Nee, was trouwens wel een goeie geweest om erbij te zetten, maar helaas.quote:
Ow. Verkeerde match gemaakt. Tja, euh, That Thing you do?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:00 schreef Mennosson het volgende:Nope
Sex = High Fidelity, Showgirls, Crying Game
Drugs = Thirteen, Traffic, Starsky & Hutch
Rock ´n Roll = Love Actualy, This Is Spinal Tap & ?????
The band!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:03 schreef Sheridana het volgende:
The Last Waltz?
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:09 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wilde 'm eerder posten, maar moest wachten totdat Menno mijn "Blow" fout gerekend had (die ik riep omdat ik naar Arty luisterde), vond 't al zo lang duren maar was weer eens vergeten dat we weer een nieuwe pagina hadden.... enfin, nieuwe vraag
Keurig!!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:16 schreef Mennosson het volgende:
Blue STeel
Halloween
Fierce Creatures
Fish Called Wanda
Trading Places
Love Letters
The Fog
Freaky Friday
True Lies
My Girl
Allen goedquote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
2. American Psycho
3. The Ten Commandments?
4. Les Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Conan the Barbarian, Once Upon A Time In America
, La Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
, Midnight Cowboy
ai ai ai op 1 na alles goedquote:Op woensdag 2 november 2005 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
1. Once upon a time in America
2. American Psycho
3. The Ten Commandments?
4. Les Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
5.One Hour Photo?
6.Color Purple
7.Midnight Cowboy
8.Ben Hur?
9.Platoon
Are you talking to me?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef ArtyShock het volgende:
Taxi Driver?
Je had er 8 goed, vraag me af hoeveel mensen One Hour Photo zo snel zouden zien.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat! Ben slecht vandaag.
Nou... Ik kon maar vier plaatjes plaatsen. Jij wist er acht. Maareh, ik had mazzel.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat! Ben slecht vandaag.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Dennis Farina?
Geen Robert Bear. mr_anonimous zag de film al wel goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Al die films gaan over CIA-veteranen?
Of is dat niet George Clooney als Robert Baer?
Het betreft geen gebeurtenissen of items in de films. Het is moeilijk tips te geven zonder het antwoord op een presenteerblaadje te geven...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Een zippo?
Dat is dus Elmore Leonard. Zou Jackie Brown er bij hebben gestaan wist ik dat zeker aangezien die een duidelijke link heeft met Out of Sight. Ray Nicolette.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:22 schreef EricusMaximus het volgende:
Dan gok ik dat het allemaal verfilmingen zijn van een boek van dezelfde auteur.
Maar welke auteur weet ik niet.
mr_anonimous + 1quote:Op woensdag 2 november 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Elmore Leonard?
Dat is ook waarom ik een iets minder bekende verfilming erbij heb gezet. Anders was het zo'n inkoppertje.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is dus Elmore Leonard. Zou Jackie Brown er bij hebben gestaan wist ik dat zeker aangezien die een duidelijke link heeft met Out of Sight. Ray Nicolette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |