vorig topic was gestart door een kut tt, en had geen kwaliteits OPquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, wat leuk, wéér een poging om een PC topic te makenDat is al verschillende keren gebeurd (als je zoekt vind je ze vast wel) en elke keer ging het topic niet vol.
we zouden hier ook over het weer kunnen hebben als je wiltquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:31 schreef Retuobak het volgende:
Gelukkig heb jij dit topic al gemaakt tot een succes Gamedemon![]()
Natuurlijk wordt er voor elke post in deze draad zo ongeveer een revo topic volgeluld, maar toch.
Ik speelde vroeger wel veel Theme Hospital en Sim City 2000 ( 2003 )quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:00 schreef Retuobak het volgende:
Je kent serieus een van de beste games ooit gemaakt uberhaupt niet?
En jij bent GAM mod?
Maar niet TT(D)?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger wel veel Theme Hospital en Sim City 2000 ( 2003 )
![]()
Ik zie het nog vaak genoeg liggen voor 5 euro ofzo. Het is een zeer succesvol en tijdloos spel dat wat biedt voor bijna elke doelgroep.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ow kan ik dit spel niet downloaden?
Is dit spel nog ergens te koop dan
GAM = Games & Consolesquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:00 schreef Retuobak het volgende:
Je kent serieus een van de beste games ooit gemaakt uberhaupt niet?
En jij bent GAM mod?
Ik ken het ook wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:53 schreef Retuobak het volgende:
Al ben je een console-nerd en heb je nog nooit een PC aangeraakt, zelfs DAN moet je TT(D) kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed Topic trouwens
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Retuobak het volgende:
Ja, geweldige game, en ook eens een andersoortig einde dan in de meeste shootersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
peristilius, held
Gewoon een van de beste games ooit.
Draait ie gewoon op XP btw?
Dat HL2 zo hoog staat is toch niet de schuld van gamerankingsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja sure, en HL2 is de beste PC game ooit![]()
Roy, als je alleen in dit topic komt om te trollen post dan niks. Jij bent hier de grootste kutuserquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij bent ook een kutuser en 3 plaatjes maken geen goeie OP... Ei!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |