Boefje!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
james belushi in about last night
How To Catch A Thiefquote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
james belushi in about last night
Ik vroeg naar titel + acteur.... (Ik had iets nauwkeuriger moeten zijn in mijn vraagstelling, maar het is zeker niet persoonlijk! Ik had de punten graag aan een mede-Twentse toegekend!)quote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat is gemeen,ik noem de film toch![]()
Dat helpt wel!!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Boefje!![]()
dolle_hond +1 You're Up!
Sheri +![]()
Whehehe nou ok danquote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik vroeg naar titel + acteur.... (Ik had iets nauwkeuriger moeten zijn in mijn vraagstelling, maar het is zeker niet persoonlijk! Ik had de punten graag aan een mede-Twentse toegekend!)
En ik de acteur. Ik en HW moeten het puntje delen!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat is gemeen,ik noem de film toch![]()
Corage under fire.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:52 schreef RuneRose het volgende:
Ik weet alleen the last samurai
nee hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 16:02 schreef RuneRose het volgende:
Arme Andy, wordt gewoon gediscrimineerd omdattie te veel punten heeft.
Leuk grappen maken ten koste van dyslectische mensen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die heeft al genoeg punten om deze te missen en had een spelfout
Ik wou naar bed. Sorry.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
maar ff serieus:
ik zat net te tellen en ik zag deze vraag:
Fok! Movie Trivia - November 2005 II
als je dan na 8 minuten de vraag intrekt om een snelle opsomvraag te stellen, dan begin ik toch zwaar mijn bedenkingen te krijgen.
waarom spelen we dit spel?
voor de punten?
het boeit me niet dat andy vorige maand 2156 punten scoort, maar wel als dit gaat op zo'n manier.
als de vraag ook maar ff te moeilijk is, vervangen we m door een snelle andere?
jammer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |