ofzo
[..]
[/i]
het boek heet Overgave en is geschreven door Toni Bentley, een Amerikaanse
Niet te geloven, het staat naast het stukje van Martin Bril op de Voorkant sektie van de Volkskrant van maandag 31 oktoberquote:
Heb gewoon de hele dag inde UB rondgehangen (nu nog zelfs) tijd voor ontspanningquote:Op donderdag 3 november 2005 13:20 schreef MrX1982 het volgende:
Beste studiebol trofee is bij deze voor Johan.
Puik werk.
Netjesquote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef George-Butters het volgende:
http://www.hanze.nl/home/(...)satie+2005-3.19H.htm
Ik ga hier op solliciteren denk ik. Morgen maar eens een sollicitatiebrief schrijven.
Ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef George-Butters het volgende:
http://www.hanze.nl/home/(...)satie+2005-3.19H.htm
Ik ga hier op solliciteren denk ik. Morgen maar eens een sollicitatiebrief schrijven.
quote:114 Teletekst do 03 nov
Nieuwe Bijbel wint NS Publiekprijs
UTRECHT De NS Publieksprijs gaat dit
jaar naar de nieuwe Bijbelvertaling.De
nieuwe Bijbel is daarmee het Boek van
het Jaar 2005.Het is voor het eerst in
19 jaar dat een boek wint zonder dat
het genomineerd was.
Meer dan 92.000 mensen hebben hun stem
uitgebracht.Ze konden kiezen uit boeken
van onder anderen Jan Siebelink,Ronald
Giphart en Anne Enquist.Maar bijna 72
procent trok zich daar niets van aan en
koos voor de Bijbel.
De prijs van 7500 euro en een beeldje
van Jeroen Henneman zijn in ontvangst
genomen door theoloog Sybolt Noorda,die
nauw bij de vertaling betrokken was.
Was God bezet?quote:De prijs van 7500 euro en een beeldje
van Jeroen Henneman zijn in ontvangst
genomen door theoloog Sybolt Noorda,die
nauw bij de vertaling betrokken was.
Jazeker en hoe : met 70 maagden.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Was God bezet?
Er is natuurlijk een verschil tussen angst en veiligheid. Je kan doodsbang zijn vanwegen een groep hangjongeren die zich 's nachts tot 2:00 ergens ophouden, maar als ze niks doen is de veiligheid rond die groep 100%.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:44 schreef Yildiz het volgende:
[...]
quote:104 Teletekst do 03 nov
Shell sluit akkoord met vakbonden
PERNIS Shell en de vakbonden hebben hun
conflict over de pensioenen opgelost.
De meeste medewerkers van Shell kunnen
ook in de toekomst rond hun 60ste met
pensioen.
Ze gaan voor hun pensioen wel 2 procent
premie betalen.Nu is het pensioen bij
Shell nog premievrij.Om uittreding met
60 jaar mogelijk te maken,komt er een
levensloopregeling waarin Shell zo'n
3% van het salaris van de medewerkers
stort,gecombineerd met enkele andere
regelingen.
De stakingen die maandag bij Shell zijn
begonnen,worden beëindigd.Acties bij
Shell-dochter NAM worden afgeblazen.
Kankâhquote:Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef RichardQuest het volgende:
"Wûh moetûh u foejeechûh
quote:Hard oordeel over Verdonk
Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken komt over als een krachtdadige vrouw die weet waar het over gaat. Maar is dat ook zo? Drie deskundigen op het gebied van asielbeleid hebben geen goed woord over voor haar aanpak.
En terecht. Verdonk moet gewoon oprottenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
Verdonk-bashers hebben zich in 2vandaag verzameld:
[..]![]()
![]()
.
quote:en de Nederlandse criminelen en terroristen ?? zoals deze 3 criminelen die werden gedood
waar moeten ze heen dan
Toch welquote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef RichardQuest het volgende:
Toch niet weer Meki?
Wie?quote:Ik heb geen foto van mezelf, maar uiterlijk is ook niet zo belangrijk.
Waar spreken we af?
het leeftijdsverschil is geen probleem voor mij, ik ben gewoon wanhopig
Loedertjequote:
Nee, onnozelheid en dogma's vatten 2Vandaag zo'n beetje samen. Het is niet eens links te noemen, eerder achterlijk en bevooroordeeld jaren '70 conservatisme.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef Chewie het volgende:
Ik vind overigens 2Vandaag en deskundigen niet bij elkaar passen over het algemeen.
Vlei jezelf niet zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Was ik dat?
Die moet wel goed zijn...quote:Op donderdag 3 november 2005 17:18 schreef Chewie het volgende:
BHFH?
Sidekick is een man met ballen, Sidekick zal dit bevestigen.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:20 schreef Chewie het volgende:
Vind jij Sidekick een echte kerel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |