quote:104 Teletekst do 03 nov
Shell sluit akkoord met vakbonden
PERNIS Shell en de vakbonden hebben hun
conflict over de pensioenen opgelost.
De meeste medewerkers van Shell kunnen
ook in de toekomst rond hun 60ste met
pensioen.
Ze gaan voor hun pensioen wel 2 procent
premie betalen.Nu is het pensioen bij
Shell nog premievrij.Om uittreding met
60 jaar mogelijk te maken,komt er een
levensloopregeling waarin Shell zo'n
3% van het salaris van de medewerkers
stort,gecombineerd met enkele andere
regelingen.
De stakingen die maandag bij Shell zijn
begonnen,worden beëindigd.Acties bij
Shell-dochter NAM worden afgeblazen.
Kankâhquote:Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef RichardQuest het volgende:
"Wûh moetûh u foejeechûh
quote:Hard oordeel over Verdonk
Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken komt over als een krachtdadige vrouw die weet waar het over gaat. Maar is dat ook zo? Drie deskundigen op het gebied van asielbeleid hebben geen goed woord over voor haar aanpak.
En terecht. Verdonk moet gewoon oprottenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
Verdonk-bashers hebben zich in 2vandaag verzameld:
[..]![]()
![]()
.
quote:en de Nederlandse criminelen en terroristen ?? zoals deze 3 criminelen die werden gedood
waar moeten ze heen dan
Toch welquote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef RichardQuest het volgende:
Toch niet weer Meki?
Wie?quote:Ik heb geen foto van mezelf, maar uiterlijk is ook niet zo belangrijk.
Waar spreken we af?
het leeftijdsverschil is geen probleem voor mij, ik ben gewoon wanhopig
Loedertjequote:
Nee, onnozelheid en dogma's vatten 2Vandaag zo'n beetje samen. Het is niet eens links te noemen, eerder achterlijk en bevooroordeeld jaren '70 conservatisme.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef Chewie het volgende:
Ik vind overigens 2Vandaag en deskundigen niet bij elkaar passen over het algemeen.
Vlei jezelf niet zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Was ik dat?
Die moet wel goed zijn...quote:Op donderdag 3 november 2005 17:18 schreef Chewie het volgende:
BHFH?
Sidekick is een man met ballen, Sidekick zal dit bevestigen.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:20 schreef Chewie het volgende:
Vind jij Sidekick een echte kerel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |