*zucht*quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef Steeven het volgende:
CiV4 is een tragere versie van Rise of Nations!.
Hap hapquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
*zucht*
Nog maar eens dan
Civilization IV is een combinatie van Civilization 2/3 (verreweg grootste deel) en stukjes Alpha Centauri (zoals het civic systeem, diplomacy etc.) en daarnaast nog nieuwe elementen in de vorm van great people, het nieuwe XP systeem, het nieuwe combat systeem etc. etc.
Producer Brian Reynolds speelde een erg grote rol in de ontwikkeling van Civilization II en met name Alpha Centauri. Na het voltooien van Alpha Centauri verliet hij Firaxis om Big Huge Games op te richten, en de eerste game daarvan is dus Rise of Nations (En Rise of Nations is Age of Empires met elementen uit Civilization en SMAC)
Zo.
next-gen is now, only on PCquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:13 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe hard worden de next-gen consoles zeg!
Waarom zou het hier ineens over warez gaan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:27 schreef MMaRsu het volgende:
Gamedemon \o/
Hou het wel warezloos hier graag
Schijnheilig.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
ik noem het discriminatie
Ja moet, daar is DIG voor.quote:
Dat zeiden ze tien jaar geleden ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Steeven het volgende:
Dit topic kan dicht. In 2007 komen de echt leuke PC games (lees: Operation Flashpoint 2).
Gamen bereikt z'n hoogtepunt in 2007 en dan sterft de industrie.
Sarcasme is je vriend.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tien jaar geleden ook.
Inderdaad maar...wtf did he go? Hij was er net nog... hmm. Heb em net gemist denk ik.quote:
ziet er lelijk uit voor een game die in 2007 uitkomtquote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Steeven het volgende:
Dit topic kan dicht. In 2007 komen de echt leuke PC games (lees: Operation Flashpoint 2).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gamen bereikt z'n hoogtepunt in 2007 en dan sterft de industrie.
Shots van de E3quote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ziet er lelijk uit voor een game die in 2007 uitkomt
Hey niet flamen jij!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef Steeven het volgende:
[..]
Shots van de E3. Ondertussen zal de game grafisch dik vooruit zijn en de gameplay owned al die pis consolespelletjes voor kleine babies. En daarnaast, gebieden van tig vierkante kilometers mogen er best iets minder uitzien.
Voel je je aangesproken danquote:
Je zei dat het al die pis console spelletjes voor kleine baby's ownt.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef Steeven het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken dan. Ik zeg alleen dat mensen die Operation Flashpoint 1 op de PC niet kennen of kunnen waarderen, helemaal niets mogen zeggen over PC games in het algemeen. Daarnaast vind ik ook dat ze de doodstraf mogen invoeren en dat Heineken heus wel lekker bier is.
Ik ga ooit nog eens een bestseller schrijven met ervaringen uit Flashpoint.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je zei dat het al die pis console spelletjes voor kleine baby's ownt.
Nee, eerder hoe ik als sluipschutter in een struik lag en er een peloton tegenstanders over me heen stampte zonder dat ze het doorhaddenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Retuobak het volgende:
Hoe je 's nachts door het bos sloop en je bloedeigen broer van een afstand een kogel tussen z'n ogen jaagde?
ik heb em.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef Steeven het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken dan. Ik zeg alleen dat mensen die Operation Flashpoint 1 op de PC niet kennen of kunnen waarderen, helemaal niets mogen zeggen over PC games in het algemeen. Daarnaast vind ik ook dat ze de doodstraf mogen invoeren en dat Heineken heus wel lekker bier is.
trage aktie en ik raakte altijd verdwaaltquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:03 schreef Retuobak het volgende:
Wat vond je er zo 'kut' aan dan Gamedemon?
Juist, dat was supervetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:05 schreef Retuobak het volgende:
Ja, de editor heb ik me destijds erg lang mee vermaakt. Erg uitgebreid en toch nog relatief gebruiksvriendelijk voor de n00b. Ik vond het altijd wel leuk om nachtelijke missies te maken waarin ik met een team van spec ops eerst een basis moest aanvallen om daar heli's te jatten om vervolgens een groep tanks uit te schakelen
.
vorig topic was gestart door een kut tt, en had geen kwaliteits OPquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, wat leuk, wéér een poging om een PC topic te makenDat is al verschillende keren gebeurd (als je zoekt vind je ze vast wel) en elke keer ging het topic niet vol.
we zouden hier ook over het weer kunnen hebben als je wiltquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:31 schreef Retuobak het volgende:
Gelukkig heb jij dit topic al gemaakt tot een succes Gamedemon![]()
Natuurlijk wordt er voor elke post in deze draad zo ongeveer een revo topic volgeluld, maar toch.
Ik speelde vroeger wel veel Theme Hospital en Sim City 2000 ( 2003 )quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:00 schreef Retuobak het volgende:
Je kent serieus een van de beste games ooit gemaakt uberhaupt niet?
En jij bent GAM mod?
Maar niet TT(D)?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger wel veel Theme Hospital en Sim City 2000 ( 2003 )
![]()
Ik zie het nog vaak genoeg liggen voor 5 euro ofzo. Het is een zeer succesvol en tijdloos spel dat wat biedt voor bijna elke doelgroep.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ow kan ik dit spel niet downloaden?
Is dit spel nog ergens te koop dan
GAM = Games & Consolesquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:00 schreef Retuobak het volgende:
Je kent serieus een van de beste games ooit gemaakt uberhaupt niet?
En jij bent GAM mod?
Ik ken het ook wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:53 schreef Retuobak het volgende:
Al ben je een console-nerd en heb je nog nooit een PC aangeraakt, zelfs DAN moet je TT(D) kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed Topic trouwens
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Retuobak het volgende:
Ja, geweldige game, en ook eens een andersoortig einde dan in de meeste shootersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
peristilius, held
Gewoon een van de beste games ooit.
Draait ie gewoon op XP btw?
Dat HL2 zo hoog staat is toch niet de schuld van gamerankingsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja sure, en HL2 is de beste PC game ooit![]()
Roy, als je alleen in dit topic komt om te trollen post dan niks. Jij bent hier de grootste kutuserquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij bent ook een kutuser en 3 plaatjes maken geen goeie OP... Ei!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |