en onder die noemer stellen jij en sheri elkaar elke nacht enkele snelle opsomvragenquote:
Ik heb begrip voor je argument en zal vanaf nu minder opsomvragen stellen. En ik zal ook geen rare namen meer gebruiken. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak DH en ook aan Intre.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en onder die noemer stellen jij en sheri elkaar elke nacht enkele snelle opsomvragen
begrijp me goed: ik heb niets tegen jullie, maar op die manier vind ik het zonde van MIJN tijd (en intre snapt zeker wat ik bedoel) om enkele dagen later al die topics te moeten doorwaden om de punten te tellen, die ook nog eens cryptisch verdeeld worden, waardoor je per punt extra veel tijd kwijt bent om te bepalen wie t heeft gekregen.
Ik begrijp wat je bedoelt....maar ik ben het er niet helemaal mee eens...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en onder die noemer stellen jij en sheri elkaar elke nacht enkele snelle opsomvragen
begrijp me goed: ik heb niets tegen jullie, maar op die manier vind ik het zonde van MIJN tijd (en intre snapt zeker wat ik bedoel) om enkele dagen later al die topics te moeten doorwaden om de punten te tellen, die ook nog eens cryptisch verdeeld worden, waardoor je per punt extra veel tijd kwijt bent om te bepalen wie t heeft gekregen.
helaas geen extra punt hiervoorquote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef Sokolsky het volgende:
Die daarachter is Nawja Nimri, dat weet ik wel zeker
En als ik de film er ook bij noem dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas geen extra punt hiervoor
punt 1 is al heel prettigquote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt....maar ik ben het er niet helemaal mee eens...
De cryptische verdeling zal ik voortaan achterwege laten, want er gaat inderdaad extra tijd inzitten en het is voor jou al moeilijk en tijdrovend genoeg. Mijn excuses hiervoor.
Waar ik het niet mee eens ben is dat je zegt dat mr_a en ik elkaar elke nacht snelle opsomvragen stellen...ik ben niet de enige die opsomvragen stelt en ik zit er zeker niet elke nacht.
Als ik echt alleen om de punten speelde, dan zat ik wel 24 uur per dag te F5'en, wat niet zo is. Ik voel me echt een beetje aangevallen door deze insinuatie.
Zou je's vaker moeten doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
ongebruikelijk lange posts van mij
Nee, geografisch gezien wel in de buurt.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Een duitser?
Nu ga je de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
weet je
ik gok gewoon s fedja van huet
Ten eerste HULDE Dolle Hond, voor iedere keer dat jij voor ons plezier de punten bij elkaar optelt!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
dat is ECHT NIET de bedoeling van mijn posts geweest hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 16:36 schreef Sheridana het volgende:
Oke, ik durf dus nu echt niet meer te reageren op een vraag of een nieuwe vraag te stellen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |