Grapjes over de pc doen pijn in je hart he.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:02 schreef Retuobak het volgende:
Nou nou
Wat een goede bak zeg, een echte dijenkletser
.
Als ik PC gamer was zou ik wel betalen om met mij te mogen spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:37 schreef Retuobak het volgende:
Maandelijks betalen voor online tegen Xbox 360 gamers?
Hier weer wat PC nieuws, Microsoft doet weer eens een domme zet
Denken ze nou serieus dat PC gamers gaan betalen voor zoiets?
Het recht om met console gamers te spelen, en daarvoor betalen, kom op
Dan ga ik liever ff met de trein richting Enschedequote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:35 schreef peristilius het volgende:
Als ik PC gamer was zou ik wel betalen om met mij te mogen spelen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Retuobak het volgende:
Crysis \"special-effects\" trailer
[afbeelding]
En ik dacht dat de wervelwind in Alan Wake, die ik realtime mocht bewonderen, al extreem gruwelijk was!quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
Netjes, nu moet er nog een leuke game komen waar deze elementen in verwerkt wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
nooit geweten dat de NS tegenwoordig mensen gratis vervoerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dan ga ik liever ff met de trein richting Enschede.
Gezelliger en kost me niks
OVquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nooit geweten dat de NS tegenwoordig mensen gratis vervoerd.
De beelden die ik van Crysis gezien heb zijn wel schitterend om te zien, maar op de één of andere manier trekt de game mij gewoon niet aan. Ik heb het gevoel dat het weer een dertien dozijn game woord.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Retuobak het volgende:
Ja, moet nog zien of dat gebeurt.
de tools die Crytek bouwt schijnen niet te ideaal te zijn.
En daarbij is de engine vooral gebouwd voor PC's, en is hij geport naar consoles.
Dit tegenover de Unreal Engine 3 die gebouwd is voor consoles en geport is naar de PC. Precies dus het proces dat ook next-gen games zullen volgen. Daar komt bij dat de tools en support die Epic biedt subliem zijn.
Reken dus maar op weinig CryEngine 2 games, en nog heel veel meer UE3 games.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |