*zucht*quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef Steeven het volgende:
CiV4 is een tragere versie van Rise of Nations!.
Hap hapquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
*zucht*
Nog maar eens dan
Civilization IV is een combinatie van Civilization 2/3 (verreweg grootste deel) en stukjes Alpha Centauri (zoals het civic systeem, diplomacy etc.) en daarnaast nog nieuwe elementen in de vorm van great people, het nieuwe XP systeem, het nieuwe combat systeem etc. etc.
Producer Brian Reynolds speelde een erg grote rol in de ontwikkeling van Civilization II en met name Alpha Centauri. Na het voltooien van Alpha Centauri verliet hij Firaxis om Big Huge Games op te richten, en de eerste game daarvan is dus Rise of Nations (En Rise of Nations is Age of Empires met elementen uit Civilization en SMAC)
Zo.
next-gen is now, only on PCquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:13 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe hard worden de next-gen consoles zeg!
Waarom zou het hier ineens over warez gaan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:27 schreef MMaRsu het volgende:
Gamedemon \o/
Hou het wel warezloos hier graag
Schijnheilig.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
ik noem het discriminatie
Ja moet, daar is DIG voor.quote:
Dat zeiden ze tien jaar geleden ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Steeven het volgende:
Dit topic kan dicht. In 2007 komen de echt leuke PC games (lees: Operation Flashpoint 2).
Gamen bereikt z'n hoogtepunt in 2007 en dan sterft de industrie.
Sarcasme is je vriend.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tien jaar geleden ook.
Inderdaad maar...wtf did he go? Hij was er net nog... hmm. Heb em net gemist denk ik.quote:
ziet er lelijk uit voor een game die in 2007 uitkomtquote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Steeven het volgende:
Dit topic kan dicht. In 2007 komen de echt leuke PC games (lees: Operation Flashpoint 2).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gamen bereikt z'n hoogtepunt in 2007 en dan sterft de industrie.
Shots van de E3quote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ziet er lelijk uit voor een game die in 2007 uitkomt
Hey niet flamen jij!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef Steeven het volgende:
[..]
Shots van de E3. Ondertussen zal de game grafisch dik vooruit zijn en de gameplay owned al die pis consolespelletjes voor kleine babies. En daarnaast, gebieden van tig vierkante kilometers mogen er best iets minder uitzien.
Voel je je aangesproken danquote:
Je zei dat het al die pis console spelletjes voor kleine baby's ownt.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef Steeven het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken dan. Ik zeg alleen dat mensen die Operation Flashpoint 1 op de PC niet kennen of kunnen waarderen, helemaal niets mogen zeggen over PC games in het algemeen. Daarnaast vind ik ook dat ze de doodstraf mogen invoeren en dat Heineken heus wel lekker bier is.
Ik ga ooit nog eens een bestseller schrijven met ervaringen uit Flashpoint.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je zei dat het al die pis console spelletjes voor kleine baby's ownt.
Nee, eerder hoe ik als sluipschutter in een struik lag en er een peloton tegenstanders over me heen stampte zonder dat ze het doorhaddenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Retuobak het volgende:
Hoe je 's nachts door het bos sloop en je bloedeigen broer van een afstand een kogel tussen z'n ogen jaagde?
ik heb em.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef Steeven het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken dan. Ik zeg alleen dat mensen die Operation Flashpoint 1 op de PC niet kennen of kunnen waarderen, helemaal niets mogen zeggen over PC games in het algemeen. Daarnaast vind ik ook dat ze de doodstraf mogen invoeren en dat Heineken heus wel lekker bier is.
trage aktie en ik raakte altijd verdwaaltquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:03 schreef Retuobak het volgende:
Wat vond je er zo 'kut' aan dan Gamedemon?
Juist, dat was supervetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:05 schreef Retuobak het volgende:
Ja, de editor heb ik me destijds erg lang mee vermaakt. Erg uitgebreid en toch nog relatief gebruiksvriendelijk voor de n00b. Ik vond het altijd wel leuk om nachtelijke missies te maken waarin ik met een team van spec ops eerst een basis moest aanvallen om daar heli's te jatten om vervolgens een groep tanks uit te schakelen
.
vorig topic was gestart door een kut tt, en had geen kwaliteits OPquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, wat leuk, wéér een poging om een PC topic te makenDat is al verschillende keren gebeurd (als je zoekt vind je ze vast wel) en elke keer ging het topic niet vol.
we zouden hier ook over het weer kunnen hebben als je wiltquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:31 schreef Retuobak het volgende:
Gelukkig heb jij dit topic al gemaakt tot een succes Gamedemon![]()
Natuurlijk wordt er voor elke post in deze draad zo ongeveer een revo topic volgeluld, maar toch.
Ik speelde vroeger wel veel Theme Hospital en Sim City 2000 ( 2003 )quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:00 schreef Retuobak het volgende:
Je kent serieus een van de beste games ooit gemaakt uberhaupt niet?
En jij bent GAM mod?
Maar niet TT(D)?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger wel veel Theme Hospital en Sim City 2000 ( 2003 )
![]()
Ik zie het nog vaak genoeg liggen voor 5 euro ofzo. Het is een zeer succesvol en tijdloos spel dat wat biedt voor bijna elke doelgroep.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ow kan ik dit spel niet downloaden?
Is dit spel nog ergens te koop dan
GAM = Games & Consolesquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:00 schreef Retuobak het volgende:
Je kent serieus een van de beste games ooit gemaakt uberhaupt niet?
En jij bent GAM mod?
Ik ken het ook wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:53 schreef Retuobak het volgende:
Al ben je een console-nerd en heb je nog nooit een PC aangeraakt, zelfs DAN moet je TT(D) kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed Topic trouwens
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Retuobak het volgende:
Ja, geweldige game, en ook eens een andersoortig einde dan in de meeste shootersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
peristilius, held
Gewoon een van de beste games ooit.
Draait ie gewoon op XP btw?
Dat HL2 zo hoog staat is toch niet de schuld van gamerankingsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja sure, en HL2 is de beste PC game ooit![]()
Roy, als je alleen in dit topic komt om te trollen post dan niks. Jij bent hier de grootste kutuserquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij bent ook een kutuser en 3 plaatjes maken geen goeie OP... Ei!
Hij werkt bij mij alleen met een no-cd crack.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
peristilius, held
Gewoon een van de beste games ooit.
Draait ie gewoon op XP btw?
Wat vind je er kut aan? Het is gewoon een leuke combinatie van adventure, FPS en beat 'm up. Het aparte is dat de FPS en beat 'm up gedeelten ook nog best goed uitgewerkt zijn.quote:
ik vind het kut dat ik de reden niet meer weet waarom ik het toen leuk vondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat vind je er kut aan? Het is gewoon een leuke combinatie van adventure, FPS en beat 'm up. Het aparte is dat de FPS en beat 'm up gedeelten ook nog best goed uitgewerkt zijn.
Het adventure gedeelte is gewoon top.
Ook even TIM aanbiddenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef peristilius het volgende:
Wat ziet mijn oog, een nieuwe versie van The Incredible Machine!
Okee het heet eigenlijk Crazy Machines, maar het lijkt mij gewoon The Incredible Machine in een nieuw jasje. Wat een geweldige game was dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
NON-game.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef peristilius het volgende:
Okee het heet eigenlijk Crazy Machines, maar het lijkt mij gewoon The Incredible Machine in een nieuw jasje. Wat een geweldige game was dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik schiet trouwens ook al lekker op met Omikron: The Nomad Soul, het spel blijft briljant.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik schiet trouwens ook al lekker op met Omikron: The Nomad Soul, het spel blijft briljant.
Ja, die lijkt me ook vet, maar of mijn systeem er blij mee is...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind dat niet de game van 2005 hoor![]()
Eerder F.E.A.R.
ik maakte zelf altijd van die velden met ketting reakties enzo leuke game was hetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee hoor? Je moet gewoon puzzels oplossen? Dat is gewoon een spel enzo :S.
Tja, voor mij is het Civ IV, denk dat het voor iedereen anders isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind dat niet de game van 2005 hoor![]()
Eerder F.E.A.R.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:42 schreef Retuobak het volgende:
Civ III valt nog wel mee qua geweldigheid piet_pelle, wacht maar totdat je eens Civ IV speelt. Toegankelijker, uitgebreider, gebalanceerder, een goede standaard online functie, veel meer strategische opties, een beter combat systeem etc. etc.
.
Maar idd, dat is ook waarom ik zo houd van de PC, je hebt een hele zooi games die je gewoon in geen een vorm hebt op consoles. Waar Nintendo, MS en Sony qua genres redelijk in elkaars vaarwater zitten heeft de PC gewoon een aantal genres pretty much exclusief.
Zelf niet gespeeld, maar de nodige info gehad van een vriend die het spel wel nog af en toe speelt en anders is er nog het Guild Wars topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben van plan om Guild Wars te kopen, iemand ervaringen met dit spel?
Al mn andere games werken gewoon. Deamon staat ook niet installed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef =HellFire= het volgende:
Zal wel copybeveiliging zijn.. Hebbie Daemontools of iets dergelijks?
moet kunnen , als je geen eens je legale game legaal mag spelen dan maar zoquote:
True, true...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet kunnen , als je geen eens je legale game legaal mag spelen dan maar zo
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=PC&title=877290quote:OK, here is the information which I have at the moment about this:
1) It looks as though RE4 will be released on PC in Europe this year.
2) as we do not have much experience with PC titles nowadays (it's been a long time since we released a big PC title in Europe) we are looking for a distribution partner to work with. So:
3) RE4 will be released in Europe, but not by Capcom Europe. It looks as though the game will be released by someone else.
Who? When? I hear you ask. Well, I would tell you if I could. There's no information available about this yet.
EA brengt capcom titels naar NL, dus dat zal voor RE vast niet anders zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Xrenity het volgende:
RE4 naar de PC?![]()
[..]
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=PC&title=877290! Dat eerste komt van een capcom forum admin schijnt
"The PC really is the gaming platform for the future"quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef Fliepke het volgende:
Oh trouwens
http://www.selectparks.net/movies/BillDoomTitles.wmv <
Het is Ubisoft. Resi4, Devil May Cry en Onimusha komen naar de PC.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
EA brengt capcom titels naar NL, dus dat zal voor RE vast niet anders zijn
Onimusha is er al...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is Ubisoft. Resi4, Devil May Cry en Onimusha komen naar de PC.
Waar zit dat gamescafe?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:27 schreef piet_pelle het volgende:
Sindskort het gamescafe in Groningen ontdekt. Mayor Starcraft revival![]()
Krijg spontaan zin om een nieuwe pc te gaan kopen met games als Civ 3 en Sim city. Die games heb je gewoon niet op de console.
De meest wat? Buggy game?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:09 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten, ik hoor niets over dé game van 2005/2006: Battlefield 2!
Lijkt me nietsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:03 schreef Retuobak het volgende:
[PC Centraal] Waar Retuobak me een held vindt < van die game verwacht ik dan weer dat het de moeder alle games wordt voor mij
Ik houd niet zo van middeleeuwse settings.quote:
Thief.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:22 schreef Retuobak het volgende:
Hoeveel games zijn er dan met echt middeleeuwse settings? Ik kom niet veel verder dan Stronghold.
Niet dat The Guild 2 echt middeleeuws is, speelt zich af vanaf de 15e eeuw. Toen bloeide de handel in Europa en begon de renaissance al in Italie.
Eh ja, ik quote hem net zelf.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef Tain het volgende:
ik vind het ook wel eenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, ik hou me niet bezig met PC games dus ik heb geen idee wat dat betreft. Maar als ik dit vergelijk met PS3 of 360 games ziet dit er veel beter uit omdat het niet zo plastic en blinkendoverkomt
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, ik hou me niet bezig met PC games dus ik heb geen idee wat dat betreft. Maar als ik dit vergelijk met PS3 of 360 games ziet dit er veel beter uit omdat het niet zo plastic en blinkendoverkomt
Oneens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als er iets plastic uitziet dan zijn het wel die screens hierboven.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
Erg he als de PC iets beter doet he piet_pelle?
Je kan veel zeggen, maar die game ziet er niet plastic uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Jongen doe niet zo kinderachtig, jij bent echt de allergrootste fanboy op dit hele forum, overal waar er maar iets gezegd wordt over de pc sta jij meteen klaar om te trollen en de pc te verhemelen.
Die game ziet er zeker goed uit maar ik heb wel realistischere graphics gezien (ook op een console ja) en het ziet er gewoon plastic uit.
Grow up jongen en geniet gewoon van graphics/games op welk platform dan ook.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Jongen doe niet zo kinderachtig, jij bent echt de allergrootste fanboy op dit hele forum, overal waar er maar iets gezegd wordt over de pc sta jij meteen klaar om te trollen en de pc te verhemelen.
Die game ziet er zeker goed uit maar ik heb wel realistischere graphics gezien (ook op een console ja) en het ziet er gewoon plastic uit.
Up yours, sinds wanneer ben jij retuobaks bitch ?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Jongen zo reageer je altijd, ook toen je met Alexforyou een discussie had over consoles v.s. pc's, geen argumenten alleen hem maar uitlachen en zeggen dat ie uit z'n nek lulde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Echt,![]()
Thanks voor het vermaak kerel!
Inhoudelijke argumentenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef Retuobak het volgende:
Wat voor argumenten wil je dat ik geef tegen jouw ongefundeerde gebash?
Ik vind het wel mooi maar het oogt gewoon een beetje nep en ja plastic IMHO, het lijkt erg op Saints Row dus je verwijt dat ik het niet kan hebben dat het mooier was dan een console sloeg gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Retuobak het volgende:
Tja ik kan moeilijk iets anders zeggen dan dat het er gewoonweg niet plastic uitziet, als er iets ook maar in de verte plastic uitziet zijn het de auto's. Verder heeft het helemaal geen plastic look.
Je moet argumenten altijd een beetje extreem aanzetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef Retuobak het volgende:
Dat is wel een HEEL extreem voorbeeld H.Flick
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi maar het oogt gewoon een beetje nep en ja plastic IMHO, het lijkt erg op Saints Row dus je verwijt dat ik het niet kan hebben dat het mooier was dan een console sloeg gewoon nergens op.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef Fliepke het volgende:
PC gamers zuigen
http://www.dumpalink.com/(...)ent_Guy_In_The_World
Ik denk dat je bedoelt, duitse pc gamers suckenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef Fliepke het volgende:
PC gamers zuigen
http://www.dumpalink.com/(...)ent_Guy_In_The_World
Dan kunnen ze de 11 jaar ontwikkelings kosten mischien nog gelijk spelen zodat ze bij prey 3 (Q2 2028) mischien winst gaan maken hehequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik.
Toffe game voor liefhebbers van een lugubere alien setting
Levels zitten erg tof in elkaar en geven je echt het idee in een groot ruimteschip te zitten, guns voelen lekker aan, gameplay is erg soepel, game draait als een zonnetje op hoge settings etc.
Zou zo maar eens een flinke hit kunnen worden
jammer van het slechte begin en het slechte einde alleen.quote:
Ik vind het begin juist geweldig. Een geweldige manier om je verhaal te vertellen imo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jammer van het slechte begin en het slechte einde alleen.
Het middenstuk is super!
het begin stond je WEER met die opgepoetste gravity gun waar geen zak aan is, totdat je moet gaan platformen bij die reaktor vond ik kut, daarna super.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het begin juist geweldig. Een geweldige manier om je verhaal te vertellen imo.
Het middenstuk met de zombines etc vond ik maar oersaai.
Tja, zomerdroogte he.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef nlboy het volgende:
Wanneer komen ze eens met een goede PC Game op de markt?
De enige nieuwe game die ik speel op dit moment is Hitman: Blood Money.
Neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:46 schreef Retuobak het volgende:
Iemand hier trouwens die eind deze maand CivCity: Rome en/of Civilization IV: Warlords gaat scoren?
Ja de eerste lijkt me wel vetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:46 schreef Retuobak het volgende:
Het mag dan uiteindelijk een jaar gaan duren, maar dat 2e topic halen we gewoon verdomme
Iemand hier trouwens die eind deze maand CivCity: Rome en/of Civilization IV: Warlords gaat scoren? Ik ga denk ik beide halen, Civ IV: Warlords sowieso.
Obviously heb ik Civ III al ja, maar ik vond Civ III toch een iets minder deel omdat het een achteruitgang was tov Alpha Centauri, dat werkelijk briljant was (Brian Reynoldsquote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Retuobak, je hebt hem vast al maar CIv3 bij dynabyte voor 2.50. Ze hebben nog meer mooie koopjes trouwens
.
Deze heb ik zelf gekocht :
Act of war voor 7 euro
Joint Operations Typhoon rising : 4.95 ( dacht ik )
Morrowind goty ( incl 2 uitbreidingen ) voor 6.95.
Hmm afgezien van WoW die ik een tijd heb gespeeld kan ik me zo geen game bedenken afgelopen 2/3 jaar waar ik zoveel plezier aan heb beleefd als aan Hitman Blood Moneyquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef Retuobak het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=3899482&postcount=19
Verklaar je nader MMaRsu
Help! hij doet het niet (4)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:33 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb sinds vandaag Brothers in Arms: Road to Hill 30 in huis en nu wil ik het dus spelen alleen krijg ik in het begin een zwart scherm wel met geluid. Daarna krijg ik een mannetje in beeld en een rood balkje en die begint te laden. Dan hoor ik allemaal geschiet en geschreeuw maar het beeld gaat niet verder. Als ik escape druk stopt het geluid wel en als ik dan weer escape druk begint het weer.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het wel kan spelen?
Jup, maar teveel goede releases en mensen spelen dezelfde games (en alleen die game op dat moment) te lang voor een goed lopend centraal topic. Dit itt bijv. het 360 topic waar iedereen altijd dezelfde game speelt omdat ze elke week naar het nieuwste van het nieuwste gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:21 schreef Xrenity het volgende:
Gaaf platform he, de PC.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nope, nog niet geprobeerd Kab. Kun je me vertellen hoe ik dat doe?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef Retuobak het volgende:
Heb je al geprobeerd de game in de XP compatibility modus te draaien?
Top ga ik vanavond even proberen, Thanks.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:42 schreef Retuobak het volgende:
Rechtermuisknop op de snelkoppeling van de game > properties/eigenschappen > compatibility en dan wijst het verder zichzelf.
Werkt helaas niet. Wanneer ik XP compatibility inschakel, wordt de BF disc niet meer herkend als origineel, heel vaag. Crash komt overgens alleen voor wanneer er een nieuwe titan map geload wordt.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:42 schreef Retuobak het volgende:
Rechtermuisknop op de snelkoppeling van de game > properties/eigenschappen > compatibility en dan wijst het verder zichzelf.
PC Gaming is hot op het moment man!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer verdwijnt dit baggertopic nou eens uit mn ATZit er al MAAAAANDEN in
Grapjes over de pc doen pijn in je hart he.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:02 schreef Retuobak het volgende:
Nou nou
Wat een goede bak zeg, een echte dijenkletser
.
Als ik PC gamer was zou ik wel betalen om met mij te mogen spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:37 schreef Retuobak het volgende:
Maandelijks betalen voor online tegen Xbox 360 gamers?
Hier weer wat PC nieuws, Microsoft doet weer eens een domme zet
Denken ze nou serieus dat PC gamers gaan betalen voor zoiets?
Het recht om met console gamers te spelen, en daarvoor betalen, kom op
Dan ga ik liever ff met de trein richting Enschedequote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:35 schreef peristilius het volgende:
Als ik PC gamer was zou ik wel betalen om met mij te mogen spelen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Retuobak het volgende:
Crysis \"special-effects\" trailer
[afbeelding]
En ik dacht dat de wervelwind in Alan Wake, die ik realtime mocht bewonderen, al extreem gruwelijk was!quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
Netjes, nu moet er nog een leuke game komen waar deze elementen in verwerkt wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
nooit geweten dat de NS tegenwoordig mensen gratis vervoerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dan ga ik liever ff met de trein richting Enschede.
Gezelliger en kost me niks
OVquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nooit geweten dat de NS tegenwoordig mensen gratis vervoerd.
De beelden die ik van Crysis gezien heb zijn wel schitterend om te zien, maar op de één of andere manier trekt de game mij gewoon niet aan. Ik heb het gevoel dat het weer een dertien dozijn game woord.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Retuobak het volgende:
Ja, moet nog zien of dat gebeurt.
de tools die Crytek bouwt schijnen niet te ideaal te zijn.
En daarbij is de engine vooral gebouwd voor PC's, en is hij geport naar consoles.
Dit tegenover de Unreal Engine 3 die gebouwd is voor consoles en geport is naar de PC. Precies dus het proces dat ook next-gen games zullen volgen. Daar komt bij dat de tools en support die Epic biedt subliem zijn.
Reken dus maar op weinig CryEngine 2 games, en nog heel veel meer UE3 games.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |