Correctamundo!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
Virginie Le Doyen?
And he scores againquote:Op woensdag 2 november 2005 14:38 schreef Mennosson het volgende:
Sam Neill
The Hunt for Red October
Dead Calm
Jurrassic Park
Dirty Deeds
The Piano
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef ArtyShock het volgende:![]()
![]()
Ik zie een plaatje, ik herken meneer, ik tik z'n naam, doe er een paar films bij...
Maar nee.
Ik zie een plaatje, ik herken meneer, ik tik z'n naam, er posten een paar mensen tussendoor, doe er een paar films bij...
The messenger must be silencedquote:Op woensdag 2 november 2005 14:49 schreef twentemeisje het volgende:
Stigmata?
Wie André Hazes?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef Sheridana het volgende:
En toch stond hij uit de dood op!!
Of André Lazarus. Ook best een toepasselijke naam eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie André Hazes?
aka Lazarusquote:
Ik win niks dit jaar. Dus ik denk dat het knippertje verdwijnt.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ga voor de Freddie Highmore-award. Al is het maar om die irritante knipper uit Andy's avatar te halen
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ik verdenk Sheri er trouwens van haar zinnen te hebben gezet op de Audrey Tautou-award. Of hoe dat ding ook moge heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |