kloptquote:Op woensdag 2 november 2005 10:59 schreef EricusMaximus het volgende:
Hayworth en Welles zijn toch ook getrouwd geweest?
5!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:01 schreef Sokolsky het volgende:
Vivien Leigh & Laurence Olivier
nog geen tijd gehad. Sorryquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef EricusMaximus het volgende:
Paar gokjes:
Striptease
13
Tommy
This is Spinal Tap
Josey and the Pussycats
Allen goedquote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik herken Showgirls, Thirteen, Traffic? en Love actually.
Correctemundoquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:58 schreef ArtyShock het volgende:
Nou alleen de X drugs nog...
51 State?
Waarom komt er bij jou zo vaak zo'n rare Z te voorschijnquote:Op woensdag 2 november 2005 12:00 schreef Mennosson het volgende:
´
Nee, was trouwens wel een goeie geweest om erbij te zetten, maar helaas.quote:
Ow. Verkeerde match gemaakt. Tja, euh, That Thing you do?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:00 schreef Mennosson het volgende:Nope
Sex = High Fidelity, Showgirls, Crying Game
Drugs = Thirteen, Traffic, Starsky & Hutch
Rock ´n Roll = Love Actualy, This Is Spinal Tap & ?????
The band!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:03 schreef Sheridana het volgende:
The Last Waltz?
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:09 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wilde 'm eerder posten, maar moest wachten totdat Menno mijn "Blow" fout gerekend had (die ik riep omdat ik naar Arty luisterde), vond 't al zo lang duren maar was weer eens vergeten dat we weer een nieuwe pagina hadden.... enfin, nieuwe vraag
Keurig!!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:16 schreef Mennosson het volgende:
Blue STeel
Halloween
Fierce Creatures
Fish Called Wanda
Trading Places
Love Letters
The Fog
Freaky Friday
True Lies
My Girl
Allen goedquote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
2. American Psycho
3. The Ten Commandments?
4. Les Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Conan the Barbarian, Once Upon A Time In America
, La Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
, Midnight Cowboy
ai ai ai op 1 na alles goedquote:Op woensdag 2 november 2005 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
1. Once upon a time in America
2. American Psycho
3. The Ten Commandments?
4. Les Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
5.One Hour Photo?
6.Color Purple
7.Midnight Cowboy
8.Ben Hur?
9.Platoon
Are you talking to me?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef ArtyShock het volgende:
Taxi Driver?
Je had er 8 goed, vraag me af hoeveel mensen One Hour Photo zo snel zouden zien.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat! Ben slecht vandaag.
Nou... Ik kon maar vier plaatjes plaatsen. Jij wist er acht. Maareh, ik had mazzel.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat! Ben slecht vandaag.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Dennis Farina?
Geen Robert Bear. mr_anonimous zag de film al wel goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Al die films gaan over CIA-veteranen?
Of is dat niet George Clooney als Robert Baer?
Het betreft geen gebeurtenissen of items in de films. Het is moeilijk tips te geven zonder het antwoord op een presenteerblaadje te geven...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Een zippo?
Dat is dus Elmore Leonard. Zou Jackie Brown er bij hebben gestaan wist ik dat zeker aangezien die een duidelijke link heeft met Out of Sight. Ray Nicolette.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:22 schreef EricusMaximus het volgende:
Dan gok ik dat het allemaal verfilmingen zijn van een boek van dezelfde auteur.
Maar welke auteur weet ik niet.
mr_anonimous + 1quote:Op woensdag 2 november 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Elmore Leonard?
Dat is ook waarom ik een iets minder bekende verfilming erbij heb gezet. Anders was het zo'n inkoppertje.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is dus Elmore Leonard. Zou Jackie Brown er bij hebben gestaan wist ik dat zeker aangezien die een duidelijke link heeft met Out of Sight. Ray Nicolette.
wat ben jij slecht vandaagquote:
Mennoson +1quote:Op woensdag 2 november 2005 13:33 schreef Mennosson het volgende:
Shawshank Redemption
Het was naam of titels dusquote:Op woensdag 2 november 2005 13:43 schreef RuneRose het volgende:
Martin Brest
Gigli Razzi winnaar
Beverly HIlls Cop
Meet Joe Black
Scent of a Woman Oscar nominatie
Nummer 5 mag iemand anders doen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 november 2005 13:48 schreef Mennosson het volgende:
Ik zie nu pas dat ik Dopekoe voorbij ben in het All Time klassement
Daar zijn er 30 van. Of snap ik jullie nu niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef Sokolsky het volgende:
Staat in het Oktobertopic.
Fok! Movie Trivia - Oktober 2005 XXXIquote:Op woensdag 2 november 2005 13:52 schreef RuneRose het volgende:
Waar is dat, een "all time klassement" ?
Fok! Movie Trivia - Oktober 2005 XXXIquote:Op woensdag 2 november 2005 13:52 schreef RuneRose het volgende:
Waar is dat, een "all time klassement" ?
Toen ik ze zag staan wist ik het wel maar vandaag willen de hersens niet zo meewerken.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:57 schreef Sokolsky het volgende:
Je mist wel een paar hele triviale Andy...
En we deelde de 6e plek voor de maand oktoberquote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef RuneRose het volgende:
Jeutje, 44ste, en ik doe nog maar net mee. Stoer hoor.![]()
*knuffel*quote:
Ik herkende hem amper op deze foto...knap!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Aidan Quinn?
The Assignemt
Legend of the fall
Michael COliins
Benny en Joon
Een soortgelijke foto van hem heb ik niet zo lang geleden gezien. Vandaar dat ik het wist. Meestal heeft ie zwart haar.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:11 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik herkende hem amper op deze foto...knap!
Andy +1
Have a smokequote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef Mennosson het volgende:
Aidan Quin
Crusoe
Michael Collins
Avalon
Desperately Seeking Susan
VLOEK TIER SCHELD MOPPER![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef Mennosson het volgende:
Aidan Quin
Crusoe
Michael Collins
Avalon
Desperately Seeking Susan
VLOEK TIER SCHELD MOPPER![]()
Correctamundo!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
Virginie Le Doyen?
And he scores againquote:Op woensdag 2 november 2005 14:38 schreef Mennosson het volgende:
Sam Neill
The Hunt for Red October
Dead Calm
Jurrassic Park
Dirty Deeds
The Piano
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef ArtyShock het volgende:![]()
![]()
Ik zie een plaatje, ik herken meneer, ik tik z'n naam, doe er een paar films bij...
Maar nee.
Ik zie een plaatje, ik herken meneer, ik tik z'n naam, er posten een paar mensen tussendoor, doe er een paar films bij...
The messenger must be silencedquote:Op woensdag 2 november 2005 14:49 schreef twentemeisje het volgende:
Stigmata?
Wie André Hazes?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef Sheridana het volgende:
En toch stond hij uit de dood op!!
Of André Lazarus. Ook best een toepasselijke naam eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie André Hazes?
aka Lazarusquote:
Ik win niks dit jaar. Dus ik denk dat het knippertje verdwijnt.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ga voor de Freddie Highmore-award. Al is het maar om die irritante knipper uit Andy's avatar te halen
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ik verdenk Sheri er trouwens van haar zinnen te hebben gezet op de Audrey Tautou-award. Of hoe dat ding ook moge heten.
Girl next door?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:17 schreef twentemeisje het volgende:
Wie en in welke film?
Are you getting serious? Well, she seemed like a hell of a girl. From what little I saw of her. Not too this. Not too that. Very kind of, um, what?... Ah, what the fuck, I only saw her for a minute. First impressions of this kind can often be misleading. Does she give head?
Dat had ook weer niet gehoeven hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Omdat Sokolsky er last van had en mijn tijd als beste newbie er toch al bijna opzat heb ik mijn oude ava weer teruggenomen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:26 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat had ook weer niet gehoeven hoor![]()
On-topic: ESOTSM?
die wilde ik ook zeggen!!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef dolle_hond het volgende:
porky's?
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Hugh Grant in Briget jones diary?
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef twentemeisje het volgende:
No Porky's....
HINT: Ik denk dat de kans groter is dat Sheri 'm raad dan bijvoorbeeld d_h of Andy.... (hoewel ik daamee zeker niet wil generaliseren)...
Boefje!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
james belushi in about last night
How To Catch A Thiefquote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
james belushi in about last night
Ik vroeg naar titel + acteur.... (Ik had iets nauwkeuriger moeten zijn in mijn vraagstelling, maar het is zeker niet persoonlijk! Ik had de punten graag aan een mede-Twentse toegekend!)quote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat is gemeen,ik noem de film toch![]()
Dat helpt wel!!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Boefje!![]()
dolle_hond +1 You're Up!
Sheri +![]()
Whehehe nou ok danquote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik vroeg naar titel + acteur.... (Ik had iets nauwkeuriger moeten zijn in mijn vraagstelling, maar het is zeker niet persoonlijk! Ik had de punten graag aan een mede-Twentse toegekend!)
En ik de acteur. Ik en HW moeten het puntje delen!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat is gemeen,ik noem de film toch![]()
Corage under fire.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:52 schreef RuneRose het volgende:
Ik weet alleen the last samurai
nee hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 16:02 schreef RuneRose het volgende:
Arme Andy, wordt gewoon gediscrimineerd omdattie te veel punten heeft.
Leuk grappen maken ten koste van dyslectische mensen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die heeft al genoeg punten om deze te missen en had een spelfout
Ik wou naar bed. Sorry.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
maar ff serieus:
ik zat net te tellen en ik zag deze vraag:
Fok! Movie Trivia - November 2005 II
als je dan na 8 minuten de vraag intrekt om een snelle opsomvraag te stellen, dan begin ik toch zwaar mijn bedenkingen te krijgen.
waarom spelen we dit spel?
voor de punten?
het boeit me niet dat andy vorige maand 2156 punten scoort, maar wel als dit gaat op zo'n manier.
als de vraag ook maar ff te moeilijk is, vervangen we m door een snelle andere?
jammer hoor.
en onder die noemer stellen jij en sheri elkaar elke nacht enkele snelle opsomvragenquote:
Ik heb begrip voor je argument en zal vanaf nu minder opsomvragen stellen. En ik zal ook geen rare namen meer gebruiken. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak DH en ook aan Intre.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en onder die noemer stellen jij en sheri elkaar elke nacht enkele snelle opsomvragen
begrijp me goed: ik heb niets tegen jullie, maar op die manier vind ik het zonde van MIJN tijd (en intre snapt zeker wat ik bedoel) om enkele dagen later al die topics te moeten doorwaden om de punten te tellen, die ook nog eens cryptisch verdeeld worden, waardoor je per punt extra veel tijd kwijt bent om te bepalen wie t heeft gekregen.
Ik begrijp wat je bedoelt....maar ik ben het er niet helemaal mee eens...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en onder die noemer stellen jij en sheri elkaar elke nacht enkele snelle opsomvragen
begrijp me goed: ik heb niets tegen jullie, maar op die manier vind ik het zonde van MIJN tijd (en intre snapt zeker wat ik bedoel) om enkele dagen later al die topics te moeten doorwaden om de punten te tellen, die ook nog eens cryptisch verdeeld worden, waardoor je per punt extra veel tijd kwijt bent om te bepalen wie t heeft gekregen.
helaas geen extra punt hiervoorquote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef Sokolsky het volgende:
Die daarachter is Nawja Nimri, dat weet ik wel zeker
En als ik de film er ook bij noem dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas geen extra punt hiervoor
punt 1 is al heel prettigquote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt....maar ik ben het er niet helemaal mee eens...
De cryptische verdeling zal ik voortaan achterwege laten, want er gaat inderdaad extra tijd inzitten en het is voor jou al moeilijk en tijdrovend genoeg. Mijn excuses hiervoor.
Waar ik het niet mee eens ben is dat je zegt dat mr_a en ik elkaar elke nacht snelle opsomvragen stellen...ik ben niet de enige die opsomvragen stelt en ik zit er zeker niet elke nacht.
Als ik echt alleen om de punten speelde, dan zat ik wel 24 uur per dag te F5'en, wat niet zo is. Ik voel me echt een beetje aangevallen door deze insinuatie.
Zou je's vaker moeten doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
ongebruikelijk lange posts van mij
Nee, geografisch gezien wel in de buurt.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Een duitser?
Nu ga je de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
weet je
ik gok gewoon s fedja van huet
Ten eerste HULDE Dolle Hond, voor iedere keer dat jij voor ons plezier de punten bij elkaar optelt!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
dat is ECHT NIET de bedoeling van mijn posts geweest hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 16:36 schreef Sheridana het volgende:
Oke, ik durf dus nu echt niet meer te reageren op een vraag of een nieuwe vraag te stellen...![]()
Die heb ik vandaag gekocht!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef Sokolsky het volgende:
Hij zit trouwens in bijna alle Dogmafilms. En in I Kina spiser de Hunde.
Drie taglines..... één acteur..... hoe heet zijn vrouw?quote:She's the golden girl. He's the longshot. It's a match made in... A quiet little town not far from here. He Will Rock You.
Ciao Mennosonquote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef Mennosson het volgende:
fijne avond nog mensen
May The Fok! Be With You
Kom op, de laatste film voor een lekker puntje appeltaart met slagroom!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef dolle_hond het volgende:
wimbledon![]()
dogville![]()
?
paul bettany---> jennifer connely![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:12 schreef dolle_hond het volgende:
wimbledon
dogville
A Knights Tale
paul bettany---> jennifer connely
Wat schuift dat?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
RuneRose +1
Bonusvraag: hoe heet hun kind?![]()
Ja, maar met Paul Bettany ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:28 schreef BwennieBren het volgende:
Weet de naam niet maar ik dacht dat zij dat kind uit een eerdere relatie hadKrijg ik nu ook een kusje?
Ik zag ook meteen wie het waren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |