wat ben jij slecht vandaagquote:
Mennoson +1quote:Op woensdag 2 november 2005 13:33 schreef Mennosson het volgende:
Shawshank Redemption
Het was naam of titels dusquote:Op woensdag 2 november 2005 13:43 schreef RuneRose het volgende:
Martin Brest
Gigli Razzi winnaar
Beverly HIlls Cop
Meet Joe Black
Scent of a Woman Oscar nominatie
Nummer 5 mag iemand anders doen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 november 2005 13:48 schreef Mennosson het volgende:
Ik zie nu pas dat ik Dopekoe voorbij ben in het All Time klassement
Daar zijn er 30 van. Of snap ik jullie nu niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef Sokolsky het volgende:
Staat in het Oktobertopic.
Fok! Movie Trivia - Oktober 2005 XXXIquote:Op woensdag 2 november 2005 13:52 schreef RuneRose het volgende:
Waar is dat, een "all time klassement" ?
Fok! Movie Trivia - Oktober 2005 XXXIquote:Op woensdag 2 november 2005 13:52 schreef RuneRose het volgende:
Waar is dat, een "all time klassement" ?
Toen ik ze zag staan wist ik het wel maar vandaag willen de hersens niet zo meewerken.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:57 schreef Sokolsky het volgende:
Je mist wel een paar hele triviale Andy...
En we deelde de 6e plek voor de maand oktoberquote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef RuneRose het volgende:
Jeutje, 44ste, en ik doe nog maar net mee. Stoer hoor.![]()
*knuffel*quote:
Ik herkende hem amper op deze foto...knap!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Aidan Quinn?
The Assignemt
Legend of the fall
Michael COliins
Benny en Joon
Een soortgelijke foto van hem heb ik niet zo lang geleden gezien. Vandaar dat ik het wist. Meestal heeft ie zwart haar.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:11 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik herkende hem amper op deze foto...knap!
Andy +1
Have a smokequote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef Mennosson het volgende:
Aidan Quin
Crusoe
Michael Collins
Avalon
Desperately Seeking Susan
VLOEK TIER SCHELD MOPPER![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef Mennosson het volgende:
Aidan Quin
Crusoe
Michael Collins
Avalon
Desperately Seeking Susan