jammer van het slechte begin en het slechte einde alleen.quote:
Ik vind het begin juist geweldig. Een geweldige manier om je verhaal te vertellen imo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jammer van het slechte begin en het slechte einde alleen.
Het middenstuk is super!
het begin stond je WEER met die opgepoetste gravity gun waar geen zak aan is, totdat je moet gaan platformen bij die reaktor vond ik kut, daarna super.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het begin juist geweldig. Een geweldige manier om je verhaal te vertellen imo.
Het middenstuk met de zombines etc vond ik maar oersaai.
Tja, zomerdroogte he.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef nlboy het volgende:
Wanneer komen ze eens met een goede PC Game op de markt?
De enige nieuwe game die ik speel op dit moment is Hitman: Blood Money.
Neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:46 schreef Retuobak het volgende:
Iemand hier trouwens die eind deze maand CivCity: Rome en/of Civilization IV: Warlords gaat scoren?
Ja de eerste lijkt me wel vetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:46 schreef Retuobak het volgende:
Het mag dan uiteindelijk een jaar gaan duren, maar dat 2e topic halen we gewoon verdomme
Iemand hier trouwens die eind deze maand CivCity: Rome en/of Civilization IV: Warlords gaat scoren? Ik ga denk ik beide halen, Civ IV: Warlords sowieso.
Obviously heb ik Civ III al ja, maar ik vond Civ III toch een iets minder deel omdat het een achteruitgang was tov Alpha Centauri, dat werkelijk briljant was (Brian Reynoldsquote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Retuobak, je hebt hem vast al maar CIv3 bij dynabyte voor 2.50. Ze hebben nog meer mooie koopjes trouwens
.
Deze heb ik zelf gekocht :
Act of war voor 7 euro
Joint Operations Typhoon rising : 4.95 ( dacht ik )
Morrowind goty ( incl 2 uitbreidingen ) voor 6.95.
Hmm afgezien van WoW die ik een tijd heb gespeeld kan ik me zo geen game bedenken afgelopen 2/3 jaar waar ik zoveel plezier aan heb beleefd als aan Hitman Blood Moneyquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef Retuobak het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=3899482&postcount=19
Verklaar je nader MMaRsu
Help! hij doet het niet (4)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:33 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb sinds vandaag Brothers in Arms: Road to Hill 30 in huis en nu wil ik het dus spelen alleen krijg ik in het begin een zwart scherm wel met geluid. Daarna krijg ik een mannetje in beeld en een rood balkje en die begint te laden. Dan hoor ik allemaal geschiet en geschreeuw maar het beeld gaat niet verder. Als ik escape druk stopt het geluid wel en als ik dan weer escape druk begint het weer.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het wel kan spelen?
Jup, maar teveel goede releases en mensen spelen dezelfde games (en alleen die game op dat moment) te lang voor een goed lopend centraal topic. Dit itt bijv. het 360 topic waar iedereen altijd dezelfde game speelt omdat ze elke week naar het nieuwste van het nieuwste gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:21 schreef Xrenity het volgende:
Gaaf platform he, de PC.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef peristilius het volgende:
Wat ziet mijn oog, een nieuwe versie van The Incredible Machine!
Okee het heet eigenlijk Crazy Machines, maar het lijkt mij gewoon The Incredible Machine in een nieuw jasje. Wat een geweldige game was dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nope, nog niet geprobeerd Kab. Kun je me vertellen hoe ik dat doe?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef Retuobak het volgende:
Heb je al geprobeerd de game in de XP compatibility modus te draaien?
Top ga ik vanavond even proberen, Thanks.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:42 schreef Retuobak het volgende:
Rechtermuisknop op de snelkoppeling van de game > properties/eigenschappen > compatibility en dan wijst het verder zichzelf.
Werkt helaas niet. Wanneer ik XP compatibility inschakel, wordt de BF disc niet meer herkend als origineel, heel vaag. Crash komt overgens alleen voor wanneer er een nieuwe titan map geload wordt.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:42 schreef Retuobak het volgende:
Rechtermuisknop op de snelkoppeling van de game > properties/eigenschappen > compatibility en dan wijst het verder zichzelf.
PC Gaming is hot op het moment man!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer verdwijnt dit baggertopic nou eens uit mn ATZit er al MAAAAANDEN in
Grapjes over de pc doen pijn in je hart he.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:02 schreef Retuobak het volgende:
Nou nou
Wat een goede bak zeg, een echte dijenkletser
.
Als ik PC gamer was zou ik wel betalen om met mij te mogen spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:37 schreef Retuobak het volgende:
Maandelijks betalen voor online tegen Xbox 360 gamers?
Hier weer wat PC nieuws, Microsoft doet weer eens een domme zet
Denken ze nou serieus dat PC gamers gaan betalen voor zoiets?
Het recht om met console gamers te spelen, en daarvoor betalen, kom op
Dan ga ik liever ff met de trein richting Enschedequote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:35 schreef peristilius het volgende:
Als ik PC gamer was zou ik wel betalen om met mij te mogen spelen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Retuobak het volgende:
Crysis \"special-effects\" trailer
[afbeelding]
En ik dacht dat de wervelwind in Alan Wake, die ik realtime mocht bewonderen, al extreem gruwelijk was!quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
Netjes, nu moet er nog een leuke game komen waar deze elementen in verwerkt wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
nooit geweten dat de NS tegenwoordig mensen gratis vervoerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dan ga ik liever ff met de trein richting Enschede.
Gezelliger en kost me niks
OVquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nooit geweten dat de NS tegenwoordig mensen gratis vervoerd.
De beelden die ik van Crysis gezien heb zijn wel schitterend om te zien, maar op de één of andere manier trekt de game mij gewoon niet aan. Ik heb het gevoel dat het weer een dertien dozijn game woord.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Retuobak het volgende:
Ja, moet nog zien of dat gebeurt.
de tools die Crytek bouwt schijnen niet te ideaal te zijn.
En daarbij is de engine vooral gebouwd voor PC's, en is hij geport naar consoles.
Dit tegenover de Unreal Engine 3 die gebouwd is voor consoles en geport is naar de PC. Precies dus het proces dat ook next-gen games zullen volgen. Daar komt bij dat de tools en support die Epic biedt subliem zijn.
Reken dus maar op weinig CryEngine 2 games, en nog heel veel meer UE3 games.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |